Solarium kotiin?

haluu ruskeeks

kannattaako kotiin ostaa solarium? mitä pitäis ottaa huomioon ostettaessa? entä käytetyt? keltasessa pörssissäkin näkyy olevan..

4

3348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • barbie brown

Minulla on ollut solarium jo kymmenisen vuotta. Ihan mukavahan se on, mutta nykyään siitä varoitellaan aika haitallisena laitteena. Jos ostat käytetyn, huomioi ainakin, että lamput on ilmanmuuta vaihdettava aina noin 100 käyttötunnin välein. Niillä on hintansa. Siinä moni säästää ja aiheuttaa haittaa iholleen. Vanhat lamput antavat muunnettua iholle vaarallista säteilyä. Nykyään on kuulemma jotain rusketussuihkuja, jotka ruskettavat tasaisesti ihoa haittaamatta (värjäystekniikka), sellaisia kaikenmaailman julkkiksetkin käyttää (Victoria Beckham yms.). Jos itse olisin vasta nyt hankkimassa solariumia, kyselisin parempana vaihtoehtona niitä suihkuja.

• tietää

ÄLÄ OSTA!!!!
      -esim. solariumin otto ei ole terveellistä.
      mulla oli sellainen pieni naama solarium kotona ja sitä tuli otettua "pakkomielteenä".
      nyt kaduttaa!!!
      Jos on pakko ottaa solariumia, niin mee johonkin solariumiin ottaa noin 5 kertaa.
      Älä ota liikaa!!!!

• zenga83

mistä noita kasvosolariumei voi ostaa?????

• Anonyymi

Ei todellakaan vaihtoväli ole 100 tunnin välein. En tiedä millaisia putkialaitat, mutta käytännössä vaihtoväli on noin 400 tuntia. Valmistaja lupaa useille jopa 600 tuntia vaihtoväliksi, mutta se on liian pitä. Ainoastaan Bellarium lamput, joissa on yli 1% B-sädetta voi käyttää 500 tuntiin saakka. Joten Tuo puheesi muunnettu säteily on ihan buul shittiä. Teho laskee tuntien kasvaessa. Nämähän ovat UVA solariumeja, oka ruskettaa ihon pnnassa olevan pigmentin ja niissä on 0.1-0,2 % B sädetta. eli sen verran, että se nostaa uutta pigmenttiä tai uo sitä. Tuo B säde on se joka myös aiheuttaa ihon palamisen ja siksi Suomessa olevista solariumeista on niitä, joissa voi olla eka kerrasta lähtien jopa 20 minuttia. SUP ja PUVA laitteet ovat eri juttu ja eri lamput.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      198
      1756
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      98
      1445
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1245
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1167
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1072
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1038
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70