Hei!
Mistähän saisi tuon kauniin laulun nuotit ja sanat. Nuoteilla on kiire, niitä tarvitaan jo lauantain treeneissä sunnuntain 17.1. ristiäisiä varten. Tuon laulun ensimmäinen säkeistö menee seuraavasti:
"Nyt kerron mä sulle mun lapseni,
miten kaunis on taivahan enkeli.
On kutrinsa välkkyvän kultaiset,
ja siipensä hohtavan valkoiset.
Mitä vartenpa vain ovat enkeliparvet valveilla ain?
Nyt kerron mä sulle mun lapseni
7
1039
Vastaukset
- aaa23
Voi pahus, liian myöhään huomasin viestisi, minulla olisi tämä ollut. =(
- laulanko tän??
aaa23, voisitko välittää mulle noi nuotit tai soinnut!!! mäkin tarviin sunnuntain ristiäisiin! :D
- aaa23
Ihan vahingossa satuin taas tänne palstalle. Olisin voinut skannata, jos olisit laittanut spostiosoitteen.... tässä nyt kuitenkin soinnut:
Em H
"Nyt kerron mä sulle, lapseni,
Am H7 Em H
miten kaunis on taivahan enkeli.
Em Am D7 G
On kutrinsa välkkyvän kultaiset,
H7 Em H7 Em
ja siipensä hohtavan valkoiset.
D H7 Em Am H7 Em
Mitä vartenpa vain ovat enkeliparvet valveilla ain?- aaa23
Ja mäkeen meni tuo.......... Yritin laittaa oikeiden sanojen kohdalle, vaan ohjelma heitti mihin sattuu. =(
Kiitos kiitos kiitos!!! :D Olet pelastus... ;) Voi sen spostiinkin laittaa jos onnaa. [email protected]
- aaa23
katja.lindblom kirjoitti:
Olen siis tuo laulanko tän... ! :D
Katja, lähetin nuotin.
Toivotan oikein kivoja ristiäisiä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533