Kellertävät kynnet

pikku ongelma

Kynteni ovat kellertävät ja tämä häiritsee minua valtavasti!!!
Mitä asialle voisi tehdä ja mistä moinen johtuu?
Minkälainen kynsilakka olisi paras peittämään keltaisuuden? (siis luonnollisista sävyistä)?
En polta, joten tämä ei ainakaan voi olla syy.

6

1348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eoe0

Käytätkö kynsilakkoja? Siinä voi olla syy keltaisuuteen. Jos sinulla on ilman lakan käyttöä keltaiset kynnet, suosittelisin, että käväisisit ihan lääkärissä. Keltaisuus voi johtua useistakin sairauksista, mm. kynsisienestä.

Voit kokeilla myös keltaisuutta poistavia kynsilakkoja. Ne ovat siis ihan tähän tarkoitukseen tarkoitettuja hoitolakkoja, joissa ei ole mitään erityistä sävyä. Jos mahdollista, käy katselemassa erilaisten sarjojen tuotteita esim. OPI, Mavala, Trind, Depend.

• --

Itse käytin tyhmyyttäni kynsilakkaa todella kauan putkeen. Aina kun vanha lakka meni huonoksi, poistin sen ja lakkasin uudestaan. Se ei todellakaan ollut viisasta, sillä kynteni muuttuivat sen takia keltaisiksi. Se oli aivan kauheaa aikaa. Sitten olinkin useamman kuukauden ilman kynsilakkaa ja odotin että keltasuus kasvaa pois ja uusi terve kynsi tulee tilalle. Kannattaa siis varoa käyttämästä liikaa kynsilakkaa ja pitää aina muistaa antaa kynsien hengittää välillä. Nyt ei ole enää moneen vuoteen näkynyt keltasuutta kynsissä, kun olen muistanut olla välillä ilman lakkaakin :) Ja vielä semmonen asia, että tiskatessa kannattaa käyttää tiskihanskoja, niin kynnet ja kädet eivät kärsi. Jatkuva veden kanssa läträily ei tee hyvää iholle saati kynsille.

• fdsfgdds

vaan ALUSLAKAN PUUTE!

Muistakaa aluslakka ennen varsinaista värilakkaa!

• kynsikäs
        fdsfgdds kirjoitti:

vaan ALUSLAKAN PUUTE!

aluslakkakaan ei suojaa kynttä hyvin punaisilta sävyiltä, ikävä kyllä. Tietysti parempi kuin ilman.

• fdsfgdds kirjoitti:

vaan ALUSLAKAN PUUTE!

Käytän aluslakkaa varpaankynsissä mut tuppaa vaan kellertyyn kun on tummia värejä.

• keltakynsi

Minulla on yksi vihreä lakka joka tekee kynnet aina kellertäviksi. Laitoin juuri vähän aikaa sitten sitä lakkaa ja taas on kellertävät kynnet vaikka alla oli hoitavaa alus lakkaa. Joten nyt joudun olemaan ilman lakkaa. Ja kaiken kukkuraksi lakkasin vain joka toisen kynnen vihreällä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      70
      10528
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      240
      4494
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      155
      3892
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      161
      3388
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      40
      3138
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      43
      2847
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      32
      2320
    8. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      20
      1930
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      62
      1726
    10. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1445
    Aihe