Netin kautta on turhaa etsiä oikeita laulunsanoja, sillä useiden biisien kohdalla sanat heittää pahemman kerran. Samat virheelliset versiot ovat useilla sivuilla, joissa on laittomia lyriikoita..
Sitten ihmiset vielä luulee, että nämä lyriikat ovat ehdottoman oikeita, koska näin oli Liramassakin.
Useat laulaa esimerkiksi Lord Estin biisiä, että jäätyy naamat, kassi ja sarddi, vaikka tuo jälkimmäinen on oikeasti sarvi. Kysyin sitä itse Lord Estiltä niiden vieraskirjan kautta.
Toinen törkee virhe on, että miinukset tarttuu, kun Lord Est laulaa hyvin selkeesti, että viirukset tarttuu..
Useiden muidenkin biisien kohdalla on todella räikeitä virheitä. Jos haluaa oppia laulamaan oikeilla sanoilla, kannattaa kysellä laulujen sanoja esimerkiksi musiikkiliikkeistä!
Liraman laulunsanat mitä sattuu!!
Jessica....
1
3575
Vastaukset 1
- Rossica
Useat sanoituksista kirjoitetaan ylös suoraan esityksestä. Jos painettua aineistoa ei ole, on tämä tietysti ainoa mahdollisuus. Kaikista Teoston pannasta ajan myötä vapautuneista kappaleistakaan ei ole mitään kirjallista lähdettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t921108Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää229856Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️73836- 54734
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien72693Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34612- 51565
- 41560
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29557Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30535