Sirot kädet

on kauniit

Sirot sormet ja ranteet on naiselliset.

Muuten en pidä liian hoikista naisista, ja toisaalta tosi hoikallakin saattaa olla ns. pulleat kädet.

21

2706

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kätönen

      Nii-in, notta mikä sun pointtisi on ?

      • saanu kirjotella

        ulkosia ja persoonallisuuteen liittyviä piirteitä, jotka naisessa viehättää?


      • Kätönen
        saanu kirjotella kirjoitti:

        ulkosia ja persoonallisuuteen liittyviä piirteitä, jotka naisessa viehättää?

        En ma tiedä, aika hassu toteamus vaan. Mutta jos haluat viehättää, miellyttää naisia, niin lavertele vähän enemmän.


      • utelias sivusta
        Kätönen kirjoitti:

        En ma tiedä, aika hassu toteamus vaan. Mutta jos haluat viehättää, miellyttää naisia, niin lavertele vähän enemmän.

        Taidat olla joku läskinakkisormi, kun noin suututtaa?


      • Kätönen
        utelias sivusta kirjoitti:

        Taidat olla joku läskinakkisormi, kun noin suututtaa?

        Missä kohdassa mua "suututtaa" ? Miksi ? Mulla on pienet kädet, siroina en vaan ole koskaan osannut pitää. Enkä oikein ymmärrä, miksi sillä on jotain väliä millaiset ihmisen kädet ovat. Pitää olla onnellinen, että ne on, kaikilla ei ole ...


      • mm m.
        Kätönen kirjoitti:

        Missä kohdassa mua "suututtaa" ? Miksi ? Mulla on pienet kädet, siroina en vaan ole koskaan osannut pitää. Enkä oikein ymmärrä, miksi sillä on jotain väliä millaiset ihmisen kädet ovat. Pitää olla onnellinen, että ne on, kaikilla ei ole ...

        Ja kyllä mä ainaki kiinnitän huomiota miestenki käsiin. Ne ei saa olla sirot ;) Että silleen. Ihan yhtä hyvin joku voi kattoa käsiä kun taas joku niitä tissejä.


      • meni överiksi
        mm m. kirjoitti:

        Ja kyllä mä ainaki kiinnitän huomiota miestenki käsiin. Ne ei saa olla sirot ;) Että silleen. Ihan yhtä hyvin joku voi kattoa käsiä kun taas joku niitä tissejä.

        on ihan isot kädet naiseksi. Olen 169 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 72 kiloa, tiedän, että ylipainoa on, mutta se ei vaikuta käsien kokoon. Olen koko aikuisiän ollut kiusaantunut käsistäni. Ne ovat silloin kauniit, kun olen ruskettunut, ja kynnet ovat pitkät ja olen rasvannut kädet, mutta aika usein revin kynsinauhaa ja kynsiä ja en rasvaa käsiä paljonkaan ja myöskin teen ruummiillista työtä, joten kädet ovat jatkuvasti käytössä. Haaveenani ovat kauniit kädet, pitemmät ja huolitellummat kynnet, mutta nykyisessä työssäni en pysty siihen.

        Kiinnitän huomioni ihmisten käsiin yleensä, myös miesten. Monilla naisilla on kauniit kädet ja kynnet ja niillä, joilla on omat kauniit kynnet, saavat 10 p ja papukaijan merkin otsaansa. Ne taas, joilla on tekokynnet ja joilla "kynnet" ovat nähneet paremmat päivänsä, eivät ansaitse edes kirahvin merkkiä:-) Monet ihmiset varsinkin naiset, joilla kauniit kädet tuovat käsiään esille hyvin vahvasti!!! Huvittavaa sinänsä, mutta siitä nyt ei sen enempää, jokainen sen miettiköön omassa pääkopassaan.

        Miesten kädet taas ovat eri juttu. Valitettavasti tulee monasti katsottua miesten käsiä ja en ole koskaan oikein pystynyt katsomaan miestä miehenä, jolla hurjan pienet ja pehmoiset kädet. Toki monilla pienikokoisilla miehillä pienet kädet, mutta joillakin niin sirot, että hävettää!! Jokaisella oma makunsa käsien suhteen, mutta yleensä kokonaisuus ratkaisee. Melkeinpä uteliaana ihmisenä kiinnostus ihmistä kohtaan kasvaa, jolla kaikki mittasuhteet eivät ole ns. mallimaailan mukaan. Minua esim. viehättää naiset, joilla isot kädet ja silti kuitenkin kaunis muuten kaikinpuolin; tulee mieleen ihminen, joka on energinen ja sporttinen ulkoilmaihminen. Eli siis käsissä ja jaloissa ja koko kropassa kuitenkaan ei asu se ihminen, jota me luullaan asuvan, eli siis pintaa syvemmälle!


      • lkjfgh
        meni överiksi kirjoitti:

        on ihan isot kädet naiseksi. Olen 169 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 72 kiloa, tiedän, että ylipainoa on, mutta se ei vaikuta käsien kokoon. Olen koko aikuisiän ollut kiusaantunut käsistäni. Ne ovat silloin kauniit, kun olen ruskettunut, ja kynnet ovat pitkät ja olen rasvannut kädet, mutta aika usein revin kynsinauhaa ja kynsiä ja en rasvaa käsiä paljonkaan ja myöskin teen ruummiillista työtä, joten kädet ovat jatkuvasti käytössä. Haaveenani ovat kauniit kädet, pitemmät ja huolitellummat kynnet, mutta nykyisessä työssäni en pysty siihen.

        Kiinnitän huomioni ihmisten käsiin yleensä, myös miesten. Monilla naisilla on kauniit kädet ja kynnet ja niillä, joilla on omat kauniit kynnet, saavat 10 p ja papukaijan merkin otsaansa. Ne taas, joilla on tekokynnet ja joilla "kynnet" ovat nähneet paremmat päivänsä, eivät ansaitse edes kirahvin merkkiä:-) Monet ihmiset varsinkin naiset, joilla kauniit kädet tuovat käsiään esille hyvin vahvasti!!! Huvittavaa sinänsä, mutta siitä nyt ei sen enempää, jokainen sen miettiköön omassa pääkopassaan.

        Miesten kädet taas ovat eri juttu. Valitettavasti tulee monasti katsottua miesten käsiä ja en ole koskaan oikein pystynyt katsomaan miestä miehenä, jolla hurjan pienet ja pehmoiset kädet. Toki monilla pienikokoisilla miehillä pienet kädet, mutta joillakin niin sirot, että hävettää!! Jokaisella oma makunsa käsien suhteen, mutta yleensä kokonaisuus ratkaisee. Melkeinpä uteliaana ihmisenä kiinnostus ihmistä kohtaan kasvaa, jolla kaikki mittasuhteet eivät ole ns. mallimaailan mukaan. Minua esim. viehättää naiset, joilla isot kädet ja silti kuitenkin kaunis muuten kaikinpuolin; tulee mieleen ihminen, joka on energinen ja sporttinen ulkoilmaihminen. Eli siis käsissä ja jaloissa ja koko kropassa kuitenkaan ei asu se ihminen, jota me luullaan asuvan, eli siis pintaa syvemmälle!

        Ylipaino vaikuttaa käsiin ja sormiin, rasva kertyy myös niihin ja saa ne näyttämään täyteen puhalletuilta ilmapalloilta.


      • fgsnm,dg
        lkjfgh kirjoitti:

        Ylipaino vaikuttaa käsiin ja sormiin, rasva kertyy myös niihin ja saa ne näyttämään täyteen puhalletuilta ilmapalloilta.

        Tottakai se on kauniimpaa jos naisella on sirot kädet ja pitkät sormet kuin jos kädet on kuin lapiot lyhyillä nakeilla.


      • meni överiksi
        lkjfgh kirjoitti:

        Ylipaino vaikuttaa käsiin ja sormiin, rasva kertyy myös niihin ja saa ne näyttämään täyteen puhalletuilta ilmapalloilta.

        Tiedätkö, arvasin, että joku palstan miehistä kiinnittää huomiota ylipainoon, joka nyt tässä ei ollut pääasiana. Sinun arvailusi meni kyllä tällä kertaa väärään osoitteeseen. Niinkuin kirjoitin, että minulla on aina ollut suuret kädet itseni mielestä ja kädet eivät ylipainosta huolimatta ole pulleat ja sen vuoksi vielä suuremmat kuin normaalisti.


      • sirot sormet
        lkjfgh kirjoitti:

        Ylipaino vaikuttaa käsiin ja sormiin, rasva kertyy myös niihin ja saa ne näyttämään täyteen puhalletuilta ilmapalloilta.

