Rakennekynnet Kerava

Huoltoa kaipaava

Onko Keravalla paikkaa jossa saa kynsien hoidon edullisesti (max. 40€)? Olisi kiva siirtyä vihdoin omalle kotipaikkakunnalle jatkossa huollattamaan kynsiä, nykyisin käyn Helsingissä.

12

4305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saanakerava

keravalla on tyyppejä jotka tekevät kotonaan, hinnat halvempia ja laatu loistava. Ottavat vaan asiakkaitaan suhteiden kautta :/ mutta koita kysellä tutuiltasi jos he tietäisivät. Minä en viitai netissä alkaa puhelinnumeroita levittelemään.

• Sirije

Parhaat kynnet hinta-laatusuhteeltaan Keravalla tekee Geishan kynnet. Oon käyny niillä Espoossa ja nyt niillä sivutoimipiste myös Keravalla.

• maria03
        Sirije kirjoitti:

Parhaat kynnet hinta-laatusuhteeltaan Keravalla tekee Geishan kynnet. Oon käyny niillä Espoossa ja nyt niillä sivutoimipiste myös Keravalla.

Samaa mieltä edellisen kanssa.Geishankynsissä olen saanut kaikkein kestävimmät kynnet!

• nina33
        maria03 kirjoitti:

Samaa mieltä edellisen kanssa.Geishankynsissä olen saanut kaikkein kestävimmät kynnet!

Suosittelen lämpimästi:) (www.geishankynnet.fi)

• elli03
        maria03 kirjoitti:

Olen käynyt ja aina tulee kauniit kynnet:)

• Geishasta tykkäävä
        elli03 kirjoitti:

Olen käynyt ja aina tulee kauniit kynnet:)

Olen käynyt tuolla Geishassa sekä espoossa että keravalla. Molemmissa tosi kauniit ja kestävät kynnet, nytkin jo neljäs viikko menossa ja kynnet tosi hienot.

• paras12

• paras12
        Geishasta tykkäävä kirjoitti:

Olen käynyt tuolla Geishassa sekä espoossa että keravalla. Molemmissa tosi kauniit ja kestävät kynnet, nytkin jo neljäs viikko menossa ja kynnet tosi hienot.

se oli siis paljon paljon parempi!

• Myös asiakas

Hienot kynnet kyllä, mutta ei mielestäni vastaa edullista max 40 euroa vastausta...

• tarja kerava

Nyt siellä oli tarjouksena uudet kynnet 65, joka on minusta ihan edullinen. Alle 40 on vaikea saada hyvää tekijää, ainakaan liikkeessä tekevää ja verot maksavaa. Itse menen mielummin liikkeeseen kuin kenenkään kotiin.

• Asiakas12345
    • hyvä kokemus

Kävin pitkään aikaan laitattamassa itselle uudestaan geelikynnet, menin Geishan kynsiin ja olen tosi tyytyväinen. Kynnet on kauniit ja kestävät, mulla kun on ollut ongelmana että kynnet irtoilevat jo muutaman päivän päästä. Nyt ne on ollu jo kohta kaksi viikkoa ja napakasti edelleen kiinni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5346
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2027
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163