Haen pitkässä parisuhteessa olevana vähän jännitystä elämään,ja puolisoni haluan pitää...
Mutta kutkutus alapäässäni käy sietämättömäksi aina välillä.Ja silloin käytän salarakastani tyydyttämään
tarpeeni,tosin aina on huono omatunto pettämisen jälkeen,koska mieheni on se ketä rakastan.
Löytyykö kanssasisaria jakamaan kommentteja?
Eli olen 38v nainen,joka kaipaa vähän muutakin,kuin rutiini seksiä oman puolison kanssa!!
Olen petturi nainen!
13
2027
Vastaukset
- sä olet
huora...
- Anonyymi
kyllä
- kun et tiedä muusta
jos voit elää elämäsi noin. Anna palaa. Onko salarakkaasi samanlainen kuin sinä?
- Sirpa38
No salarakkaallani on myös puoliso ja 3 muksua,lisäksi hän on mieheni ystävä,joten kyllä välillä omatunto
soimaa mieltäni.Mutta seksi on upeaa ja en ole aikeissa jättää puolisoani eikä hänkään omaansa.
Niin pidämme hauskaa silloin tällöin,kun tilaisuus tulee.Niin sen verran vielä että tämä mies on 10 vuotta
nuorempi ja viriili sellainen,itse olen 38v ja puolisoni 39v. - rakkaat
Sirpa38 kirjoitti:
No salarakkaallani on myös puoliso ja 3 muksua,lisäksi hän on mieheni ystävä,joten kyllä välillä omatunto
soimaa mieltäni.Mutta seksi on upeaa ja en ole aikeissa jättää puolisoani eikä hänkään omaansa.
Niin pidämme hauskaa silloin tällöin,kun tilaisuus tulee.Niin sen verran vielä että tämä mies on 10 vuotta
nuorempi ja viriili sellainen,itse olen 38v ja puolisoni 39v.puoliso ei aavista teistä mitään. Salamies on varmasti viriili jos jaksaa tyydyttää puolisonsa myös sinun oheella. Muutenhan voi hyvässä lykyssä vaikka ero tulla jos salarakkaasi napsut ei riitä vaimolleen jälkeesi. Mutta mikäs sen parempi sinua ajatellen. Sinulle jäisi miehestä enemmän.
- ÄlyHoi!
Sirpa38 kirjoitti:
nuorempi ja viriili sellainen,itse olen 38v ja puolisoni 39v.niin että varmasti paljastut! Johan tuostakin jo tuttusi voi sinut tunnistaa!
Ei ole tyhmyydellä rajaa näköjään.... - saat pitää omanasi
ÄlyHoi! kirjoitti:
niin että varmasti paljastut! Johan tuostakin jo tuttusi voi sinut tunnistaa!
Ei ole tyhmyydellä rajaa näköjään....paljastua. Selvä homma. Tuskin vaimo ainakaan hyvästä miehestä jää paitsi eron tullessa.
- jokainen tietysti
tyylillään. Jos rakastaisit, niin et myöskään himoitsi muita. Selvitä pääsi ja mieti mikä on se juttu jota mieheltäsi todellisuudessa haluat. Olet tälle toiselle miehelle uutuuden himoa ja hän on sinulle, mutta himon herättäminen vanhassa suhteessa ei olekaan niin yksinkertainen juttu. Olet näitä, jotka eivät halua nähdä omaa osuuttaan tähän avioseksin rutinisoitumiseen. Jännitys ja uutuuden viehetys saavat sinut kiimaiseksi, mutta jospa ottaisit nyt ja yrittäisit saada oman miehesi kiimasta sekaisin, niin uskoisin että saisit siitä itsekin niin paljon enemmän kuin pelkkää rutiiniseksiä. Äläkä selitä että olet yrittänyt, silloin et ehkä ole vain yrittänyt tarpeeksi.
- Sirpa38
Niin nyt kävi silleen,että jäimme kiinni ja haluamme molemmat jatkaa omien puolisoidemme kanssa..
Aikansa kutakin olen saanut seksielämämme kuntoon oman kullan kanssa.
Ps.Ilmankos mieheni ystävä tuntui niin viriililtä,mutta sain tietää hänen käyttävän vähän sellaisia lääkkeitä
jotka tuovat potkua hommiin?Nyt mieheni käyttää samoja lääkkeitä ja kyllä ero on aikamoinen, vaikkakin ei ole sellaista jännitystä, kuin vieraan kanssa!!!
Tämä on kai sitten ok?Varsinkin pitkässä parisuhteessa. - 11
Sirpa38 kirjoitti:
Niin nyt kävi silleen,että jäimme kiinni ja haluamme molemmat jatkaa omien puolisoidemme kanssa..
Ps.Ilmankos mieheni ystävä tuntui niin viriililtä,mutta sain tietää hänen käyttävän vähän sellaisia lääkkeitä
jotka tuovat potkua hommiin?Nyt mieheni käyttää samoja lääkkeitä ja kyllä ero on aikamoinen, vaikkakin ei ole sellaista jännitystä, kuin vieraan kanssa!!!
Tämä on kai sitten ok?Varsinkin pitkässä parisuhteessa.tai pikemminkin luulen, että tämä heitto oli joku vitsi..
- sirpa38
Sirpa38 kirjoitti:
Tämä on kai sitten ok?Varsinkin pitkässä parisuhteessa.Niin meille tuli melkein ero,mutta mieheni sulatti pitkin hampain tämän ja ei halua olla enää missään tekemisissä ystävänsä kanssa,enkä minä myöskään(kävimme pitkät keskustelut/parisuhdeterapiassa).
Toivottavasti tästä ei tule loputonta piinaa.Ps.En enää petä miestäni(kovin helpolla).
- Kiitos vaan
Tuttu nimi, minunkin miesystävän listalla.
- Anonyymi
No naisethan on luonnostaan vähemmän yksiavioisia kuin miehet. Aivan luonnollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042