Kumpi parempi merkki mp3 soittimella. Sony vai Creative?
Sain joululahjaksi Sonyn NWZ-B143F.
Muuten hyvä, mut suomenkieli puuttuu siitä kokonaan, ei ohjeita tai laitteessa oo suomenkieltä, kun taas Creativessa on, äänenlaatu on mielestäni Sonyssa heikompaa. En ymmärrä mistä johtuu et Creativessa kuuntelen 12 volyymi tasolla, mut Sonyssa tarvitaan jopa volyymia 20 tasolla. Kuulossa ei oo vikaa.
Onko muilla kokemusta molemmista laitteista?
Mulla on siis Creativesta se vanha 512 mb versio, mut hyvä on ollut.
Mistä saa nappikuulokkeisiin ne suojat? Onko niitä erikseen myytävinä vai pitääkö ostaa uudet kuulokkeet?
Sony vai Creative?
3
309
Vastaukset
Clas Ohlsonilta saa suojia. Niitä myydään neljän parin pakkauksessa. Hinta on n. 3-4 euroa. Se, että volyymia pitää laittaa enemmän ei sinänsä tarkoita huonompaa äänenlaatua. Kokeilitko samoilla kuulokkeilla. Kuulokkeissa on eroa. Creativen kuulokkeet ovat aika herkät.
- ei parannusta
Kokeilin. Mulla on Koss merkkiset kuulokkeet kun Creativen omat hajos aikaa sitten.
Ovat olleet ihan hyvät vaikka maksoivat vain euron.
Epäilen kylläkin et syy on myös kuulokkeissa. Mitkäköhän oisivat hyvät kuulokkeet jotka sopivat Sonyyn. Onko Sonyn nappikuulokkeet yleensä hyviä? - youyou
ei parannusta kirjoitti:
Kokeilin. Mulla on Koss merkkiset kuulokkeet kun Creativen omat hajos aikaa sitten.
Ovat olleet ihan hyvät vaikka maksoivat vain euron.
Epäilen kylläkin et syy on myös kuulokkeissa. Mitkäköhän oisivat hyvät kuulokkeet jotka sopivat Sonyyn. Onko Sonyn nappikuulokkeet yleensä hyviä?suosittelen Sennheiser nappeja.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/haku.aspx?hakusana=Sennheiser&hae=Hae
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672277Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302182- 1201478
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis201282Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1201164
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909