kun tulee 0-35/45/50 tuottavuus tai mitää lisää onkaan peruspalkan päälle. kymmenysdesimaalin tarkkuudellla kerran vuodessa arvioidaan osaaminen yms. ei kukaan esimies voi arvioida oikein työntekijää tollain. parempi olisi asteikot 0,5 välein. 3 v aikana palkka ei ole noussut yhtään. sen takia että kun nyt ollaan 0,2 kymmenystä permpi kuin viime vuonna ei se riitä nostamaan. pitäisi päästä kokonaan uuteen luokkaan.
perseestä tuo valtion systeemi
2
605
Vastaukset
- trh6
perusteella sulle ei kuuluisi mitään lisiä.
- ahmed sulaza
Kokemusta on samanlaisesta systeemistä, siihen oli kehitetty lisäksi tulospalkkaussysteeemi, mihin ei voinut omalla työllään vaikuttaa kuin pienen murto-osan, Pomo sitten alkoi kehityskeskusteluissa höpisemään, että tuottavuutta pitäisi parantaa entisestään, minä vastasin, että se on muitten työntekijöiden asioista kiinni kuten hyvin tiedät, ymmärsi kun väänsin rautalangasta!
Koko systeemin tarkoitus on, että työntekijät tekisivät nälkäpalkalla töitä ja johtajat saisivat optionsa mielettömän tuloksen takia!
Seuraavan kerran kun tullaan vittuilemaan, pyyhin pomolla lattiaa;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984