Onko kukaan onnistunut edes melkein tekemään itse karaokeversion jostain kipaleesta poistamalla jollakin ohjelmalla vokaaliosuudet? Kokeilin eilen Analogin ilmaisohjelmaa ja ainakin siitä voin sanoa jo pienen kokeilun jälkeen, että tuo ohjelma ei ole edes perseestä vaan perseen takaa. Kunpa löytäisi jostakin toimivan ohjelman tähän tarkoitukseen. Ei se nyt haittaisi jos laulu kuuluu vähän läpi mutta jos käy niin kuin tuon Analog-ohjelman kanssa, että laulun lisäksi lähtee iso osa muutakin kipaleesta, niin eipä maksa vaivaa. Ja jos joku ehdottaa sitä sivustoa netistä josta voi tilata yksittäisiä kappaleita karaokeversioina niin ei auta - juuri niitä kappaleita joista haluaisin karaokeversiot ei löydy valikoimista.
Vokaaliosuuden poistaminen
4
183
Vastaukset
- tuota...
ainakin audacitystä löytyy semmoinen vocal removal -ominaisuus, kokeile sitä.
mitenkään onnistu, ei teoriassa eikä käytännössä. Joskus voi vaihevirhekikalla saada laulun pois....ja samalla puolet koko orkesteristakin.
- eihän...
se ihan täydellisesti onnistu muuten kuin että pääsee näpläämään niitä alkuperäisiä studionauhoja. Tuo audacityn vokaalinpoisto perustunee siihen että oletuksena laulu on panoroitu keskelle ja se poistaa kaikki siitä, toki siitä lähtee muutakin pois. Kaikki riippuu siitä miten täydellistä tai laadukasta ääntä haluaa, karaoketouhuihin kelvannee kunhan sieltä jotain mökää tulee.
- tubu.
musiikin laatua ja lopputulosta ajatellen vaikka yrittää kyhätä veljenpojista jonkinlainen bändin tapainen ja pyytää heitä soittamaan nuo kappaleet nauhalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292855- 1091132
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6887olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136749