TROLLI HÄÄTÖ KÄYNNISSÄ!!! ÄLÄ RUOKI NIITÄ!!!

Tarkastaja.X

Tänään on aloitettu loishäätö, joka koskee palstalla olevia henkilöitä jotka jatkavat trollaamista.

-Älä vastaa mihinkään näihin asiattomiin viesteihin.
-Jätä viestin sisältö omaan arvoon.
-Asiattomat viestit poistoon.

Yhteisrintama on vahva!

53

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En vastaa

      jätänkin

      Jooh

      • Tiliakus

        Hyvä ei vastata.


      • ...iloksi muuttuu.


    • Tango_Delirium

      Jees. Taidanpa painua nukkumaan, elätellen toivoa siitä että tilanne olisi huomenna edes vähän rauhallisempi. Öitä!

      • ...jatketaan huomenna pirteänä. ;-D


    • Näin tehdään.

    • Palstalle matolääkitys... :D

      Toivottavasti auttaa.

      • ...ei tästä tule muuten mitään....


      • .....
        Tarkastaja.X kirjoitti:

        ...ei tästä tule muuten mitään....

        Minä laitoin just ja uhkailin poliisitutkinnalla, jos eivät saa häiriköitä pois. Aivan törkeää kielenkäyttöä ja solvausta ollut päiväkausia.


      • Attena aina
        ..... kirjoitti:

        Minä laitoin just ja uhkailin poliisitutkinnalla, jos eivät saa häiriköitä pois. Aivan törkeää kielenkäyttöä ja solvausta ollut päiväkausia.

        Pakko siellä on toimia. Laitetaan viestiä.


      • näin!

        Sinulla saatananpalvojalla on matoja sekä ylä- että alapäässä. Yäk!


      • Ylläpito.
        ..... kirjoitti:

        Minä laitoin just ja uhkailin poliisitutkinnalla, jos eivät saa häiriköitä pois. Aivan törkeää kielenkäyttöä ja solvausta ollut päiväkausia.

        teidän ateistipaviaanien viestejä. Ei anna aihetta toimenpiteisiin.


      • näin! kirjoitti:

        Sinulla saatananpalvojalla on matoja sekä ylä- että alapäässä. Yäk!

        Nyyh nyyh, eikö äiti anna tissiä kun runkkarin pitää netissä huudella?

        Rekisteröi nimimerkki ja laita viestiä jos on asiaa. Tai laita vaikka sähköpostia, mutta älä vuodata tänne palstalle mielenvikaisuuttas.

        Ja jos oikeasti on munaa niin tule sanomaan päin naamaa... Opetan sulle, että vanha sanonta: "väkivalta lopettaa vittuilun", pitää paikkansa.


      • jk
        belial_666 kirjoitti:

        Nyyh nyyh, eikö äiti anna tissiä kun runkkarin pitää netissä huudella?

        Rekisteröi nimimerkki ja laita viestiä jos on asiaa. Tai laita vaikka sähköpostia, mutta älä vuodata tänne palstalle mielenvikaisuuttas.

        Ja jos oikeasti on munaa niin tule sanomaan päin naamaa... Opetan sulle, että vanha sanonta: "väkivalta lopettaa vittuilun", pitää paikkansa.

        "Opetan sulle, että vanha sanonta: "väkivalta lopettaa vittuilun", pitää paikkansa."

        En ole ennen kuullut, mutta pitää varmaan paikkansa:)


      • näin!
        belial_666 kirjoitti:

        Nyyh nyyh, eikö äiti anna tissiä kun runkkarin pitää netissä huudella?

        Rekisteröi nimimerkki ja laita viestiä jos on asiaa. Tai laita vaikka sähköpostia, mutta älä vuodata tänne palstalle mielenvikaisuuttas.

        Ja jos oikeasti on munaa niin tule sanomaan päin naamaa... Opetan sulle, että vanha sanonta: "väkivalta lopettaa vittuilun", pitää paikkansa.

        Paviaaniaivoinen LÄSKIPÄÄ siellä inisee. Vasurin APINA. :))


      • Valvoja.
        Ylläpito. kirjoitti:

        teidän ateistipaviaanien viestejä. Ei anna aihetta toimenpiteisiin.

        taidat tutista jo peukku suussa.


    • ...

      Tulee mileen sanonta "Siitä puhe, mistä puute" Kun katsoo Multinikin tekstejä

      Kamelista yms.

    • Kössönöm

      vastata noiden ääliöiden ketjuissa olevien muiden kirjoittajien viesteihin.

      • ...trollin viestiin, oli se missä tahansa. Tämä ainoa tapa miten saadaan jokin tolkku tähän.


      • Kössönöm
        Tarkastaja.X kirjoitti:

        ...trollin viestiin, oli se missä tahansa. Tämä ainoa tapa miten saadaan jokin tolkku tähän.

        että jos joku nyt kuitenkin vastaa tuon/noiden törkyjuttuihin ja sitten joku vastaa siihen jne. niin eihän siitä mitään tule, koska ketju jatkuu ja jatkuu. Mutta ihan miten vaan. Minä en ainakaan kirjoita mitään yhteenkään ketjuun, jossa joku kusipää kirjoittaa.

        Äh, paskat, en taida viitsiä enää mitään. Anti olla, ei tuollainen vihakirjoittelu ole kivaa luettavaa.


      • Kössönöm kirjoitti:

        että jos joku nyt kuitenkin vastaa tuon/noiden törkyjuttuihin ja sitten joku vastaa siihen jne. niin eihän siitä mitään tule, koska ketju jatkuu ja jatkuu. Mutta ihan miten vaan. Minä en ainakaan kirjoita mitään yhteenkään ketjuun, jossa joku kusipää kirjoittaa.

        Äh, paskat, en taida viitsiä enää mitään. Anti olla, ei tuollainen vihakirjoittelu ole kivaa luettavaa.

        ...siitä kohtaa missä alkaa nämä trollijutut....se ei jatku, ellei trolli sitä itse jatka. Poistumisen jälkeen ketju on trollivapaa.
        Keskustelu saa ketjussa jatkua, olkoon trolli pelkkä tylsä mainos mitä ei kannata lukea.....vaan perinteisesti sen voi kuitata jääkaapilla käymiseen.


      • ääliö..

        Minä Kössönöm olen aina oikeassa. Muut toistamieltä olevat olette ääliöitä, ymmärrättekö ÄÄLIÖITÄ.
        Jos haluat olla oikeassa, katso ensin mitä mieltä Minä Kössönöm asoista olen, paitsi jos haluat olla ääliö ääliö äääääliööööö

        -Ääliö


      • xczkuppalöo
        ääliö.. kirjoitti:

        Minä Kössönöm olen aina oikeassa. Muut toistamieltä olevat olette ääliöitä, ymmärrättekö ÄÄLIÖITÄ.
        Jos haluat olla oikeassa, katso ensin mitä mieltä Minä Kössönöm asoista olen, paitsi jos haluat olla ääliö ääliö äääääliööööö

        -Ääliö

        Nimimerkkisi olet ainakin valinnut oikein.


      • ääliö.
        xczkuppalöo kirjoitti:

        Nimimerkkisi olet ainakin valinnut oikein.

        Olet tarkkaavainen lukija;)

        -Ääliö


      • ääliö.
        ääliö. kirjoitti:

        Olet tarkkaavainen lukija;)

        -Ääliö

        Ja Uskon Jeesukeen
        ---
        Olen
        ääliö.


      • Kössönöm kirjoitti:

        että jos joku nyt kuitenkin vastaa tuon/noiden törkyjuttuihin ja sitten joku vastaa siihen jne. niin eihän siitä mitään tule, koska ketju jatkuu ja jatkuu. Mutta ihan miten vaan. Minä en ainakaan kirjoita mitään yhteenkään ketjuun, jossa joku kusipää kirjoittaa.

        Äh, paskat, en taida viitsiä enää mitään. Anti olla, ei tuollainen vihakirjoittelu ole kivaa luettavaa.

        En vastaa enää viesteihin, jossa uskovaiset puhuvat jumalastaan ja jeesuksestaan tai lainaavat raamatun kohtia tänne. Se on uskontyrkyttämistä eli trollausta eikä mitään järkevää keskustelua! Osaavatko uskovaiset keskustella muusta kuin jumalastaan?!


    • Psychobilly82

      Aye aye.

      • ehen suostu, heh

        Minä en suostu uskovaisena tottelemaan tuota käskyä, mutta huvitti kyllälukea kun vastasitte hänelle kuin lampaat, vaikka uskoavisia on verrrattu lampaisiin, tosin: Jumalan lampaisiin. Mutta onhan teitä mustiakin...!


      • ehen suostu, heh kirjoitti:

        Minä en suostu uskovaisena tottelemaan tuota käskyä, mutta huvitti kyllälukea kun vastasitte hänelle kuin lampaat, vaikka uskoavisia on verrrattu lampaisiin, tosin: Jumalan lampaisiin. Mutta onhan teitä mustiakin...!

        Et suostu uskovaisena olemaan vastaamatta trollien aloituksiin? Taidat olla yksi niistä.


      • ...
        ehen suostu, heh kirjoitti:

        Minä en suostu uskovaisena tottelemaan tuota käskyä, mutta huvitti kyllälukea kun vastasitte hänelle kuin lampaat, vaikka uskoavisia on verrrattu lampaisiin, tosin: Jumalan lampaisiin. Mutta onhan teitä mustiakin...!

        Joo Joo. Ja Lampaiden Herra, Isäntä on Pässi.


        Voitkos kutsua Jumalaasi Pässiksi?

        Kumpi loukkaantuu enemmän:

        > Jos kutsuu Jumalaa pässiksi, vai pässiä Jumalaksi?


    • Samaa mieltä

      Tatuoinnin ottava nainen on SIKA!

    • häätöä!

      • tehdään!

        Nainen pilaa mahdollisen kauneutensa OKSETTAVILLA tatuoinneilla!


    • tuttumies

      Miten tuo otsikkosi näyttikin olevan TROLLIN HÄÄYÖ KÄYNNISSÄ. Viestin lukeminen varmisti, että olin lukenut otsikkosi väärin. Eikä asia tietenkään olisi muutenkaan minua kiinnostanut. Hyi sentään.

      • Hupsista :)

        Luin taas, että TROLLIN HÄÄYÖ KÄNNISSÄ :)


      • No olipas hauskaa... Oikeen meinaa lattialle tippua kun kusipää vittumies niin hauskasti luki väärin.

        Mene sinäkin reppana hiplaan ittees johonkin nurkkaan ja lopetan tän palstan terrorisointi nimimerkilläs ja multinikkinä.


      • Kamppailulajit
        belial_666 kirjoitti:

        No olipas hauskaa... Oikeen meinaa lattialle tippua kun kusipää vittumies niin hauskasti luki väärin.

        Mene sinäkin reppana hiplaan ittees johonkin nurkkaan ja lopetan tän palstan terrorisointi nimimerkilläs ja multinikkinä.

        Sä olet kevyttä tavaraa silloin, kun miehet puhuu ja iskee. Älä siis viitti nappula uhota.


      • Kamppailulajit kirjoitti:

        Sä olet kevyttä tavaraa silloin, kun miehet puhuu ja iskee. Älä siis viitti nappula uhota.

        :D :D :D

        Oho, lyötkö raamatulla? Vai uhkaatko helvetillä?


    • commafukker

      Trollihäätö on yhdyssana.

      • ...

        Ja jos kuuntelee Jokeri-arvontaa takaperin, Jokerihahmo sanoo "Hälli-Ale"

        Siispä HälliVeneelle siis. Halpoja Hällejä vain 99mk!


      • qeweqw

        eqw


    • pää pinnalla

      nehän ovat pahoja henkiää.... uskokaa hyvään, hyvä henkimaailmakin on olemassa! Absolut!

      • Kuk regus susej

        Uskotaan, sinäkin olet paha trolli.


    • orko

      Olen mukana, enkä aio jatkossa vastailla kuin palstan vakkareille / rakentavaa keskustelua edistäville ei-rekisteröityneille.

    • Liityn yhteiseen rintamaan.

      Olen kuitenkin ajoittain impulsiivinen ja melko uusi keskustelija.

      Jos hairahdun, niin antakaa korville! Jooko?

      • Et ole ainoa

        ateisti-limanuljasta hairahtuu joskus.


    • mrs Missukka

      Lisään vielä, että älkää sitten uskoko muiden vastaavan kun kyseinen henkilö kysyy ja vastaa itselleen ja näin saa pitkänkin ketjun aikaiseksi.

      • (??????????)

        noihin asiattomiin aloituksiin, tilanne jatkuu edelleen.


    • Mursunorsu

      saada ketju alkupäähän, että kaikki muistaa miten pääsee trolleista eroon.

    • Trollittelu on "lapsellista", joita tulee ymmärtää, kun sanat oppivat jo 1-luokalta lähtien.

      Asiattomuus on lukijan arvioitavissa, iästä riippumatta.

      Materia on halkaistu amerikkalaisten toimesta 2 maailmansodan aikana.

    • iskias

      Erittäin lupaava alku elämälle itkeä täällä, tuota ruikutusta kun trolli jatkavaa pari vuotta niin lataamo kutsuu;);) -uskokaa huvikseen, siltä se oma elämä näyttää mitä ulos tulee;);)

    • X.Rotc.epsni

      Mikä tilanne? Onko häätö onnistunut?
      Tuntuu, että palsta on vähän rauhoittunut.

      • Aika villin lännen meininki täällä on ja trollausta ja paskanjauhantaa ihme kameleista paljon, mutta ei tilanne minusta juurikaan eroa viime kesästä, kun luppapili oli vauhdissa. Taisin tulla palstalle takaisin tauon jälkeen, kun pahin trollaushuippu oli jo ohitettu. Silloin kun monet vakkarit ilmoittivat juuri kyllästyneensä ja pitävänsä taukoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2609
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      208
      2374
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      184
      1782
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe