Netin kautta on turhaa etsiä oikeita laulunsanoja, sillä useiden biisien kohdalla sanat heittää pahemman kerran. Samat virheelliset versiot ovat useilla sivuilla, joissa on laittomia lyriikoita..
Sitten ihmiset vielä luulee, että nämä lyriikat ovat ehdottoman oikeita, koska näin oli Liramassakin.
Useat laulaa esimerkiksi Lord Estin biisiä, että jäätyy naamat, kassi ja sarddi, vaikka tuo jälkimmäinen on oikeasti sarvi. Kysyin sitä itse Lord Estiltä niiden vieraskirjan kautta.
Toinen törkee virhe on, että miinukset tarttuu, kun Lord Est laulaa hyvin selkeesti, että viirukset tarttuu..
Useiden muidenkin biisien kohdalla on todella räikeitä virheitä. Jos haluaa oppia laulamaan oikeilla sanoilla, kannattaa kysellä laulujen sanoja esimerkiksi musiikkiliikkeistä!
Liraman laulunsanat mitä sattuu!!
Jessica....
1
2896
Vastaukset
- Rossica
Useat sanoituksista kirjoitetaan ylös suoraan esityksestä. Jos painettua aineistoa ei ole, on tämä tietysti ainoa mahdollisuus. Kaikista Teoston pannasta ajan myötä vapautuneista kappaleistakaan ei ole mitään kirjallista lähdettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219