Minulla on säilössä Opel Gt - 70 täysin alkuperäiskunnossa. Auto on säilytetty sisällä tallissa ja ollut pois liikenteestä kohta 15 vuotta. Säilynyt sisältä lähes virheettömänä eikä ole kulunutkaan kuin matoista. Korissa ei ole ruostetta juuri missään, ainoastaan etulokasuojissa pari alkavaa ruostekohtaa. Tekniikka toimii virheettömästi, tietysti on jo öljyvuotoja. Olen ajatellut panna auton myyntiin kun sille ei löydy järkevää käyttöä.
Minkähän hintaluokan auto tämä on ?
6
1348
Vastaukset
- keijoannikki71
Myy sitä autoo jos ei oo ihan pakko!! arvo kasvaa vuosi vuodelta!! mulla on kans opel harrasteautona ja oon aatellut sen pitää,vaik välil tulee "hinku" päästä siitä eroon.. MALTTIA!! hyvä mies!!!!
- pesussa kutistunut
ihan mielenkiintoinen ooppeli sulla ja ehdottomasti kunnostamisen arvoinen toki.ongelmalliseksi homman tehnyt lama ja uustuonti,joka kasvattanut noitten GT ooppeleidenkin määrää huomattavasti.tuotu kaliforniasta ym kuivista olosuhteista useita,mikä toki vaikuttanut jo hintoihin ja onhan noita tuotu tänne suomi-autoinakin useita,luulisin 20-30kpl.huomattavaa myöskin että pikku-corvette on saanut runsaasti myös aitoja esikuviaan eli enää ei välttämättä tarvi tyytyä korvikkeeseen tai tehoistakaan kärsiä...muitakin sportteja tuotu runsaasti jenkeistä ja poikkeuksetta hyvin varustein,ruosteettomia ja isoimmilla koneilla mitä tarjolla,siis GT ooppelitkin 1900 myllyllä,aneemisen 1100 sijaan.loppuyhteenvetona taas kerran että:vaikea aika myydä rahalla,ilman vaihtoa johonkin apulantasäkkeihin jne,kunto?eli 15v säilytytys voinut tehdä paljon hallaakin piiloruosteen ja jumittumisten ohella.pari näkyvää ruostepaikkaa kun voi olla jäävuoren huippu kuten että mikäli auto ajon jäljiltä niin entisöitynä tekniikka ja sisusta kulunein matoin,penkein ym voi mennä uuteen puuhun kuitenkin kuten jarrut,kone(öljyvuodot ainakin korj),sähköt ja maalauskin jne,jos hyvää aikoo!vaikea sanoa kun en ole nähnyt autoasi.löytyykö halukkaita sitten kumminkaan eli tosiostajia?5000e voi olla myyntihintana yläkanttiin...
- massdca
pesussa kutistunut kirjoitti:
ihan mielenkiintoinen ooppeli sulla ja ehdottomasti kunnostamisen arvoinen toki.ongelmalliseksi homman tehnyt lama ja uustuonti,joka kasvattanut noitten GT ooppeleidenkin määrää huomattavasti.tuotu kaliforniasta ym kuivista olosuhteista useita,mikä toki vaikuttanut jo hintoihin ja onhan noita tuotu tänne suomi-autoinakin useita,luulisin 20-30kpl.huomattavaa myöskin että pikku-corvette on saanut runsaasti myös aitoja esikuviaan eli enää ei välttämättä tarvi tyytyä korvikkeeseen tai tehoistakaan kärsiä...muitakin sportteja tuotu runsaasti jenkeistä ja poikkeuksetta hyvin varustein,ruosteettomia ja isoimmilla koneilla mitä tarjolla,siis GT ooppelitkin 1900 myllyllä,aneemisen 1100 sijaan.loppuyhteenvetona taas kerran että:vaikea aika myydä rahalla,ilman vaihtoa johonkin apulantasäkkeihin jne,kunto?eli 15v säilytytys voinut tehdä paljon hallaakin piiloruosteen ja jumittumisten ohella.pari näkyvää ruostepaikkaa kun voi olla jäävuoren huippu kuten että mikäli auto ajon jäljiltä niin entisöitynä tekniikka ja sisusta kulunein matoin,penkein ym voi mennä uuteen puuhun kuitenkin kuten jarrut,kone(öljyvuodot ainakin korj),sähköt ja maalauskin jne,jos hyvää aikoo!vaikea sanoa kun en ole nähnyt autoasi.löytyykö halukkaita sitten kumminkaan eli tosiostajia?5000e voi olla myyntihintana yläkanttiin...
Ei kai tämä ole sen vaikeampi aika myydä kuin ennenkään. Jos hinta on kohdallaan ja tavara sellaista kun ostaja haluaa niin miksi ajankohta kaupanteon jotenkin vaikeaksi tekisi ? Ei kai kaupankäynti noudata mitään kuunkiertoja tai vuosisyklejä, enemmän se perustuu ostajan ja myyjän haluun ja tarpeisiin.
- ostaja.
pesussa kutistunut kirjoitti:
ihan mielenkiintoinen ooppeli sulla ja ehdottomasti kunnostamisen arvoinen toki.ongelmalliseksi homman tehnyt lama ja uustuonti,joka kasvattanut noitten GT ooppeleidenkin määrää huomattavasti.tuotu kaliforniasta ym kuivista olosuhteista useita,mikä toki vaikuttanut jo hintoihin ja onhan noita tuotu tänne suomi-autoinakin useita,luulisin 20-30kpl.huomattavaa myöskin että pikku-corvette on saanut runsaasti myös aitoja esikuviaan eli enää ei välttämättä tarvi tyytyä korvikkeeseen tai tehoistakaan kärsiä...muitakin sportteja tuotu runsaasti jenkeistä ja poikkeuksetta hyvin varustein,ruosteettomia ja isoimmilla koneilla mitä tarjolla,siis GT ooppelitkin 1900 myllyllä,aneemisen 1100 sijaan.loppuyhteenvetona taas kerran että:vaikea aika myydä rahalla,ilman vaihtoa johonkin apulantasäkkeihin jne,kunto?eli 15v säilytytys voinut tehdä paljon hallaakin piiloruosteen ja jumittumisten ohella.pari näkyvää ruostepaikkaa kun voi olla jäävuoren huippu kuten että mikäli auto ajon jäljiltä niin entisöitynä tekniikka ja sisusta kulunein matoin,penkein ym voi mennä uuteen puuhun kuitenkin kuten jarrut,kone(öljyvuodot ainakin korj),sähköt ja maalauskin jne,jos hyvää aikoo!vaikea sanoa kun en ole nähnyt autoasi.löytyykö halukkaita sitten kumminkaan eli tosiostajia?5000e voi olla myyntihintana yläkanttiin...
Ostaa, ei selittele. Tällä hetkellä nettiautossa myytävänä neljä kappaletta, yksi paperiton raato, yksi täysin pilattu ja kaksi asiallista. Tuo sinun kirjoituksesi on ostajan puhe, ennen kuin aloittaa helvetillisen tinkaamisen. Kun ei ole nähnyt autoa, on turha maalailla minkäänlaisia kuvia auton kunnosta. Tuon ikäinen GT on harrasteauto, jota juuri kukaan (täysjärkinen) ei ole hankkimassa käyttöautokseen, joten pikku siistiminen kuuluu asiaan.
- pesussa...
ostaja. kirjoitti:
Ostaa, ei selittele. Tällä hetkellä nettiautossa myytävänä neljä kappaletta, yksi paperiton raato, yksi täysin pilattu ja kaksi asiallista. Tuo sinun kirjoituksesi on ostajan puhe, ennen kuin aloittaa helvetillisen tinkaamisen. Kun ei ole nähnyt autoa, on turha maalailla minkäänlaisia kuvia auton kunnosta. Tuon ikäinen GT on harrasteauto, jota juuri kukaan (täysjärkinen) ei ole hankkimassa käyttöautokseen, joten pikku siistiminen kuuluu asiaan.
tosi ostaja ostaa!ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan kunhan rupeatte itse myymään harrasteautoa ja ajattelette vielä saavanne siitä rahaakin=)eli ei kannata irviä jos ei oikein tuntumaa..mitä kalliimpi,sen vaikeampi myydä ja mitä huonompi ja halvempi,ruikutetaan sen huonosta kunnosta ja hinnastakin.eli myytävä pitäisi olla tosi helmi ja myyjän kuuluisi antaa bensarahaakin kun viitsivät noin kaukaa lähteä hakemaan.hinta toki puolitettava tinkimisen päätteeksi ja takuu,tottakai!
- ladamies nro 185
Miten se on muka säilyny noin kauan? Meinaan vaan, et pitäshän siitä pahimmat karstat pöllyttää poi vähintään kuukauden välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1363792
- 1161480
Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä
"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht2711350Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.691289Kalateltta fiasko
Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr181184Nainen voi rakastaa
Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt791101Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie451068IS Viikonloppu 20.-21.7.2024
Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku591051- 301046
- 56977