Miehen logiikka vs naisen logiikka

02.01.2010:

"Vesa Keskisen ja brasilialaisen Natalian suhde on lämpenemässä.

Vesa Keskisen naisystävä, brasilialainen Natalia lähti Suomesta elokuussa vietettyään muutaman yön Alavuden poliisilaitoksen putkassa. Sinne hän joutui, kun Keskinen ilmoitti naisystävänsä varastaneen rahaa ruokakassasta tuhansia euroja. Pian kuitenkin selvisi, että talouskassasta puuttuikin vain 17 euroa, joten kyläkauppias korjasi erehdyksen ja pyysi Natalialta anteeksi.

Suhde kuitenkin kärsi kovia kolhuja putkassa vietettyjen öiden vuoksi ja kului useita kuukausia, ennen kuin Natalia on jälleen valmis saapumaan Vesan luokse Suomeen.

– Meillä oli alkusyksystä "pieni" väärinkäsitys, jonka johdosta virkavaltakin tuli avuksi ja Natalia joutui muutamaksi päiväksi putkaan. Myönnän, että minä tein osaltani virheen, koska naisen logiikka ei välttämättä ole minun parasta osaamisaluettani. Tärkeintä kuitenkin minulle on, että lopulta ymmärsin tapahtumien oikean kulun, Vesa Keskinen kertoo Viihdeuutisille.

Vesa myöntää, että molemmilla on ollut kova ikävä toisiaan erossa olon aikana. Pian pariskunta on jälleen yhdessä ja rakkaustarina saa jatkoa.

– Molemmilla on ikävä toisiaan, mutta kännykät, tekstiviestit ja sähköpostit lievittävät kaipuuta sopivasti. Otamme molemmat asiat asioina. Päätimme unohtaa tunteemme toisiamme kohtaan ja käydä tapahtumaketju yksityiskohta yksityiskohdalta läpi. Rakkaus on ymmärrystä ja anteeksiantoa - putkayöt on anteeksiannettu.

(MTV3)
"

"Sunnuntai 3.1.2010 klo 13.23

Brasilialainen Natalia kertoo putkareissuun päättyneen elokuisen väärinkäsityksen auttaneen häntä ymmärtämään Vesaa paremmin.

Kyläkauppias Vesa Keskisen rakas, brasilialainen Natalia kertoo MTV3:n haastattelussa putkareissustaan ja siihen liittyvistä tuntemuksistaan. Natalia myöntää välikohtauksen jälkeen itse asiassa ymmärtävänsä miesystäväänsä vähän paremmin. Natalia joutui viime vuoden elokuussa putkaan Keskisen syytettyä tätä aiheettomasti talousrahojen varastamisesta.

- Olen jutellut useiden naispuolisten, hieman vanhempien sukulaisten, kavereiden ja tuttavien kanssa asiasta. He kertoivat minulle miehen logiikasta, Natalia pohtii haastattelussa.

Hän kertoo nyt ymmärtävänsä, että Vesa on aina ajatellut eri tavalla kuin naiset, ja siksi kyseinen selkkaus olikin yllättävän helppo antaa anteeksi miehelle.

Natalia haluaakin nyt seurustelun jatkuvan, ja Vesa on puolestaan luvannut opetella ymmärtämään naisen logiikkaa paremmin.

MTV3 uutisoi eilen Natalian palaavan Vesan luokse Suomeen tammikuussa.

IL"

Tuleekohan Natalia suomeen saadakseen haastettua Vesan oikeuteen väärästä ilmiannosta tms? Kuten muistamme Vesan tehneet 18-vuotiasta tyttöä siskoineen kohtaan. Vai onko tietynlaiset selkkaukset vain niin paljon helpompi antaa anteeksi miehelle.

XD Tää kilpailee kyllä logiikan helmien saralla helposti koko tän vuoden.

11

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

tais rahat Brasseissa loppua. Siinä suurin syy paluuseen. Vesa taas on Vesa.

• Lutkutteletko muutenkin mielelläsi miesten kuin miesten perskarvoja?

