Rakennekynnet Kerava

Huoltoa kaipaava

Onko Keravalla paikkaa jossa saa kynsien hoidon edullisesti (max. 40€)? Olisi kiva siirtyä vihdoin omalle kotipaikkakunnalle jatkossa huollattamaan kynsiä, nykyisin käyn Helsingissä.

12

4580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saanakerava

      keravalla on tyyppejä jotka tekevät kotonaan, hinnat halvempia ja laatu loistava. Ottavat vaan asiakkaitaan suhteiden kautta :/ mutta koita kysellä tutuiltasi jos he tietäisivät. Minä en viitai netissä alkaa puhelinnumeroita levittelemään.

      • Sirije

        Parhaat kynnet hinta-laatusuhteeltaan Keravalla tekee Geishan kynnet. Oon käyny niillä Espoossa ja nyt niillä sivutoimipiste myös Keravalla.


      • maria03
        Sirije kirjoitti:

        Parhaat kynnet hinta-laatusuhteeltaan Keravalla tekee Geishan kynnet. Oon käyny niillä Espoossa ja nyt niillä sivutoimipiste myös Keravalla.

        Samaa mieltä edellisen kanssa.Geishankynsissä olen saanut kaikkein kestävimmät kynnet!


      • nina33
        maria03 kirjoitti:

        Samaa mieltä edellisen kanssa.Geishankynsissä olen saanut kaikkein kestävimmät kynnet!

        Suosittelen lämpimästi:) (www.geishankynnet.fi)


      • elli03
        maria03 kirjoitti:

        Samaa mieltä edellisen kanssa.Geishankynsissä olen saanut kaikkein kestävimmät kynnet!

        Olen käynyt ja aina tulee kauniit kynnet:)


      • Geishasta tykkäävä
        elli03 kirjoitti:

        Olen käynyt ja aina tulee kauniit kynnet:)

        Olen käynyt tuolla Geishassa sekä espoossa että keravalla. Molemmissa tosi kauniit ja kestävät kynnet, nytkin jo neljäs viikko menossa ja kynnet tosi hienot.


      • paras12

      • paras12
        Geishasta tykkäävä kirjoitti:

        Olen käynyt tuolla Geishassa sekä espoossa että keravalla. Molemmissa tosi kauniit ja kestävät kynnet, nytkin jo neljäs viikko menossa ja kynnet tosi hienot.

        se oli siis paljon paljon parempi!


    • Myös asiakas

      Hienot kynnet kyllä, mutta ei mielestäni vastaa edullista max 40 euroa vastausta...

    • tarja kerava

      Nyt siellä oli tarjouksena uudet kynnet 65, joka on minusta ihan edullinen. Alle 40 on vaikea saada hyvää tekijää, ainakaan liikkeessä tekevää ja verot maksavaa. Itse menen mielummin liikkeeseen kuin kenenkään kotiin.

    • Asiakas12345
    • hyvä kokemus

      Kävin pitkään aikaan laitattamassa itselle uudestaan geelikynnet, menin Geishan kynsiin ja olen tosi tyytyväinen. Kynnet on kauniit ja kestävät, mulla kun on ollut ongelmana että kynnet irtoilevat jo muutaman päivän päästä. Nyt ne on ollu jo kohta kaksi viikkoa ja napakasti edelleen kiinni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe