Suklaasydän (tinakuoret)

Bumtsibumbum

Kertokaa, oi viisaammat, kuka tuon vanhan iskelmän sävelsi entä kuka sanoitti. Yritän googlata asiaa, enkä tule hullua hurskaammaksi.

Kiitos!

8

2548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittää

Tekijät: Clarkson Geoffrey, Clarkson Harry, Siegmann Dorothy
      Kipaleen alkuperäinen nimi: Mama's Pearl
      Suomenkieliset sanat Saukki (Sauvo Puhtila)

• c'moon

ihmetyttää: "Yritän googlata asiaa, enkä tule hullua hurskaammaksi".
        Googlesta asia selvisi heti toisesta ehdotetusta linkistä.
        Bingillä asia selvisi jo toiselta sivulta pelkkiä linkkejä lukemalla.

• Bumtsibumbum

En ihan oikeasti löytänyt näitä tietoja, ja sinun avullasi sain kirjoitelmani valmiiksi. Paljon, paljon kiitoksia.

• Bumtsibumbum
        c'moon kirjoitti:

ihmetyttää: "Yritän googlata asiaa, enkä tule hullua hurskaammaksi".
        Googlesta asia selvisi heti toisesta ehdotetusta linkistä.
        Bingillä asia selvisi jo toiselta sivulta pelkkiä linkkejä lukemalla.

millä hakusanoilla hait. Minä näpyton ensteks Suklaasydän - jep, tuli kaiken maailman kakut ja praliinit, siellä oli sitten joukossa myös laulusta mainintaa. Vaan ei sanoittajaa-säveltäjää.
        Sitten näpytin suklaasydän tinakuori ja suklaasydän tinakuoret ja suklaasydän säveltäjä ja suklaasydän sanoittaja/sanoitus - kakkosena tulee parissa näissä esille tosin just tämä laulu, mutta vain maininta, että Metro-tytöt levyttivät sen; sitten myös Brita Koivusesta mainintaa ja erilaisimpia "suklaasydän"-lainauksia mm Arvopaperipörssin artikkelissa - juu, ja tosi hieno Jamboree-laulukirja, jossa ko kappale on kitaraotteineen.

Mutta ei säveltäjää, ei sanoittajaa.

Olisin tosi kiitollinen, jos jaksat kertoa minulle, miten sen löysit, sillä minulla on näköjään "väärä lähestymistapa" googlatessani.

• riittää
        Bumtsibumbum kirjoitti:

En ihan oikeasti löytänyt näitä tietoja, ja sinun avullasi sain kirjoitelmani valmiiksi. Paljon, paljon kiitoksia.

Ole hyvä vaan.
        On mukava, kun voi auttaa.

• sanoittaja
        Bumtsibumbum kirjoitti:

millä hakusanoilla hait. Minä näpyton ensteks Suklaasydän - jep, tuli kaiken maailman kakut ja praliinit, siellä oli sitten joukossa myös laulusta mainintaa. Vaan ei sanoittajaa-säveltäjää.
        Sitten näpytin suklaasydän tinakuori ja suklaasydän tinakuoret ja suklaasydän säveltäjä ja suklaasydän sanoittaja/sanoitus - kakkosena tulee parissa näissä esille tosin just tämä laulu, mutta vain maininta, että Metro-tytöt levyttivät sen; sitten myös Brita Koivusesta mainintaa ja erilaisimpia "suklaasydän"-lainauksia mm Arvopaperipörssin artikkelissa - juu, ja tosi hieno Jamboree-laulukirja, jossa ko kappale on kitaraotteineen.

Mutta ei säveltäjää, ei sanoittajaa.

Olisin tosi kiitollinen, jos jaksat kertoa minulle, miten sen löysit, sillä minulla on näköjään "väärä lähestymistapa" googlatessani.

Itse googlasin sanoilla '"suklaasydän" ja "sanoittaja" ja heti ekassa linkissä on kaikki nuo tiedot: säveltäjät, alkuperäinen sanoittaja, alkuperäinen nimi ja suomalaisen sanoituksen tekijä.

Onneksi on google

• Bumtsibumbum
        sanoittaja kirjoitti:

Itse googlasin sanoilla '"suklaasydän" ja "sanoittaja" ja heti ekassa linkissä on kaikki nuo tiedot: säveltäjät, alkuperäinen sanoittaja, alkuperäinen nimi ja suomalaisen sanoituksen tekijä.

Onneksi on google

hmm, taidan tehdä sen virheen, että kirjoitan hakusanat ilman lainausmerkkejä...
        Tattista vaan.

• Anonyymi

joulupukki 200g,miestenpäivä,merkitys teko,kinder ylätysmuna,joku varmaan soitaa keloja jossain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      126
      6673
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      57
      5743
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      85
      4467
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      94
      4376
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      142
      4169
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      84
      1486
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      382
      1389
    8. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      29
      1298
    9. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      81
      1297
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      41
      1074
    Aihe