Suklaasydän (tinakuoret)

Bumtsibumbum

Kertokaa, oi viisaammat, kuka tuon vanhan iskelmän sävelsi entä kuka sanoitti. Yritän googlata asiaa, enkä tule hullua hurskaammaksi.

Kiitos!

8

2571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittää

Tekijät: Clarkson Geoffrey, Clarkson Harry, Siegmann Dorothy
      Kipaleen alkuperäinen nimi: Mama's Pearl
      Suomenkieliset sanat Saukki (Sauvo Puhtila)

• c'moon

ihmetyttää: "Yritän googlata asiaa, enkä tule hullua hurskaammaksi".
        Googlesta asia selvisi heti toisesta ehdotetusta linkistä.
        Bingillä asia selvisi jo toiselta sivulta pelkkiä linkkejä lukemalla.

• Bumtsibumbum

En ihan oikeasti löytänyt näitä tietoja, ja sinun avullasi sain kirjoitelmani valmiiksi. Paljon, paljon kiitoksia.

• Bumtsibumbum
        c'moon kirjoitti:

ihmetyttää: "Yritän googlata asiaa, enkä tule hullua hurskaammaksi".
        Googlesta asia selvisi heti toisesta ehdotetusta linkistä.
        Bingillä asia selvisi jo toiselta sivulta pelkkiä linkkejä lukemalla.

millä hakusanoilla hait. Minä näpyton ensteks Suklaasydän - jep, tuli kaiken maailman kakut ja praliinit, siellä oli sitten joukossa myös laulusta mainintaa. Vaan ei sanoittajaa-säveltäjää.
        Sitten näpytin suklaasydän tinakuori ja suklaasydän tinakuoret ja suklaasydän säveltäjä ja suklaasydän sanoittaja/sanoitus - kakkosena tulee parissa näissä esille tosin just tämä laulu, mutta vain maininta, että Metro-tytöt levyttivät sen; sitten myös Brita Koivusesta mainintaa ja erilaisimpia "suklaasydän"-lainauksia mm Arvopaperipörssin artikkelissa - juu, ja tosi hieno Jamboree-laulukirja, jossa ko kappale on kitaraotteineen.

Mutta ei säveltäjää, ei sanoittajaa.

Olisin tosi kiitollinen, jos jaksat kertoa minulle, miten sen löysit, sillä minulla on näköjään "väärä lähestymistapa" googlatessani.

• riittää
        Bumtsibumbum kirjoitti:

En ihan oikeasti löytänyt näitä tietoja, ja sinun avullasi sain kirjoitelmani valmiiksi. Paljon, paljon kiitoksia.

Ole hyvä vaan.
        On mukava, kun voi auttaa.

• sanoittaja
        Bumtsibumbum kirjoitti:

millä hakusanoilla hait. Minä näpyton ensteks Suklaasydän - jep, tuli kaiken maailman kakut ja praliinit, siellä oli sitten joukossa myös laulusta mainintaa. Vaan ei sanoittajaa-säveltäjää.
        Sitten näpytin suklaasydän tinakuori ja suklaasydän tinakuoret ja suklaasydän säveltäjä ja suklaasydän sanoittaja/sanoitus - kakkosena tulee parissa näissä esille tosin just tämä laulu, mutta vain maininta, että Metro-tytöt levyttivät sen; sitten myös Brita Koivusesta mainintaa ja erilaisimpia "suklaasydän"-lainauksia mm Arvopaperipörssin artikkelissa - juu, ja tosi hieno Jamboree-laulukirja, jossa ko kappale on kitaraotteineen.

Mutta ei säveltäjää, ei sanoittajaa.

Olisin tosi kiitollinen, jos jaksat kertoa minulle, miten sen löysit, sillä minulla on näköjään "väärä lähestymistapa" googlatessani.

Itse googlasin sanoilla '"suklaasydän" ja "sanoittaja" ja heti ekassa linkissä on kaikki nuo tiedot: säveltäjät, alkuperäinen sanoittaja, alkuperäinen nimi ja suomalaisen sanoituksen tekijä.

Onneksi on google

• Bumtsibumbum
        sanoittaja kirjoitti:

Itse googlasin sanoilla '"suklaasydän" ja "sanoittaja" ja heti ekassa linkissä on kaikki nuo tiedot: säveltäjät, alkuperäinen sanoittaja, alkuperäinen nimi ja suomalaisen sanoituksen tekijä.

Onneksi on google

hmm, taidan tehdä sen virheen, että kirjoitan hakusanat ilman lainausmerkkejä...
        Tattista vaan.

• Anonyymi

joulupukki 200g,miestenpäivä,merkitys teko,kinder ylätysmuna,joku varmaan soitaa keloja jossain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      178
      4163
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      88
      2727
    3. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      132
      2219
    4. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      76
      2180
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      2021
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      23
      1941
    7. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      125
      1763
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      83
      1757
    9. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      20
      1743
    10. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      12
      1557
    Aihe