Vokaaliosuuden poistaminen

tubu.

Onko kukaan onnistunut edes melkein tekemään itse karaokeversion jostain kipaleesta poistamalla jollakin ohjelmalla vokaaliosuudet? Kokeilin eilen Analogin ilmaisohjelmaa ja ainakin siitä voin sanoa jo pienen kokeilun jälkeen, että tuo ohjelma ei ole edes perseestä vaan perseen takaa. Kunpa löytäisi jostakin toimivan ohjelman tähän tarkoitukseen. Ei se nyt haittaisi jos laulu kuuluu vähän läpi mutta jos käy niin kuin tuon Analog-ohjelman kanssa, että laulun lisäksi lähtee iso osa muutakin kipaleesta, niin eipä maksa vaivaa. Ja jos joku ehdottaa sitä sivustoa netistä josta voi tilata yksittäisiä kappaleita karaokeversioina niin ei auta - juuri niitä kappaleita joista haluaisin karaokeversiot ei löydy valikoimista.

4

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota...

ainakin audacitystä löytyy semmoinen vocal removal -ominaisuus, kokeile sitä.

• mitenkään onnistu, ei teoriassa eikä käytännössä. Joskus voi vaihevirhekikalla saada laulun pois....ja samalla puolet koko orkesteristakin.

• eihän...

se ihan täydellisesti onnistu muuten kuin että pääsee näpläämään niitä alkuperäisiä studionauhoja. Tuo audacityn vokaalinpoisto perustunee siihen että oletuksena laulu on panoroitu keskelle ja se poistaa kaikki siitä, toki siitä lähtee muutakin pois. Kaikki riippuu siitä miten täydellistä tai laadukasta ääntä haluaa, karaoketouhuihin kelvannee kunhan sieltä jotain mökää tulee.

• tubu.

musiikin laatua ja lopputulosta ajatellen vaikka yrittää kyhätä veljenpojista jonkinlainen bändin tapainen ja pyytää heitä soittamaan nuo kappaleet nauhalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4261
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      65
      4084
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3522
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3093
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2769
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2552
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2264
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      13
      1387
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1252
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1036
    Aihe