Onko kukaan onnistunut edes melkein tekemään itse karaokeversion jostain kipaleesta poistamalla jollakin ohjelmalla vokaaliosuudet? Kokeilin eilen Analogin ilmaisohjelmaa ja ainakin siitä voin sanoa jo pienen kokeilun jälkeen, että tuo ohjelma ei ole edes perseestä vaan perseen takaa. Kunpa löytäisi jostakin toimivan ohjelman tähän tarkoitukseen. Ei se nyt haittaisi jos laulu kuuluu vähän läpi mutta jos käy niin kuin tuon Analog-ohjelman kanssa, että laulun lisäksi lähtee iso osa muutakin kipaleesta, niin eipä maksa vaivaa. Ja jos joku ehdottaa sitä sivustoa netistä josta voi tilata yksittäisiä kappaleita karaokeversioina niin ei auta - juuri niitä kappaleita joista haluaisin karaokeversiot ei löydy valikoimista.
Vokaaliosuuden poistaminen
4
208
Vastaukset
- tuota...
ainakin audacitystä löytyy semmoinen vocal removal -ominaisuus, kokeile sitä.
mitenkään onnistu, ei teoriassa eikä käytännössä. Joskus voi vaihevirhekikalla saada laulun pois....ja samalla puolet koko orkesteristakin.
- eihän...
se ihan täydellisesti onnistu muuten kuin että pääsee näpläämään niitä alkuperäisiä studionauhoja. Tuo audacityn vokaalinpoisto perustunee siihen että oletuksena laulu on panoroitu keskelle ja se poistaa kaikki siitä, toki siitä lähtee muutakin pois. Kaikki riippuu siitä miten täydellistä tai laadukasta ääntä haluaa, karaoketouhuihin kelvannee kunhan sieltä jotain mökää tulee.
- tubu.
musiikin laatua ja lopputulosta ajatellen vaikka yrittää kyhätä veljenpojista jonkinlainen bändin tapainen ja pyytää heitä soittamaan nuo kappaleet nauhalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416