onko kukaan kuiva ja herkkä ihoinen kokeillut/käyttänyt laveran ihonhoitotuotteita? Mistä niistä? millasia kokemuksia on ollut?
nehän ei olis hirveen hintasiakaan!
lavera
6
3666
Vastaukset
- Pp
Joo, hyviä on! Minä olen käyttänyt niiden baby&kinder neutral sarjaa lapselle, mutta tiedän siellä olevan vastaava sarja aikuisellekin. Ja ei tosiaan ole hirveän hintaisia, ei ainakaan nyt kun ne on nettikaupan alessa!
- Suosittelija
Minä olen kokeillut laveran ihonhoitotuotteita...Suosittelen kokeilemaan Neutral-sarjan ihovoiteita, jotka on täysin hajustamattomia, ja herkkäihoisille tarkoitettuja. Käytän kyseisestä neutral-linjasta facial fluidia näin kesällä, sekä vartalovoidetta. Talvella totesin sarjan käsivoiteen erinomaiseksi, kun käsien iho halkeili pakkasen aiheuttamasta ylimääräisestä rasituksesta.Minulle on myös sopineet basis-sarjan tuotteet . Näissä tuotteissa on oma tuoksunsa, josta itse en juurikaan pidä, mutta tuotteiden koostumuus on tosi miellyttävä ja hyvä...
- sdlugia
Miten voi olla herkkäihoiselle jos siinä on niin paljon alkoholia? En uskalla kokeilla...
- ?
sdlugia kirjoitti:
Miten voi olla herkkäihoiselle jos siinä on niin paljon alkoholia? En uskalla kokeilla...
Luonnonkosmetiikassa usein käytetään alkoholia säilöntäaineena, ja alkoholimäärät tuotteissa on vähäiset, niin vähäiset ettei pitäisi kuivattaa ihoa. Siihen en osaa sanoa ärsyttääkö se sitten ihoa, joka on jo ärsyyntynyt ?... Miksi et kysy näytettä maahantuojalta niin ei tarvitse tilata tuotetta turhaan ?
- Luciana24
Itse olen käyttänyt laveran tuotteita jo jonkin aikaa ja tykkään kovasti sarjasti, on ehdottomasti suosikkini luonnonkosmetiikasta. :)
- tiksu222
Laveran ihonhoitotuotteista olen kokeillut ruusukuorintavoidetta, mikä ei ollut kovin kummoinen. Tuoksukin oli aika keinotekoinen :/ Laveran huulirasva on ollut kyllä ihan hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257057Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291148- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14786- 43763