Läpsin pettävää vaimoa

petetty

Olen ollut 5 vuotta naimisissa vaimoni kanssa, ja sain kuulla toista kautta hänen pettäneen minua. Menin shokkiin, ja löin vaimoani ensimmäistä kertaa suhteemme aikana. Tosin lyöminen ei ollut kovaa, vaan läpsin häntä poskelle 3-4 kertaa samalla kun pidin häntä paikallaan. Hänen poskensa punoitti hieman, mutta mitään pysyvää jälkeä tai vammaa ei siitä aiheutunut.

Tunnen asiasta hieman syyllisyyttä, koska lyöminen ei ole koskaan oikein. Mutta en voinut itselleni mitään siinä tilanteessa. Toisaalta en hyväksy myöskään vaimoni pettämistä.

Olemme nyt sopineet asian. Vaimoni lupasi olla pettämättä minua enää, ja minä lupasin olla lyömättä. Toivon mukaan molemmat lupaukset pitävät, koska en enää halua näitä tilanteita avioliittoomme.

21

3528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mä-

eipä oo helppoo teilläkään :( vaimo pettää miksi ? eikö ole enää onnelinen kanssasi pettämisellä on aina joku syy ei kukaan mene vieraisiin jos on onnelinen suhteessa ei sillon ole tarvetta hakea huomiota muualta !!
      sinä löit,paha juttu vaikka ymmärettävää mutta ei hyväksyttävää.lyöminen vaikka läpsäys on aina alistamista ja johtaa pelkoon.olette puhuneet asioista mikä on hyvä mutta totuus on että anteexi voi antaa mutta unohtaa ei koskaan,jotain on väliltänne särkynyt jota ei takaisin saa :(
      mutta onnea jatkoon !!! ja kesän odotuksia.

• Erik

Perustelen sillä, että et näytä vilpittömästi katuvan tekoasi, vaan ikään kuin annat itsellesi oikeutuksen. Myös tavallaan tekstistäsi paistaa läpi se, että todennäköisesti löisit, jos vaimosi vielä kävisi vieraissa.

Toivottavasti vaimosi on seuraavalla kerralla fiksumpi, eikä jää sinulle kiinni!

• Spank

Meillä kún vaimo oli käynyt vieraissa niin annoin kunnon vanhanajan selkäsaunan takapuolelle ja vieläpä vaimon omalla ratsuraipalla, sen jälkeen vaimo lupasi ja on ollut tosi kiltisti. Näytti toimivan!!

• Nainen

Ei ole muuten kauhean pitkää aikaa siitä, kun moinen oli Suomessa ihan sallittua ja jokapäiväistä. Kotikurioikeuskohan se oli nimeltään.

• Anonyymi
        Nainen kirjoitti:

Ei ole muuten kauhean pitkää aikaa siitä, kun moinen oli Suomessa ihan sallittua ja jokapäiväistä. Kotikurioikeuskohan se oli nimeltään.

Eiks tää ihanuus ole tulossa taas takas Suomeen, kun valtaosa naisista (ns.suvaitsevainen) haluaa naista alistavaa kulttuuria tänne meille. Tai sit ne on vaan niin tyhmiä. Ajattelevat vain alapäällään.

• erkki

Haluaisin tietää keskustelustanne, nimittäin jos olette löytäneet ratkaisun uskottomuuteen ja lyömiseen ensimmäisellä kerralla, luulen sen olevan oppikirjan arvoinen.

• joku

Uskottomuus ei ole rikos, mutta väkivalta on.

• Anssi

Tämä tulee muistaa, lain hengessä fyysinen väkivalta on aina rikos. Tosin eikös uudessa lhestymiskieltolaissa mukaan otettu myös henkinen väkivalta? Eli uskottomalle vaimolle oikeus voisi määrätä vaikka kolme kuukautta lähestymiskieltoa mieheensä, eli joutuisi asumaan muualla kuin kotonaan.

• MrsQ
        Anssi kirjoitti:

Tämä tulee muistaa, lain hengessä fyysinen väkivalta on aina rikos. Tosin eikös uudessa lhestymiskieltolaissa mukaan otettu myös henkinen väkivalta? Eli uskottomalle vaimolle oikeus voisi määrätä vaikka kolme kuukautta lähestymiskieltoa mieheensä, eli joutuisi asumaan muualla kuin kotonaan.

Häätö kodista olisi heitteillejättöön verrattavissa. Epäilen myös, että erilläänasuminen pahentaisi tilannetta.

• Jussi

Siis sikasiistii.. Tosi fantastista..

• vaimo

mieheni uskottomuudesta on jo aikaa.Reaktioni oli sama .löin ja raavin miestäni ,mikä kaduttaa kyllä vieläkin ,en tajua mikä minuun meni ,en tuntenut enää itseäni , ehkä ei ollut enää muuta keinoa purkaa sitä tuskaa minkä sain.olen itkenyt ja raivonnut puolisen vuotta ja vatvonut asian perin pohjin,asiasta olen päässyt yli vain sillä ,että mieheni on kertonut kaiken mitä olen kysynyt tämän asian tiimoilta.Se on ainoa keino selvitä ja rakentaa itsetunto uudelleen.Suhde kesti miehelläni puoli vuotta, sama aika meni itseltä toipumiseen ,mies ei näytä toipuneen vieläkään.Nyt asia ei enää satu , vaikka se päivittäin mielessä vielä onkin

• lasiprinsessa

Sillä että nainen lyö miestä on erittäin iso ero verrattuna siihen kun mies lyö naista! kenenkään naisen joka äkkipikaisuuttaan raapii tms. ei pitäisi tuntea syyllisyyttä, nainen on niin harvoin vahvempi fyysisesti kun mies! En kuitenkaan oikeuta naisia toimimaan niin. Ja vaikka kaikki olisi nyt hyvin missä suhteessa tahansa että ei enää jne, on miesten, joilla sellaisia tapoja on mennä ehdottomasti agressiohallintaan. Ne ovat sellaisia asioita kun kerran sen teet, seuraava kerta on aina helpompi.

• M46
        lasiprinsessa kirjoitti:

Sillä että nainen lyö miestä on erittäin iso ero verrattuna siihen kun mies lyö naista! kenenkään naisen joka äkkipikaisuuttaan raapii tms. ei pitäisi tuntea syyllisyyttä, nainen on niin harvoin vahvempi fyysisesti kun mies! En kuitenkaan oikeuta naisia toimimaan niin. Ja vaikka kaikki olisi nyt hyvin missä suhteessa tahansa että ei enää jne, on miesten, joilla sellaisia tapoja on mennä ehdottomasti agressiohallintaan. Ne ovat sellaisia asioita kun kerran sen teet, seuraava kerta on aina helpompi.

Väkivalta ei ole hyväksyttävää kummaltakaan sukupuolelta, äkkipikaisuus ei oikeuta naistakaan hyökkäämään miehen kimppuun. Aggressionhallintaa suosittelen niin miehelle kuin naisellekin.

• Ilpo
        lasiprinsessa kirjoitti:

Tästä naisten väkivaltaisesta käyttäytymisestä on nyt pikku hiljaa alettu keskustelemaan mediassa. Hyvä niin, että tule julki myös naisen pimeä puoli. Ja naisilla tähän väkivaltaisuuten ei kuulu läheskään niin usein alkoholi, kuin miehillä. Mikä minusta on aika omituista ja hälyttävää. On niin että suomineito on identiteetti kriisissä?

Tarkoitus ei ole yleistää tai provosoida, vaan tuoda yksi nolo ja vaijettu asia esille.

• tipi

Jokaisessa ihmisessä asuu pieni määrä väkivaltaisuutta, mutta miten sen toteuttaa onkin toinen juttu. Olet selvästi miettinyt käytöstäsi ja se on hyvä, koska sinulla ei todellakaan ollut oikeus läpsiä häntä vaikka mikä olisi. Toisaalta tilanne jossa tämä tapahtui oli sen tyyppinen, että reaktiosi voi olla ihan ymmärrettäväkin. Sinun täytyy nyt kuitenkin muistaa, että seuraavalla kerralla lyöminen sinulle ei enää olekaan niin vaikeaa, kun olet sen kerran aloittanut!

Oma mieheni petti minua kerran ja siinä tilanteessa löin häntä, itkin, raivosin, huusin ja todella turpaan nykäisin. Ei ollut hyvä päätös, mutta kyllä mieskin siinä tajusi että mitäs tuli tehtyä. Jälkeenpäin kun teimme pienen välimatkan jälkeen sovinnon hän pohti sitä, että miten paljon hän oli teollaan minua mahtanut satuttaa, että mikä hänen typerään päähänsä oli mennyt. Kun palasimme yhteen, hän itki monta yötä pidellen minusta kiinni tiukasti. Hän oli ymmärtänyt, että pettäminen satuttaa toista todella paljon. Sen jälkeen ei ole ongelmia ollut. Hän on ollut todella kunnioittava minua kohtaan, kysynyt että voiko mennä esim. johonkin paikkaan minulta, vaikka ei minusta ole tarpeen kysellä lupia, kunhan sanoo toiselle minne menee. Eli hän on kyllä ollut vähän liiankin varovainen. Olen sanonut että unohtaa menneet, mutta se ei saa toistua, muutoin minä lähden lopullisesti.

Eli olen tavallaan sitä mieltä, että vaikka teitkin väärin kuten minä, niin eikös naisesi kuitenkin satuttanut sinua paljon pahemmin?

• professoir amore

mun mielestä teit ihan oikein että läpsit, kunhan et sairaalakuntoon hakannu, mun mielestä on ihan oikeutettua olla raivoissaan vaimolle jos tämä menee toisen miehen munaa imemään. Samoin nm. nainen, raapiminen ja raivoaminen oli justiin se mitä vaimon kuuluu tehdä jos toinen pettää. Se että suuttuu tommosesta on merkki siitä että välittää. Se, miksi te tunnette siitä syyllisyyttä, johtuu varmaan vaan siitä että laki luokittelee sen nykyään rikokseksi.

Omatuntohan perustuu yhteiskunnan asettamiin käytösnormeihin, myös eläimillä on omatunto. Yksilöiden omatunto pitää lauman yhtenäisenä, jos omaatuntoa ei olisi, homma menisi ihan seksaiseksi koska isojen kokonaisuuksien hallintahan vaatii sääntöjä joita kaikki noudattavat. Meillä esim jos koira tajuaa rikkoneensa nääntöjä niin se tulee ihan omatoimisesti jalkojen juureen häntä koipien välissä vaikkei itte olis huomannu mitään. Apinalaumoissa esim. johtajauros siittää kaikki naaraat ja muut eivät niihin koske. Onhan niissäkin laumoissa yksilöitä jotka ei tottele sääntöjä vaan rupeaa parittelemaan mutta ne karkotetaan laumasta.

Nykyajan yhteiskunnassa kaikenlaisen seksin ja pettämisen pursuaminen tv:ssä ja muutenkin mediassa manipuloi ihmisten arvoja siten, ettei pettäminen enää kolkutakkaan omaatuntoa koska esim. monissa sarjoissa irtosuhteita ei pidetä minään syntinä vaan ihan normaalina asiana(Levottomat, Minä ja Morrison, Syrjähyppyjä...). Vähitellen erotiikasta ja seksistä mediassa on tullu yleisesti hyväksyttyä johtuen tästä arvojen laimenemisesta. Tässä siis varmaan syy siihen miksi syrjähypyt on niin yleisiä nykyään. Teidän sietäis olla ylpeitä siitä että vielä tajuatte että puolisonne joka petti, teki tosiaan väärin.

Arvojen merkitys laimenee kokoajan nykyajan globaalissa yhteiskunnassa, mikä on huono asia, koska ihmisten yhteenkuuluvuudentunne heikkenee myös. Ehkä asiaa tehostaa vielä nykyajan yksilöllisyyden korostaminen. Suuria ihmiskokonaisuuksia on vaikea hallita ja pitää yhtenäisenä jos ne ovat irtonaisia yksilöitä.

-voi olla että tämä asia on kaikille itsestään selvää mutta kirjoitampa sen kuitenkin...

• zhanya

läpsäisy on muuten eri asia kun lyöminen tai hakkaamien lyöminen tuntuu vielä kovemmalta kun poskelle läpsiminen vai??

• Minna

Minä olen 22 vuotias nainen....kun luin tekstisi niin minulla on vaan se sanottava että olisit lyönyt kovemmin! Mä en perheväkivaltaa hyväksy mut tuossa tapauksessa kun muija on pettänyt niin kyllä saa täräyttää nyrkillä päin naamaa.
      Oma mieheni saisi tehdä minullekin niin jos pettäisin mut...mä en voisi koskaan pettää...

• stadin kundi

ei se muuten opi läksyjään! mutta muista, että vaikka kovuutta saa ja pitääkin antaa, niin kohtuus kaikessa.

• Anonyymi

Ei siinä ole mitään pahaa, että mies välillä vähän lyö vaimoaan. Oppiipahan huora olemaan kun saa välillä tuntumaa miehen nyrkkiin.

• Anonyymi

Köh😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      11021
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3658
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      243
      2501
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      26
      2455
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1800
    6. Trump syyttää Bideniä ja Obamaa lentoonnettomuudesta!

Ukko on ihan seonnut.
      Maailman menoa
      198
      1295
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1244
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1180
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1069
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      1019
    Aihe