Professionails?

Miimaa

Onko Professionailsin tuotteet hyviä? Millaiset geelit ja akryylit heillä on?

8

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nail87

      Itse oon just siel koulutukses ja tuotteet on mun mielestä tosi hyviä :)

      • miimaa

        Okei, itse just pohdin menenkö sinne koulutukseen vai en.. :)


      • sue1
        miimaa kirjoitti:

        Okei, itse just pohdin menenkö sinne koulutukseen vai en.. :)

        Mä en oo kuullu tosta aineesta kovinkaan paljo hyvää. Joku niistä aineistaki haisee ihan myrkylle.


      • miimaa
        sue1 kirjoitti:

        Mä en oo kuullu tosta aineesta kovinkaan paljo hyvää. Joku niistä aineistaki haisee ihan myrkylle.

        okei, haluisinkin kuulla monia mielipiteitä ennen ku teen päätökseni. Onko muilla kokemuksia??


      • rdcfghbnjmk
        sue1 kirjoitti:

        Mä en oo kuullu tosta aineesta kovinkaan paljo hyvää. Joku niistä aineistaki haisee ihan myrkylle.

        Juuh. Mistä tiedät mille myrkyt haisee? ;) Tottakai jotku kemikaalit haisee voimakkaasti. hyviä tuotteita ovat!


      • põssa
        rdcfghbnjmk kirjoitti:

        Juuh. Mistä tiedät mille myrkyt haisee? ;) Tottakai jotku kemikaalit haisee voimakkaasti. hyviä tuotteita ovat!

        Minä ite oon jo 2 v käyttänyt vaan Professionailsin geelejä ja oon ollu tod tyytyväinen. Tottakai niissä on joku haju mutta niin on kaikissa muissakin. JA ainakin mun tekemissä kynsissä on huoltoväli ollu jopa 6 ja joillakin 7 viikkoa. Mun mielestä tosi hyvä merkki, mutta tottakai se on tekijästäkin kii. Ei kaikki voi kiakesta tykätä :) Sen tietää sit kun kokeile eri merkkejä :)


      • miimaa
        põssa kirjoitti:

        Minä ite oon jo 2 v käyttänyt vaan Professionailsin geelejä ja oon ollu tod tyytyväinen. Tottakai niissä on joku haju mutta niin on kaikissa muissakin. JA ainakin mun tekemissä kynsissä on huoltoväli ollu jopa 6 ja joillakin 7 viikkoa. Mun mielestä tosi hyvä merkki, mutta tottakai se on tekijästäkin kii. Ei kaikki voi kiakesta tykätä :) Sen tietää sit kun kokeile eri merkkejä :)

        Kiva kuulla että geelit on kestäviä, sillä juuri geelikynsikurssiapohdin. Teen jo akryyleillä kynsiä, mutta en professionailsin tuotteilla.

        ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA PROFESSIONAILSIN AKRYYLEISTÄ??


    • kynsiaddikti

      Tietääkö joku mistä näitä professionailsin geelejä voisi tilata?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe