Tiedän, että monet ihmiset eivät tahdo maksaa/tuhlata rahaa musiikista penniäkään ja siksi he lataavat ilmaisia musiikkeja netistä. Esim. "satuin" löytämään YouTube Downloader, joka voi muokata videosta musiikiksi ja siksi se säästää vaivaa etsimällä Googlen tai Beemp3:n kautta. Mutta onkohan se kovin suositeltavaa ohjelman käytöstä? Syynä on tekijänoikeusongelmat. Itse minä en koskaan levittele musiikkeja ollenkaan, vaan käytän lähinnä kotikäyttöön.
Onko kovin suositeltavaa?
3
225
Vastaukset
- torrentttii
Jos lataat vain omalle koneelle youtubelta etkä levittele niin sekin on laitonta.Ettäs kehtaat
- Kalkitos
YouTubehan lataa ihan itse tiedostot käyttäjän koneelle kansioon:
C:\Documents and Settings\Käyttäjänimi\Local Settings\Temp
Tiedosto joku fl-alkuinen .tmp-tiedosto, esim. fla19.tmp. Se on suojattu tiedosto, mutta sen voi kopioida tällä ohjelmalla muualle talteen:
http://www.download.fi/jarjestelma/sekalaiset_jarjestelmatyokalut/unlocker.cfm
Sitten vain muuttaa sen tiedostotunnisteen .flv:ksi, tässä esimerkissä siis vaikka video.flv ja video on koneella.
Niin että mitäs laitonta siinä on, kun kopioi omalta kiintolevyltään tiedostoja toiseen kansioon? - torrentttii
Kalkitos kirjoitti:
YouTubehan lataa ihan itse tiedostot käyttäjän koneelle kansioon:
C:\Documents and Settings\Käyttäjänimi\Local Settings\Temp
Tiedosto joku fl-alkuinen .tmp-tiedosto, esim. fla19.tmp. Se on suojattu tiedosto, mutta sen voi kopioida tällä ohjelmalla muualle talteen:
http://www.download.fi/jarjestelma/sekalaiset_jarjestelmatyokalut/unlocker.cfm
Sitten vain muuttaa sen tiedostotunnisteen .flv:ksi, tässä esimerkissä siis vaikka video.flv ja video on koneella.
Niin että mitäs laitonta siinä on, kun kopioi omalta kiintolevyltään tiedostoja toiseen kansioon?Kaveria kiusasin.Täällä kummastellaan niin kaikenlaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845880Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243517- 1572033
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2271959Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741731Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821485Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571021- 671001
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21990Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109927