iTunes pilaa iPodin

Kilimeri

Sain lahjaksi iPod Nanon. Muuten olisin tykännyt, mutta iTunes sylettää niin paljon, ettei mitään rajaa. Miksi biisejä ei vaan voi kopioida explorerilla iPodille niinku normaaleille soittimille vaan ne pitää tolla pirun ohjelmalla "synkata"? Ja kun ei sinne mahdu kaikki biisit kumminkaan niin sitten rupeat ruksimaan, ruksimaan ja ruksimaan, että mitä sinne synkataan. voi jeesus.

5

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiekoittaja

      Itse käytän Winampin kanssa - yhtä simppeliä kuin explorerilla heittelisi biisejä soittimeen. Tosin jos vaihtaa iTunesista Winampiin niin voi olla että joutuu palauttamaan podin tehdasasetuksiin ensin...en ihan saletti ole.

    • 1stMacFinn

      Ei iTunesissa niitä biisejä ruksia pidä. Katsoisitte joskus kun iPod on kiinni koneessa, että mitä vaihtoehtoja siinä iPodin synkkauksessa on.

      Helpointa on tietysti tehdä siihen iTunesin vasemman reunan Soittolistat-kohtaan iPod lenkki, iPod bile jne soittolistat. Ja sitten valita soittolistojen synkronointin iTunesissa.

      Ja jos soittolistan teko on sulle liian vaikeeta, valitse iTunesissa siinä Laitteet-kohdassa iPodista, että hallinnoi käsin. Silloin voit kopsata haluamasi biisit iPodiin kuin Resurssihallinnassa, vedä ja pudota-tyylillä.

      Se ruksiminen on lähinnä siksi, että saa pois toistosta vaikka joulumusiikin kunnes taas tulee joulukuu.

      Onko niin vaikeaa opetella eri ohjelmien käyttöä? iTunes nyt ainakaan ei ole kovinkaan vaikea hallita, kunhan käsittää, ettei se on Winamp tai MediaPlayer. Onneksi.

      • blöööääööäöäööää

        Kun ne ipodien pakkaukset on niin fiinejä, ettei löydy kunnon käyttöohjeita, eikä edes netistä kovin helposti.
        Suurin osa uusista Ipodin käyttäjistä haluaisi copypasteta selkeästi kamaa, niin jos sen tyylinen toiminto itunesista löytyy, niin miksei sitä voida kertoa jossain selkeästi??? Joo, ok, Applella on oma filosofiansa, mutta miksei siitä johtuvia eroavaisuuksia muihin ohjelmistoihin nähden kerrota selkeästi?


      • 1stMacFinn
        blöööääööäöäööää kirjoitti:

        Kun ne ipodien pakkaukset on niin fiinejä, ettei löydy kunnon käyttöohjeita, eikä edes netistä kovin helposti.
        Suurin osa uusista Ipodin käyttäjistä haluaisi copypasteta selkeästi kamaa, niin jos sen tyylinen toiminto itunesista löytyy, niin miksei sitä voida kertoa jossain selkeästi??? Joo, ok, Applella on oma filosofiansa, mutta miksei siitä johtuvia eroavaisuuksia muihin ohjelmistoihin nähden kerrota selkeästi?

        Mun iTunes kirjastossa on noin 3200 biisiä. Niistä copypasteamista eri iPodeihin en kyllä pidä helppona hommana. Mieluummin teen älykkään tai tavallisen soittolistan haluamistani biiseistä eri kriteerein ja iPodin ollessa kytkettynä valitsen vain haluamani soittolistan synkattavaksi. iTunes jopa arpoo mitä synkataan, jos soittolista on isompi kuin iPodin tila.

        Ja jos oikein kovasti haluaa copypasteta, säädä se iPod tilaan, jossa hallinnoit käsin. Voit vetää ja pudottaa biisejä iPodiin. Eihän se nyt ole copypastea, mutta jos olis riittävän lähellä.

        Oletko muuten lukenut siitä Ohjeet-kohdasta tulevia juttuja ollenkaan?


    • asdfasdfa3234234

      Joo itse olin aluksi täysin samaa mieltä, mutta pidemmän käytön jälkeen ja opettelun jälkeen itunes vaikuttaa paremmalta. Kyllä pitäisi olla silti tuo yksinkertaisempi vaihtoehtona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe