Kuvattomat profiilit

ovat vähän

harmillisia juttuja.. Kun tuolla Suomi24 treffit puolellakin olisi muutama ihan todella kiinnostava profiili, mutta kun se kuva puuttuu. Myönnän olevani sen verran pinanllinen, että kyllä sillä on kuitenkin lopulta merkitystä.. vaikka ei ihan siinä määrin, kuin nyt osa lukioista varmaan käsittää. Jotenkin vain uskaltaisi paljon helpommin lähestyä ihmistä, jos tietäisi edes miltä hän näyttää.. Ymmärrän kyllä hyvin, ettei niitä kuvia siellä kauheasti ole, mutta tää on tätä..

52

2099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteyttä

      kuvattomaan profiiliin enkä vastaa kuvattomien yhteydenottoihin.
      m 40v

      • belliissima fin..

        kaunis..itsellä ei kuvaa en voi laittaa koska olen liian näkyvä ihminen(eli ei sallittuakaan), mutta!kun laitan sp-kuvan minua itseäni kiinnostavalle miehelle pitemmän tutustumisen ja kirjoittelun jälkeen sehän saattaa piirittää sitten
        kuin kissaa kuumaa hiirtä:-)..yrittää tapaamisia jne..Kuvattomissa miehissä on myös upeita ja persoonia.
        Kuvattomana ajattelinkin että piruuttani joskus laittaskin upeimman kuvansa ja nekin jotka ei ottaneet yheyksiä saattas ottaa niin torjuntaa vaan!!!idiootit etsii laihaa ja kaunista..ja seuraava odottaa ja seuraava jo vuoroaan nurkan takana.
        Miehissä vaan ei oo oikein komeita tai erottuvia kuin muutama..persoona olis tärkein ominaisuus ei kuva kun ajatellaan sitä suhdetta mikä syntyä pitäs.Harvoin kukaan jaksaa ihailla toisen ulkonäköä puoltavuotta pitempään:-)jos muuta ei ole antaa kun yöt ja naamataulu.Ihmiset mis teidän järki on?jos etsii kumppania tositark.Kaikenhan pitää natsata ja olla oman näköisensä suhde.Onnee teille hakuun silti..


      • sananlaskija
        belliissima fin.. kirjoitti:

        kaunis..itsellä ei kuvaa en voi laittaa koska olen liian näkyvä ihminen(eli ei sallittuakaan), mutta!kun laitan sp-kuvan minua itseäni kiinnostavalle miehelle pitemmän tutustumisen ja kirjoittelun jälkeen sehän saattaa piirittää sitten
        kuin kissaa kuumaa hiirtä:-)..yrittää tapaamisia jne..Kuvattomissa miehissä on myös upeita ja persoonia.
        Kuvattomana ajattelinkin että piruuttani joskus laittaskin upeimman kuvansa ja nekin jotka ei ottaneet yheyksiä saattas ottaa niin torjuntaa vaan!!!idiootit etsii laihaa ja kaunista..ja seuraava odottaa ja seuraava jo vuoroaan nurkan takana.
        Miehissä vaan ei oo oikein komeita tai erottuvia kuin muutama..persoona olis tärkein ominaisuus ei kuva kun ajatellaan sitä suhdetta mikä syntyä pitäs.Harvoin kukaan jaksaa ihailla toisen ulkonäköä puoltavuotta pitempään:-)jos muuta ei ole antaa kun yöt ja naamataulu.Ihmiset mis teidän järki on?jos etsii kumppania tositark.Kaikenhan pitää natsata ja olla oman näköisensä suhde.Onnee teille hakuun silti..

        Kiertää kuin kissa kuumaa puuroa.
        Sanonnat on hauskoja, varsinkin uuteen muotoon väännetyt....


      • kuvaton 12

        Itse löysin kuvattomasta profiilista elämäni rakkauden- niin olin minäkin kuvaton ja jotenkin profiilin teksti vain kolahti - en ole katunut päivääkään. Niin taisi käydä tälle löytämälleni toiselle osapuolellekin. Jos on kiinnostunut toisesta niin kyllä niitä kuvia ehtii vaihtamaan sitten kun tapaa ihmisen ja jatkaa suhdetta. Vaihdoimme kuvia siinä vaiheessa kun sovimme ensimmäisiä treffejä - siis ennen treffipäivää.
        Kokemuksesta voin sanoa että ne todelliset helmet löytyvät kuvattomien profiilien alta. Heillä ei ole tarvetta näyttäytyä koko maailmalle - he näyttäytyvät sille ihmiselle,jonka kanssa he haluaavat lähempää kontaktia.
        Nettimaailmaon muutenkin aika petollinen,joten varovaisuus kunniaaan.


      • MMMMMMies
        kuvaton 12 kirjoitti:

        Itse löysin kuvattomasta profiilista elämäni rakkauden- niin olin minäkin kuvaton ja jotenkin profiilin teksti vain kolahti - en ole katunut päivääkään. Niin taisi käydä tälle löytämälleni toiselle osapuolellekin. Jos on kiinnostunut toisesta niin kyllä niitä kuvia ehtii vaihtamaan sitten kun tapaa ihmisen ja jatkaa suhdetta. Vaihdoimme kuvia siinä vaiheessa kun sovimme ensimmäisiä treffejä - siis ennen treffipäivää.
        Kokemuksesta voin sanoa että ne todelliset helmet löytyvät kuvattomien profiilien alta. Heillä ei ole tarvetta näyttäytyä koko maailmalle - he näyttäytyvät sille ihmiselle,jonka kanssa he haluaavat lähempää kontaktia.
        Nettimaailmaon muutenkin aika petollinen,joten varovaisuus kunniaaan.

        On niin asiaa,itse olen kunnollinen ja ihan mukavan näköinen mies mutta ei tulisi mieleenkään laitella kuviani kaikkien pällisteltäviksi..
        Ei nämä kuvien kuolaajat täältä koskaan mitään löydäkkään,täällä roikkuvat vuosikaudet.


      • Anonyymi
        belliissima fin.. kirjoitti:

        kaunis..itsellä ei kuvaa en voi laittaa koska olen liian näkyvä ihminen(eli ei sallittuakaan), mutta!kun laitan sp-kuvan minua itseäni kiinnostavalle miehelle pitemmän tutustumisen ja kirjoittelun jälkeen sehän saattaa piirittää sitten
        kuin kissaa kuumaa hiirtä:-)..yrittää tapaamisia jne..Kuvattomissa miehissä on myös upeita ja persoonia.
        Kuvattomana ajattelinkin että piruuttani joskus laittaskin upeimman kuvansa ja nekin jotka ei ottaneet yheyksiä saattas ottaa niin torjuntaa vaan!!!idiootit etsii laihaa ja kaunista..ja seuraava odottaa ja seuraava jo vuoroaan nurkan takana.
        Miehissä vaan ei oo oikein komeita tai erottuvia kuin muutama..persoona olis tärkein ominaisuus ei kuva kun ajatellaan sitä suhdetta mikä syntyä pitäs.Harvoin kukaan jaksaa ihailla toisen ulkonäköä puoltavuotta pitempään:-)jos muuta ei ole antaa kun yöt ja naamataulu.Ihmiset mis teidän järki on?jos etsii kumppania tositark.Kaikenhan pitää natsata ja olla oman näköisensä suhde.Onnee teille hakuun silti..

        Mun mies oli mun kanssa kuulema 20v vain ulkonäön vuoksi. Törkeesti sanottu ja nyt kuvattomana etsin päinvastaista. On kiva, kun kehutaan kivaksi.


    • na27

      Aika paljon mukavia ja hyvännäkösiäkin ihmisiä jää sitte tapaamatta.. Luulisin ainaki niin :)
      Ainahan sen kuvan voi pyytää ja tarkistaa jos henkilö muuten vaikuttaa kiinnostavalta?

    • d

      Minkä ikäinen olet? Ja oletko mies vai nainen?

    • m36, kuvaton

      Mikä estää tutustumasta ? Voi ne kuvat vaihtaa myöhemminkin ilman, että kuva on kaiken kansan saatavilla. Omassa ilmoituksessa ei ole eikä tule kuvaa jo ihan tietoturvasyistä. Enkä halua ottaa riskiä, jossa nettiin laitettu kuva päätyy asiallisesta ilmoituksesta jonnekin vähemmän asialliseen.

      Kuvan laittaminen nettiin ilmoitustietojen kera on vähän sama, kuin antaisit ventovieraalle pankkikorttisi lisäksi vielä pin-koodin. Siksi kannattaa miettiä, mitä kuvan kanssa on valmis itsestään kertomaan.

      Netti on normaaliin yhteydenpitoon hyvä väline, mutta mieleltään kieroutuneet ihmiset käyttävät sitä myös oivana tietolähteenä. Typerimmät ihmiset laittavat nettiin jopa oman CV:nsä. Huh huh...

      Itse olen sitä mieltä, että netissä ei pidä olla liian luottavainen/sinisilmäinen. Sitä paitsi, mistä tiedät, onko profiiliin laitettu kuva ylipäätänsä ilmoituksen tehneen oma ?

      • vielä kerro

        paljon. Kuva voi olla ihan jonkun muun kuin asianomaisen. Kuva voi myös olla vaikka vuosikymmeniä vanha, ja vuosikymmenissä ihmisen ulkonäkö muuttuu niin että sitä on vaikea tunnistaa samaksi henkilöksi. Lisäksi sellaisia kuvia voi ottaa itsestään joissa on todellista paljon paremman näköinen,ja myös muokatakkin kuvia voi. Se kyllä on että jos kuva on otettu ihan lähiaikoina niin kyllä siitä yleensä sentään tunnistaa asiianomaisen.


    • fffffffffffrrrrr

      Ei haittaa. Kaltaisiasi en kaipaakaan :)

      • m20

        Just joo!

        Mitä meistä kuvattomista oikein oletetaan? Että me kaikki näytämme harvahampaisilta röllipeikoilta? Mua pisti kummastuttamaan, kun kuvan annettuani nainen kyseenalaistaa paluuviestissä, että olenko mä lähettämässäni kuvassa. "Öö, joo, kenen kuvan sä luulit mun lähettäneen?"

        Olenko siis "liian komea" nettitreffeille, vaikken edes pidä itseäni mitenkään erikoisena. On tää maailma outo paikka...


      • Lilibeth
        m20 kirjoitti:

        Just joo!

        Mitä meistä kuvattomista oikein oletetaan? Että me kaikki näytämme harvahampaisilta röllipeikoilta? Mua pisti kummastuttamaan, kun kuvan annettuani nainen kyseenalaistaa paluuviestissä, että olenko mä lähettämässäni kuvassa. "Öö, joo, kenen kuvan sä luulit mun lähettäneen?"

        Olenko siis "liian komea" nettitreffeille, vaikken edes pidä itseäni mitenkään erikoisena. On tää maailma outo paikka...

        Ensinnäkin, kuten otsikossa sanon, ei pelkkä kuva kerro juuri mitään. Vaikka se olisi oikeasta ihmisestä, kuvakulma esim vaikuttaa niin että kuva on ihan eri näköinen kuin ihminen luonnossa. Jokainenhan tietää miten ihmisestä saadaan joko hyviä tai huonoja kuvia. Toisekseen, ihmisen ulkonäön kertoo se kun näkee eleet, ilmeet, koko olemuksen.
        Kolmanneksi, netissä on ihan liikaa niiitä jotka käyttävät kuvia hyväkseen väärällä tavalla.
        Neljänneksi, haluan tutustua ihmiseen ilman ulkonäköpaineita. En ole mikään sotanorsu harvahammas, päinvastoin alkuaikoina kun erehdyin kuvan laittamaan, olivat viestit aina vaan niitä missä kehuttiin ulkonäköäni. Muu sisältö jäi huis hiiteen.

        Minulla on kaikesta huolimatta sellainenkin kokemus että kirjoiteltiiin suht pitkään ja kaveri oli tosi kivan oloinen kaikin puolin. Lopultakun laitoin kuvani, loppui viestittely heti. Tulin siihen tulokseen että hänellä ei ollut ihan puhtaat jauhot pussissa kummiskaan ja päätteli kuvastani ettei pidemmälle pääse kun tavataan. No, mene ja tiedä.

        Jokainen tehköön miten haluaa mutta on ihan turhaa lokeroida ketään kuvallisuuden tai kuvattomuuden perusteella.


      • 2+16
        Lilibeth kirjoitti:

        Ensinnäkin, kuten otsikossa sanon, ei pelkkä kuva kerro juuri mitään. Vaikka se olisi oikeasta ihmisestä, kuvakulma esim vaikuttaa niin että kuva on ihan eri näköinen kuin ihminen luonnossa. Jokainenhan tietää miten ihmisestä saadaan joko hyviä tai huonoja kuvia. Toisekseen, ihmisen ulkonäön kertoo se kun näkee eleet, ilmeet, koko olemuksen.
        Kolmanneksi, netissä on ihan liikaa niiitä jotka käyttävät kuvia hyväkseen väärällä tavalla.
        Neljänneksi, haluan tutustua ihmiseen ilman ulkonäköpaineita. En ole mikään sotanorsu harvahammas, päinvastoin alkuaikoina kun erehdyin kuvan laittamaan, olivat viestit aina vaan niitä missä kehuttiin ulkonäköäni. Muu sisältö jäi huis hiiteen.

        Minulla on kaikesta huolimatta sellainenkin kokemus että kirjoiteltiiin suht pitkään ja kaveri oli tosi kivan oloinen kaikin puolin. Lopultakun laitoin kuvani, loppui viestittely heti. Tulin siihen tulokseen että hänellä ei ollut ihan puhtaat jauhot pussissa kummiskaan ja päätteli kuvastani ettei pidemmälle pääse kun tavataan. No, mene ja tiedä.

        Jokainen tehköön miten haluaa mutta on ihan turhaa lokeroida ketään kuvallisuuden tai kuvattomuuden perusteella.

        "Tulin siihen tulokseen että hänellä ei ollut ihan puhtaat jauhot pussissa kummiskaan ja päätteli kuvastani ettei pidemmälle pääse kun tavataan. No, mene ja tiedä."

        Ei sillä tarvitse olla mitään tekemistä jauhojen puhtauden kanssa. Riittää kun ajattelee, että parempi olla sotkematta puuroa ja velliä keskenään.


      • mansikki...
        m20 kirjoitti:

        Just joo!

        Mitä meistä kuvattomista oikein oletetaan? Että me kaikki näytämme harvahampaisilta röllipeikoilta? Mua pisti kummastuttamaan, kun kuvan annettuani nainen kyseenalaistaa paluuviestissä, että olenko mä lähettämässäni kuvassa. "Öö, joo, kenen kuvan sä luulit mun lähettäneen?"

        Olenko siis "liian komea" nettitreffeille, vaikken edes pidä itseäni mitenkään erikoisena. On tää maailma outo paikka...

        saada persoonallisia maileja eka ja sit kuva jossain vaihees ja sit voi jatkaa tarinaa...Kyllä kuvattomissa on ainakin on todella hyvänäkösiä hakuja.Ja aatella ollaan sit jo tutustuttu tapoihin ja muuhun jos päättää tavata. Kuvattomissa on paljon semmosia jotka ei netteihin edes kuuluisi.Miks pitäs myydä itseään oikein kuvan kanssa kelvatakseen jollekkin miettikääs sitä?onko se aitoo ihastusta sitten?ei aina vaan pers.vonkausta suoraan sanottunna.Jos laittaa tissivako kuvan sais varmaan 5000 mailia samana pnä..ja kaikki se vaan siks et sul on tissit..niinkö..kuva ja persoonaton profiili se vasta mautonta onkin.Onks ihmisiltä menny vikakin järki?!tuol noi kuvat on monikin kamalia, mutta jokainen varmaan on omaitsensä tai feikattu.Eli muunneltu kuva.


    • tm

      Itselläni oli kuvallinen profiili, mutta sillä sain valitettavan
      runsaasti asiattomia viestejä.
      Olen ihan nätti nainen ja miesten mielestä ilmeisesti
      se oikeuttaa kirjoittamaan vaikka mitä.
      En jaksa käydä läpi seksinvonkaajien viestejä enempää,
      koska etsin ihmistä niiden kuorien sisällä.
      Siitä syystä poistin kuvan profiilistani.

      Itse kirjoittelin yhden kuvallisen miehen kanssa ja sovimme
      treffit. Kuva oli ihan asiallinen, mutta kun tapasimme -
      todellisuus oli ihan jotakin muuta:
      kuva ei kertonut puuttuvista hampaista, ei epäsiististä sängestä
      (sentin karvoja siellä täällä), ei takatukasta, ei hilseestä olkapäillä,
      ei rikkinäisistä housuista....

      Oman kuvani saa pyytämällä ja pyydän itsekin kuvaa kun muutama
      viesti on vaihdettu, jos ihminen kiinnostaa.

      Syitä siis kuvattomuuteen voi olla useita, joten ei kannata ehkä skipata
      kaikkia kuvattomia profiileja. Voi jäädä helmi poimimatta =)

    • Kuvaton mies

      Olen huomannut, että parempi vaan jos ei ole kuvaa, koska kuva valehtelee usein. Tutustu mesessä lisää ja sitten voi kuvan pyytää, kun lähtee kahville. Itse en voi kuvaa pitää asemani takia ja siksi huomannut, että kuvaton profiili myös naisella on ok. Toki on mukava kuvia katsella mutta ei niillä todellisuuden kanssa ole aina tekemistä.

      Ja mitä hyötyä olisi kirjoittaa, että olen komea mies tai kaunis nainen jos ei sitä ole? Yhteen kahviin jäisi eikä mitään kumpikaan saisi siitä :) No ehkä yhden huonon kokemuksen ja ei muuta? Itse pidän suurempana ongelmana maksullista seksiä kuin kuvattomuutta, sitä minulle ainakin tarjotaan suomi24 treffeillä :(

    • Kuvaton nainen

      enkä lähettänyt itsestäni kuvaa tapaamilleni miehille. Minusta olisi kornia, jos kuviani leviäisi ympäri ämpäri ihmisille, joiden kanssa sitten jo ensimmäinen tapaaminen osoittaa, ettei meillä ole mitään yhteistä.

      Kyllä sanalliset kuvailut ovat tähän asti riittäneet vallan mainiosti kertomaan "avuistani" ja ulkonäöstäni - ja yhteydenottoja on ollut todellakin riittämiin.

      Olisiko niin, että ap ja nuo muutamat kuvia vonkaavat eivät muuta saakaan kuin niitä kuvia ja niitä on sitten kiva näytellä ympäriinsä?

      Ai niin - minä en taasen välitä ottaa yhteyttä kuvallisiin mies-profiileihin; on melko turha toitottaa maailmalle: katsohan, tämän näköinen olen - sitten kuljetaan pitkin Stockaa ensi treffeillä, ja" kaikki muutkin" näkevät, että Liisa on nyt sitten tavannut Karin. Just joo.

      • tyyppejä

        Paras seura on löytynyt aina kuvattomista profiileista.

        Tietty aloittajan tapauksessa ilmoitukseen liitetty hyvä kuva saattaa auttaa kompensoimaan kirjoitusvirheiden määrää.


    • eivät halua

      kuvaansa profiiliinsa, ovat usein kiinnostavampia kuin ne, jotka ajattelemattomuuttaan, naiiviuttaan tai muista syistä julkaisevat kuvansa ja henkilökohtaiset tietonsa kaikelle kansalle.

      Olen myös tavannut miehiä, joiden kuva oli ihan hyvä, mutta jotka luonnossa ällöttivät epäsiistiydellään ja oudoilla ilmeillään.

      Itse olen ikäisekseni "söpö", mutta en tosiaankaan laittaisi kuvaani nettiin. Ehkä galeeriaan, takaa otetun kuvan, mutta kasvoja en.

      • miäs 27

        Miten niin jotkut ihmiset eivät "asemansa" takia voi laittaa kuvaa treffi-ilmoitukseen? Kyllä minullakin on asemaa, eli moni tunnistaa minut ulkonäön perusteella, vaikka isolla paikkakunnalla asunkin. Mutta mitä sitten? Miksi minulla ei saisi olla seuranhakuilmoitusta netissä? Onhan monella kuvallinen ja nimellinen Facebook-profiilikin, miten tämä on eri juttu? Ja olen kirjoittanut sen treffiprofiilini koko ajan se ajatus mielessä, että myös joku minut tunnistava henkilö sen lukee. Ei minulla ole mitään salattavaa.

        Varsinkin niistä kuvattomista profiileista, jotka sitä eniten selittelevät, tulee mieleen että he ovat jotenkin ylpeitä (eli heidän arvolleen muka ei sovi laittaa kuvaa nettiin) tai sitten heillä on vain peiteltävää, eli he eivät ole kirjoittaneet profiilia jota he haluaisivat tuttujensa lukevan. Eli profiili ei vastaa todellisuutta tai on jotenkin nolo.


      • voivat tutustua
        miäs 27 kirjoitti:

        Miten niin jotkut ihmiset eivät "asemansa" takia voi laittaa kuvaa treffi-ilmoitukseen? Kyllä minullakin on asemaa, eli moni tunnistaa minut ulkonäön perusteella, vaikka isolla paikkakunnalla asunkin. Mutta mitä sitten? Miksi minulla ei saisi olla seuranhakuilmoitusta netissä? Onhan monella kuvallinen ja nimellinen Facebook-profiilikin, miten tämä on eri juttu? Ja olen kirjoittanut sen treffiprofiilini koko ajan se ajatus mielessä, että myös joku minut tunnistava henkilö sen lukee. Ei minulla ole mitään salattavaa.

        Varsinkin niistä kuvattomista profiileista, jotka sitä eniten selittelevät, tulee mieleen että he ovat jotenkin ylpeitä (eli heidän arvolleen muka ei sovi laittaa kuvaa nettiin) tai sitten heillä on vain peiteltävää, eli he eivät ole kirjoittaneet profiilia jota he haluaisivat tuttujensa lukevan. Eli profiili ei vastaa todellisuutta tai on jotenkin nolo.

        tunnettuihin poliitikkoihin, suurten yritysten johtajiin, tunnettuihin taiteilijoihin jne. Ihmisiin, joille yksityisyys on kallisarvoinen asia, ja jotka eivät halua seuranhakuaan ruodittavan netissä ja lehdistössä.

        Tyhmää ajatella, että kunnon ihmisellä ei olisi halua ja oikeutta johonkin yksityisyyteen.


      • am
        miäs 27 kirjoitti:

        Miten niin jotkut ihmiset eivät "asemansa" takia voi laittaa kuvaa treffi-ilmoitukseen? Kyllä minullakin on asemaa, eli moni tunnistaa minut ulkonäön perusteella, vaikka isolla paikkakunnalla asunkin. Mutta mitä sitten? Miksi minulla ei saisi olla seuranhakuilmoitusta netissä? Onhan monella kuvallinen ja nimellinen Facebook-profiilikin, miten tämä on eri juttu? Ja olen kirjoittanut sen treffiprofiilini koko ajan se ajatus mielessä, että myös joku minut tunnistava henkilö sen lukee. Ei minulla ole mitään salattavaa.

        Varsinkin niistä kuvattomista profiileista, jotka sitä eniten selittelevät, tulee mieleen että he ovat jotenkin ylpeitä (eli heidän arvolleen muka ei sovi laittaa kuvaa nettiin) tai sitten heillä on vain peiteltävää, eli he eivät ole kirjoittaneet profiilia jota he haluaisivat tuttujensa lukevan. Eli profiili ei vastaa todellisuutta tai on jotenkin nolo.

        'aseman' perusteella tulee myös yhteydenottoja, jotka voivat olla hyvinkin kyseenalaisia.
        Niissä ei ehkä haeta lainkaan ihmistä ihmisenä, vaan haetaan vain 'asemaa', rahaa, hyvää
        toimeentuloa jne. Minä ainakin haluaisin, että minusta kiinnostutaan ihmisenä, ei vain sen
        vuoksi, että asemani on 'jotakin'. =)

        Ei kuvan laittaminen esille ole myöskään tae luotettavuudesta. Se on hyvä, jos itse olet
        rehellinen, mutta kaikki eivät sitä todellakaan ole.


      • er
        am kirjoitti:

        'aseman' perusteella tulee myös yhteydenottoja, jotka voivat olla hyvinkin kyseenalaisia.
        Niissä ei ehkä haeta lainkaan ihmistä ihmisenä, vaan haetaan vain 'asemaa', rahaa, hyvää
        toimeentuloa jne. Minä ainakin haluaisin, että minusta kiinnostutaan ihmisenä, ei vain sen
        vuoksi, että asemani on 'jotakin'. =)

        Ei kuvan laittaminen esille ole myöskään tae luotettavuudesta. Se on hyvä, jos itse olet
        rehellinen, mutta kaikki eivät sitä todellakaan ole.

        minulla kuvaton profiili toimi (mies 39) . Aivan asiallisia vastauksia naisilta sekä kuvan vaihto muutaman viestin jälkeen jos siltä tuntui. En tiedä olinko onnekas, mutta kuvattomuus ei haitannut.


      • asseri nasseri
        voivat tutustua kirjoitti:

        tunnettuihin poliitikkoihin, suurten yritysten johtajiin, tunnettuihin taiteilijoihin jne. Ihmisiin, joille yksityisyys on kallisarvoinen asia, ja jotka eivät halua seuranhakuaan ruodittavan netissä ja lehdistössä.

        Tyhmää ajatella, että kunnon ihmisellä ei olisi halua ja oikeutta johonkin yksityisyyteen.

        Sen ymmärtää, jos on ihminen, joka työskentelee jossain
        näkyvässä ammatissa tai sellaisella alalla, että kaikki tuntee,
        niin ei hän sitä kuvaansa viitsi esille laittaa. Mutta niitä taiteilijoita,
        poliitikkoja, yritysjohtajia ym. isoja kihoja ja megastaroja
        taitaa olla aika vähän liikkeellä näissä piireissä etsimässä seuraa.

        Suurin osa netissä pyörivistä ihmisistä on ihan tavallisia talliaisia.
        Ja tavallisella talliaisella ei pitäisi olla mitää salattavaa tai hävettävää,
        niin että sitä naamaansa ei uskalla näyttää muille, paitsi silloin, jos
        ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Kuvattomuus herättää aina
        hivenen epäluuloja ja epäluottamusta, sillä sellaisen kasvottoman
        anonyymiyden takana voi valehdella itsestään mitä vaan ja esittää
        ihan muuta kuin mitä on. Kuvan kera valehtelu on taas aika riskaapelia
        hommaa, koska suomi on pieni maa ja aina joku saattaa tunnistaa,
        esim naapurit, työkaverit, omat sukulaiset jne. Se nimittäin olis
        aika noloa, jos joku naapuri tulis joskus jutteleen ja sanois, että:
        "Mä en oo tiennytkään, että sulla on maisterin paperit taskussa,
        tulot yli 50 tonnia vuodessa ja toimit suuren pörssiyhtiön hallituksessa.
        Etkös sä olekkaan työtön bussikuski, kun viime viikolla ainakin vielä olit ja
        valittelit tässä pihalla kelan työttömyyskorvauksen pienuutta...".


    • yleensä.

      sähköpostiin, ei sitä tarvi levitellä kaikelle kansalle.

    • aabeeceedeeeeäffä

      Mitä noita naisten kuvallisia profiileita olen katsellut, niin 30-40 vuotiaissa on aika vähän sellaisia, että heille kuvan perusteella uskaltaisi vastata. Oikeassa elämässä voivat olla ihan nättejä, mutta kuvien perusteella naama on kyllä kuin petolinnun... että silleen. Minä vastailen mieluummin kuvattomiin ja ainakaan toistaiseksi ei ole tullut pettymyksiä ulkonäön suhteen. Tietenkin jollain tasolla naiset kuvailevat itseään, ennen tapaamista tai lähettävät itsestään kuvan, mikä on otettu jossain luontevassa yhteydessä, eikä mitään herutusposeerausta deittipalstalle.. saa siinä noiden kuvien kans ihmetellä kun seksiä vain ollaan vailla.

      Hyvään kuvaan muutama sääntö:
      - Ota kuva, jossa näyt kokonaan tai lähes kokonaan, siitä käy ilmi ryhti, vartalo ja kasvot. Ryhti kertoo ihmisestä paljon ja jos näytät kuvassa kuin olis paska tikun nokassa, ei sinulle ole luontevaa istua/seistä ryhdissä. Liikunnallisilla ihmisillä on hyvä ryhti ja sitä ei kuvaan kovin helposti pysty feikkaamaan. Vartalo antaa katsojan päättää oletko normaali vai läski. Kasvoista ei lähikuvaa tarvitse, koska oikeassa elämässä sitä kumppaniakaan ei suurennuslasilla vahtaa.
      - Ota kuva juhlissa tai viinalasin kanssa, jos se kuvaa sinua. Mikäli pakollinen saunakalja kuuluu viikottaiseen ohjelmaan, pidä kaljalasi kuvassa tai tölkki taustalla (näitähän riittää). Mikäli harrastat urheilua, ota kuva urheilun parissa tai siihen liittyen. Älä poseeraa kuvassa, eli älä ota sitä vain deittipalstaa varten, se näyttää naurettavalta ja yleensä et ole silloin eduksesi. Ammattikuvaaja pyytää vääntymään sinua kieroon juuri siksi, että poseeratessa olet aivan väärään suuntaan kieroutuneena ja ammattikuvaaja yrittää oikaista sinua ja saada poseerauksen näin pois.
      - Jos sinulla ei ole alle vuoden ikäistä kuvaa, pyydä jotakuva ottamaan sinusta kuva (eikös niitä ystäviä kuitenkin jokaisella ole). Ja naiset. Mikäli olet vaihtanut hiusväriä, niin kyllä se kuva kannattaa päivittää, koska hiusten väri saa yllättävän paljon aikaa.. ja ehkä kannattaa kirjoitellessakin mainita, että siihen on taipumusta tai lähettää sitten sen uuden kuvan, jossa on itsensä näköinen.. voi muuten vetää maton alta luotettavuudesta, jos tummaverikön sijaan tulee blondi.

      • En usko!

        tulee treffeille blondina, vaikka oli kuvassa brunette? :)

        Miten olis toisinpäin:
        Mies on epäluotettava kun tulee treffeille sänkipäänä, vaikka kuvassa oli normaalisti leikatut miesten hiukset.

        Mies on epäluotettava, jos tulee treffeille leuka ajeltuna, vaikka kuvassa oli sänki.

        :) :)


      • Se on oma moka
        En usko! kirjoitti:

        tulee treffeille blondina, vaikka oli kuvassa brunette? :)

        Miten olis toisinpäin:
        Mies on epäluotettava kun tulee treffeille sänkipäänä, vaikka kuvassa oli normaalisti leikatut miesten hiukset.

        Mies on epäluotettava, jos tulee treffeille leuka ajeltuna, vaikka kuvassa oli sänki.

        :) :)

        Mietihän ihan tosissaan.. olet nähnyt naisen vain yhdessä kuvassa.. tunnistatko hänet pelkästään silmistä? Meikillä voi vaikuttaa kasvonpiirteisiin ja korostaa myös silmien väriä.. ehkä vielä värilliset piilarit siihen.. miehen pitäisi tunnistaa nainen mistä?! Tutunkin naisen kohdalla voi olla joskus vähän ihmeissään, kun yössä muuttuu aivan toisenlaiseksi. Nainenhan on täysin jotain muuta mitä mies odotti.. mies ehkä jännitti vielä kovasti ja sitten kun edessä onkin aivan toisenlainen ihminen.. ehkä fiilis on nollassa.. koita sitten ajatella, että tämähän on se tuttu blondi jonka kanssa kirjoittelit.. ei näytä yhtään siltä kuvalta, mutta niinhän tuo väittää.. vai oisko jotain pilaa... naiset EI TAJUU

        Sänki ei muuta ulkonäköä läheskään niin paljon kuin hiusten väri, olisit verrannut vaikka kaljuksi ajeltuun mieheen.. vaikkei miehen ulkonäkö hirveästi muutu vaikka mitä tekee, naisten ulkonäkö muuttuu jo pelkällä meikilläkin.. ei kannata lupailla mitään vakavampaa jos ei ole nähnyt naista "suihkunraikkaana", muuten voi tulla ikävä yllätys loppuelämäksi kun ei kehtaa katsoa kuin kilon pakkelit kastvoilla


      • kullervon tyär..
        En usko! kirjoitti:

        tulee treffeille blondina, vaikka oli kuvassa brunette? :)

        Miten olis toisinpäin:
        Mies on epäluotettava kun tulee treffeille sänkipäänä, vaikka kuvassa oli normaalisti leikatut miesten hiukset.

        Mies on epäluotettava, jos tulee treffeille leuka ajeltuna, vaikka kuvassa oli sänki.

        :) :)

        miksei se saa muuttua kuvien välillä?mulle ainakin käy joskus niin.Naama on samanlainen perunanenineen ja isoinen silmineen pusuhuulilla.Kerron siitä kyllä toiselle tukan värin muuttumisesta ja jos malli muuttuu .


    • häirinnyt...

      Enkä ole koskaan kuvaa ilmoitukseen laittanutkaan, silti hakemani löytyi. Kuvankin minulta sai, jos viitsi nähdä edes vähän vaivaa ja oli mielenkiintoinen. Jos seuraa vielä hakisin, pyrkisin järjestämään treffitkin kohtuullisen nopeasti niin näkee synkkaako ajatukset myös elävässä elämässä.

    • Minä en.

      Katsoppas noita kuvallisia profiileita, ottaisitko oikeasti noista ketään??

      • kurli...

        vaan semmosen joka persoona ja sit kuva vasta kehiin..jos vakavaa suhdetta etsii..Yhden yön touhuun varmaan riittää laiha ja kauneus.Mutta pitemmälle taidoilla ei pötkitä.Pitää olla kaunis persoonallinen sopivan painoinen vaikka 70-95kg.Työteliäs ammatin omaava näpsäkkä, sähäkkä ihminen.Jolla* kaikki kotona* ja perheen perustaminen yms.toiveina.Mitä ne toiveet sitten kelläkin on????tissivakoa tai lihaksiaan esittelevä tahtoo jotain muuta..Muutaman kerran olen pervoihin törmännyt täällä saitilla ja käskin painua hiiteen mun Kuvattoman,sivulta!torjuntaa perään!jakorasioitakin varmaan piisaa.... en usko et netis pyörii kunnon ihmiset??!kuvallako ostat ihmisuhteen itsellsi mietitääs vähän..


    • kuva poistettu

      Mulla oli kuva mutta poistin sen aika nopeasti, sillä sain niin paljon asiattomia viestejä. Ei niitä pornoviestejä kovin montaa vain jaksa lukea. Hyvin nopeasti kyllä lähetän kuvan sähköpostilla jos mies niin haluaa, mutta profiiliin en kuvaani enää laita.

      • pimpelipompelipom

        Itselläni ei myös aluksi ollut kuvaa profiilissa, koska käytän konetta vain töissä, enkä sitä täällä voi lisätä. Sitten sain kuvan lisättyä tuttavani luona. Tämän jälkeen yhteyttä ottivat kaikki, jotka eivät viesteihini aikaisemmin vastanneet. Aluksi oli sanottu, että olet liian nuori/väärältä paikkakunnalta yms. Kuvan nähtyään kelpasinkin yhtäkkiä?

        Toki ymmärrän, että kuvallisiin profiileihin on kivempi vastata. Ihan jo sen takia, että tietää edes vähän minkä näköisen ihmisen kanssa jutustelee, vaikka ei sitä missiä etsisikään. Mutta on naurettavaa, että aluksi en kelpaa muka ikäni takia, mutta kuvan nähtyään se ei haittaakkaan. No jäipähän niihin sitten vastaamatta.


    • aikuinen mies

      Kuva aiheuttaa heti yhden ongelman. Koko mielenkiinto siirtyy kuvaan, eikä tekstiin. Iteskin myönnän, että luen kuvattomien tekstejä tarkemmin. Silloin niistä saattaa paljastua jotain mielenkiintoista ja persoonallista. Tekstit ovat tärkeimmät - panostaa niihin tosissaan. Kuva vaan usein saattaa sotkea asioita heti alussa. Itselläni ei ole kuvaa, mutta minuu otetaan yhteyttä noin kerran viikossa (liikaa). Nämä yhteydeottajat ovat todella lukeneet profiilini, ja viittaavat usein johonkin yksityiskohtaan siinä.

    • swryktyk

      Silloin pitää vain pyytää se kuva toiselta esim. sähköpostitse. Monet eivät esim. työnsä vuoksi halua laittaa kuvaansa.

    • yhteyttä!

      Minulla oli kuvaton profiili ja sain silti tosi paljon yhteydenottoja miehiltä. Ne joihin olin yhteydessä, olivat myös kuvattomia. S.postilla vaihdettiin monen kanssa kuvia puolin ja toisin. Itse olen sievä neito ja kuvattomat miehet osottautuivat järjestäen tosi symppiksiksi ja komeiksi. Rakkauden löysin täältä ja ilmoitin kohteliaasti muutamalle muulle mukavalle miehelle asiasta. Mun komistuksen kanssa ei oltu edes kuvia vaihdettu ennen tapaamista, mutta osoittaui älynsä ja huumorintajunsa lisäksi tosi hottikseksi : )
      Itse en halunnut laittaa kuvaa, koska mm. asun suht pienellä paikkakunnalla ja sievästä ulkomuodostani huolimatta alkuhuumasta selvittyä ei sillä ulkoisella olemuksella ole niinkään merkitystä. Pinnallinen toki olen hiukan, eli kyllä alkuvaiheessa ainakin on kiva, ettei ihan häpeämäänkään joudu seuralaistaan noin ulkonäöllisesti... Raakkasin itse kaikki kuvalliset pois, koska he lähinnä tuntuivat olevan vain pönkittämässä omaa egoaan... Kuvattomien ilmojen takaa ne helmet löytyvät, tosin tällä hetkellä kaksi vähemmän : )

    • kukka ja hattu

      Ihmettelen sitä, ettei "uskalleta" ottaa yhteyttä ilman kuvaa?! Miten sitten uskalletaan chattailla täysin anonyymien kanssa kaikenmaailman chateissa? Onpa tosi rohkeaa. Nykyajan nuoret on yhtä riskiä välttäviä kuin eläkeläiset. Kaiken pitää olla valmista heti tässä nyt. Ja juuri sellaisessa unelmapaketissa.

      Mielestäni kuvattomuus ei ole mikään ongelma. Ongelma on, miten tuolta ihmisviidakosta löytää samalla tavalla ajattelevan/samat arvot omaavan ihmisen. Kuvalla ei ole ihmisen arvomaailman kanssa mitään tekemistä. Kusipäitä löytyy ihan yllinkyllin kaikkialta. Fiksut ihmiset osaavat kirjoittaa, ja jakaa sitä kautta ajatuksiaan. Ja jopa tutustua vähitellen. Ihmeellistä, että ihmiset keksivät syöpälääkkeitä ja heiluvat tuolla satelliittien kanssa avaruudessa, mutta elämän tärkeimpiä päätöksiä tehdään edelleen jonkun kuvan perusteella.


      Sitä paitsi: nykymaailmassa omien tietojen luovuttaminen on riskipeliä. Vielä enemmän sitä, jos vielä länttää jonkun passikuvan todisteeksi itsestään.

      En siis itse voisi kuuna päivänä kuvitella hakevani seuraa kuvan kanssa, ja uskon että mielenkiintoisten ihmisten tapaaminen ei ole kuvasta kiinni. Itselleni on turn-off, jos aletaan heti kuvaa vonkaamaan.
      Samantien voisi alkaa jakaa tuntemattomille passikuvia raitiovaunussa.

      • Kuva ei kerro aina

        Kuva ei lopulta kerro juurikaan siitä, miltä kyseinen henkilö sillä hetkellä lähettää. Usein "hyvät kuvat" säilyvät käytössä vuosikausia ja niitä käytetään mitä kirjavimmissa yhteyksissä.


      • räps räps
        Kuva ei kerro aina kirjoitti:

        Kuva ei lopulta kerro juurikaan siitä, miltä kyseinen henkilö sillä hetkellä lähettää. Usein "hyvät kuvat" säilyvät käytössä vuosikausia ja niitä käytetään mitä kirjavimmissa yhteyksissä.

        Mä oon joskus miettiny tuota kuva-asiaa ja ihmisten kuvauksellisuutta.
        Joitain ihmisiä kamera hellii ja niistä saa aina onnistuneita kuvia,
        missä ne näyttää aina hyvältä, vaikka ne istuis pöntöllä aamupaskalla.
        Sitten joistain ei saa hyvää kuvaa, ei sitten millään, ehkä korkeintaan
        yhden koko elinikänä ja sekin on jostain rippikouluajoilta. Epistä.


    • naisten

      alastomia profiilikuvia niin kirjautukaa Amateur Match deittisaitille. Suurin osa tuon saitin profiileista kuitekin lie jokseenkin täydellisiä feikkipersoonia, mutta joka tapauksessa naiset ottavat profiilisi pohjalta yhteyttä ja usein nimenomaan alstonkuvallaan vittu levällään retkottaen. Yleensä näitä naisia kiinnostaa kuitenkin vain tosikovat panomiehet, etsivät usein juuri vakipanijamiestä.

      • jo vain

        Menin heti sinne. Saas nähdä :O


    • johtaja...

      kaikilla on olemassa omakuva digitaalisessa muodossa ja joka muuta väittää kannatta kyllä skipata ylitse.

      eli hommahan toimii niin, että ensin kirjoitetaan moi ja sitten mahdollisimman nopeasti vaihdetaan kuvia. näin ei tarvitse laittaa omaa naamaansa kaiken kansan pällisteltäväksi.

    • 2+19+31

      Kyllä se kuva kannattaa laittaa profiiliin, koska sillä saa karsittua kaikki pinnalliset pois heti kättelyssä,
      joille merkkaa vaan ulkonäkö. Sillä kuvallaan saa kyllä joskus hätistettyä pois ihan kaikki muutkin.
      Sillon ei kuvaa kannata laittaa, eikä lähettää, jos itse etsii hyvännäköstä seuraa, mutta ei itse näytä kauheen hyvälle, koska se hyvännäkönen saattaa säikähtää sitä kuvaa ja kadota heti.

    • kumma_ukko

      Tämä on varmasti ongelma monelle ja jää paljon kivoja kuvia näkemättä. Varsinkin ajatellen suhteen perustamista niin kyllä kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa; monta kuvaa voi korvata paljon tekstiä.

      Muistan kun minun lapset(tytöt) vaihtoivat jotain julkkisten kuvia....he olivatkin tosin lapsia. Montakohan sinä jo oot?

    • Winha_winha

      Sen verran on tullut tuttuja vastaan Suomi24-treffeillä joten kuvaani en nettiin laita vaikka kaunis ja mallinmitoissa olenkin. Lisäksi vihamiehet ym. voivat käyttää hyväkseen sitä että sinulla on netissä profiili.

      siis itsesuojelua!

    • strange feeling

      Live-elämässä näkee miltö kukakin näyttää. Mihin siis
      tarvitset nettideittejä?

      • Pialta

        Aloittajalle-Miksi et tee samoin kun minä,eli pyydä heti kuvaa,ei siitä voi loukkaantua,tai jos loukkaantuu niin so what??!! :)..


    • nyui

      No pyydä kuva meilissä, kaikki eivät halua sitä julkisesti esitellä. Mulle on esim. profiilissa, että kuvan saa, jos lähettää meiliosoitteensa ja moni on niin tehnyt jo eka viestissä

      • Pialta

        Niin piti lisätä tuohon viestiini että jos laittaa kuvan ja se ei sitten miellytä niin mikä vaikeus on laittaa rehdisti vastaus,että kiitos että lähetit kuvasi,mutta valitettavasti et ole sen tyyppinen mitä etsin..Itse olen miehille vastannut noin ja toivottanut mukavaa jatkoa ja onnea etsinnässä,eikä yksikään mies ole loukkaantunut,päinvastoin tullut takasin viestiä,että ok,ja toivotukset takaisin hymymerkin kera vielä..:) Nettisaiteilla on vaan kestettävä ettei vaan kelpaa kaikille,se on vaan tätä ja jos siitä loukkaantuu,niin on ihmisen omaa heikkoutta.Tää on vaan tätä..:)


    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe