Olen petturi nainen!

Sirpa38

Haen pitkässä parisuhteessa olevana vähän jännitystä elämään,ja puolisoni haluan pitää...

Mutta kutkutus alapäässäni käy sietämättömäksi aina välillä.Ja silloin käytän salarakastani tyydyttämään
tarpeeni,tosin aina on huono omatunto pettämisen jälkeen,koska mieheni on se ketä rakastan.

Löytyykö kanssasisaria jakamaan kommentteja?

Eli olen 38v nainen,joka kaipaa vähän muutakin,kuin rutiini seksiä oman puolison kanssa!!

13

1900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä olet

      huora...

      • Anonyymi

        kyllä


    • kun et tiedä muusta

      jos voit elää elämäsi noin. Anna palaa. Onko salarakkaasi samanlainen kuin sinä?

      • Sirpa38

        No salarakkaallani on myös puoliso ja 3 muksua,lisäksi hän on mieheni ystävä,joten kyllä välillä omatunto
        soimaa mieltäni.Mutta seksi on upeaa ja en ole aikeissa jättää puolisoani eikä hänkään omaansa.

        Niin pidämme hauskaa silloin tällöin,kun tilaisuus tulee.Niin sen verran vielä että tämä mies on 10 vuotta
        nuorempi ja viriili sellainen,itse olen 38v ja puolisoni 39v.


      • rakkaat
        Sirpa38 kirjoitti:

        No salarakkaallani on myös puoliso ja 3 muksua,lisäksi hän on mieheni ystävä,joten kyllä välillä omatunto
        soimaa mieltäni.Mutta seksi on upeaa ja en ole aikeissa jättää puolisoani eikä hänkään omaansa.

        Niin pidämme hauskaa silloin tällöin,kun tilaisuus tulee.Niin sen verran vielä että tämä mies on 10 vuotta
        nuorempi ja viriili sellainen,itse olen 38v ja puolisoni 39v.

        puoliso ei aavista teistä mitään. Salamies on varmasti viriili jos jaksaa tyydyttää puolisonsa myös sinun oheella. Muutenhan voi hyvässä lykyssä vaikka ero tulla jos salarakkaasi napsut ei riitä vaimolleen jälkeesi. Mutta mikäs sen parempi sinua ajatellen. Sinulle jäisi miehestä enemmän.


      • ÄlyHoi!
        Sirpa38 kirjoitti:

        No salarakkaallani on myös puoliso ja 3 muksua,lisäksi hän on mieheni ystävä,joten kyllä välillä omatunto
        soimaa mieltäni.Mutta seksi on upeaa ja en ole aikeissa jättää puolisoani eikä hänkään omaansa.

        Niin pidämme hauskaa silloin tällöin,kun tilaisuus tulee.Niin sen verran vielä että tämä mies on 10 vuotta
        nuorempi ja viriili sellainen,itse olen 38v ja puolisoni 39v.

        niin että varmasti paljastut! Johan tuostakin jo tuttusi voi sinut tunnistaa!
        Ei ole tyhmyydellä rajaa näköjään....


      • saat pitää omanasi
        ÄlyHoi! kirjoitti:

        niin että varmasti paljastut! Johan tuostakin jo tuttusi voi sinut tunnistaa!
        Ei ole tyhmyydellä rajaa näköjään....

        paljastua. Selvä homma. Tuskin vaimo ainakaan hyvästä miehestä jää paitsi eron tullessa.


    • jokainen tietysti

      tyylillään. Jos rakastaisit, niin et myöskään himoitsi muita. Selvitä pääsi ja mieti mikä on se juttu jota mieheltäsi todellisuudessa haluat. Olet tälle toiselle miehelle uutuuden himoa ja hän on sinulle, mutta himon herättäminen vanhassa suhteessa ei olekaan niin yksinkertainen juttu. Olet näitä, jotka eivät halua nähdä omaa osuuttaan tähän avioseksin rutinisoitumiseen. Jännitys ja uutuuden viehetys saavat sinut kiimaiseksi, mutta jospa ottaisit nyt ja yrittäisit saada oman miehesi kiimasta sekaisin, niin uskoisin että saisit siitä itsekin niin paljon enemmän kuin pelkkää rutiiniseksiä. Äläkä selitä että olet yrittänyt, silloin et ehkä ole vain yrittänyt tarpeeksi.

      • Sirpa38

        Niin nyt kävi silleen,että jäimme kiinni ja haluamme molemmat jatkaa omien puolisoidemme kanssa..

        Aikansa kutakin olen saanut seksielämämme kuntoon oman kullan kanssa.

        Ps.Ilmankos mieheni ystävä tuntui niin viriililtä,mutta sain tietää hänen käyttävän vähän sellaisia lääkkeitä
        jotka tuovat potkua hommiin?Nyt mieheni käyttää samoja lääkkeitä ja kyllä ero on aikamoinen, vaikkakin ei ole sellaista jännitystä, kuin vieraan kanssa!!!

        Tämä on kai sitten ok?Varsinkin pitkässä parisuhteessa.


      • 11
        Sirpa38 kirjoitti:

        Niin nyt kävi silleen,että jäimme kiinni ja haluamme molemmat jatkaa omien puolisoidemme kanssa..

        Aikansa kutakin olen saanut seksielämämme kuntoon oman kullan kanssa.

        Ps.Ilmankos mieheni ystävä tuntui niin viriililtä,mutta sain tietää hänen käyttävän vähän sellaisia lääkkeitä
        jotka tuovat potkua hommiin?Nyt mieheni käyttää samoja lääkkeitä ja kyllä ero on aikamoinen, vaikkakin ei ole sellaista jännitystä, kuin vieraan kanssa!!!

        Tämä on kai sitten ok?Varsinkin pitkässä parisuhteessa.

        tai pikemminkin luulen, että tämä heitto oli joku vitsi..


      • sirpa38
        Sirpa38 kirjoitti:

        Niin nyt kävi silleen,että jäimme kiinni ja haluamme molemmat jatkaa omien puolisoidemme kanssa..

        Aikansa kutakin olen saanut seksielämämme kuntoon oman kullan kanssa.

        Ps.Ilmankos mieheni ystävä tuntui niin viriililtä,mutta sain tietää hänen käyttävän vähän sellaisia lääkkeitä
        jotka tuovat potkua hommiin?Nyt mieheni käyttää samoja lääkkeitä ja kyllä ero on aikamoinen, vaikkakin ei ole sellaista jännitystä, kuin vieraan kanssa!!!

        Tämä on kai sitten ok?Varsinkin pitkässä parisuhteessa.

        Niin meille tuli melkein ero,mutta mieheni sulatti pitkin hampain tämän ja ei halua olla enää missään tekemisissä ystävänsä kanssa,enkä minä myöskään(kävimme pitkät keskustelut/parisuhdeterapiassa).

        Toivottavasti tästä ei tule loputonta piinaa.Ps.En enää petä miestäni(kovin helpolla).


    • Kiitos vaan

      Tuttu nimi, minunkin miesystävän listalla.

    • Anonyymi

      No naisethan on luonnostaan vähemmän yksiavioisia kuin miehet. Aivan luonnollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe