lihava=ruma?

xl20

Olen nyt ihmetellyt täällä, että ajattelevatko oikeasti monet miehet että läskin kanssa ei voi missään nimessä seurustella/muhinoida että ne on haisevia, hikoilevia ja ällöttäviä? Ihmettelen tässä että miten minulla on ollut niin monta miestä tähään ikään (20) menessä, jos läskit on niin ällöttäviä miesten mielestä.

En ole kuitenkaan mikään hemo läski, mutta ei minua laihaksikaan voi sanoa. Usein olen saannut kuulla olevani hyvännäköinen yms. Asiaan toki voi vaikuttaa se, että vaikka olen ylipainoinen niin yritän pitää muuten ulkoisesti itsestäni huolta: laitan hiukset, meikkaan, ostan OIKEAN (monet ahtaa itsensä liian pieniin mistä läskit sitten tursuaa) kokoisia nättejä vaatteita yms.

Toki jokaisella saa olla oma makunsa, mutta miksi sitä pitää ilmaista ihmisiä loukkaavasti? Voihan sen kertoa suoraan, mutta ei mitään "oot läskipaskakasa" yms.

98

4876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Mitä yrität todistaa? Sanot että sulla on ollut 20 miestä. Jos tämä pitää paikkansa, olet "vastauksen" "kysymykseesi" jo saanut.

      Jos taas juttusi on "kysymyksen" muotoon puettu saarna, niin kuuroille korville yrität viestisi saada perille. Miksi edes yrittää vakuuttaa jotain anonyymi-nobodyjä että jos sinä olet huomannut että lihavuus ei tee kelvottomaksi, pitäisi anonyymi-nobodyjenkin se uskoa?

      • xl20

        että olis ollut 20 miestä, vaan että olen niin vanha :) ja en halua saarnaa kenellekään haluan vain ihmisten mielipiteitä että kuinka moni on sitä mieltä että ei voisi kuvitellakaan ottavansa lihavaa kumppania missään mielessä.


      • ...
        xl20 kirjoitti:

        että olis ollut 20 miestä, vaan että olen niin vanha :) ja en halua saarnaa kenellekään haluan vain ihmisten mielipiteitä että kuinka moni on sitä mieltä että ei voisi kuvitellakaan ottavansa lihavaa kumppania missään mielessä.

        Yksi läskinvihaaja voi kirjoittaa kymmenen vastausta kymmentä eri ihmistä teeskennellen, ja toisaalta voi olla että niille joiden mielestä lihavuus ei tee rumaksi, on asia niin itsestään selvä ettei jaksa edes vastata.

        Puhumattakaan kaikista niistä, jotka eivät palstaa edes seuraa, tai eivät lue sinun viestiäsi, ja puhumatta etenkään siitä, että ihmisillä tuntuu näillä palstoilla useammin olevan tarve trollata mahdollisimman törkeästi, kuin sanoa mitä mieltä oikeasti onkaan. Siitähän saattaisi herranjestas syntyä jopa järkevää keskustelua, ja se ei tänne kuulu... valitettavasti.


      • aivojakin saa käyttä
        ... kirjoitti:

        Yksi läskinvihaaja voi kirjoittaa kymmenen vastausta kymmentä eri ihmistä teeskennellen, ja toisaalta voi olla että niille joiden mielestä lihavuus ei tee rumaksi, on asia niin itsestään selvä ettei jaksa edes vastata.

        Puhumattakaan kaikista niistä, jotka eivät palstaa edes seuraa, tai eivät lue sinun viestiäsi, ja puhumatta etenkään siitä, että ihmisillä tuntuu näillä palstoilla useammin olevan tarve trollata mahdollisimman törkeästi, kuin sanoa mitä mieltä oikeasti onkaan. Siitähän saattaisi herranjestas syntyä jopa järkevää keskustelua, ja se ei tänne kuulu... valitettavasti.

        on läskiä vastaan paasaajia ja läskifasisteja tällä palstalla joille max 60 kg nainen on siinä ja siinä kelvollinen. Tosielämässä tilanne on täysin toinen, pullukat seurustelevat onnellisesti.
        Tämä palsta on kipeä ja täysin repäisty hollywoodista jossa nollakoko on päivän kuuma sana. Ehkä palstailijat on kovin nuoria alle 25-vuotiaita, voi selittyä sillä kun ei ole elämää takana ja kaikki on mustavalkoista, mainonta ja media uppoaa kuin veitsi lämpimään voihin jne. Ole hoikka ja kaunis(mitä media tänä päivänä pitää kauniina, olisi 50 vuotta sitten ollut suoranainen kauhistus) niin kelpaat, muuten et- tyyppinen skeida on aivopessyt monet nuoret ihmiset. Kyllä elämä koulaa.


    • hoikan ystävä

      Minun silmääni siro ja hoikka on kaunista. Isot daisarit ja leveä perse, makkaraa siellä sun täällä ei vain kiinosta minua. Se kiinoittaa. Lisää painoa ja seksi ei luista.

      Mutta on niitäkin mieheiä jotka niistä pitävät ja heille laiha on kauhistus.

      Pukeutumisella voi vaikuttaa kyllä paljon mutta vuoteessa kun ollaan ilman vaateita se on viimeistään edessä.

      Asian voi vain jättää sanomatta, sillä onhan niitä hoikissakin sellaisia jotka eivät vain sytytä

    • FrozenCorpse

      Jos on tahallaan kilonsa kerännyt, niin sillon pitää kestää se fakta, että on läski. Mitä sitä kaunistelemaan, voivoi vaa jossei kestä sitten kritiikkiä. Mä oon oikein mielelläni laiha.
      Vielä ikinä ei oo kaunista läskiä vastaa tullut, koska lihava ei voi olla kaunis.

      • kauneusfasisti

        Samaa mieltä. Ei mulla ole mitään lihavia vastaan. Lihava voi olla mukava, hauska, oikein ihana ihminen, mutta valitettavasti ei minun mielestäni kaunis. Lihavalla voi olla kauniit kasvot ja hiukset, tottakai, mutta silloin tulee lähinnä ajateltua, että voi kun hän olisi normaalipainoinen niin silloin hän olisi todella kaunis.

        Mutta älä aloittaja huoli: paljon on niitäkin joiden mielestä lihavat tai "hiukan pyöreät" ovat kauneimpia ja naisen "kuuluu" heidän mielestään näyttää juuri siltä. Vastaavasti monen mielestä hoikat ovat sietämättömän näköisiä. Monesti olen kuullut sellaistakin, että jos naisella ei ole kunnon tissejä ja isoa persettä (ja pientä pömppistä, siitäkin monet oikein tykkää), niin silloin nainen on ihan miehen näköinen. Ihmisiä on moneen junaan ja makuja on onneksi monia. Varmasti paitsi persoonasi, myös ulkonäkösi viehättää tai on viehättänyt niitä lukuisia miehiäsi.


      • ttttttttttttttttt

        Ai, saako niitä läskejä sitten kritisoida? Miksi? Siksi että ovat läskejä? Saako sinua tulla kritisoimaan kun olet laiha? Sekään ei ole kaikkien mielestä kaunista. Minäkään en pidä lihavia kauniina, mutta eipä tulisi mieleen mennä heitä kritisoimaan siitä etteivät sovi minun kauneuskäsitykseeni.


      • auel***

        läski kuin laiha ja typerä erikoisuuden tavoittelija...


      • lylleröö

        on sitten kaunis :) njaahas, eiköhän se ole siellä korvien välissä se oikea kauneus.


      • FrozenCorpse
        lylleröö kirjoitti:

        on sitten kaunis :) njaahas, eiköhän se ole siellä korvien välissä se oikea kauneus.

        Omissa silmissäni esimerkiksi kapeat reidet ja näkyvät solisluut ovat kauniit. Muutenkin laihoissa ihmisissä on aitoa kauneutta läskeihi verrattuna.


    • Suvereeni

      Olen sitä mieltä, että läskit naiset voivat olla kauniita kasvoista, mutta seksikkäitä he eivät voi olla. En voisi kuvitella seurustelevani tai harrastavani seksiä lihavan naisen kanssa, koska läski peittää vartalon muodot ja sen sirouden, joka on minusta naisessa seksikkäintä.

      Joillakin laihduttaminen auttaa tilannetta, mutta yleensä ylipainoiset naiset ovat myös luustoltaan ja lihaksistoltaan sellaisia etteivät pysty pääsemään siroksi vaikka kuinka laihduttaisivat. Tällöin on kyseistä vartaloa edes turha tavoitella, mutta ehdottomasti kannattaa pitää kroppa urheilullisena. Leveämpikin kroppa on huomattavasti paremman näköinen urheilullisenä kuin rasvaisena.

      Onneksi minun mielipiteeni ei ole ainoa ja on paljon miehiä, jotka pitävät myös ylipainoisista naisista. Heille usein rintojen koolla ja kasvoilla on suuri merkitys eikä muulla vartalolla ole niin suurta merkitystä. Tämä ei suinkaan tarkoita sitä ettei kannattaisi liikkua. Suurin osa miehistä kuin naisistakin pitää kuitenkin enemmän urheilullisesta vartalosta. Tässä ei tarvitse tavoitella mitään huippu-urheilijan ulkonäköä vaan ihan perusliikunta riittää. Sen hauskuus on päässyt aivan liian monelta unohtumaan, vaikka sen tärkeyden varmasti jokainen tiedostaa.

      • xl20

        Nyt on tullut juuri sellaista asiallista viestiä mitä kaipasinkin, ei mitään syylistämistä ja haukkumista vaan perusteltu miksi ei vain viehätä :) Ja edelliseen viestiin mainitakseni missä puhuttiin leveämmästä ruumiinrakenteesta, olen jo aika pitkä naiseksi ja minulla on isot kädet/jalat ja leveät hartiat ja jos olisin ihan laiha niin ne näyttäisivät suhteessa aivan liian isoilta kroppaani.
        Harrastan kumminkin liikuntaa ja kuntosalin jäsenenä olen, mutta pakko myöntää että olen lapsesta asti ollut perso lihomaan ja kaikelle hyvälle, niin ihan oma vika on että noita kiloja on tullut eli minulle ei tarvitse tulla sitä kertomaan. Toki, jos lopettaisin kaiken epäterveellisen syömisen ja jatkaisin liikunnan harrastamista niin laihtuisin.
        Ja oma mieheni on näitä joiden mielestä "liian" laihat ei ole viehättäviä.


