Mä olen pohdiskellut tänään kilometri- ja minuuttitolkulla mikä on kovan jätkän määritelmä. Onko se sitä että kaveri tipahtaa ensimmäisellä ja slaikkarissa on sataprossaa painetta tilanteen tullen?
Entä tällainen vaihtoehto:
tuore vauvan isä jää isyysvapaalle, josta vanheimpainvapaalle, saadakseen jäädä sen jälkeen isäkuukaudelle. Yhteensä lähes puoli vuotta lomaa oman tyttärensä kanssa. Onkohan tää vähän leimii vai tolkuttoman jänää?
Lisääntyminen on sekä hauskaa, syvää että haastavaa. Kesälomatkin pukkaa vielä päälle.
- ihquu -
Kova jätkä
31
299
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
ei ole kova jätkä!
Mut mun kaverin mies on.- Zakuskat
Ainakaan meidän kulmilla ei kuule Kataisesta ja sen helmoista muuta kuin valittuja paloja. Oletko tietoinen miten leipäjonot tossa Hesarilla kasvavat aina vain pidemmiksi ja pidemmiksi. Se on mulle mittari yhteiskunnan tilasta, erehtymätön.
Mitä tohon fiilistelevään kundiin tulee, niin se näyttää aika cuulilta vauva sylissään, kun mirri huitsii jumppiinsa.
(hah) - sirpamaikkarilta
Zakuskat kirjoitti:
Ainakaan meidän kulmilla ei kuule Kataisesta ja sen helmoista muuta kuin valittuja paloja. Oletko tietoinen miten leipäjonot tossa Hesarilla kasvavat aina vain pidemmiksi ja pidemmiksi. Se on mulle mittari yhteiskunnan tilasta, erehtymätön.
Mitä tohon fiilistelevään kundiin tulee, niin se näyttää aika cuulilta vauva sylissään, kun mirri huitsii jumppiinsa.
(hah)Onnellinen! =)
- To4D
Zakuskat kirjoitti:
(hah)mutta mielestäni parempi mittari yhteiskunnan tilasta on leipäjonossa olevien ihmisten painoindeksi ja rasvaprosentti.
- sirpamaikkarilta
To4D kirjoitti:
mutta mielestäni parempi mittari yhteiskunnan tilasta on leipäjonossa olevien ihmisten painoindeksi ja rasvaprosentti.
halvemmalla, ranskanleipää vai kokojyväleiää? Kumpi on terveellisempää, ranskanleipä vai kokojyväleipä?
- To4D
sirpamaikkarilta kirjoitti:
halvemmalla, ranskanleipää vai kokojyväleiää? Kumpi on terveellisempää, ranskanleipä vai kokojyväleipä?
jauhoja saa halvimmalla, vettä saa hanasta, sähköä saa töpselistä, mutta perse pitää saada penkistä ihan itse.
- sirpamaikkarilta
To4D kirjoitti:
jauhoja saa halvimmalla, vettä saa hanasta, sähköä saa töpselistä, mutta perse pitää saada penkistä ihan itse.
Porvari.
- 6+5
sirpamaikkarilta kirjoitti:
paketti ruisleipää maksaa euron pussi ja pienempi ruisleipäpussi maksaa 79 centtii, ei voi olla rahasta kiinni.
- Luola mies
6+5 kirjoitti:
paketti ruisleipää maksaa euron pussi ja pienempi ruisleipäpussi maksaa 79 centtii, ei voi olla rahasta kiinni.
Terveellisyys on huipussaan eikä maksa ku vaivan
- Talousnero
6+5 kirjoitti:
Vois olla
On Han Solo carboniitissä.
- To4D
buddy-love kirjoitti:
Baarissa sillä voi saada jonkun hiljaiseksi.
liity mihinkään mutta tulipahan kovasta jätkästä mieleen
"Buddy you’re a young man hard man
Shoutin’ in the street gonna take on the world some day
You got blood on yo’ face
You big disgrace
Wavin’ your banner all over the place"
- jos ei oteta
huomioon paikallista löysyyttä
- monte34
oon täysin kova nyt
- .
monte34 kirjoitti:
oon täysin kova nyt
Oisitko sitten kova jos söisit
- Zakuskat
http://www.youtube.com/watch?v=tWr_LAiOhAA
Eli siis hyviä valaita.
: Chic with a Cane : - eI Enää
Paskaa: Sikiäminen tätä palloa vaivaa,ylikansoittuminen jne.pitää huolen siitä että paskassa joku vielä rypee & tukehtuu tähän ihanaan sontaan.pIENI pyyntö ihmisille:ÄLKÄÄ jumalauta enää lisääntykö!!!!!!
- vänksy
vielä joskus lisääntyä, jos mun mahdollinen tuleva mieheni on sitä mieltä.:)
Se lapsi tule sitten vaikka mun tilalle. Mä kumminkin kerran jossain vaiheessa joudun paikkani jollekin jätämään kun musta aika jättää. - Zakuskat
vänksy kirjoitti:
vielä joskus lisääntyä, jos mun mahdollinen tuleva mieheni on sitä mieltä.:)
Se lapsi tule sitten vaikka mun tilalle. Mä kumminkin kerran jossain vaiheessa joudun paikkani jollekin jätämään kun musta aika jättää.Ajattelen samalla tavalla kuin sä. Mut johti tähän valintaan tietoisuus siitä että suunnaton perhe on oma sudenkuoppansa laajemmassa mittakaavassa. Jos on vain yksi lapsi niin elämme supistuvassa maailmankuvassa, emmekä sorru etsimään kromosomeista väkisin joko poikaa tai tyttöä, kunnes pääluku vaatii suuremman asunnon.
Toisaalta esmes. kiinalaisessa kulttuurissa pojan suosiminen on johtanut tilanteen naisen eduksi, sillä hakijoita pesälle on valtavasti. Siinä voi mennä pää sekasin. Kumma kun tuosta ei kerrota tai filmata Hollo- tai Bollywoodleffoja, vaan kuiskitaan hissukseen golfradalla asian tilaa.
(Huomenta-hymiö) - kirpela
Zakuskat kirjoitti:
Ajattelen samalla tavalla kuin sä. Mut johti tähän valintaan tietoisuus siitä että suunnaton perhe on oma sudenkuoppansa laajemmassa mittakaavassa. Jos on vain yksi lapsi niin elämme supistuvassa maailmankuvassa, emmekä sorru etsimään kromosomeista väkisin joko poikaa tai tyttöä, kunnes pääluku vaatii suuremman asunnon.
Toisaalta esmes. kiinalaisessa kulttuurissa pojan suosiminen on johtanut tilanteen naisen eduksi, sillä hakijoita pesälle on valtavasti. Siinä voi mennä pää sekasin. Kumma kun tuosta ei kerrota tai filmata Hollo- tai Bollywoodleffoja, vaan kuiskitaan hissukseen golfradalla asian tilaa.
(Huomenta-hymiö)mikä tarve ihmisillä on ekan tiinehtivyyden myötä vetäistä vanhan parin millin asuntolaina, pykätä 2-3 kerroksinen siivoojan kammo ja tuskailla 30 vuotta asuntolainaa todeten, että tulipa maksettua kun just jäätiin eläkkeelle. Nii ja talokin maksettiin pariin kertaan kun ositettiin ja toinen ulos ja seuraava vaati täysremontin ja.... Että silleen :D
- Zakuskat
kirpela kirjoitti:
mikä tarve ihmisillä on ekan tiinehtivyyden myötä vetäistä vanhan parin millin asuntolaina, pykätä 2-3 kerroksinen siivoojan kammo ja tuskailla 30 vuotta asuntolainaa todeten, että tulipa maksettua kun just jäätiin eläkkeelle. Nii ja talokin maksettiin pariin kertaan kun ositettiin ja toinen ulos ja seuraava vaati täysremontin ja.... Että silleen :D
Asunto/asunnot ovat kulkeneet suvuissa jo pitkään. Lainoja ei tarvita, ei autoja eikä turhia unelmia, jotka liittyvät jotenkin materiaan.
