helppiä selluongelmiin

helppiä..

Minua on mietityttänyt paljon kun viimeisen neljän kuukauden sisällä minulle on tullut selluliittia todella paljon jalkoihin. En ole lihonut yhtään, enkä vaihtanut ruokavaliota. Sitä vielä on enemmänkin vain polvien yläpuolella joka on minusta outoa että se siihen tulee. Selluliitti ei ole pientä vaan enemmänkin isoa muhkuraista. Ainoa ero on että aloitin käymään ahkerasti salilla ja tekemään enemmän ja rankemmin reisilihaksia. Nyt minulla onkin ihan kunnon lihakset jaloissa, mutta selluliitti eli se pieni ihan ihossa oleva rasvakerros vain näyttää jotenkin paakkuuntuneen.

OIen 22-vuotias, joten mietin voiko selluliitti tulla vain sen iän takia. Kuitenkin aika nopeasti ilmaantunut isot muhkurat. Mikähän voisi olla kyseessä? Hankalaa kun oikein aloitti treenaamisen niin eikun vain sillon kaikki sellut tulee : /

Jos vain olisi jotain vinkkejä millä ne saisi pois niin olisin tosi kiitollinen, sillä salitreenaus ei ainakaan auta.

2

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beaata

      Sellu voi käsittääkseni johtua suuren rasvakudoksen lisäksi myös heikosta jalkojen verenkierrosta tai lymfakierrosta, tai ainakin luulen itselläni muhkuroiden syntyneen seisomatyön ja jalkojen turvotuksen seurauksena. Olen yrittänyt säännöllistää liikuntaa joka helpottaa tuota turvotusta, mutta aloitin myös LPG-hoidot tuohon selluliittiongelmaan. Viisi kertaa käyty ja viisi jäljellä, ja lupaavalta näyttää! Tuntuu työpäivän jälkeen myös aivan ihanalta kun lähtee taas jaloissa veri kiertämään :) Ennen tuota kokeilin jonkun aikaa myös kuivaharjausta, mutta sitä pitäisi muistaa tehdä joka päivä ja ainakin se vartti että ehtii käydä jalat hyvin läpi...

    • ultraäänihoitoa

      auttaa parhaiten ja nopeimmin.
      Googlaa: kavitaatiohoito tai ultraäänihoito: useita erilaisia hoitoja, erihintaisia(500-150 euroa krt) ja vain yhdellä on mukana se lymfahoitokin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe