Onko Professionailsin tuotteet hyviä? Millaiset geelit ja akryylit heillä on?
Professionails?
8
931
Vastaukset
- Nail87
Itse oon just siel koulutukses ja tuotteet on mun mielestä tosi hyviä :)
- miimaa
Okei, itse just pohdin menenkö sinne koulutukseen vai en.. :)
- sue1
miimaa kirjoitti:
Okei, itse just pohdin menenkö sinne koulutukseen vai en.. :)
Mä en oo kuullu tosta aineesta kovinkaan paljo hyvää. Joku niistä aineistaki haisee ihan myrkylle.
- miimaa
sue1 kirjoitti:
Mä en oo kuullu tosta aineesta kovinkaan paljo hyvää. Joku niistä aineistaki haisee ihan myrkylle.
okei, haluisinkin kuulla monia mielipiteitä ennen ku teen päätökseni. Onko muilla kokemuksia??
- rdcfghbnjmk
sue1 kirjoitti:
Juuh. Mistä tiedät mille myrkyt haisee? ;) Tottakai jotku kemikaalit haisee voimakkaasti. hyviä tuotteita ovat!
- põssa
rdcfghbnjmk kirjoitti:
Juuh. Mistä tiedät mille myrkyt haisee? ;) Tottakai jotku kemikaalit haisee voimakkaasti. hyviä tuotteita ovat!
Minä ite oon jo 2 v käyttänyt vaan Professionailsin geelejä ja oon ollu tod tyytyväinen. Tottakai niissä on joku haju mutta niin on kaikissa muissakin. JA ainakin mun tekemissä kynsissä on huoltoväli ollu jopa 6 ja joillakin 7 viikkoa. Mun mielestä tosi hyvä merkki, mutta tottakai se on tekijästäkin kii. Ei kaikki voi kiakesta tykätä :) Sen tietää sit kun kokeile eri merkkejä :)
- miimaa
põssa kirjoitti:
Minä ite oon jo 2 v käyttänyt vaan Professionailsin geelejä ja oon ollu tod tyytyväinen. Tottakai niissä on joku haju mutta niin on kaikissa muissakin. JA ainakin mun tekemissä kynsissä on huoltoväli ollu jopa 6 ja joillakin 7 viikkoa. Mun mielestä tosi hyvä merkki, mutta tottakai se on tekijästäkin kii. Ei kaikki voi kiakesta tykätä :) Sen tietää sit kun kokeile eri merkkejä :)
Kiva kuulla että geelit on kestäviä, sillä juuri geelikynsikurssiapohdin. Teen jo akryyleillä kynsiä, mutta en professionailsin tuotteilla.
ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA PROFESSIONAILSIN AKRYYLEISTÄ??
- kynsiaddikti
Tietääkö joku mistä näitä professionailsin geelejä voisi tilata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site395777Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2165323Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers394452Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464302SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813766SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt853680Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään463124Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062450SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het472394