Hei!
Mistähän saisi tuon kauniin laulun nuotit ja sanat. Nuoteilla on kiire, niitä tarvitaan jo lauantain treeneissä sunnuntain 17.1. ristiäisiä varten. Tuon laulun ensimmäinen säkeistö menee seuraavasti:
"Nyt kerron mä sulle mun lapseni,
miten kaunis on taivahan enkeli.
On kutrinsa välkkyvän kultaiset,
ja siipensä hohtavan valkoiset.
Mitä vartenpa vain ovat enkeliparvet valveilla ain?
Nyt kerron mä sulle mun lapseni
7
1028
Vastaukset
- aaa23
Voi pahus, liian myöhään huomasin viestisi, minulla olisi tämä ollut. =(
- laulanko tän??
aaa23, voisitko välittää mulle noi nuotit tai soinnut!!! mäkin tarviin sunnuntain ristiäisiin! :D
- aaa23
Ihan vahingossa satuin taas tänne palstalle. Olisin voinut skannata, jos olisit laittanut spostiosoitteen.... tässä nyt kuitenkin soinnut:
Em H
"Nyt kerron mä sulle, lapseni,
Am H7 Em H
miten kaunis on taivahan enkeli.
Em Am D7 G
On kutrinsa välkkyvän kultaiset,
H7 Em H7 Em
ja siipensä hohtavan valkoiset.
D H7 Em Am H7 Em
Mitä vartenpa vain ovat enkeliparvet valveilla ain?- aaa23
Ja mäkeen meni tuo.......... Yritin laittaa oikeiden sanojen kohdalle, vaan ohjelma heitti mihin sattuu. =(
Kiitos kiitos kiitos!!! :D Olet pelastus... ;) Voi sen spostiinkin laittaa jos onnaa. [email protected]
- aaa23
katja.lindblom kirjoitti:
Olen siis tuo laulanko tän... ! :D
Katja, lähetin nuotin.
Toivotan oikein kivoja ristiäisiä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875