• sirpamaikkarilta
        zombbari kirjoitti:

Lutkutteletko muutenkin mielelläsi miesten kuin miesten perskarvoja?

Kunha ei ollu mitään sanomista Keskisestä. Ei aiheuta mitään muuta reaktiota ku säälinsekanen huvittuneisuus. Sama juttu Nykäsen ja Tuksun kanssa.

Lupaan sanoa mielipiteeni ihmisestä sukupuoleen, ihonväriin, uskontoon, kansalaisuuten ja ihan minkä tahansa asian haittaamatta jos vaan omaan mielipiteen kyseisestä henkilöstä.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

Kunha ei ollu mitään sanomista Keskisestä. Ei aiheuta mitään muuta reaktiota ku säälinsekanen huvittuneisuus. Sama juttu Nykäsen ja Tuksun kanssa.

Lupaan sanoa mielipiteeni ihmisestä sukupuoleen, ihonväriin, uskontoon, kansalaisuuten ja ihan minkä tahansa asian haittaamatta jos vaan omaan mielipiteen kyseisestä henkilöstä.

vaan niin pahasti siltä, että pojat on poikia ja antaa niiden olla ja "Natsku" on rahan perässä kaiken kestävä horovaras. Mutta kumpi tekee oikein ja miksi mitäkin tehdään? Vanha ukko suomesta vai nuori tyttö köyhyydestä? Kuulostit niin perin juurin kusipäältä ton jutun perusteella vain. Tietenkin vika voi olla lukijassakin. Oma ärsytyskynnykseni on meinaan nyt myös minulla nyt miinuksen puolella, vaikkei Katainen siihen vaikutakaan.

• sirpamaikkarilta
        zombbari kirjoitti:

vaan niin pahasti siltä, että pojat on poikia ja antaa niiden olla ja "Natsku" on rahan perässä kaiken kestävä horovaras. Mutta kumpi tekee oikein ja miksi mitäkin tehdään? Vanha ukko suomesta vai nuori tyttö köyhyydestä? Kuulostit niin perin juurin kusipäältä ton jutun perusteella vain. Tietenkin vika voi olla lukijassakin. Oma ärsytyskynnykseni on meinaan nyt myös minulla nyt miinuksen puolella, vaikkei Katainen siihen vaikutakaan.

omaavana henkilönä en vaan millään pysty uskomaan Natalian kovasti rakastava Keskistä ja sen takia palaavan takasin. Mulle ei tosin kuulu minkään vertaa jos haluaa rahan takia suhteessa olla ja ylipäätänsä kykenee siihen. Jos sillä tavalla on onnellinen ja tyytyväinen niin siinähän on. Joten lienen sitten kusipää.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

omaavana henkilönä en vaan millään pysty uskomaan Natalian kovasti rakastava Keskistä ja sen takia palaavan takasin. Mulle ei tosin kuulu minkään vertaa jos haluaa rahan takia suhteessa olla ja ylipäätänsä kykenee siihen. Jos sillä tavalla on onnellinen ja tyytyväinen niin siinähän on. Joten lienen sitten kusipää.

sillä ei ole muuta mahdollisuutta ja mä en voi käsittää, että tollanen Mr Keskeneräisyys saa mtn sympatiapisteiltä viittaavaakin, vaikka onkin vain Mr keskeneräisyys.

• sirpamaikkarilta
        zombbari kirjoitti:

sillä ei ole muuta mahdollisuutta ja mä en voi käsittää, että tollanen Mr Keskeneräisyys saa mtn sympatiapisteiltä viittaavaakin, vaikka onkin vain Mr keskeneräisyys.

Voihan se toi Nataliakin opetella kielen ja mennä kouluun. Ei tarvis sen jälkeen olla Keskisen tossun alla. Joten jos ei omalle olemassaololleen muuta keksi kuin poseerata seiskassa Keskisen kanssa niin ei se paljoa pisteitä nosta.

• zombbari pois menoss
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

Voihan se toi Nataliakin opetella kielen ja mennä kouluun. Ei tarvis sen jälkeen olla Keskisen tossun alla. Joten jos ei omalle olemassaololleen muuta keksi kuin poseerata seiskassa Keskisen kanssa niin ei se paljoa pisteitä nosta.

- sehän se sen mahdollisuus onkin. Vaan eipä oo tainnut elämä montaa muutakaan korttia jakaa nuorelle tytölle ja elämänoppi lienee ollut sen mukainen.

• Otanosaa
        zombbari kirjoitti:

Lutkutteletko muutenkin mielelläsi miesten kuin miesten perskarvoja?

sirpamaikkarilta on ehkä vähiten kuvaamasi kaltainen nainen tällä palstalla.

• paljon pikku tyttö maailmalta saa vanhalta suomalaiselta julkisuuden henkilöltä XD Tai varmaan jos vatsa ei oo ollut ruikulilla, niin ei tule mitään.

"Keskinen vaatii jättikorvauksia
      Keskiviikko 4.2.2009 klo 09.39 IL

Kyläkauppias haluaa 60 000 euroa henkisistä kärsimyksistään.

- Minulla on ollut asian tiimoilta univaikeuksia ja vatsavaivoja. En kuitenkaan tykkää turvautua lääkkeisiin, vaan olen luottanut luonnonkonsteihin, kuten piimään, jogurttiin ja liikuntaan, kertoi Vesa Keskinen Iltalehdelle juuri ennen oikeudenkäynnin alkua keskiviikkoaamuna.

Kyläkauppias Vesa Keskinen esittää huikeat korvausvaatimukset raiskausväitteen esittäneelle 19-vuotiaalle naiselle ja hänen sisarelleen Seinäjoen käräjäoikeudessa.

- On vaikea arvioida rahallista määrää maineeni tahrautumiselle, tähän prosessiin käytetylle ajalle ja liiketoimintani vahingoittumiselle. Työntekijäni ovat saaneet kuulla naljailuja ja asiakkaista osa on uskonut näitä juttuja, Keskinen kertoi.

Syyttäjä Kari Ranta lukee 19- ja 33-vuotiaille pohjalaisnaisille syytteet väärästä ilmiannosta ja perättömästä lausumasta viranomaismenettelyssä.

19-vuotias kiistää syytteet kokonaisuudessaan.

Oikeusmittelö sai alkunsa, kun nuorempi nainen väitti Keskisen raiskanneen hänet kahdesti käyttäen hyväksi hänen "tiedotonta tilaansa". Väärä ilmianto ja perätön lausuma on kirjattu tapahtuneiksi 27. toukokuuta Töysässä 2007. "

"STT 27/2:

Kaksi sisarusta on tuomittu ehdolliseen vankeuteen jutussa, joka liittyy väitteisiin kyläkauppias Vesa Keskisen syyllistymisestä raiskaukseen toukokuussa 2007 kotonaan Töysässä.

Seinäjoen käräjäoikeus tuomitsi nuoremmalle naiselle väärästä ilmiannosta viiden kuukauden rangaistuksen. Vanhempi sai 80 päivää perättömästä lausumasta viranomaismenettelyssä.

Lisäksi oikeus määräsi naiset maksamaan Keskiselle 18 000 euroa korvauksia kärsimyksistä. Oikeus ei pitänyt lieventävänä seikkana sitä, että Keskinen on julkisuuden henkilö ja hän on antanut itsekin haastatteluja juttuun liittyen.

Oikeus totesi yleisen elämänkokemuksen perusteella olevan itsestään selvää, että raiskauksesta epäillyksi joutuminen aiheuttaa kärsimystä ja häpeää ihmisen asemasta riippumatta. Jutun saama laaja ja melko kauan kestänyt julkisuus on oikeuden mukaan lisännyt kärsimyksen astetta ja määrää.

Keskinen ei saanut kaksi vuotta sitten syytettä raiskauksesta, koska syyttäjä ei löytänyt siitä riittävästi näyttöä. "

• krpsupo

Pieniähän ne raiskatun tytön kärsimykset tässä asiassa ovat Keskisen ilmavaivoihin verrattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      64
      7556
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      121
      1501
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1451
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe