Onko Professionailsin tuotteet hyviä? Millaiset geelit ja akryylit heillä on?
Professionails?
8
952
Vastaukset
- Nail87
Itse oon just siel koulutukses ja tuotteet on mun mielestä tosi hyviä :)
- miimaa
Okei, itse just pohdin menenkö sinne koulutukseen vai en.. :)
- sue1
miimaa kirjoitti:
Okei, itse just pohdin menenkö sinne koulutukseen vai en.. :)
Mä en oo kuullu tosta aineesta kovinkaan paljo hyvää. Joku niistä aineistaki haisee ihan myrkylle.
- miimaa
sue1 kirjoitti:
Mä en oo kuullu tosta aineesta kovinkaan paljo hyvää. Joku niistä aineistaki haisee ihan myrkylle.
okei, haluisinkin kuulla monia mielipiteitä ennen ku teen päätökseni. Onko muilla kokemuksia??
- rdcfghbnjmk
sue1 kirjoitti:
Mä en oo kuullu tosta aineesta kovinkaan paljo hyvää. Joku niistä aineistaki haisee ihan myrkylle.
Juuh. Mistä tiedät mille myrkyt haisee? ;) Tottakai jotku kemikaalit haisee voimakkaasti. hyviä tuotteita ovat!
- põssa
rdcfghbnjmk kirjoitti:
Juuh. Mistä tiedät mille myrkyt haisee? ;) Tottakai jotku kemikaalit haisee voimakkaasti. hyviä tuotteita ovat!
Minä ite oon jo 2 v käyttänyt vaan Professionailsin geelejä ja oon ollu tod tyytyväinen. Tottakai niissä on joku haju mutta niin on kaikissa muissakin. JA ainakin mun tekemissä kynsissä on huoltoväli ollu jopa 6 ja joillakin 7 viikkoa. Mun mielestä tosi hyvä merkki, mutta tottakai se on tekijästäkin kii. Ei kaikki voi kiakesta tykätä :) Sen tietää sit kun kokeile eri merkkejä :)
- miimaa
põssa kirjoitti:
Minä ite oon jo 2 v käyttänyt vaan Professionailsin geelejä ja oon ollu tod tyytyväinen. Tottakai niissä on joku haju mutta niin on kaikissa muissakin. JA ainakin mun tekemissä kynsissä on huoltoväli ollu jopa 6 ja joillakin 7 viikkoa. Mun mielestä tosi hyvä merkki, mutta tottakai se on tekijästäkin kii. Ei kaikki voi kiakesta tykätä :) Sen tietää sit kun kokeile eri merkkejä :)
Kiva kuulla että geelit on kestäviä, sillä juuri geelikynsikurssiapohdin. Teen jo akryyleillä kynsiä, mutta en professionailsin tuotteilla.
ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA PROFESSIONAILSIN AKRYYLEISTÄ??
- kynsiaddikti
Tietääkö joku mistä näitä professionailsin geelejä voisi tilata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419