Homodeitti parempi nimi

Epähomo

Kun menee treffien etusivulle niin aina ensimmäisenä huomaa että kirjautuneiden sekä uusien profiilien joukossa on aina enemmän miehiä kuin naisia. Sama toistuu kun tekee hakuja omalta alueelta ja huomaa kuinka niitä paria sataa naista metsästää useiden satojen miesten joukko.
Just 30-vuotiaana miehenä tulee mieleen että tässä ollaan kuin sillit suolassa toisia miehiä halailemassa samalla kun yritetään epätoivoisena tehdä vaikutusta naisiin jotka poimivat sitten sieltä oman mieleisensä suolaisen suuhunsa.
Tulee tosi homomainen olo vaikken homo olekaan ja eikä homoissa mitään vikaa ole.

Mitenkähän tästä sillisalaatista voi yrittää löytää itselleen naisen joka olisi vielä itselle sopiva ihan noin pidemmän päälle?

6

2426

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maza098

Moi,tämmönen Mukava,komee ,48.v ruskeesilmä,ettii miestä,elämäänsä ;)

• 24llä-huolletut-naiset

Tarkoitatko et testiukko jos toinenkin on jo käynyt sen sinun oikean huoltamassa. Seurauksena ajatuksesta puistattava olo melkein kuin ottaisi itse suoraan suihin. Huoltomiehen pikahuolto ohje, meistä jokainen on huoltomies kun oikein silmiin katsotaan. Me ollaan huoltomiehiä kaikki, ihan jokainen. Totta puhut, on se sääli ja aito harvojen onni.

• Anonyymi

17v gaypoika..oon aika yksinäinen ja etsin miestä..sellasta iskää,.jonka kanssa vois tehä miesten juttuja...lasketella..matkustella..viettää kivaa aikaa yhdessä jne...oon 187..75. mitoissa ja amiksessa ja kokiks valmistun vuonna 2023

• Anonyymi

laita ig tai snap käyttäjätunnus

• Anonyymi

Keskiikäinen mies vaasasta etsii kumppania. 20-40 vuotiasta.- Itse olen 32 vuotias.

• Anonyymi

Lapset jo hakkineet yhden miehen naiset hakevat sitä oikeaa miestä tositarkoituksella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      325
      1414
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1326
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1132
    4. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      108
      1008
    5. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      797
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      102
      672
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      76
      669
    Aihe