Mikä on tämän laulun nimi ja esittäjä (naisartisti)? Sanat menevät jotenkin näin:
kertosäe:
Oi jospa osaisin, oi jospa pystyisi
vain elää yhden päivän kerrallaan.
Poissa oisi eilinen, poissa myöskin huominen.
Ja sydän laulais riemulauluaan.
Oi jospa osaisin, oi jospa pystyisin..
10
4636
Vastaukset
- nimi?
Laulaja on Saija Varjus mutta laulun NIMEÄ en tiedä. Mikä on laulun NIMI?? Kymmenen bonuspistettä tietäjälle :)
- FenderVintage
joo muakin vaivaa tuo biisin nimi, ja esittäjä, ensi alkuun veikkasin, jotain noista mattilan 3. sisaruksesta, mut ainakaan mulla olevilta niiden albumeilta ei löytynyt k.o biisiä...kertokoot ken totuuden tietää....;)
- FenderVintage
FenderVintage kirjoitti:
joo muakin vaivaa tuo biisin nimi, ja esittäjä, ensi alkuun veikkasin, jotain noista mattilan 3. sisaruksesta, mut ainakaan mulla olevilta niiden albumeilta ei löytynyt k.o biisiä...kertokoot ken totuuden tietää....;)
....no nyt se on sitten selwitetty ;), tää biisihän on vanhaa jamppa tuomista, nimeltään "vain yksi päivä" löytynee uudelta jamppa tribuutti levyltä, jossa kappaleen todellakin tulkitsee saija varjus ;)
http://www2.homeenter.com/cds/showpage.asp?form_name=product_readmore&nodeid=190364&article_id=250393&maintype=1
-olkaatte hyvät-
;) - alkuperäinen kysyjä
FenderVintage kirjoitti:
....no nyt se on sitten selwitetty ;), tää biisihän on vanhaa jamppa tuomista, nimeltään "vain yksi päivä" löytynee uudelta jamppa tribuutti levyltä, jossa kappaleen todellakin tulkitsee saija varjus ;)
http://www2.homeenter.com/cds/showpage.asp?form_name=product_readmore&nodeid=190364&article_id=250393&maintype=1
-olkaatte hyvät-
;)kiitos, nyt löytyi oikea !!
- Telle60
Vain yksi päivä ja Saija Varjessa esittää
- Anonyymi
Vain ykdi päivä
- Anonyymi
FenderVintage kirjoitti:
Vain yksi päivä, Saija Varjus. Myös Jamppa Tuominen on levyttänyt tuon ihanan biisin.
Otan juuri selvää sanottavasta ja säveltävästä. Tosi koskettava laulu!
- onnenmaakl
Vain yksi päivä Esittäjä Jamppa Tuominen Saija Varjus
- Anonyymi
Jamppa Tuominen
- Anonyymi
Vain yksi päivä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229