        Itselläni on todella hoikat, sirot ja pitkät sormet, koko 16 sormus. Lisäksi ranteeni ympärys on tosi hoikka ja kapea 15cm. Sormikaskokoni on toisiksi pienin mitä naisille myydään kaupoissa. Silti mulla on nyt ylipainoa. Meinaan laihduttaa. Kerron tämän siksi, koska väitit ylipainon vaikuttavan käsiin ja sormiin. Olet väärässä. Ei vaikuta aina.


    • mies vm 86

      Näin on. Se tunne kun pieni ja sirokäteinen nainen kaivaa penikseni ulos housuista ja vetää käteen. Luulen ettei tätä valtaosa naisista ymmärrä kuinka tajuttoman kiihottavaa se on.

      • Prinssinakkikoko

        Ymmärrän kyllä pointtisi: jos on tosi pienet kädet ja lyhyet sormet niin JOPA SINUN
        pikkiriikkinen nakkisi näyttää edes joltakin...


      • grwywryhwryh

        Sirokäteinen :D


    • Ho hoijaaaaaaaaaaaaa

      Ho hoijaaa!!! sehän tässä ikävää juuri onkin kun niitä siroja käsiä ei enää nykynaisilta löydy :( kaikilla isot lapiot kun syödään niin helvetin hyvin ja paljon että nykyihmiset alkavat muistuttaa jopa jättiläisiä tässä liikakasvussaan :( on se niin kauheaa kun oikeaa naista ei enää löydy mistään, sellaista naisellista kaunista ja siroa naista......mies kaipaa naista joka näyttää NAISELTA!!!!! ei JÄTTILÄISELTÄ!!!!

      • Tuija-Kaisa

        Paula-Tiina : sinä ET ole mies!


      • GADGWRYHRSTUJK WH5A

        Nykynaisilla ei oo siroja käsiä! Epistä! Kyllä ennenvanhaan vaan oli kaikki paremmin, oli sirokätisiä naisia, sellasia OIKEITA naisia! Nykynaiset on vaan jättiläisiä kun ne liikakasvaa ja syövätkin hyvin. Jättiläisiä ovat kaikki, ennenvanhaan oli niitä oikeita NAISIA siroine käsineen!!!

        Missä se raja menee ennenvanhan ja nykyajan välillä? Oliko 50-luvulla vielä oikeita naisia? Vai kenties 1800-luvulla? Ja mistä ihmeestä nykymies tietää että ennenvanhaan on ollut siroja naisia ja pieniä käsiä? Nykymies elää nykyajassa ja tietää menneestä sen mitä kuvista on nähnyt. Mutta onhan se nyt epistä, naisten keskipituuskin on ainakin puol metriä enemmän kun ENNENVANHAAN ja kädetkin on JÄTTIMÄISET!!!


    • TeroNormaali

      Sirot kädet, hoikka vartalo, sirot hoikat jalat = Ihannenainen :D

    • sirohko joo

      On niistä liian siroista kätösistä haittaakin välillä. Sormuksia ei niin vaan osteta (koko 14.5) ja kun ranteet on niin kapeat, että pystyy laittamaan toisen käden peukalon ja pikkusormen ranteen ympäri, niin hanskavalikoimakin on aika rajallinen. Työssä joudun käyttämään jatkuvasti hanskoja, jotka on yli-isoja (valmistajalla ei kait löydy tarpeeksi kapeaa kokoa). Pienimmissä hanskoissa meinaa sormet tulla läpi, koska on kuitenkin pitkät sormet. Ranneketjuja en edes viitsi ostaa, luiskahtavat irti.

      Voi olla kaunista, mutta välillä pelkästään ärsyttää :D

      • Minä ainakin?

        Eivätkö KAIKKI naiset saa toisen käden peukaloa ja pikkusormea yhteen ranteen ympäri?


      • Anonyymi
        Minä ainakin? kirjoitti:

        Eivätkö KAIKKI naiset saa toisen käden peukaloa ja pikkusormea yhteen ranteen ympäri?

        Riippuu sekä ranteen paksuudesta, että sormien pituudesta. Voi olla että ei saa. Voi olla hyvinkin sirot ranteet, mutta lyhyet sormet..... ei mene. Voi olla paksu ranne ja ihan normaalit sormet.... ei mene. Hyvin yksilöllistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      280
      3143
    2. 202
      2888
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2474
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      222
      1944
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1221
    Aihe