Miten voin kysyä englanniksi perheeltä, että pitäisikö minun hankkia Briteissä puhelinliittymä? Olen pähkäillyt tätä turhan kauan, eikä sanakirjoistakaan apua ole, joten jos tiedät vastauksen, olisin kiitollinen jos kertoisit siitä. :) Onko muuten kokemuksia vaikka Englannin prepaid-liittymistä?
Puhelinliittymä englanniksi?
4
3795
Vastaukset
- briteist
Monet perheet hankkii/auttaa hankkimaan liittymän, yleensä pay as you go -liittymän, joka on siis prepaid-tyyppinen liittymä, johon etukäteen ostetaan puheaikaa.
Ehdottomasti kannattaa hankkia liittymä! Ei ole vaikea saada, monet supermarketit ja postit ja kioskit myy sekä liittymiä että puheaikaa. - puhlelintyty
O2 on ainakin ihan hyvaksi havaittu liittyma :) Prepaid versio siita siis. Vodafone on toinen tollanen aika yleinen, kannattaa kysella mika liittyma perheella on ja vaiks frendeilla (tai kehen nyt yleisimmin puhecredittejasi kaytat) ja sen perusteella valita liittyma mika tulee halvimmaksi :)
- Lebara
Hei,
Itse vietän aijoittain pitkiäkin aikoja englannissa ja ostin sinne mennessäni Lebara-pay as you go liittymän. Sillä on halvimmat puhelut suomeen, 15p/min kännykkään ja muistaakseni 4p/min kiinteään liittymään...samoin tekstiviestit ovat halvimmat 10p/kpl.
Itse ostin omani lentokentältä hintaan 99p, mutta jos sen tilaa netistä se on ilmainen.
Voit ladata top uppia esm postitoimistoissa ja sivuilta voit hakea postinumerolla lähimmän latauspaikan.
Jos perhe lataa puheaikaa sen voi myös tehdä UK pankkikortilla netissä (voivat esm vähentää palkasta jos ei kuulu palkaan).
Vertailin itse hintoja tarkkaan, koska siellä ollessani tekstaan suomeen aika paljonkin ja tuo oli, kuten sanoin edullisin.- Lebara
käsittääkseni englannissa ei ole pay as you go liittymillä mitään etuja siitä soitatko omaan vai toisen operaattorin verkkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi863939Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693757Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442225Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562194- 582084
- 511756
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1071190Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183- 601109