Onko Keravalla paikkaa jossa saa kynsien hoidon edullisesti (max. 40€)? Olisi kiva siirtyä vihdoin omalle kotipaikkakunnalle jatkossa huollattamaan kynsiä, nykyisin käyn Helsingissä.
Rakennekynnet Kerava
12
4580
Vastaukset
- saanakerava
keravalla on tyyppejä jotka tekevät kotonaan, hinnat halvempia ja laatu loistava. Ottavat vaan asiakkaitaan suhteiden kautta :/ mutta koita kysellä tutuiltasi jos he tietäisivät. Minä en viitai netissä alkaa puhelinnumeroita levittelemään.
- Sirije
Parhaat kynnet hinta-laatusuhteeltaan Keravalla tekee Geishan kynnet. Oon käyny niillä Espoossa ja nyt niillä sivutoimipiste myös Keravalla.
- maria03
Sirije kirjoitti:
Parhaat kynnet hinta-laatusuhteeltaan Keravalla tekee Geishan kynnet. Oon käyny niillä Espoossa ja nyt niillä sivutoimipiste myös Keravalla.
Samaa mieltä edellisen kanssa.Geishankynsissä olen saanut kaikkein kestävimmät kynnet!
- nina33
maria03 kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kanssa.Geishankynsissä olen saanut kaikkein kestävimmät kynnet!
Suosittelen lämpimästi:) (www.geishankynnet.fi)
- elli03
maria03 kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kanssa.Geishankynsissä olen saanut kaikkein kestävimmät kynnet!
Olen käynyt ja aina tulee kauniit kynnet:)
- Geishasta tykkäävä
elli03 kirjoitti:
Olen käynyt ja aina tulee kauniit kynnet:)
Olen käynyt tuolla Geishassa sekä espoossa että keravalla. Molemmissa tosi kauniit ja kestävät kynnet, nytkin jo neljäs viikko menossa ja kynnet tosi hienot.
- paras12
Sirije kirjoitti:
Parhaat kynnet hinta-laatusuhteeltaan Keravalla tekee Geishan kynnet. Oon käyny niillä Espoossa ja nyt niillä sivutoimipiste myös Keravalla.
Itse myös kävin ennen geishan kynsissä ja luulin niitä parhaiksi sitten kokeilin HiusStudio13 Minnaa http://fi-fi.facebook.com/pages/Nails-with-M-Minna-Tuuras/118723401549628
- paras12
Geishasta tykkäävä kirjoitti:
Olen käynyt tuolla Geishassa sekä espoossa että keravalla. Molemmissa tosi kauniit ja kestävät kynnet, nytkin jo neljäs viikko menossa ja kynnet tosi hienot.
se oli siis paljon paljon parempi!
- Myös asiakas
Hienot kynnet kyllä, mutta ei mielestäni vastaa edullista max 40 euroa vastausta...
- tarja kerava
Nyt siellä oli tarjouksena uudet kynnet 65, joka on minusta ihan edullinen. Alle 40 on vaikea saada hyvää tekijää, ainakaan liikkeessä tekevää ja verot maksavaa. Itse menen mielummin liikkeeseen kuin kenenkään kotiin.
- Asiakas12345
Tuolta saa parhaita rakennekynsiä geeli ja akryyli, Sm kisoissa kilpaillut Minna . Ei ole tosin max 404 mutta laatu on täydellistä!
http://www.elisanet.fi/hiusstudio13/ - hyvä kokemus
Kävin pitkään aikaan laitattamassa itselle uudestaan geelikynnet, menin Geishan kynsiin ja olen tosi tyytyväinen. Kynnet on kauniit ja kestävät, mulla kun on ollut ongelmana että kynnet irtoilevat jo muutaman päivän päästä. Nyt ne on ollu jo kohta kaksi viikkoa ja napakasti edelleen kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381