Matkailu avarsi. Nyt voi istua himassa ja tutkia mobilea.
(tyytyväisyyshymiö) - kirpela
Zakuskat kirjoitti:
Asunto/asunnot ovat kulkeneet suvuissa jo pitkään. Lainoja ei tarvita, ei autoja eikä turhia unelmia, jotka liittyvät jotenkin materiaan.
Matkailu avarsi. Nyt voi istua himassa ja tutkia mobilea.
(tyytyväisyyshymiö)Ei muakaan,musta on ihana kattoo ihmisten ilmeet kertoessani uudesta kodistamme ja kun ne kysyy neliöt...ah sitä sisäistä hykertelyä.
*kompakti pakkaus* - Zakuskat
kirpela kirjoitti:
Ei muakaan,musta on ihana kattoo ihmisten ilmeet kertoessani uudesta kodistamme ja kun ne kysyy neliöt...ah sitä sisäistä hykertelyä.
*kompakti pakkaus*Eiks sisäinen pikku piru olekin arvoisensa kuunneltava?
Ainakin mun sisällä asuu todellinen satiirikko. Harmi kun ei voi sitä koskaan tavata, pitää vain sisäisesti kuulostella. Mutta luonto älyllisyydessään antoi toiset ihmiset. On yhtä kivaa lukea muiden ihmisten omasta satiirikosta. - kirpela
Zakuskat kirjoitti:
Eiks sisäinen pikku piru olekin arvoisensa kuunneltava?
Ainakin mun sisällä asuu todellinen satiirikko. Harmi kun ei voi sitä koskaan tavata, pitää vain sisäisesti kuulostella. Mutta luonto älyllisyydessään antoi toiset ihmiset. On yhtä kivaa lukea muiden ihmisten omasta satiirikosta.Vaikka kuinka koittaa hillitä, aina joskus se vaan vetäsee lambadaa olkapäällä, ottaa letistä kii ja pomppaa toiselle olalle tangoileen.
Mun sisällä asuu vaan kyynikko naamioituneena wttumaiseks akaks. - Zakuskat
kirpela kirjoitti:
Vaikka kuinka koittaa hillitä, aina joskus se vaan vetäsee lambadaa olkapäällä, ottaa letistä kii ja pomppaa toiselle olalle tangoileen.
Mun sisällä asuu vaan kyynikko naamioituneena wttumaiseks akaks.Kyynisyys on henkistä kyykistelyä.
Mä esitän netissä vittumaista akkaa, joka päälle päätteeksi vielä vihaa ihmisiä.
(vedäs tosta pohjat) - kirpela
Zakuskat kirjoitti:
Kyynisyys on henkistä kyykistelyä.
Mä esitän netissä vittumaista akkaa, joka päälle päätteeksi vielä vihaa ihmisiä.
(vedäs tosta pohjat)että vedän pultit ja täts it, en osaa vihata. Eikä katkeruus auta ketään eikä mitään.
- Zakuskat
kirpela kirjoitti:
että vedän pultit ja täts it, en osaa vihata. Eikä katkeruus auta ketään eikä mitään.
Musta aina pitää siivota ja suojella oma reviirinsä. Tämä on netissäkin sen vähimmäisvaatimus.
(winks-wänks) - kirpela
Zakuskat kirjoitti:
Musta aina pitää siivota ja suojella oma reviirinsä. Tämä on netissäkin sen vähimmäisvaatimus.
(winks-wänks)No, pari väärää sanaa voi satuttaa enempi kun sanoja tiedostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673