      • Suvereeni
        xl20 kirjoitti:

        Nyt on tullut juuri sellaista asiallista viestiä mitä kaipasinkin, ei mitään syylistämistä ja haukkumista vaan perusteltu miksi ei vain viehätä :) Ja edelliseen viestiin mainitakseni missä puhuttiin leveämmästä ruumiinrakenteesta, olen jo aika pitkä naiseksi ja minulla on isot kädet/jalat ja leveät hartiat ja jos olisin ihan laiha niin ne näyttäisivät suhteessa aivan liian isoilta kroppaani.
        Harrastan kumminkin liikuntaa ja kuntosalin jäsenenä olen, mutta pakko myöntää että olen lapsesta asti ollut perso lihomaan ja kaikelle hyvälle, niin ihan oma vika on että noita kiloja on tullut eli minulle ei tarvitse tulla sitä kertomaan. Toki, jos lopettaisin kaiken epäterveellisen syömisen ja jatkaisin liikunnan harrastamista niin laihtuisin.
        Ja oma mieheni on näitä joiden mielestä "liian" laihat ei ole viehättäviä.

        Itse olen sitä mieltä, että jos kilot eivät aktiivisella perusliikkumisella lähde niin sitten niiden ei tarvitsekaan lähteä. Olen usein nähnyt, että ei väkinäisellä laihduttamisella yleensä mitään hyviä tuloksia saavuteta. Kyllä keho muokkautuu itselleen sopivaksi kunhan vain urheilee ja syö terveellisesti ja sopivia annoksia.

        Ylipainossa ja urheilussa on vaan se negatiivinen asia, että harjoittelu tulee usein aloittaa niistä tylsistä lajeista. Eli kävelystä, pyöräilystä, kuntosalista, rullaluistelusta ja uimisesta, koska nämä eivät ole niin rankkoja nivelille. Eli salibandyt ja jalkapallot ym. nopeatempoiset, mutta mielenkiintoiset lajit ovat yleensä vasta aloittaneelle liikkujalle liian kovia. Paikat eivät kestä, vaikka halua olisikin.

        Onkin onni jos nämä perinteiset yleiskuntoa kohottavat liikuntalajit ovat ylipainoiselle mielekkäitä. Uintihan on yleensä kovin pidetty laji, mutta ylipainoisilla on monesti ongelmana uimapuvussa näyttäytyminen. Kotona piilottelulla tilanne ei kuitenkaan paremmaksi muutu ja jos kokee uinnin lajikseen niin tulee sinne uimahallile hakeutua. Voi olla, että aluksi hävettää, mutta eikö olisikin aika mielekästä talsia uimahalliin joka kerta hieman hoikenpana ja terveempänä.


    • ......

      Ällöttävintä lihavissa on se, kun he laihduttaessaan kuitenkin syövät paljon pieniä välipaloja. Varmasti ne jogurtti, mysli, hedelmäsalaatti ja välipalapatukat ovat terveellisiä tai ainakin terveellisempi vaihtoehto kuin suklaapatukat, sipsit ja makkara, mutta ei niitä joka välissä ole tarkoitus syödä. Syömällä et laihdu, vaan sillä että kulutat kaloreita enemmän kuin vedät sisääsi.

      • ...

        Jos ei itse ole laihduttanut, ei kannata neuvoa..Mä olen ainakin laihduttanut syömällä (koska syömättömyydellä ei kannata laihduttaa). Kuitenkin tietysti tietyn kalorimäärän rajoissa, ja liikkumalla.


      • ......
        ... kirjoitti:

        Jos ei itse ole laihduttanut, ei kannata neuvoa..Mä olen ainakin laihduttanut syömällä (koska syömättömyydellä ei kannata laihduttaa). Kuitenkin tietysti tietyn kalorimäärän rajoissa, ja liikkumalla.

        Tietenkään ei syömättömyydellä laihduteta. Aterioilla pitää syödä maha täyteen terveellistä ruokaa ja ehkä jokunen terveellinen välipalakin sallitaan. Se minua ällöttää, että niitä terveellisiä kevyttuotteita napostellaan jatkuvasti vain syömisen ilosta. Itsehillintää pitää olla, sillä ei niitä kevyttuotteitakaan saa syödä rajattomasti yli päivittäisen kaloritarpeen.


      • ...
        ...... kirjoitti:

        Tietenkään ei syömättömyydellä laihduteta. Aterioilla pitää syödä maha täyteen terveellistä ruokaa ja ehkä jokunen terveellinen välipalakin sallitaan. Se minua ällöttää, että niitä terveellisiä kevyttuotteita napostellaan jatkuvasti vain syömisen ilosta. Itsehillintää pitää olla, sillä ei niitä kevyttuotteitakaan saa syödä rajattomasti yli päivittäisen kaloritarpeen.

        No niinhän mä juuri kirjoitin, että "tietyn kalorimäärän puitteissa"..


      • jöö............

        Jaa, minä taas olen suurinpiirtein joka paikassa nähnyt suositeltavan tuota syö usein, mutta pieniä määriä -keinoa, myös normaalipainoisille.

        Ja jos näet ylipainoisen, joka sanoo laihduttavansa ja syö kuitenkin päivässä enemmän kuin kaksi porkkanaa ei vielä tarkoita sitä, että hän vain sanoo laihduttavansa. Koska syömättömyys nyt on ehkä se paskin laihdutuskeino ikinä ja toisekseen laihdutukseen ei ole mitään yhtä yleispätevää syö vain tuhat kcal/päivä -metodia, joka pätee jokaiselle - varsinkin reilusti ylipainoisilla tuo peruskulutus on jo suurempi kuin pienikokoisella, joten laihduttaessaankin voi syödä isohkon kalorimäärän ja silti paino tippuu... katsos kun se vaje on kuitenkin suhteutettava juuri siihen laihduttavan henkilön _omaan_ kulutukseen ja energiansaantiin, ei jonkun randomin mielipiteeseen asiasta.



        Muulla tavalla ei aloituksen aiheeseen ole mielenkiintoa perehtyä, on niin loppuunkulunut aihe, ei millään pysty ymmärtämään että miten tästä jaksetaan vääntää suurinpiirtein joka viikko uudestaan - vastaukset ovat kuitenkin täysin samat kuin siinä viikko aikaisemmin olleessa täysin samaa aihetta käsittelevässä keskustelussa.


    • Osa tykkää hoikista

      Mieihä on erilaisia mutta on totta etten ainakaan minä seurustelisi lihavan kanssa.

      Lihavuus on rumaa. Sille voi tehdä jotain myös itse.

      En hauku ketään läskiksi. Jokainen saa olla kuten on ja minäkin valitsen kumppanini sen mukaan.

      Miksi edes kyselet jos sinulla on ollut miehiä?

      • Osa tykkää hoikista

        Lihavuus ja paino kertovat muuten luonteesta ja elämäntavoista.

        On vaikea nähdä että lihavalla ja itselläni miehenä olisi hirvittävästi yhteistä.

        Huolena on myös se että sitä herkästi pyöristyy suhteessa, iän ja raskauden myötä joka tapauksessa ja jos nainen on jo valmiiksi pyylevä niin miten sitten jatkossa?

        Lihavuus inhottaa ja saa kiinnostuksen lopahtamaan koska kiihotus loppuu. Vaikka tuo este ylitettäisiin niin sen jälkeen pitäisi vielä yrittää ymmärtää miten toisen kanssa voi elää kun elämäntavat ovat niin erilaiset sekä suhde kroppaan niin erilainen.


      • xl20

        minua kiinnostaa, että miksi niitä on ollut useita jos monen mielestä ei missään nimessä mitään tulisi läskin kanssa. Tai sitten kohdalle on aina sattunut juuri ne miehet joiden mielestä lihavat naiset kauniita.


      • niin niin
        xl20 kirjoitti:

        minua kiinnostaa, että miksi niitä on ollut useita jos monen mielestä ei missään nimessä mitään tulisi läskin kanssa. Tai sitten kohdalle on aina sattunut juuri ne miehet joiden mielestä lihavat naiset kauniita.

        Nykyään ylipainoisia on niin paljon, ettei se edes pistä millään tavalla silmään. Vain varhaisnuoret ovat luonnostaan luisevia, mutta jokainen alkaa saamaan painoa 20v. jälkeen. Vain "skitsot" jaksavat ylläpitää aliravittua olemusta vuositolkulla ja yllätys yllätys, yleensä rumanaamaiset koska he tietävät ettei heillä ole mitään jos ei edes kroppaa. Kasvot on tärkein, sitten kroppa. Tärkein on tietysti persoonallisuus.


      • kiki_
        niin niin kirjoitti:

        Nykyään ylipainoisia on niin paljon, ettei se edes pistä millään tavalla silmään. Vain varhaisnuoret ovat luonnostaan luisevia, mutta jokainen alkaa saamaan painoa 20v. jälkeen. Vain "skitsot" jaksavat ylläpitää aliravittua olemusta vuositolkulla ja yllätys yllätys, yleensä rumanaamaiset koska he tietävät ettei heillä ole mitään jos ei edes kroppaa. Kasvot on tärkein, sitten kroppa. Tärkein on tietysti persoonallisuus.

        "Vain "skitsot" jaksavat ylläpitää aliravittua olemusta vuositolkulla ja yllätys yllätys, yleensä rumanaamaiset koska he tietävät ettei heillä ole mitään jos ei edes kroppaa."

        Hah, ei muuten pidä paikkaansa. Useimmin hoikka on nätti. Harvemmalla lihavalla on kauniit kasvot, mutta läski tekeekin kasvoista useimmilla possumaiset.

        Tietenkin myös rumanaamaisia laihoja on mutta vähemmässä väärin.


      • 555555555
        niin niin kirjoitti:

        Nykyään ylipainoisia on niin paljon, ettei se edes pistä millään tavalla silmään. Vain varhaisnuoret ovat luonnostaan luisevia, mutta jokainen alkaa saamaan painoa 20v. jälkeen. Vain "skitsot" jaksavat ylläpitää aliravittua olemusta vuositolkulla ja yllätys yllätys, yleensä rumanaamaiset koska he tietävät ettei heillä ole mitään jos ei edes kroppaa. Kasvot on tärkein, sitten kroppa. Tärkein on tietysti persoonallisuus.

        Kappas, sieltähän tulikin se läskien perinteinen vastauskitinä. Eihän ne hoikat mitään kauniita ole, kiduttavat itteään ja naamatkin rumat... Ja happamia sanoi kettu.


      • 44444444
        Osa tykkää hoikista kirjoitti:

        Lihavuus ja paino kertovat muuten luonteesta ja elämäntavoista.

        On vaikea nähdä että lihavalla ja itselläni miehenä olisi hirvittävästi yhteistä.

        Huolena on myös se että sitä herkästi pyöristyy suhteessa, iän ja raskauden myötä joka tapauksessa ja jos nainen on jo valmiiksi pyylevä niin miten sitten jatkossa?

        Lihavuus inhottaa ja saa kiinnostuksen lopahtamaan koska kiihotus loppuu. Vaikka tuo este ylitettäisiin niin sen jälkeen pitäisi vielä yrittää ymmärtää miten toisen kanssa voi elää kun elämäntavat ovat niin erilaiset sekä suhde kroppaan niin erilainen.

        Raskaus ei muuten tee ihmisestä läskiä.


      • ----
        niin niin kirjoitti:

        Nykyään ylipainoisia on niin paljon, ettei se edes pistä millään tavalla silmään. Vain varhaisnuoret ovat luonnostaan luisevia, mutta jokainen alkaa saamaan painoa 20v. jälkeen. Vain "skitsot" jaksavat ylläpitää aliravittua olemusta vuositolkulla ja yllätys yllätys, yleensä rumanaamaiset koska he tietävät ettei heillä ole mitään jos ei edes kroppaa. Kasvot on tärkein, sitten kroppa. Tärkein on tietysti persoonallisuus.

        En jaksa puuttua muuten, mutta toteampa vain että on olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin aliravittu olemus tai pullukka olemus. Fiksut jaksavat pitää tervettä ja normaalipainoista kroppaa yllä samalla nauttien elämästä. Ei ole edes vaikeaa, kunhan jättää tarpeeksi usein herkut ja alkoholijuomat ostamatta ja opettelee nauttimaan liikunnasta.


      • ...
        xl20 kirjoitti:

        minua kiinnostaa, että miksi niitä on ollut useita jos monen mielestä ei missään nimessä mitään tulisi läskin kanssa. Tai sitten kohdalle on aina sattunut juuri ne miehet joiden mielestä lihavat naiset kauniita.

        ...että et löydä totuutta Suomi24:n foorumeilta. Läskifasistit tuntuvat ottavan lihavuuden aina hirvittävän vakavasti, eivätkä epäröi tuoda jyrkkää suhtautumistaan ilmi joka käänteessä, ja silloinkin, kun sitä ei pyydetä. Läskifasistille läski edustaa kaikkea pahaa, ja he ovat fanaatikkoja jotka suhtautuvat aiheeseen fanaattisesti.

        Läskiin myönteisemmin suhtautuvat eivät jaksa käydä keskustelua sellaisella paatoksella kuin läskifasistit. Etenkin kuin keskustelu on jo sataan kertaan aikaisemmin käyty, ja aina ajautunut samoille urille kun tämäkin keskustelu: läskiä puolustava läskinainen ohittaa hyväksyvät kommentit, ja juuttuu "keskustelemaan" niiden läskifasistien kanssa, yrittäen käännyttää heidätkin sanomaan että läski on OK, mutta se on ihan yhtä tuhoon tuomittu yritys kun patarasistin käännyttäminen suvaitsevaisesti. Fanaatikon päätä ei käännytetä, sillä hänen uskontonsa on hänen totuutensa.

        Tiedoksesi, että itse en suhtaudu ylipainoon tuomitsevasti, kokonaisuus ratkaisee ja suosin naisessa ennemmin pyöreyttä kun hoikkuutta. Olen mielipiteeni myös aikaisemmissa vastaavissa keskusteluissa tuonut esiin. Ja tiedätkö mitä? Se ei ole aloittajaa koskaan kiinnostanut - miksi ei? On vaikea tehdä mitään muuta johtopäätökstä kuin sitä, että ei aloittajaa koskaan ole kiinnostanut ne miehet, joille ylipaino ei ole ongelma. Nehän ovat jo hänen taskussaan. Tarmo on suunnattava siis niihin, jotka eivät sinua ylipainon vuoksi kelpuuttaisi - ainahan on kiinnostavampaa voittaa puolelleen se tavoittamaton.

        Ja näin jokaisen läskikeskustelualoituksen takaa loppujen lopuksi se sama narsistinen nainen, jota ahdistaa, että kaikki miehet eivät olekaan hulluna häneen. Se ei itse asiassa ärsyttäisi paljoakaan, ellei tämä johtaisi ihan väistämättä siihen, että ylipainoinen nainen valitsee baarissa kahdesta miehestä mielummin sen läskifasistin kuin sen, joka aidosti tykkää isoista tytöistä. Ensimmäinen kun on palkintokaato, ja jälkimmäinen taas varma nakki.


      • nainen 160cm 75kg
        Osa tykkää hoikista kirjoitti:

        Lihavuus ja paino kertovat muuten luonteesta ja elämäntavoista.

        On vaikea nähdä että lihavalla ja itselläni miehenä olisi hirvittävästi yhteistä.

        Huolena on myös se että sitä herkästi pyöristyy suhteessa, iän ja raskauden myötä joka tapauksessa ja jos nainen on jo valmiiksi pyylevä niin miten sitten jatkossa?

        Lihavuus inhottaa ja saa kiinnostuksen lopahtamaan koska kiihotus loppuu. Vaikka tuo este ylitettäisiin niin sen jälkeen pitäisi vielä yrittää ymmärtää miten toisen kanssa voi elää kun elämäntavat ovat niin erilaiset sekä suhde kroppaan niin erilainen.

        "Lihavuus ja paino kertovat muuten luonteesta ja elämäntavoista."

        Lihavuus kertoo luonteesta?? Tämäpäs mielenkiintoista. Olen reilussa 10 vuodessa lihonut urheilijavartaloisesta pyöreäksi, muodokkaaksi naiseksi, joten onko minulla luonne muuttunut tässä matkan varrella? Eiköhän se ole enemmänkin kiinni elämäntavoista, asenteesta ja elämäntilanteesta, missä painossa millonkin on.


      • 86kg
        ... kirjoitti:

        ...että et löydä totuutta Suomi24:n foorumeilta. Läskifasistit tuntuvat ottavan lihavuuden aina hirvittävän vakavasti, eivätkä epäröi tuoda jyrkkää suhtautumistaan ilmi joka käänteessä, ja silloinkin, kun sitä ei pyydetä. Läskifasistille läski edustaa kaikkea pahaa, ja he ovat fanaatikkoja jotka suhtautuvat aiheeseen fanaattisesti.

        Läskiin myönteisemmin suhtautuvat eivät jaksa käydä keskustelua sellaisella paatoksella kuin läskifasistit. Etenkin kuin keskustelu on jo sataan kertaan aikaisemmin käyty, ja aina ajautunut samoille urille kun tämäkin keskustelu: läskiä puolustava läskinainen ohittaa hyväksyvät kommentit, ja juuttuu "keskustelemaan" niiden läskifasistien kanssa, yrittäen käännyttää heidätkin sanomaan että läski on OK, mutta se on ihan yhtä tuhoon tuomittu yritys kun patarasistin käännyttäminen suvaitsevaisesti. Fanaatikon päätä ei käännytetä, sillä hänen uskontonsa on hänen totuutensa.

        Tiedoksesi, että itse en suhtaudu ylipainoon tuomitsevasti, kokonaisuus ratkaisee ja suosin naisessa ennemmin pyöreyttä kun hoikkuutta. Olen mielipiteeni myös aikaisemmissa vastaavissa keskusteluissa tuonut esiin. Ja tiedätkö mitä? Se ei ole aloittajaa koskaan kiinnostanut - miksi ei? On vaikea tehdä mitään muuta johtopäätökstä kuin sitä, että ei aloittajaa koskaan ole kiinnostanut ne miehet, joille ylipaino ei ole ongelma. Nehän ovat jo hänen taskussaan. Tarmo on suunnattava siis niihin, jotka eivät sinua ylipainon vuoksi kelpuuttaisi - ainahan on kiinnostavampaa voittaa puolelleen se tavoittamaton.

        Ja näin jokaisen läskikeskustelualoituksen takaa loppujen lopuksi se sama narsistinen nainen, jota ahdistaa, että kaikki miehet eivät olekaan hulluna häneen. Se ei itse asiassa ärsyttäisi paljoakaan, ellei tämä johtaisi ihan väistämättä siihen, että ylipainoinen nainen valitsee baarissa kahdesta miehestä mielummin sen läskifasistin kuin sen, joka aidosti tykkää isoista tytöistä. Ensimmäinen kun on palkintokaato, ja jälkimmäinen taas varma nakki.

        harvoin näkee täällä mitään näin älyllistä textiä..vaikken olekkaan mitään sellaista täältä edes etsimässäkään..
        niin ja sit mainittakoon, ettei kaikille nämä paino asiat todellakaan ole mikään ongelma..tai se mitä mielipidettä 6 miljardia muuta ihmistä ovat.


      • Mies, bmi 23,5
        xl20 kirjoitti:

        minua kiinnostaa, että miksi niitä on ollut useita jos monen mielestä ei missään nimessä mitään tulisi läskin kanssa. Tai sitten kohdalle on aina sattunut juuri ne miehet joiden mielestä lihavat naiset kauniita.

        Mutta vain pieni osa, ja muita ei läskit kiinnosta.


      • Lulz
        Mies, bmi 23,5 kirjoitti:

        Mutta vain pieni osa, ja muita ei läskit kiinnosta.

        Ei tarvi kovin kauas tältä palstalta surffailla, kun löytyy itkijöitä, kuinka läskeillä muijillakin on hyvännäköisiä urheilullisia miehiä ja se on niin vääääärin niitä ei-urheilullisia ei-hyvännäköisiä miehiä kohtaan.


      • Anonyymi
        ---- kirjoitti:

        En jaksa puuttua muuten, mutta toteampa vain että on olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin aliravittu olemus tai pullukka olemus. Fiksut jaksavat pitää tervettä ja normaalipainoista kroppaa yllä samalla nauttien elämästä. Ei ole edes vaikeaa, kunhan jättää tarpeeksi usein herkut ja alkoholijuomat ostamatta ja opettelee nauttimaan liikunnasta.

        Joo mutta tällöin ei kannata haaveilla miehestä myöskään kun menee ”liian mielekkääksi” kun alkaa olemaan lihasta merkittävästi. Aina on jotain valittamisen aihetta.
        Siksi minä urheilenkin innolla välittämättä siitä miltä näytän tai mitä miehet ajattelevat. Tuo muutenkin ihan erilaista sisältöä kuin joku pinnallisuuksien miettiminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta tällöin ei kannata haaveilla miehestä myöskään kun menee ”liian mielekkääksi” kun alkaa olemaan lihasta merkittävästi. Aina on jotain valittamisen aihetta.
        Siksi minä urheilenkin innolla välittämättä siitä miltä näytän tai mitä miehet ajattelevat. Tuo muutenkin ihan erilaista sisältöä kuin joku pinnallisuuksien miettiminen.

        Siis liian miehekkääksi...


    • Mies1985

      Itseni on vähän vaikeaa ymmärtää nuorten naisten lihavuutta kun minusta tuntuu että naiselle on taivas auki miesten suhteen kunhan ei ole erityisen ruma ja pitää itsensä jonkinlaisessa kuosissa. Vaikka tavallaanhan sinä vastasitkin siihen aloituksessa kun ilmoitit että miehiä riittää lihavuudesta huolimatta joten...
      -
      Ymmärrän paljon paremmin miesten lihomista koska miehelle normaalipainoisuus eikä edes lihaksikkuus takaa vielä yhtään mitään. Nainen on sen sijaan seksin jumalatar kunhan vain ei päästä itseään pullukaksi. Jos itse olisin nainen, pitäisin kyllä huolen siitä että olen hoikka vaikka sitten ruokavalioni koostuisikin suklaasta...kunhan sitä suklaata vain olisi tarpeeksi vähän. Näin miehenä motivaatiota on selvästi vähemmän ja samalla vielä yritän lihaksiakin saada ja siinä samassa tulee melko pakosta läskiä joten naama ei koskaan (paitsi dieetillä) näytä niin hyvältä kuin se näyttäisi jos ei olisi vielä tuota taakkaa (bodaus) kannettavana.

      Ihmettelen myös vähän sitä miksi jotkut lihavat naiset näyttävät ikäänkuin mainostavan itseään lihavina noilla XL-liitteillä kuin he olisivat ylpeitä siitä että ovat lihavia ja nykylääketieteen mukaan luultavasti terveysriskissä. En tarkoita että lihavien naisten pitäisi kävellä pää matalana ja hävetä mutta en myöskään ihan tajua tuotakaan hommaa vaikka kaippa siihen voi hyväkin syy olla.

      Kyllä mielestäni lievästi lihava nainen voi olla kaunis (kasvot) ja kai seksikäskin mutta en ole juurikaan nähnyt enkä asioikseni katsele esim.lihavien naisten alastonkuvia joten tarkemmin en osaa sanoa.

    • Mies <40v

      Ainakin itselläni on ollut varaa valita hoikkia ja normaalipainoisia naisia, joten en koskisi läskeihin pitkällä tikullakaan.

      • hoikkana

        Sinkkuna voi vaikka pitää vain valoa jääkaapissa mutta jos pitää koko ajan vääntää ruokaa isolle sakille tai vaikkapa vain miehelleen niin tuleehan siinä itsekkin syötyä. Jos vielä nelikymppisenäkin suhteet ovat sellaista hetkittäistä vaihtuvaa kertakäyttökamaa niin silloin täytyy olla päässä jotain vikaa, ihan sama mitä valkkaat...


      • höpöhöpö..
        hoikkana kirjoitti:

        Sinkkuna voi vaikka pitää vain valoa jääkaapissa mutta jos pitää koko ajan vääntää ruokaa isolle sakille tai vaikkapa vain miehelleen niin tuleehan siinä itsekkin syötyä. Jos vielä nelikymppisenäkin suhteet ovat sellaista hetkittäistä vaihtuvaa kertakäyttökamaa niin silloin täytyy olla päässä jotain vikaa, ihan sama mitä valkkaat...

        Eikö naisilla ole lainkaan itsekuria. Miksi syödä enemmän kuin on tarpeen.


      • lucianna..

        pitää olla laiha kotkannaama luisevine luineen ja pieninen olemattomine tisseineen jne.Nyt vakavaa siinnä mielessä että on ihmisiä jotka juuri täyttää ton ihanteen mutta tahtosivat olla kauniin muodokkaita...Miten olis persoonallisen ihana normityttö?mutta pitää olla laiha ja laiha!se ensikriteeri!pakittakaa seuraavan kerran kaikki tyrkkyukot te normaali pyöreet naiset.Ihanaa olla kauniin omanitsensä.Ajatelkaa naisten paineita laihduta miesten takia?onko musta tulossa feministi:-)kun saarnaan kaikille terveydellisyydestä, omana itsenään olosta jne..mä en ainakaan kenenkään ukon takia tee mitään!se ei ole rakkautta suhteessa jos ukko arvostelee sun läskejä raskausarpia ties mitä..tai menee vieraita jo etsimään.Menee vikan kerran!Laihuus on pers..ja rumaa.!olkaa siis normaaleja ja kantakaa itsenne tyylikkäästi ootte mitä tahaansa.Juu sinkkuna ollessa on varaa olla vaikka mikä:-)ja irtonumeroita varmaan piisaa jos niitä huolii..


      • Lainataan..
        lucianna.. kirjoitti:

        pitää olla laiha kotkannaama luisevine luineen ja pieninen olemattomine tisseineen jne.Nyt vakavaa siinnä mielessä että on ihmisiä jotka juuri täyttää ton ihanteen mutta tahtosivat olla kauniin muodokkaita...Miten olis persoonallisen ihana normityttö?mutta pitää olla laiha ja laiha!se ensikriteeri!pakittakaa seuraavan kerran kaikki tyrkkyukot te normaali pyöreet naiset.Ihanaa olla kauniin omanitsensä.Ajatelkaa naisten paineita laihduta miesten takia?onko musta tulossa feministi:-)kun saarnaan kaikille terveydellisyydestä, omana itsenään olosta jne..mä en ainakaan kenenkään ukon takia tee mitään!se ei ole rakkautta suhteessa jos ukko arvostelee sun läskejä raskausarpia ties mitä..tai menee vieraita jo etsimään.Menee vikan kerran!Laihuus on pers..ja rumaa.!olkaa siis normaaleja ja kantakaa itsenne tyylikkäästi ootte mitä tahaansa.Juu sinkkuna ollessa on varaa olla vaikka mikä:-)ja irtonumeroita varmaan piisaa jos niitä huolii..

        ..toisesta ketjusta sellaisen normaalin naisen kuvaa
        http://img696.imageshack.us/img696/2070/345345.jpg


    • lollae

      KAUNEUS ON KATSOJAN SILMISSÄ. Lihava voi olla kaunis, tai ruma tai siltä väliltä, aivan kuten normaalipainoisetkin. Ja kyllä sitä näkee pariskuntia joissa nainen on reilusti ylipainoinen, ja mies normaalipainoinen. Että ei kaikki miehet ole sellaisia että ajattelee "läski on ruma, ei sen kaa voi seurustella"

      • Kaunis ja lihaksikas

        Näitä palstoja lukiessani huomaan, että "läski" on tvattoman kiinnostavaa. Siihen kiinnitetään huomiota, nekin miehet jotka ihailevat lattarintaista, luisevaa "mallipoika"- naisenkroppaa, kiinnittävät hurjasti huomiota naisiin joilla on lihaa luittensa ympärillä. Se on kuitenkin niin, että sellainen liikkuva liha saa aikaan alkukantaista seksuaalista mielihyvää, mutta sen tunnistaminen on vaikeaa. Siihen liittyy kaipuuta ja torjuntaa samassa paketissa. Sama juttu on suhteessa naisen rintoihin jotka oikeastaan ovat imetys- ja ruokintaväline, mutta joista on tehty miehelle seksuaalinen kiihoke. Oikeastaanhan on kysymys ruuan saannista ja "tissi" on lapselle se elämän alkamisen edellytys. Ja siitä se pohjimmiltaan on kysymys aikuisillakin miehillä, se on jotain alkukantaista ja itselle tunnistamaton tunne mikä rinnoissa kiehtoo.
        Mutta totuus ei ole aina romanttinen ja miehille on helpompaa esineellistää kuin myöntää omat tunteensa ja motiivinsa.
        Alkuperäiseen asiaan, miksi se "läski" naisen takapuolessa lyllyessään on niin tunteita herättävää ja tuntuu keräävän katseita.
        Tämä on kirjoitettu pikkuisen pilke silmäkulmassa joten ei kannata vetää hernettä neään tai ei ainakaan pingispalloa.


      • Suvereeni
        Kaunis ja lihaksikas kirjoitti:

        Näitä palstoja lukiessani huomaan, että "läski" on tvattoman kiinnostavaa. Siihen kiinnitetään huomiota, nekin miehet jotka ihailevat lattarintaista, luisevaa "mallipoika"- naisenkroppaa, kiinnittävät hurjasti huomiota naisiin joilla on lihaa luittensa ympärillä. Se on kuitenkin niin, että sellainen liikkuva liha saa aikaan alkukantaista seksuaalista mielihyvää, mutta sen tunnistaminen on vaikeaa. Siihen liittyy kaipuuta ja torjuntaa samassa paketissa. Sama juttu on suhteessa naisen rintoihin jotka oikeastaan ovat imetys- ja ruokintaväline, mutta joista on tehty miehelle seksuaalinen kiihoke. Oikeastaanhan on kysymys ruuan saannista ja "tissi" on lapselle se elämän alkamisen edellytys. Ja siitä se pohjimmiltaan on kysymys aikuisillakin miehillä, se on jotain alkukantaista ja itselle tunnistamaton tunne mikä rinnoissa kiehtoo.
        Mutta totuus ei ole aina romanttinen ja miehille on helpompaa esineellistää kuin myöntää omat tunteensa ja motiivinsa.
        Alkuperäiseen asiaan, miksi se "läski" naisen takapuolessa lyllyessään on niin tunteita herättävää ja tuntuu keräävän katseita.
        Tämä on kirjoitettu pikkuisen pilke silmäkulmassa joten ei kannata vetää hernettä neään tai ei ainakaan pingispalloa.

        "Näitä palstoja lukiessani huomaan, että "läski" on tvattoman kiinnostavaa."

        Osaa läski kiinnostaa siitä syystä, että useiden mielestä se linkittyy hyvin vahvasti laiskuuteen ja itsensä kontrolloinnin puutteeseen, joka on mitä rangaistavinta monen mielestä nykyään. Tämä on myös hyvä paikka huonoitsetuntoisille päästä pätemään ja olemaan joitakin parempi. Siksi siis varsinkin he ovat äänessä kun läskistä puhutaan. Sitten on myös ne miehet, jotka pitävät pyöreitä naisia kauniimpina kuin nykyiseen kauneusihanteeseen sopivia naisia. Heitä ärsyttää, että heitä pidetään outoina kun pitävät pyöreistä naisista. Ja on myös osa ihmisiä, jotka kehuvat pyöreitä naisia, koska oma tyttöystävä on sellainen. Eikä tämä ominaisuus välttämättä ole haluttu.

        Syitä on monia siihen miksi ylipaino kiinnostaa. En kuitenkaan pitäisi asian seksuaalista puolta kovinkaan merkittävänä keskusteluun innoittajana, vaan enemmänkin eri mielipiteiden ja kysynnän ja tarjonnan yhteentörmäyksenä. Jotkut ovat sitä mieltä, että ylipainoiset ihmiset eivät voi nauttia elämästä ylipainonsa takia. Tämä on oiva syy lähteä heitä valistamaan valintojensa järkevyydestä.

        "miksi se "läski" naisen takapuolessa lyllyessään on niin tunteita herättävää ja tuntuu keräävän katseita."

        Vähemmän tämä katseita kerää kuin kiinteä ja hyvin muodostunut takapuoli. Tunteiden syntyminen taas riippuu hyvin paljon ihmisestä. Henkilökohtaisesti tunteita herättää enemmän miellyttävä takapuoli kuin lihava takapuoli.

        Kyllä ihmiset kiinnittävät huomiota myös rumaan mieheen. Ihmisten huomion kiinnittä kaikki erilainen positiivisessa ja negatiivisessa mielessä.

        "lattarintaista, luisevaa "mallipoika"- naisenkroppaa"

        Minua ärsyttää, että tällainen kielenkäyttö hoikista naisista on selvästi sallitumpaa kuin ylipainoisen naisen ulkonäön arvosteleminen. Mielestäni oikeita sanoja ovat: hoikka, laiha, ylipainoinen, lihava, pienirintainen, suuririntainen... En ymmärrä miten hoikan naisen kroppa voi näyttää pojan kropalta. Naisen ja miehen vartalossa on kuitenkin aika selvät erot.


      • Lihaksikas edelleen
        Suvereeni kirjoitti:

        "Näitä palstoja lukiessani huomaan, että "läski" on tvattoman kiinnostavaa."

        Osaa läski kiinnostaa siitä syystä, että useiden mielestä se linkittyy hyvin vahvasti laiskuuteen ja itsensä kontrolloinnin puutteeseen, joka on mitä rangaistavinta monen mielestä nykyään. Tämä on myös hyvä paikka huonoitsetuntoisille päästä pätemään ja olemaan joitakin parempi. Siksi siis varsinkin he ovat äänessä kun läskistä puhutaan. Sitten on myös ne miehet, jotka pitävät pyöreitä naisia kauniimpina kuin nykyiseen kauneusihanteeseen sopivia naisia. Heitä ärsyttää, että heitä pidetään outoina kun pitävät pyöreistä naisista. Ja on myös osa ihmisiä, jotka kehuvat pyöreitä naisia, koska oma tyttöystävä on sellainen. Eikä tämä ominaisuus välttämättä ole haluttu.

        Syitä on monia siihen miksi ylipaino kiinnostaa. En kuitenkaan pitäisi asian seksuaalista puolta kovinkaan merkittävänä keskusteluun innoittajana, vaan enemmänkin eri mielipiteiden ja kysynnän ja tarjonnan yhteentörmäyksenä. Jotkut ovat sitä mieltä, että ylipainoiset ihmiset eivät voi nauttia elämästä ylipainonsa takia. Tämä on oiva syy lähteä heitä valistamaan valintojensa järkevyydestä.

        "miksi se "läski" naisen takapuolessa lyllyessään on niin tunteita herättävää ja tuntuu keräävän katseita."

        Vähemmän tämä katseita kerää kuin kiinteä ja hyvin muodostunut takapuoli. Tunteiden syntyminen taas riippuu hyvin paljon ihmisestä. Henkilökohtaisesti tunteita herättää enemmän miellyttävä takapuoli kuin lihava takapuoli.

        Kyllä ihmiset kiinnittävät huomiota myös rumaan mieheen. Ihmisten huomion kiinnittä kaikki erilainen positiivisessa ja negatiivisessa mielessä.

        "lattarintaista, luisevaa "mallipoika"- naisenkroppaa"

        Minua ärsyttää, että tällainen kielenkäyttö hoikista naisista on selvästi sallitumpaa kuin ylipainoisen naisen ulkonäön arvosteleminen. Mielestäni oikeita sanoja ovat: hoikka, laiha, ylipainoinen, lihava, pienirintainen, suuririntainen... En ymmärrä miten hoikan naisen kroppa voi näyttää pojan kropalta. Naisen ja miehen vartalossa on kuitenkin aika selvät erot.

        Anteeksipyyntö jos kielenkäyttö ärsytti. Ei ollut tarkoitus tulla niin vakavasti otetuksi , hieman hymyssä suin tuota kirjoitin. Kun laihoista naisista mainitsin niin se tuli siitä kun muistin sen miten jossain oli artikkeli, en muista milloin ja missä, että naispuoliset mallit ovat siksi luisevia ja muodinluojat haluavat nähdä naisetkin nuoren pojan kaltasina koska ovat itse usein homoseksuaaleja eivätkä kestä naisellista pyöreyttä. Jotenkin noin se juttu meni, tiedä sitten oliko totuutta siinä jutussa . Olen sitä mieltä, että nainen saa näyttää naiselta ja mies mieheltä ja miehen kannattaa katsoa myös aika usein profiiliaan peilistä silleen sivusuunnassa. Se on terveysriski vaikka muuten mahastaan tykkäisikin.
        Lihavahkoilla naisilla on muuten erittäin usein keinuva, seksikäs kävelytyyli, eikö vain. ulee ihan luonnostaan vissiin.


      • joo-o....

        ""Lihavahkoilla naisilla on muuten erittäin usein keinuva, seksikäs kävelytyyli, eikö vain. ulee ihan luonnostaan vissiin. "

        No ei ole kyllä mitään seksikästä siinä nimenomaan."

        Mielipidekysymys kultaseni, mielipidekysymys. Miten se tuntuu olevan niin mahdotonta käsittää, että mieltymyksensä kullakin ja tuollaisiin asioihin ei pysty vastaamaan kuin omasta puolestaan, ei muiden.


        "Valitsen mieluummin sen "poikavartaloisen" koska nainenhan hän on edelleen kuin sekaannuin eläimiin kuten norsuihin kun kyseessä on lihava "nainen".

        Lisäksi hoikan mallin ja lihavan possun välissä on vielä tilaa kivasti liikuntaa harrastavalle normaalipainoiselle naiselle."

        Ei millään pahalla, mutta tässä kohtaa rupesi naurattamaan. En tiedä tajusitko itse, mutta ilmeisesti kritisoit tuossa hoikkien naisten nimittelyä poikavartaloisiksi, mutta itse sitten kuitenkin samaan hengenvetoon syyllistyt lihavan naisen haukkumiseen eläimeksi. Missä logiikka tuosta hommasta, missä järki? Öööö, ei missään ;D

        Turha haukkuminen on aina turhaa, oli kyse sitten lihavan tai laihan haukkumisesta, oman mielipiteen voi ilmaista, mutta normaali, fiksu ihminen osaa tehdä sen ilman turhia ilkeilyjä... eli olisikohan nyt hieman miettimisen paikka (ja edelleen, tätä kun ei liikaa näissä keskusteluissa pysty korostamaan, miettiä voisi jokainen, käyttipä asiattomia nimityksiä ihan minkä kokoisesta tahansa)?


      • Suvereeni
        joo-o.... kirjoitti:

        ""Lihavahkoilla naisilla on muuten erittäin usein keinuva, seksikäs kävelytyyli, eikö vain. ulee ihan luonnostaan vissiin. "

        No ei ole kyllä mitään seksikästä siinä nimenomaan."

        Mielipidekysymys kultaseni, mielipidekysymys. Miten se tuntuu olevan niin mahdotonta käsittää, että mieltymyksensä kullakin ja tuollaisiin asioihin ei pysty vastaamaan kuin omasta puolestaan, ei muiden.


        "Valitsen mieluummin sen "poikavartaloisen" koska nainenhan hän on edelleen kuin sekaannuin eläimiin kuten norsuihin kun kyseessä on lihava "nainen".

        Lisäksi hoikan mallin ja lihavan possun välissä on vielä tilaa kivasti liikuntaa harrastavalle normaalipainoiselle naiselle."

        Ei millään pahalla, mutta tässä kohtaa rupesi naurattamaan. En tiedä tajusitko itse, mutta ilmeisesti kritisoit tuossa hoikkien naisten nimittelyä poikavartaloisiksi, mutta itse sitten kuitenkin samaan hengenvetoon syyllistyt lihavan naisen haukkumiseen eläimeksi. Missä logiikka tuosta hommasta, missä järki? Öööö, ei missään ;D

        Turha haukkuminen on aina turhaa, oli kyse sitten lihavan tai laihan haukkumisesta, oman mielipiteen voi ilmaista, mutta normaali, fiksu ihminen osaa tehdä sen ilman turhia ilkeilyjä... eli olisikohan nyt hieman miettimisen paikka (ja edelleen, tätä kun ei liikaa näissä keskusteluissa pysty korostamaan, miettiä voisi jokainen, käyttipä asiattomia nimityksiä ihan minkä kokoisesta tahansa)?

        ". En tiedä tajusitko itse, mutta ilmeisesti kritisoit tuossa hoikkien naisten nimittelyä poikavartaloisiksi, mutta itse sitten kuitenkin samaan hengenvetoon syyllistyt lihavan naisen haukkumiseen eläimeksi. Missä logiikka tuosta hommasta, missä järki? Öööö, ei missään ;D"

        En huomannut, että edellinen kirjoittaja olisi kritisoinnut sitä, että sanoit hoikan naisen vartaloa poikavartaloksi. Se olin minä.

        En pahastunut siitä, että kutsuit näitä "poikavartaloiksi", koska sanoit laittavasi kommenttisi huumorilla. Tästä kuitenkin huomaat, että oletkin oikeasti sitä mieltä. Ikävä kyllä.


      • ehh??
        Suvereeni kirjoitti:

        ". En tiedä tajusitko itse, mutta ilmeisesti kritisoit tuossa hoikkien naisten nimittelyä poikavartaloisiksi, mutta itse sitten kuitenkin samaan hengenvetoon syyllistyt lihavan naisen haukkumiseen eläimeksi. Missä logiikka tuosta hommasta, missä järki? Öööö, ei missään ;D"

        En huomannut, että edellinen kirjoittaja olisi kritisoinnut sitä, että sanoit hoikan naisen vartaloa poikavartaloksi. Se olin minä.

        En pahastunut siitä, että kutsuit näitä "poikavartaloiksi", koska sanoit laittavasi kommenttisi huumorilla. Tästä kuitenkin huomaat, että oletkin oikeasti sitä mieltä. Ikävä kyllä.

        Öh, pieni tarkennus tähän väliin, en minä ole kenenkään vartaloa sanonut poikavartaloksi, tuo edellinen oli ensimmäinen viestini tähän keskusteluun.

        Mutta nyt mentiin asian ohi ja vauhdilla... loukkaantumisesta tms. ei ollut kyse, ihmettelin vain sitä miten on mahdollista samassa lauseessa kritisoida hoikkien haukkumista ja syyllistyä itse lihavan haukkumiseen?

        Ei _minulla_ ole mitään syytä haukkua ketään poikavartaloiksi, toisaalta ei sen enempää kyllä norsuiksi tai sioiksikaan. Eikä mielestäni kellään pitäisi sellaiseen olla mitään oikeutta, ihminen on ihminen koosta riippumatta, ei toista sukupuolta tai eläin.


      • Suvereeni
        ehh?? kirjoitti:

        Öh, pieni tarkennus tähän väliin, en minä ole kenenkään vartaloa sanonut poikavartaloksi, tuo edellinen oli ensimmäinen viestini tähän keskusteluun.

        Mutta nyt mentiin asian ohi ja vauhdilla... loukkaantumisesta tms. ei ollut kyse, ihmettelin vain sitä miten on mahdollista samassa lauseessa kritisoida hoikkien haukkumista ja syyllistyä itse lihavan haukkumiseen?

        Ei _minulla_ ole mitään syytä haukkua ketään poikavartaloiksi, toisaalta ei sen enempää kyllä norsuiksi tai sioiksikaan. Eikä mielestäni kellään pitäisi sellaiseen olla mitään oikeutta, ihminen on ihminen koosta riippumatta, ei toista sukupuolta tai eläin.

        "ihmettelin vain sitä miten on mahdollista samassa lauseessa kritisoida hoikkien haukkumista ja syyllistyä itse lihavan haukkumiseen?"

        Missä? En löydä tällaista kohtaa.


    • jarp

      Kyllä siinä viimeistään halut vaimenee, jos niitä poimuja joutuu useampia siirteleen sitä aarretta etsiessä.

    • 5e46be5

      Itsekin olen "läski" (painoindeksi 24,5, eli en siis lääketieteellisesti läski), mutta miehiä tuntuis tulevan ovista ja ikkunoista. Olen kihloissa ja ehdottoman uskollinen miehelleni. Iskuyrityksiä tulee vähintään muutaman kerran viikossa ja muuallakin kuin baareissa: bussissa, kaupassa, kirjastossa...

      Loppujen lopuksi seksikkyys ja viehättävyys liittyy kuitenkin eniten siihen, mitä siellä pään sisällä on. Toiset osaa, jotkut taas sitten vaan ei. Ulkoiset asiat eivät todellakaan ratkaise kaikkea! Vai miten sitten selittäisitte sen, että Vesa-Matti Loirilla on muijia piisannut? I

    • x

      ratkaisee. Jokainen, ihan jokainen meistä voi lihoa ja laihtua. Se on ulkoista. Miten päästä eroon tyhmyydestä, suvaitsemattomuudesta, ymmärtämättömyydestä, sovinismista? Mistä löytää itselleen empaattisuutta, kykyä nähdä toisen ihmisen sydämeen, asennetta olla samalla lähtöviivalla muitten kanssa. Olla ihminen toiselle ihmiselle?

      Mitä ihminen on, ja mitä toiselta parisuhteessa haluaa? Se ulkoinen, jota voi näyttää kehuskellen suvulleen/kavereilleen? Vai se "sisäinen kauneus" josta voi olla ikuisesti kiitollinen, että saa jakaa aikaansa hänen kanssaan?

      Ulkoinen "kauneus tai rumuus" ei pois-sulje sisäistä "kauneutta tai rumuutta! :)

      • Näkemyseroja

        Sisäinen kauneus näkyy myös ulospäin joten sellainen ihminen yleensä pitää huolen siitä ehkä kaikkein rakkaimmastaan eli kehostaan ensiksi.

        "Se ulkoinen, jota voi näyttää kehuskellen suvulleen/kavereilleen? "

        :D
        Ajatteletko että miehet jotka jättävät valitsematta jonkun naisen ulkoisen olemuksen tässä tapauksessa lihavuuden perusteella tekevät sen takia etteivät halua näyttää tätä kavereilleen?

        Toki sekin voi joskus vaikuttaa asiaan mutta mies valitsee sellaisen jota itse haluaa katsella. Hällä väliä kavereiteni mielipiteistä mutta lihavaa en valitsisi ihan omista syistä kuten ei monikaan mies.

        "Jokainen, ihan jokainen meistä voi lihoa ja laihtua. Se on ulkoista. "

        Aivan totta.
        Jokainen voi pudottaa painoaan joten miksi olla lihava? Ehkä se kertoo siitä sisäisestä puolesta myös ettei ole valmis pudottamaan painoa edes itsensä tähden ja odottaa toisten ihmisten hyväksyntää liikakiloilleen etsien syytä toisten tyhmyydestä tai suvaitsemattomuudesta.

        Ei väliä jos nainen olisi "ruma" noin muuten mutta lihavuus kertoo kyllä elämän muistakin arvoista ja siitä sisäisestä kauneudesta.

        Miksi miehellä pitää olla loputtomasti halua hyväksyä ihminen jonka ulkoinen kauneus on heikko koska ihminen itse ei halua itseensä vaikuttaa?

        Toki kokonaispaketti ratkaisee muttei kovin suurta ja pehmeää pakettia minulle, kiitos.
        Siitä kun voi päätellä sisällöstäkin aika paljon.


      • Sivusta huomautan
        Näkemyseroja kirjoitti:

        Sisäinen kauneus näkyy myös ulospäin joten sellainen ihminen yleensä pitää huolen siitä ehkä kaikkein rakkaimmastaan eli kehostaan ensiksi.

        "Se ulkoinen, jota voi näyttää kehuskellen suvulleen/kavereilleen? "

        :D
        Ajatteletko että miehet jotka jättävät valitsematta jonkun naisen ulkoisen olemuksen tässä tapauksessa lihavuuden perusteella tekevät sen takia etteivät halua näyttää tätä kavereilleen?

        Toki sekin voi joskus vaikuttaa asiaan mutta mies valitsee sellaisen jota itse haluaa katsella. Hällä väliä kavereiteni mielipiteistä mutta lihavaa en valitsisi ihan omista syistä kuten ei monikaan mies.

        "Jokainen, ihan jokainen meistä voi lihoa ja laihtua. Se on ulkoista. "

        Aivan totta.
        Jokainen voi pudottaa painoaan joten miksi olla lihava? Ehkä se kertoo siitä sisäisestä puolesta myös ettei ole valmis pudottamaan painoa edes itsensä tähden ja odottaa toisten ihmisten hyväksyntää liikakiloilleen etsien syytä toisten tyhmyydestä tai suvaitsemattomuudesta.

        Ei väliä jos nainen olisi "ruma" noin muuten mutta lihavuus kertoo kyllä elämän muistakin arvoista ja siitä sisäisestä kauneudesta.

        Miksi miehellä pitää olla loputtomasti halua hyväksyä ihminen jonka ulkoinen kauneus on heikko koska ihminen itse ei halua itseensä vaikuttaa?

        Toki kokonaispaketti ratkaisee muttei kovin suurta ja pehmeää pakettia minulle, kiitos.
        Siitä kun voi päätellä sisällöstäkin aika paljon.

        että kajahti:D...

        Sinulle ei taida tuo sisäisen kauneuden käsite olla kovin tuttu?

        "Sisäinen kauneus näkyy myös ulospäin joten sellainen ihminen yleensä pitää huolen siitä ehkä kaikkein rakkaimmastaan eli kehostaan ensiksi."
        "Ei väliä jos nainen olisi "ruma" noin muuten mutta lihavuus kertoo kyllä elämän muistakin arvoista ja siitä sisäisestä kauneudesta."
        "ihminen jonka ulkoinen kauneus on heikko koska ihminen itse ei halua itseensä vaikuttaa"
        "Siitä kun voi päätellä sisällöstäkin aika paljon."

        LOL:D Mielipiteensä saa jokaisella tosin olla, mutta olisi suotavaa, että käsitteet ymmärrettäisiin edes jotenkuten oikein. Sinä voisit pokkana esittää analogian, että lihava nainen on kuin ruma auto, jossa sisäistä kauneutta kuvaa sen sisäverhoilu, ei suinkaan se, mitä konepellin alta löytyy. Huh huh...


    • Ei lihavuudelle

      Lihava ei ole ruma, mutta lihavuus on rumaa.

      Voit olla hyvännäköinen noin muuten lihavanakin mutta se lihavuus herättää kysymyksiä eikä herätä mielenkiintoa.

      Mikään meikkaus ja huolenpito ei voi korvata sitä että pitää huolen kropastaan.

      • jConstantine

        Tämä oli aika tyhjentävästi ja hyvin sanottu.

        Kaiketi ihmiset ymmärtävät kauneuden eri tavoilla, toisille ihmisten kasvonpiirteet antavat koko ihmiselle kauneuden, toisille taas koko kropan pitää olla täydellisessä sopusoinnussa. Minulle sopusointua on kultainen keskitie. Ei laihaa kuin tikku, ei niin lihavaa, että jo pelkästään eläminenkin hankaloituu. Jotain, josta voi ottaa kiinni ja halatessa pitää olla jotain muuta mitä tuntee itseään vasten kuin solis- tai kylkiluut.

        Itseäni kauhistuttaa hurjan laihat tyttöset, mutta ei raskausarvet, selluliitti ja höllyvä läskikasa vatsan kohdallakaan kaunista katsottavaa ole. Ei ole mieltäylentävää, että olen itse pidempi kuin suomalaismies keskimäärin, täysin normaalipainoinen ja 30 cm lyhyempi muijani painaa minua enemmän.


    • fjm57gyk

      miksi ihmisistä täytyy puhua loukkaavasti. Ainoa selitys on se, että puhujalla on itsellään tavalla tai toiswella huono olla ja muita solvaamalla ylennetään itseä. Mitä muita syitä voisi olla?

      Kaikki kiusaaminen on tuota yhtä ja samaa.

    • boiboi

      miehillä saattaa tuollaisia käsityksiä ollakin. Lihavuuteen liittyy kaikenlaisia outoja käsityksiä, legendoja. Kuten esim. se että lihavan kanssa ei voi seksi onnistua, koska kikkeli ei ylety pimppaan kun vatsa on tiellä jne... tai että lihava ihminen haisisi jotenkin eri tavalla kuin hoikka. Vähänkin kokeneempi mies tietää, että nuo ovat silkkaa legendaa.

      Toinen juttu on se, että kaikki ei lihavista seksuaalisesti pidä, mutta kyllä se joukko on kuitenkin aika suuri, jotka mieluusti pitelevät isoa naista. Netissä tuo inhoajajoukko on näkyvämpi, mutta tosielämässä kuitenkin riittää miehiä myös lihaville naisille.

    • Herrasmies Tsupa

      Miehet ei ole niin nirsoja. Mieti miksi sinulla on ollut monia, eikä vain muutamia...

      Ei ole kovin kohteliasta sanoa suoraa naiselle "Olet hieman liian lihava minulle.". Itse ainakin miehenä keksin jonkun muun syyn jos nainen utelee miksi en kiinnostu hänestä. Joskus on parempi valehdella niin ei naiselle paska maku suuhun.

    • Totuuden.torvi

      Johtuiskohan tuo siitäkin, että parikymppisenä se nyt on aivan sama millaista naista saa kun vain saa.. eikös tuo, että on ollut jo monta miestä tuohon ikään, kerro ettet kelvannut kuitenkaan vakavasti otettavana kellekään.

      • xl20

        yhä edelleen, niin kuin olen jo aikaisemmin sanonut, elän tälläkin hetkellä parisuhteessa ja kaikki miessuhteeni eivät ole ollut yden illan juttuja. ja useimmat miehistäni ovat olleet vähintään 5 vuotta vanhempia ja nykyinenkin on 14 vuotta vanhempi, eli heille on ruvennut selviämään jo oma naismakunsa.


      • Naurattaa
        xl20 kirjoitti:

        yhä edelleen, niin kuin olen jo aikaisemmin sanonut, elän tälläkin hetkellä parisuhteessa ja kaikki miessuhteeni eivät ole ollut yden illan juttuja. ja useimmat miehistäni ovat olleet vähintään 5 vuotta vanhempia ja nykyinenkin on 14 vuotta vanhempi, eli heille on ruvennut selviämään jo oma naismakunsa.

        "useimmat miehistäni ovat olleet vähintään 5 vuotta vanhempia ja nykyinenkin on 14 vuotta vanhempi, eli heille on ruvennut selviämään jo oma naismakunsa."

        Et kai sinä oikeasti kuvittelet että olet heidän naismakunsa mukainen?

        Etsivät nuorta pimppaa ja jos eivät muuta saa niin ottaavt sitten sen lihavamman kunhan saavat nuorta pimppaa.

        Kuvitteletko että olet heille tai tälle nykyiselle joku unelmien täyttymys? :D

        Et ole ehkä eka, toka, kolmas tai edes sadas sillä toivelistalla. ;)


      • Anonyymi
        Naurattaa kirjoitti:

        "useimmat miehistäni ovat olleet vähintään 5 vuotta vanhempia ja nykyinenkin on 14 vuotta vanhempi, eli heille on ruvennut selviämään jo oma naismakunsa."

        Et kai sinä oikeasti kuvittelet että olet heidän naismakunsa mukainen?

        Etsivät nuorta pimppaa ja jos eivät muuta saa niin ottaavt sitten sen lihavamman kunhan saavat nuorta pimppaa.

        Kuvitteletko että olet heille tai tälle nykyiselle joku unelmien täyttymys? :D

        Et ole ehkä eka, toka, kolmas tai edes sadas sillä toivelistalla. ;)

        Hyvin sanottu.
        Ja totta on.

        Itseäni oksettaa miettiä jos oisin ison kanssa. Tulee kylmät väreet jne. Ei väliä vaikka olisi se 20v tai 30. Mulla on joo rajut mielipiteet mut en voi mun maulle mitään. Sori

        T. 37v mies, vartalo kunnossa ja pimperoa saan


    • Arvottaja

      Kyllä pyöreyden hyvinkin kestää ainakin vanhemmiten, mutta ikävä kyllä pulskista naisista tahtoo kadota sisäinen hehku. Tilalle tulee ikävä harmaus ja homsuisuus tai ärhäkkä tätimäisyys.

      • kylkyl

        on se kumma kun toinen sanoo että nuorille miehille kelpaa kaikki ja toinen taas että vanhemmille miehille kelpaa kaikki. ja kyllä toki on sellasiakin miehiä joille kelpaa kaikki käärmeestä virtahepoon, luonne ratkaisee.


      • toivotonlaihduttaja
        kylkyl kirjoitti:

        on se kumma kun toinen sanoo että nuorille miehille kelpaa kaikki ja toinen taas että vanhemmille miehille kelpaa kaikki. ja kyllä toki on sellasiakin miehiä joille kelpaa kaikki käärmeestä virtahepoon, luonne ratkaisee.

        Olen lihava, eikä minulla mitään miehiä ole ollut. Tosin ikääkin on "vasta" 20. Pelaan kyllä salibandya naisten 2.divarissa, joten liikun mielestäni ihan kohtuullisesti. Silti olen 169cm/93kg. Ja strategiset mittani 98/90/120. VHH-dieetti alkoi pari viikkoa sitten, joten katsotaan miten se toimii. Jätin kaikki herkut, leivät, pastat, riisit sun muut pois, joten katsotaan katsotaan. Tosin nykyään taidan syödä liian vähän (900-1000 kaloria/pv), joten toivottavasti paino ei nyt jää junnaamaan paikalleen.

        Uskon kyllä, että olen miesten mielestä vastenmielinen. Siksi laihdutankin. En uskottele itselleni olevani hyvännäköinen, vaikka muutama yhdenillanjuttu onkin ollut. Kyllä niitä epätoivoisiakin miehiä löytyy.


    • 2+15

      on kaunis. Minä tykkään siitä että nainen on enemmän tai vähemmän lihava. Se on eroottista ja siksi myös kaunista. Mutta siinä on joku sosiaalinen este, että voiko sen tunnustaa, kun lihavuudesta ei kuulu tykätä. Ihan nuorena sällinä en oikein kehdannut tunnustaa muille. Kun nyt ikää on tullut vähän lisää, moiset estot katosi ja nykyään nautin vapautuneesti lihavien naisten suloista. Miksi pitää loukata sitä en osaa sanoa. Itse yritän olla loukkaamatta niitä jotka ei minua miellytä

      • Tosi hottia!

        Läski on yhtä eroottista kuin nähdä äitinsä nussivan omaa isää, siis äiti nussimassa isää perseeseen.


      • Anonyymi
        Tosi hottia! kirjoitti:

        Läski on yhtä eroottista kuin nähdä äitinsä nussivan omaa isää, siis äiti nussimassa isää perseeseen.

        Paras kommentti!
        Juuri näin!


    • wggfjfn

      Ei ole lihava aina ruma. On monia missin kroppaisiakin rumia. Se ei aina itsellä tarkoita, että kaunis nainen välttämättä olisi kiinnostava. Omalla luokalla (merkonomi) vain yksi mies mun lisäksi, muut naisia ja ei yksikään kiinnosta, kunnei niissä ole mitää erityistä, joka minua sytyttäisi, vakkei yhtään rumaa.

      Terveisin kohta 20vuotias mies.

    • Sääliksi käy

      Lihava on ruma.
      Ei sille mitään mahda että niin on.

      Toki osa miehistä yrittää sietää lihavaakin naista vaikka tahtoisi katsella ja katseleekin hoikempia.

      • nn90

        Tällainen kommentti pisti silmään jostain keskustelun välistä:
        "Lihavahkoilla naisilla on muuten erittäin usein keinuva, seksikäs kävelytyyli, eikö vain. ulee ihan luonnostaan vissiin. "

        No, riippuu tietysti siitä, mitä lihavalla tarkoitetaan, mutta jos puhutaan reilusti ylipainoisista naisista niin ei sitä läskien vaikeuttamaa lyllerrystä voi keinuvaksi sanoa sitten millään.
        Jos kyse on taas muutamista liikakiloista ja esim. lanteille sopivasti kertyneestä rasvakudoksesta (niin että lantion normaali muoto vielä näkyy), niin se varmasti monen (aikuisen) miehen mielestä onkin seksikästä ja tällaisen naisen kävely voikin näyttää keinuvalta ja houkuttelevalta. Mutta mikään läskivuoren raahaaminen eteenpäin tuskin sytyttää ketään.

        Olen sitä mieltä, että siinä vaiheessa painoa alkaa olla liikaa kun vartalon normaalit naiselliset muodot peittyvät ja jäljelle jää vaan epämääräinen kasa läskiä: ei erotu rinnat, ei vyötärö, ei lanteet. En näe mitään syytä puolustella sitä, koska se on myös terveysriski.

        Itse en haluaisi ikinä päästää itseäni siihen kuntoon, missä jotkut lihavat ovat. En tosin laihduttaisi minkään mallin näköiseksi laudaksi. Normaalipaino on in.


      • Normi Nakke
        nn90 kirjoitti:

        Tällainen kommentti pisti silmään jostain keskustelun välistä:
        "Lihavahkoilla naisilla on muuten erittäin usein keinuva, seksikäs kävelytyyli, eikö vain. ulee ihan luonnostaan vissiin. "

        No, riippuu tietysti siitä, mitä lihavalla tarkoitetaan, mutta jos puhutaan reilusti ylipainoisista naisista niin ei sitä läskien vaikeuttamaa lyllerrystä voi keinuvaksi sanoa sitten millään.
        Jos kyse on taas muutamista liikakiloista ja esim. lanteille sopivasti kertyneestä rasvakudoksesta (niin että lantion normaali muoto vielä näkyy), niin se varmasti monen (aikuisen) miehen mielestä onkin seksikästä ja tällaisen naisen kävely voikin näyttää keinuvalta ja houkuttelevalta. Mutta mikään läskivuoren raahaaminen eteenpäin tuskin sytyttää ketään.

        Olen sitä mieltä, että siinä vaiheessa painoa alkaa olla liikaa kun vartalon normaalit naiselliset muodot peittyvät ja jäljelle jää vaan epämääräinen kasa läskiä: ei erotu rinnat, ei vyötärö, ei lanteet. En näe mitään syytä puolustella sitä, koska se on myös terveysriski.

        Itse en haluaisi ikinä päästää itseäni siihen kuntoon, missä jotkut lihavat ovat. En tosin laihduttaisi minkään mallin näköiseksi laudaksi. Normaalipaino on in.

        "Jos kyse on taas muutamista liikakiloista ja esim. lanteille sopivasti kertyneestä rasvakudoksesta (niin että lantion normaali muoto vielä näkyy), niin se varmasti monen (aikuisen) miehen mielestä onkin seksikästä ja tällaisen naisen kävely voikin näyttää keinuvalta ja houkuttelevalta. Mutta mikään läskivuoren raahaaminen eteenpäin tuskin sytyttää ketään"

        Ei tuollaista vain kannata mennä sanomaan naisille.

        Nimittäin se käsite "muutamasta liikakilosta" on naisille aika venyvä käsite ja he uskovat että kaksi kertaa leveämpi perse kuin normaalisti on seksikäs kunhan on niitä "naisen muotoja".

        Usein lenkillä näkee juuri noita normaalipainoisia joilla ei kyllä ole ylimääräistä läskiä vaan naisellista pehmeyttä ja herran jumala että siinä alkaa tehdä mieli vaikka mitä kun on kiva keinuva kävelytyyli.

        Ei suomalaiset naiset yleensä omaa latinalaista takamusta joka on jo luonnostaan sen mallinen että kun rasvaa kerääntyy että näyttäisi seksikkäältä.

        Toisaalta huomaa nykynaisista että lihaskunto on rempallaan ja sen takia koko olemus voi olla laihan läskinen vaikka olisi siis "normaalipainoinen". Eihän se mitään merkkaa jos se kaikki on pelkkää läskiä.

        Näitä päärynävartaloita näkee joka paikassa ja moni nainen on täysin pihalla omasta ulkomuodostaan.
        Jos mies olisi yhtä painava niin olisi valtava kaljamaha mutta kun naisilla rasva kerääntyy usein ensin tisseihin ja perseeseen niin nainen kuvittelee olevansa vielä normimitoissa vaikkei ole.


    • Anonyymi

      Lihava nainen on saatanan ruma. Miten mies voi olla läskin kanssa? Kun panee, läskit pois pillun päältä. Sitten haisee hielle. Lihava nainen on ruma. Navaten taakse.......

      • Anonyymi

        Kun näkee miehen läskin hiehon kanssa, ei se ole terve. Lihava nainen on ruma. Miten voi koskea läskiin. En saatana läski akkaan koske.


    • Anonyymi

      Miten voi mies mennä juttelemaan läskin kanssa. No, 7 romillen kännissä. Kyllä lihava nainen on ruma.

    • Anonyymi

      En ikinä koske lihavaan naiseen. Miten mies voi kulkea julkisella paikalla läskin akan kanssa.

    • Anonyymi

      Sulla ei ole mitään hätää. Suomessa 90% miehille ei ole mitään väliä ootko 55kg vai 105kg.
      Reikä ku reikä. Voit olla itsevarma ja nenä vielä pystyssä. Mutta vain Suomessa. Monessa maassa lihava nainen nokka pystys on kauhea asia.

      Kyllä itse oon katellut läheltä että miehiä on kuin paskan ympärillä vaikka nainen on lihavahko ja vielä vaatteillaan korostaa niitä läskejä niin johan on kuumaa kamaa.. Ainakin yhdeksi yöksi.

      Ole mitä oot, naisena saat miehen kuin miehen.
      Mies lihavana ei saa mitään ellei ole hieno ammatti ja paksu lompsa.
      Jännää eikö

    • Anonyymi

      Netti on täynnä itsestään kuvia ottavia, vaikka olisi miten hoikka se kuvaaja niin tuo itseään täynnä oleva käytös on kyllä naurettavaa.
      Mutta se on nykyaikaa.
      Ja se on jostain syystä nykyaikaa, että " ei laihoja" haukutaan siellä ja täällä.
      Ei sekään kaunista ole, kun nuori nainen näyttää siltä, että katkeaa milloin tahansa, kun on vaan luuta ja nahkaa.
      Mutta niin vaan pitää korostaa luurankoa tiukoilla vaatteilla.

      Minusta on ihan sama mitä vastakkainen sukupuoli miettii, keskittyy vaan siihen, että itsellä on hyvä itsetunto ja asiat hyvin.
      Tuntuu, että nykyään on niin ala-arvoista suhtautumista kanssa ihmiseen ilman "olenko sopivan painoinen" - pohdintaa, että hukkaa vaan energiaa miettimällä ollenkaan toisen mieltymyksiä.

      Olen aloittajaa niin paljon vanhempi, että nuorilla on totta kai ulkonäkö murheet mielessä, mutta ihan turhaan.
      Jos ei kelpaisi niin se on sen vastakkaisen sukupuolen ongelma.

      Elämää nähneenä totean teille miehille, että kun niin rumasti puhutte naisista täälläkin foorumilla niin tulee aina vaan enemmän olo, että olette ihan hukassa elämänne kanssa. Voiko teitä edes miehiksi kutsua, kakaroita te olette👍

    • Anonyymi

      Miehille käy hyvin erityisesti etelän miehille..
      Kännistä nuorta reikää.
      Se on totta ja outoa että kun lihava norsu avaa jalat moni mies ei välitä..
      Itseäni taas oksettaa ajatuskin pelkästään Brrr..

      Nauti:)

      Jännää että lihavampi mies vähätuloisempi ei saa ikinä pillua.

      Mut tää on tätä

    • Anonyymi

      Lihava ei todellakaan ole yhtä kuin ruma. Omasta mielestä reilustikin ylipainoinen nainen voi olla hyvinkin kaunis ja seksikäs kunhan on itsevarma ja huoliteltu.

    • Anonyymi

      Ehkä siinä lihavassa enemmän aiheuttaa ongelmia ne henkisen puolen ongelmat.
      Sairauksista johtuvaa lihavuutta on erittäin harvalla, suurella osalla johtuu henkisestä velttoudesta joka taas johtaa velttouteen kaikessa muussa. Ei viitsitä liikkua, ei viitsitä selvittää, mikä on järkevää syömistä jne. Eli sellainen yleinen laiskuus ja henkinen velttous tulee ilmi kaikessa. Se henkinen velttous näkyy kaikessa muussakin elämässä. Henkisesti veltto lösähtää työpäivän jälkeen sohvalle katsomaan temppareita tai mitä niitä nyt nykyään tuleekin telkkarista. Elämä on kaikin puolin velttoa ja flegmaattista.

      • Anonyymi

        Ja yhtälailla tuo veltto elämäntapa ällöttää myös miehen tekemänä. Kuka jaksaa katsella ukkoa, joka istuu sohvalla makkarapaketti ja keppana kädessä katsomassa telkkaa, hyi hemmetti.


    • Anonyymi

      Läski nainen on inhottava

    • Anonyymi

      Kerran olen erehtynyt ssekaantumaan lihavaan naiseen. Puolustuksekseni sanottakoon, että olin silloin hyvin nuori ja hyvin juovuksissa. Ei tule toistumaan.

      • Anonyymi

        Jotkut oppivat kerrasta, toiset eivät koskaan.

        Mitä väliä, jos joku on lihava? Jos ei pidä lihavista, niin paras ratkaisu on treffailla hoikkia ja normaalipainoisia.


    • Anonyymi

      Lihava nainen on ruma

      • Anonyymi

        Totta. Mutta ei lihava mieskään ole ilo silmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Mutta ei lihava mieskään ole ilo silmälle.

        Lihava ihminen on aina ruma, oli sitten mies tai nainen. Hyi helvetti.


    • Anonyymi

      Miten mies voi koskea hikistä haisevaa läski kasaa. Hyi saatana. Lihava nainen on ruma. Norsun persreikää katselen mieluummin.

    • Anonyymi

      Jotenkin erikoista, kuinka lihavia naisia pilkataan. Omasta mielestäni naisen runsaat muodot on erittäin kiihottavaa ja kyllä siihen silloin kuuluu läskiä ja läskimakkaroita.

    • Anonyymi

      Lihava nainen on ruma. En tikullakaan koske. Hyi saatana.

    • Anonyymi

      Onpas keskustelu, joskin vanha sellainen.

      Itse tykkään kovasti että vaimo on paksu, että on pyöreyttä mahassa ja takapuolessa.
      Mutta ei mikä tahasa "läski". Jos nyt tästä lihavuusteemasta pidetään kiinni, ne erot ovat siinä, miten ja minne ne kilot kertyvät. Kaikki eivät liho kauniisti. Toisaalta vaimosta kyllä näki jo nuorena minne läski kertyy eli juuri niihin oikeisiin paikkoihin ja oikealla tavalla. Eipä ole pettymystä tullut.

    • Anonyymi

      Läski akka on ruma. En tikullakaan koskis.

    • Anonyymi

      En pidä lihavista! En ollenkaan. Jos aloittajasta joku pitää, niin sitten pitää. En oikein ymmärrä, mitä todistelua aloittaja kaipaa. Kyllähän nyt kuka tahansa saa miehen tai miehiä. Onkin eri asia, MILLAISIA!

    • Anonyymi

      Lisään vielä, että se lihavan naisen miesmäärä voi johtua myös siitä, että läsjejä uskalletaan lähestyä helpommin kuin kauniita naisia. Läskin pakit eivät käy kenelläkään itsetunnolle.

    • Anonyymi

      Kyllä lihavaa tai rumaa voi panna, jopa lihavaa ja rumaa. Pääasia että pussit saa tyhjäksi. Parisuhteeseen aletaan sitten hoikempien ja paremman näköisten kanssa. Ellei itse ole ruma ja lihava. Silloin saat olla kiitollinen jos saat edes lihavalta naiselta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe