Olen petturi nainen!

Sirpa38

Haen pitkässä parisuhteessa olevana vähän jännitystä elämään,ja puolisoni haluan pitää...

Mutta kutkutus alapäässäni käy sietämättömäksi aina välillä.Ja silloin käytän salarakastani tyydyttämään
tarpeeni,tosin aina on huono omatunto pettämisen jälkeen,koska mieheni on se ketä rakastan.

Löytyykö kanssasisaria jakamaan kommentteja?

Eli olen 38v nainen,joka kaipaa vähän muutakin,kuin rutiini seksiä oman puolison kanssa!!

13

2096

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä olet

huora...

• Anonyymi

kyllä

• kun et tiedä muusta

jos voit elää elämäsi noin. Anna palaa. Onko salarakkaasi samanlainen kuin sinä?

• Sirpa38

No salarakkaallani on myös puoliso ja 3 muksua,lisäksi hän on mieheni ystävä,joten kyllä välillä omatunto
        soimaa mieltäni.Mutta seksi on upeaa ja en ole aikeissa jättää puolisoani eikä hänkään omaansa.

Niin pidämme hauskaa silloin tällöin,kun tilaisuus tulee.Niin sen verran vielä että tämä mies on 10 vuotta
        nuorempi ja viriili sellainen,itse olen 38v ja puolisoni 39v.

• rakkaat
        Sirpa38 kirjoitti:

No salarakkaallani on myös puoliso ja 3 muksua,lisäksi hän on mieheni ystävä,joten kyllä välillä omatunto
        soimaa mieltäni.Mutta seksi on upeaa ja en ole aikeissa jättää puolisoani eikä hänkään omaansa.

Niin pidämme hauskaa silloin tällöin,kun tilaisuus tulee.Niin sen verran vielä että tämä mies on 10 vuotta

puoliso ei aavista teistä mitään. Salamies on varmasti viriili jos jaksaa tyydyttää puolisonsa myös sinun oheella. Muutenhan voi hyvässä lykyssä vaikka ero tulla jos salarakkaasi napsut ei riitä vaimolleen jälkeesi. Mutta mikäs sen parempi sinua ajatellen. Sinulle jäisi miehestä enemmän.

• ÄlyHoi!
        Sirpa38 kirjoitti:

niin että varmasti paljastut! Johan tuostakin jo tuttusi voi sinut tunnistaa!
        Ei ole tyhmyydellä rajaa näköjään....

• saat pitää omanasi
        ÄlyHoi! kirjoitti:

niin että varmasti paljastut! Johan tuostakin jo tuttusi voi sinut tunnistaa!
        Ei ole tyhmyydellä rajaa näköjään....

paljastua. Selvä homma. Tuskin vaimo ainakaan hyvästä miehestä jää paitsi eron tullessa.

• jokainen tietysti

tyylillään. Jos rakastaisit, niin et myöskään himoitsi muita. Selvitä pääsi ja mieti mikä on se juttu jota mieheltäsi todellisuudessa haluat. Olet tälle toiselle miehelle uutuuden himoa ja hän on sinulle, mutta himon herättäminen vanhassa suhteessa ei olekaan niin yksinkertainen juttu. Olet näitä, jotka eivät halua nähdä omaa osuuttaan tähän avioseksin rutinisoitumiseen. Jännitys ja uutuuden viehetys saavat sinut kiimaiseksi, mutta jospa ottaisit nyt ja yrittäisit saada oman miehesi kiimasta sekaisin, niin uskoisin että saisit siitä itsekin niin paljon enemmän kuin pelkkää rutiiniseksiä. Äläkä selitä että olet yrittänyt, silloin et ehkä ole vain yrittänyt tarpeeksi.

• Sirpa38

Niin nyt kävi silleen,että jäimme kiinni ja haluamme molemmat jatkaa omien puolisoidemme kanssa..

Aikansa kutakin olen saanut seksielämämme kuntoon oman kullan kanssa.

Ps.Ilmankos mieheni ystävä tuntui niin viriililtä,mutta sain tietää hänen käyttävän vähän sellaisia lääkkeitä
        jotka tuovat potkua hommiin?Nyt mieheni käyttää samoja lääkkeitä ja kyllä ero on aikamoinen, vaikkakin ei ole sellaista jännitystä, kuin vieraan kanssa!!!

Tämä on kai sitten ok?Varsinkin pitkässä parisuhteessa.

• 11
        Sirpa38 kirjoitti:

Niin nyt kävi silleen,että jäimme kiinni ja haluamme molemmat jatkaa omien puolisoidemme kanssa..

Ps.Ilmankos mieheni ystävä tuntui niin viriililtä,mutta sain tietää hänen käyttävän vähän sellaisia lääkkeitä
        jotka tuovat potkua hommiin?Nyt mieheni käyttää samoja lääkkeitä ja kyllä ero on aikamoinen, vaikkakin ei ole sellaista jännitystä, kuin vieraan kanssa!!!

tai pikemminkin luulen, että tämä heitto oli joku vitsi..

• sirpa38
        Sirpa38 kirjoitti:

Niin meille tuli melkein ero,mutta mieheni sulatti pitkin hampain tämän ja ei halua olla enää missään tekemisissä ystävänsä kanssa,enkä minä myöskään(kävimme pitkät keskustelut/parisuhdeterapiassa).

Toivottavasti tästä ei tule loputonta piinaa.Ps.En enää petä miestäni(kovin helpolla).

• Kiitos vaan

Tuttu nimi, minunkin miesystävän listalla.

• Anonyymi

No naisethan on luonnostaan vähemmän yksiavioisia kuin miehet. Aivan luonnollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2350
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1031
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1021
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      990
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      941
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      756
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      697
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    Aihe