Nyt pitää löytää 40-kymppiselle, kuivaihoiselle ja tosi herkälle naisen kasvojen iholle joku perusvoide! Onko kellään mitään ehdotuksia?
Öljyt on jo kokeiltu, ja tuntuu että erittäin lievä couperosani lehahtaa punoittamaan niiden jälkeen.
Ceralan kiinnostaisi, mutta onko muita ehdotuksia?
Onko Lumenen herkän ihon putsaustuotteet olleet teillä hyviä?
paras perusrasva?
8
837
Vastaukset
- oma lemppari
Minun suosikkini on apteekin Bellavita. Sitä on kevyempää ja tuhdimpaa versiota, minä käytän sitä kevyttä. HInnaltaan nämä eivät ole kalliita eli vaikka ostaisi molempia tuubit ja käyttäisi ihon kunnon mukaan. Toimivat tarvittaessa hyvin myös vartalon kosteutukseen eli eivät mene hukkaan jos eivät kasvoille ole sopivia.
Ceralan ei ollut minulle sopiva kasvojen kosteutukseen, mutta vallan mainio nopsasti imeytyvänä käsivoiteena.
Minä käytän vain apteekin voiteita, aloevera-geeliä ja öljyjä kasvojeni kosteutukseen koska en ymmärrä miksi kasvovoiteen pitää olla vaaleanpunaista ja tuoksua kukkasilta.- yksakskkskk
apteekissa myytävää Avene sarjan couperosaiholle tarkoitettuja tuotteita. Hyviä ovat... kokeillut olen kaikenlaista kosmetiikkaa monista kalliista sarjoista...
- alsaöld
ei turhia lisäaineita, imeytyvät ja kosteuttavat hyvin kun hieroo ne kevyesti kostealle iholle. Erinomaisia myös couperosaiholle.
- kasvovesi
siis voinko esim.tilata vihreästä kosmetiikasta tuota karite- tai kaakaovoita ja läträtä suoraan iholleni?
Entä jos ette käytä meikkejä onko pakko putsata muullakin kuin vedellä, ja onko nimenomaan pakko käyttää kasvovettä??? - kjsai
kasvovesi kirjoitti:
siis voinko esim.tilata vihreästä kosmetiikasta tuota karite- tai kaakaovoita ja läträtä suoraan iholleni?
Entä jos ette käytä meikkejä onko pakko putsata muullakin kuin vedellä, ja onko nimenomaan pakko käyttää kasvovettä???aina iho puhdistetaan puhdistusgeelillä tai puhdistusvoiteella riippune ihotyypistä, sitten alkoholiton kasvovesi ja kosteus/hoitovoiteet.
Olisikohan hyvä esim kosmetoligilla käydä, hän voisi ohjata voiteissa.
Enpä omaan naamaani ainakaan noita voita uskaltaisi laiottaa, pahimmassa tapauksessa voi olla liian rasvaisista voiteista acne...
- tyttöönene
Minä käytän kasvojen iholleni apteekin aqualan rasvaa, se on perus rasva ja sopii minunm herkälle, kuivalle ja couperosa iholleni!
- Terttuli 70
olen ollut tosi tyytyväinen Aqualan L -rasvaan. Se "paransi" hyvin kuivan ja punakan ihoni joustavaksi. Suosittelen lämpimästi.
- minäjoku
herkän ihon uudet tuotteet, eli sensitive touch, ovat hyviä mielestäni.
Puhdistusaine on hieman huono meikin poistoon, mutta ainakin se kosteusvoide on todella hyvää. Ei jätä rasvaista tunnetta, tuoksuton, kevyt, mutta kosteuttava. Hyvin hellältä tuntuu. Minulla toinen puteli menossa :) Kehitetty tosiaan allergia- ja astmaliiton kanssa.
Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797