Minkähän hintaluokan auto tämä on ?

opelisti

Minulla on säilössä Opel Gt - 70 täysin alkuperäiskunnossa. Auto on säilytetty sisällä tallissa ja ollut pois liikenteestä kohta 15 vuotta. Säilynyt sisältä lähes virheettömänä eikä ole kulunutkaan kuin matoista. Korissa ei ole ruostetta juuri missään, ainoastaan etulokasuojissa pari alkavaa ruostekohtaa. Tekniikka toimii virheettömästi, tietysti on jo öljyvuotoja. Olen ajatellut panna auton myyntiin kun sille ei löydy järkevää käyttöä.

6

1402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keijoannikki71

      Myy sitä autoo jos ei oo ihan pakko!! arvo kasvaa vuosi vuodelta!! mulla on kans opel harrasteautona ja oon aatellut sen pitää,vaik välil tulee "hinku" päästä siitä eroon.. MALTTIA!! hyvä mies!!!!

      • pesussa kutistunut

        ihan mielenkiintoinen ooppeli sulla ja ehdottomasti kunnostamisen arvoinen toki.ongelmalliseksi homman tehnyt lama ja uustuonti,joka kasvattanut noitten GT ooppeleidenkin määrää huomattavasti.tuotu kaliforniasta ym kuivista olosuhteista useita,mikä toki vaikuttanut jo hintoihin ja onhan noita tuotu tänne suomi-autoinakin useita,luulisin 20-30kpl.huomattavaa myöskin että pikku-corvette on saanut runsaasti myös aitoja esikuviaan eli enää ei välttämättä tarvi tyytyä korvikkeeseen tai tehoistakaan kärsiä...muitakin sportteja tuotu runsaasti jenkeistä ja poikkeuksetta hyvin varustein,ruosteettomia ja isoimmilla koneilla mitä tarjolla,siis GT ooppelitkin 1900 myllyllä,aneemisen 1100 sijaan.loppuyhteenvetona taas kerran että:vaikea aika myydä rahalla,ilman vaihtoa johonkin apulantasäkkeihin jne,kunto?eli 15v säilytytys voinut tehdä paljon hallaakin piiloruosteen ja jumittumisten ohella.pari näkyvää ruostepaikkaa kun voi olla jäävuoren huippu kuten että mikäli auto ajon jäljiltä niin entisöitynä tekniikka ja sisusta kulunein matoin,penkein ym voi mennä uuteen puuhun kuitenkin kuten jarrut,kone(öljyvuodot ainakin korj),sähköt ja maalauskin jne,jos hyvää aikoo!vaikea sanoa kun en ole nähnyt autoasi.löytyykö halukkaita sitten kumminkaan eli tosiostajia?5000e voi olla myyntihintana yläkanttiin...


      • massdca
        pesussa kutistunut kirjoitti:

        ihan mielenkiintoinen ooppeli sulla ja ehdottomasti kunnostamisen arvoinen toki.ongelmalliseksi homman tehnyt lama ja uustuonti,joka kasvattanut noitten GT ooppeleidenkin määrää huomattavasti.tuotu kaliforniasta ym kuivista olosuhteista useita,mikä toki vaikuttanut jo hintoihin ja onhan noita tuotu tänne suomi-autoinakin useita,luulisin 20-30kpl.huomattavaa myöskin että pikku-corvette on saanut runsaasti myös aitoja esikuviaan eli enää ei välttämättä tarvi tyytyä korvikkeeseen tai tehoistakaan kärsiä...muitakin sportteja tuotu runsaasti jenkeistä ja poikkeuksetta hyvin varustein,ruosteettomia ja isoimmilla koneilla mitä tarjolla,siis GT ooppelitkin 1900 myllyllä,aneemisen 1100 sijaan.loppuyhteenvetona taas kerran että:vaikea aika myydä rahalla,ilman vaihtoa johonkin apulantasäkkeihin jne,kunto?eli 15v säilytytys voinut tehdä paljon hallaakin piiloruosteen ja jumittumisten ohella.pari näkyvää ruostepaikkaa kun voi olla jäävuoren huippu kuten että mikäli auto ajon jäljiltä niin entisöitynä tekniikka ja sisusta kulunein matoin,penkein ym voi mennä uuteen puuhun kuitenkin kuten jarrut,kone(öljyvuodot ainakin korj),sähköt ja maalauskin jne,jos hyvää aikoo!vaikea sanoa kun en ole nähnyt autoasi.löytyykö halukkaita sitten kumminkaan eli tosiostajia?5000e voi olla myyntihintana yläkanttiin...

        Ei kai tämä ole sen vaikeampi aika myydä kuin ennenkään. Jos hinta on kohdallaan ja tavara sellaista kun ostaja haluaa niin miksi ajankohta kaupanteon jotenkin vaikeaksi tekisi ? Ei kai kaupankäynti noudata mitään kuunkiertoja tai vuosisyklejä, enemmän se perustuu ostajan ja myyjän haluun ja tarpeisiin.


      • ostaja.
        pesussa kutistunut kirjoitti:

        ihan mielenkiintoinen ooppeli sulla ja ehdottomasti kunnostamisen arvoinen toki.ongelmalliseksi homman tehnyt lama ja uustuonti,joka kasvattanut noitten GT ooppeleidenkin määrää huomattavasti.tuotu kaliforniasta ym kuivista olosuhteista useita,mikä toki vaikuttanut jo hintoihin ja onhan noita tuotu tänne suomi-autoinakin useita,luulisin 20-30kpl.huomattavaa myöskin että pikku-corvette on saanut runsaasti myös aitoja esikuviaan eli enää ei välttämättä tarvi tyytyä korvikkeeseen tai tehoistakaan kärsiä...muitakin sportteja tuotu runsaasti jenkeistä ja poikkeuksetta hyvin varustein,ruosteettomia ja isoimmilla koneilla mitä tarjolla,siis GT ooppelitkin 1900 myllyllä,aneemisen 1100 sijaan.loppuyhteenvetona taas kerran että:vaikea aika myydä rahalla,ilman vaihtoa johonkin apulantasäkkeihin jne,kunto?eli 15v säilytytys voinut tehdä paljon hallaakin piiloruosteen ja jumittumisten ohella.pari näkyvää ruostepaikkaa kun voi olla jäävuoren huippu kuten että mikäli auto ajon jäljiltä niin entisöitynä tekniikka ja sisusta kulunein matoin,penkein ym voi mennä uuteen puuhun kuitenkin kuten jarrut,kone(öljyvuodot ainakin korj),sähköt ja maalauskin jne,jos hyvää aikoo!vaikea sanoa kun en ole nähnyt autoasi.löytyykö halukkaita sitten kumminkaan eli tosiostajia?5000e voi olla myyntihintana yläkanttiin...

        Ostaa, ei selittele. Tällä hetkellä nettiautossa myytävänä neljä kappaletta, yksi paperiton raato, yksi täysin pilattu ja kaksi asiallista. Tuo sinun kirjoituksesi on ostajan puhe, ennen kuin aloittaa helvetillisen tinkaamisen. Kun ei ole nähnyt autoa, on turha maalailla minkäänlaisia kuvia auton kunnosta. Tuon ikäinen GT on harrasteauto, jota juuri kukaan (täysjärkinen) ei ole hankkimassa käyttöautokseen, joten pikku siistiminen kuuluu asiaan.


      • pesussa...
        ostaja. kirjoitti:

        Ostaa, ei selittele. Tällä hetkellä nettiautossa myytävänä neljä kappaletta, yksi paperiton raato, yksi täysin pilattu ja kaksi asiallista. Tuo sinun kirjoituksesi on ostajan puhe, ennen kuin aloittaa helvetillisen tinkaamisen. Kun ei ole nähnyt autoa, on turha maalailla minkäänlaisia kuvia auton kunnosta. Tuon ikäinen GT on harrasteauto, jota juuri kukaan (täysjärkinen) ei ole hankkimassa käyttöautokseen, joten pikku siistiminen kuuluu asiaan.

        tosi ostaja ostaa!ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan kunhan rupeatte itse myymään harrasteautoa ja ajattelette vielä saavanne siitä rahaakin=)eli ei kannata irviä jos ei oikein tuntumaa..mitä kalliimpi,sen vaikeampi myydä ja mitä huonompi ja halvempi,ruikutetaan sen huonosta kunnosta ja hinnastakin.eli myytävä pitäisi olla tosi helmi ja myyjän kuuluisi antaa bensarahaakin kun viitsivät noin kaukaa lähteä hakemaan.hinta toki puolitettava tinkimisen päätteeksi ja takuu,tottakai!


    • ladamies nro 185

      Miten se on muka säilyny noin kauan? Meinaan vaan, et pitäshän siitä pahimmat karstat pöllyttää poi vähintään kuukauden välein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

      Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7553
    2. 105
      5553
    3. Se on hyvästi

      Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5037
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

      Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4426
    5. Alavuden sairaala

      Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3150
    6. Sisäsiittosuus

      Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2823
    7. Miksi sä valitsit

      Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2759
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

      Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2387
    9. Törkeää toimintaa

      Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2344
    10. Hei........

      Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1956
    Aihe