pieneneekö rinnat kun laihduttaa??

XD

niin eli jos on dietillä, niin onko mahdollista että rinnat pienenisivät, kun katselin tässä että se rasva lähtee ensin ylävartalosta, onko kellään kokemuksia?? X)

30

10437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MillLAj

      Pieneneehän ne... Rasvaa lähtee jokapuolelta, myös rinnoista.

      • voi ei -.-"

        Kuinkahan paljon keskimäärin, osaako joku sanoa?? :O


      • g<gadhyrh
        voi ei -.-" kirjoitti:

        Kuinkahan paljon keskimäärin, osaako joku sanoa?? :O

        No ihan siinä missä persuksistakin. Tissit on pääasiassa rasvaa, totta helvetissä nekin kutistuu.


      • maisteerriiii
        g<gadhyrh kirjoitti:

        No ihan siinä missä persuksistakin. Tissit on pääasiassa rasvaa, totta helvetissä nekin kutistuu.

        kuinka merkittävää se sitten on jos laihduttaa pari, seittemän kiloo pois?? :O
        yhen koon pienempi kuppikoko sen jälkeen??


        :'(


      • Tiinuliinu_
        maisteerriiii kirjoitti:

        kuinka merkittävää se sitten on jos laihduttaa pari, seittemän kiloo pois?? :O
        yhen koon pienempi kuppikoko sen jälkeen??


        :'(

        Ei ole paljoa. Itse kun tiputin 30 kiloa ja minulla oli sitä ennen dd kupit. Rinnat kutistui c - kuppiin. Riippuu rintakudoksen määrästä minkäkokoiseksi rintasi pienenevät. Ehkä yhden kuppikoon maksimissaan.


    • muutos on hyvästä

      Johonkin toiseenkin ketjuun vastasin, mutta vastaampa tähänkin. Yleensä rasva lähtee siinä järjesteyksessä kun on tullutkin. Eli, jos sinulle kerty rasva ensin mahaan, sitten reisiin ja viimeiseksi kasvoivat tissit, niin ensin häviää tissit, sitten reidet ja viimeiseksi maha. Koska rasva häviää kehon rasvasoluista tasaisesti ja ihmisillä on niitä rasvasoluja enemmän eripaikoissa. Minulle tulee lihotessa ensimmäisenä masua, joka on oikeastaan reisen lisäksi ainoa mikä häiritsee, niin tietysti se lähteen viimeisenä pois, argh! Mutta toisaalta viimeisenä tuli naamaan (siis, jos olisin jatkanut lihomista, olisi varmaan tullut myös käsiin ja pohkeisiiin), niin naama on kivasti kaventunut tässä heti laihdutuksen aluksi.

      • OmShantiShivaShakti

        Mä en oikein usko tuohon "first in, first out" -läskiteoriaan. Mihin se oikein perustuu? Eikös varastointipäivän mukaan palaminen ole ristiriidassa sen suhteen että läskiä palaisi tasaisesti kaikkialta?


      • muutos on hyvästä
        OmShantiShivaShakti kirjoitti:

        Mä en oikein usko tuohon "first in, first out" -läskiteoriaan. Mihin se oikein perustuu? Eikös varastointipäivän mukaan palaminen ole ristiriidassa sen suhteen että läskiä palaisi tasaisesti kaikkialta?

        Se perustuu rasvasolujen määrään. Jostain luin artikkelin missä se oli selvästi selitetty.
        Joten tähän tyyliin:
        Rasvasolut lihovat varastoidessan rasvaa, ja sitten kun kaikki ne lihonnut, niin sitten niitä tulee lisää. kun sinulla on esim. reidessä 3 rasvasolua ja mahassa 30 ja ne tyhjenee samaan tahtiin. laihdutat pois vaikka 30% rasvasta. Niin ne kolme rasvasolua näyttävät jo paljon pienemmältä vähällä laihduttamisella, kun taas nuo 30 vaan hieman pienemmältä. Siis tuleehan se läski tasaisesti joka paikkaan, ja lähtee tasaisesti joka paikasta, mutta toisissa paikoissa on paljon vähemmän noita rasvasoluja. Siksi näyttää ulospäin siltä kuin laihtuisit vain tietystä kohtaa.

        Ja senhän näkee jo vähäisellä lihomisella, joillakin näkyy ekana mahassa, toisilla perseessä. Harvemmin esim. kenenkään polvi lihoaa, koska polvessa ei ole rasvasoluja, ja saa olla jo tosi lihava, ennen kuin rupeaa polveen kertymään. Minunkin kädet ovat suunnilleen samankokoiset olleet aina (siis rannekoru on mennyt ranteeseen ja käsivarsikoru käsivarteen), vaikka olin aiemmin 20kg lihavampi (tai siis olen vieläkin 10kg lihavampi)


      • OmShantiShivaShakti
        muutos on hyvästä kirjoitti:

        Se perustuu rasvasolujen määrään. Jostain luin artikkelin missä se oli selvästi selitetty.
        Joten tähän tyyliin:
        Rasvasolut lihovat varastoidessan rasvaa, ja sitten kun kaikki ne lihonnut, niin sitten niitä tulee lisää. kun sinulla on esim. reidessä 3 rasvasolua ja mahassa 30 ja ne tyhjenee samaan tahtiin. laihdutat pois vaikka 30% rasvasta. Niin ne kolme rasvasolua näyttävät jo paljon pienemmältä vähällä laihduttamisella, kun taas nuo 30 vaan hieman pienemmältä. Siis tuleehan se läski tasaisesti joka paikkaan, ja lähtee tasaisesti joka paikasta, mutta toisissa paikoissa on paljon vähemmän noita rasvasoluja. Siksi näyttää ulospäin siltä kuin laihtuisit vain tietystä kohtaa.

        Ja senhän näkee jo vähäisellä lihomisella, joillakin näkyy ekana mahassa, toisilla perseessä. Harvemmin esim. kenenkään polvi lihoaa, koska polvessa ei ole rasvasoluja, ja saa olla jo tosi lihava, ennen kuin rupeaa polveen kertymään. Minunkin kädet ovat suunnilleen samankokoiset olleet aina (siis rannekoru on mennyt ranteeseen ja käsivarsikoru käsivarteen), vaikka olin aiemmin 20kg lihavampi (tai siis olen vieläkin 10kg lihavampi)

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2730190/

        Löytyi tutkimus jossa arvioitiin että rankka treeni kuluttaisi suhteellisesti enemmän mahaläskejä kuin hiljaa hipsuttelu. Vaikka kulutettu kalorimäärä olisi sama. Eli jos ei harrasta liikuntaa, kävely on parempi. Jos harrastaa kävelyä, hölkkä on parempi. Hölkkää parempi on intervalli-juoksentelu. Jos käy kuntosalilla, niin syke tappiin ja vähemmän lepotaukoja.


      • Ex-läskimaha
        OmShantiShivaShakti kirjoitti:

        Mä en oikein usko tuohon "first in, first out" -läskiteoriaan. Mihin se oikein perustuu? Eikös varastointipäivän mukaan palaminen ole ristiriidassa sen suhteen että läskiä palaisi tasaisesti kaikkialta?

        Siis ei tuo ole first in first out, vaan niin että jos ensin tullut mahaan niin sitten ensin lähteekin mahasta. Ensin varastoon tullut tavara lähtee ensin kiertoon. Itselläni ainakin toimii juuri näin, eli sieltä mihin ensin tulee (maha, rinnat, kasvot), sieltä eka lähteekin..


      • Veijo
        Ex-läskimaha kirjoitti:

        Siis ei tuo ole first in first out, vaan niin että jos ensin tullut mahaan niin sitten ensin lähteekin mahasta. Ensin varastoon tullut tavara lähtee ensin kiertoon. Itselläni ainakin toimii juuri näin, eli sieltä mihin ensin tulee (maha, rinnat, kasvot), sieltä eka lähteekin..

        Olen jostain lukenut että geenit ohjaa sen mihin rasva asettuu. Jos niin on niin erimenetelmät saada rasvaa pois vain joiltain alueelta vaikuttaa yhtääkiä huvittavalta.

