Puhelinliittymä englanniksi?

Mimmilin

Miten voin kysyä englanniksi perheeltä, että pitäisikö minun hankkia Briteissä puhelinliittymä? Olen pähkäillyt tätä turhan kauan, eikä sanakirjoistakaan apua ole, joten jos tiedät vastauksen, olisin kiitollinen jos kertoisit siitä. :) Onko muuten kokemuksia vaikka Englannin prepaid-liittymistä?

4

3570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • briteist

Monet perheet hankkii/auttaa hankkimaan liittymän, yleensä pay as you go -liittymän, joka on siis prepaid-tyyppinen liittymä, johon etukäteen ostetaan puheaikaa.
      Ehdottomasti kannattaa hankkia liittymä! Ei ole vaikea saada, monet supermarketit ja postit ja kioskit myy sekä liittymiä että puheaikaa.

• puhlelintyty

O2 on ainakin ihan hyvaksi havaittu liittyma :) Prepaid versio siita siis. Vodafone on toinen tollanen aika yleinen, kannattaa kysella mika liittyma perheella on ja vaiks frendeilla (tai kehen nyt yleisimmin puhecredittejasi kaytat) ja sen perusteella valita liittyma mika tulee halvimmaksi :)

• Lebara

Hei,
      Itse vietän aijoittain pitkiäkin aikoja englannissa ja ostin sinne mennessäni Lebara-pay as you go liittymän. Sillä on halvimmat puhelut suomeen, 15p/min kännykkään ja muistaakseni 4p/min kiinteään liittymään...samoin tekstiviestit ovat halvimmat 10p/kpl.

Itse ostin omani lentokentältä hintaan 99p, mutta jos sen tilaa netistä se on ilmainen.
      Voit ladata top uppia esm postitoimistoissa ja sivuilta voit hakea postinumerolla lähimmän latauspaikan.
      Jos perhe lataa puheaikaa sen voi myös tehdä UK pankkikortilla netissä (voivat esm vähentää palkasta jos ei kuulu palkaan).
      Vertailin itse hintoja tarkkaan, koska siellä ollessani tekstaan suomeen aika paljonkin ja tuo oli, kuten sanoin edullisin.

• Lebara

käsittääkseni englannissa ei ole pay as you go liittymillä mitään etuja siitä soitatko omaan vai toisen operaattorin verkkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      173
      6322
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1754
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1538
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      33
      894
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      864
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      819
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      769
    Aihe