        Muuten keskustelu tuo mieleeni miehen jota ampiainen oli pistänyt "rippikoulukaveriin":

        "Ota sie hyvä tohtor pois tuo kipu mutta jätä turvotus"


      • Anonyymi

        "Minulle tulee lihotessa ensimmäisenä masua, joka on oikeastaan reisen lisäksi ainoa mikä häiritsee,"

        Mitä se niissä reisissä haittaa? Paksut reidet on todella sexy.


    • hei haloo

      kun seuraa juorulehtiä ja julkkisten laihdutuksia NIIN HEILLÄ TISSIT VAAN SUURENEE VAIKKA PAINO PUTOO että semmosta.

      • ÄIJÄ 54v

        sama kait se on minkä kokoiset tissit on kunhan itse voi hyvin,minä ainakin puristelen ja imen mielelläni kaikenkokoisia,oli ne pienet tai isot,mulle kelpaa kaikki..ÄIJÄ 54v


      • hansku86
        ÄIJÄ 54v kirjoitti:

        sama kait se on minkä kokoiset tissit on kunhan itse voi hyvin,minä ainakin puristelen ja imen mielelläni kaikenkokoisia,oli ne pienet tai isot,mulle kelpaa kaikki..ÄIJÄ 54v

        jaahas tuossa miehinen näkökulma. alkaa kohta meneen vähän ... toisen palstan kategoriaan tommoset mielipiteet. x D


      • fgfgfsdg

        juu se on kyllä hyvin mystistä ja luonnonlakeja rikkovaa, ehkä selitys sittenkin piilee jossain kumisessa.


    • ghghhghg

      Laihduin jokin aika sitten 2kk kuusi kiloa, joka näytti lähtevän lähinnä keskikehosta ja reisistä. Rinnoissa en huomannut isompaa muutosta, ehkä ihan vähäsen. Isoin muutos oli vyötäröllä!

    • been there, done tha

      Laihduttamalla ei rinnat välttämättä pienene. Itselläni D-kuppi aiemmin, ja 15kg laihdutus ei niitä vienyt. Mutta jojolaihduttaminen, eli jatkuva laihduttaminen (jatkuvan lihomisen takia) oli se mikä minulta vei rinnat.
      Se, mitä syöt, merkitsee kuitenkin eniten. Jos laihdutat jättäytymällä syömästä, se taatusti vie sinulta rinnat. Koska keho ei saa tarvitsemaansa ravintoa syömästäsi ruuasta, se ottaa sen kehosi "varastoista", toisin sanoen myös niistä parhaista paikoista.
      Muista, se mikä polttaa rasvaa on lihakset. Niitä kun löytyy ja treenaa, painokin pysyy paremmin kurissa.
      Liikunnan ja ruoan jättäminen pois painonpudotuksesta tuhoaa A) rinnat B) lihakset

      Joten uskon, että saat pidettyä rinnat, kunhan pidät huolen terveellisestä ruokavaliosta (mm. proteiininsaannista) laihduttaessasi ja monipuolisesta liikunnasta.
      Ja kiinteyttävät kosteusvoiteet ei ole lainkaan yliarvostettuja ;)

      nämä omasta, vuosien kokemuksesta.

      • OmShantiShivaShakti

        Hiki on ainoa oikeasti kiinteyttävä kosteusvoide.


    • Anonyymi

      Kun vaimo laihdutti viimeisen synnytyksen jälkeen rinnat muuttuivat semmoisiksi tyhjiksi rukkasiksi. Huomasi asian itsekin. On sittemmin pyöristynyt takaisin korkojen kera ja rinnatkin ovat elpyneet . Samalla pyöreys on palannut takamukseen. Smack !

    • Anonyymi

      Olen pudottanut painoa n. 18 kg. Painon pudotus on ollut melko hidasta eli
      1,5-2 kg kuukaudessa. Rintani hieman pursusivat ennen yli c-kupeista, nyt c-kupit istuvat oikein hyvin, rinnan ympärysmitta on on kaventunut 5 cm. Löysänä roikkuvaa ihoa tällä hitaalla painon pudotuksella ei ole juurikaan mihinkään jäänyt vaikka minulla on jo ikääkin hieman yli 60 v. En ole ollut millään laihdutuskurilla vaan olen muuttanut pysyvästi elämän tapoja ja ruokailutottumuksia. Kovat rasvat ovat vaihtuneet pehmeisiin ja valkoiset viljat täysjyvään. Syön 5 kertaa päivässä, ruokavaliooni kuuluu runsaasti kasviksia, hedelmiä, palkokasveja, kalaa, kanaa ja harvakseltaan punaista lihaa. Herkuttelen ilman omantunnon tuskia parikin kertaa viikossa esim leivoskahveilla. Pyrin kävelemään n. 10 000 askelta väh. 5 päivänä viikossa ja enin osa askeleista tulee lähinnä hyötyliikunnasta.

    • Anonyymi

      eivät pienene niistä tulee oikean -kokoiset ja -muotoiset ja -kimmoiset

    • Anonyymi

      Yleensä naiset haluaisivat laihduttamalla pienentää takapuolta ja säilyttää rinnat, mutta käykin päinvastoin.
      Kun nuori ihminen lihoo, hänen rasvasolujensa määrä lisääntyy. Kun aikuinen ihminen lihoo, rasvasolujen koko kasvaa, määrä ei.

      • Anonyymi

        "laihduttamalla pienentää takapuolta"
        Miksi sitä takapuolta pitäisi pienentää ? Se on makeeta kun on iso takamus. Yleensä se on mieluummin liian pieni kuin liian iso.
        Laihduttaa voi sitä vastoin alleista ja käsivarsista ja roikkuvasta rasvamahasta. Normaali pömppis on ihan ok.


      • Anonyymi

        Vaimoni osallistui 0-hiilari ketoseeni jossa itse pudotin 6:ssa viikossa 16kg.
        Vaimoni ei ottanut asiaa yhtä vakavasti vaan kaiketi myötätunnosta ja lyhyemmän ajan.
        Hän ei ollut varsinaisesti ylipainoinen joten poistuma oli vain 3 - 4 kiloa ja ainoa paikka missä se näkyi olivat pakarat. Entisellä sprintteri-pituushyppääjällä oli, ja on vieläkin pakaroissa muodot pitävää lihasmassaa. Napakat paikat. Ei mikään lattaperse.


    • Anonyymi

      miksi vesipuhveli pohtii mitä tapahtuu rinnoille jos laihduttaa
      vesipuhveli on vesipuhveli joten vesipuhvelin rinnat eivät kiinnosta ketään
      kauniin naiset rinnat kiinnostaa kaikkia minkä tahansa kokoiset ovatkaan

    • Anonyymi

      Rintojen painosta tiedän olenko laihtunut eli Luojan kiitos ne pienenevät 😀

    • Anonyymi

      Rinnat koostuvat rintakudoksesta ja rasvasta. On yksilöllistä, kuinka paljon kenelläkin on rintakudosta ja rasvaa rinnoissaan. Jos rintakudosta on vähän ja rasvaa paljon, näkyy painonpudotus rintojen koossa selvemmin, kuin siinä tapauksessa, jos rintakudosta on rasvaa enemmän. Rasva lähtee tasaisesti kehosta, mutta se on jakautunut ihmisillä eri tavoin.

    • Anonyymi

      Osoita kysymyksesi uudestaan nimimerkille Välituntivalvoja. Hänellä on paljon luultua mielikuvaa naiseudesta, tyttöydestä sekä impeydestä eli neitsyydestä. Luultavasti tuo miesoletettu osaa vastata sinulle asianmukaisesti, ja kannustaa kaikkia yli kymmenvuotiaita tyttöjä ja varsinkin teinityttöjä luopumaan impeydestään. (Täysin sairas ja omasta mielstään tekohauska yksilö, jos minulta kysytään.) Kotikasvatus on mennyt enemmän kuin vähän pieleen, sillä oleellista hänelle on piirrakan leipominen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe