Eli hakusessa olis punaisen kuparin väriset hiukset ja vinkkejä tahtoisin kuulla mikä väri pitäis värin kukoistuksessaan kauemmin kuin hetken?
Elumen väriä monet kehuu, saako sitä ostettua ihan kotiin että itse värjää?
Ja onko se kestoväri?
Entä kuinka usein punapäät värjäätte hiuksianne?
Minä kun värjään kampaajalla hiukset, väri on upea vain omasta mielestäni hetken.. pari viikkoa? ja väri on kesto väri..
Kupari väri joka ei heti haalistu?
4
1395
Vastaukset
- heli2562
kannattaa testaa piofirencen 8.34
- kämpääjä
Punainen on harmi kyllä väri, joka aina haalistuu. Punapigmentit eivät ole yhtä kestäviä kuten esim mustassa värissä sinipigmentit. Oikoreittiä ei ole, punainen/kupari/oranssi mikä se onkaan on haastava väri ylläpitää. Kampaamot myy suoravärejä ja sävyttäviä shampoita, niillä on helppo ja hyvä pidentää värjäysten väliä. Värjätylle hiukselle tehdyt tuotteet on myös jees. Mitä parempikuntoinen hius on, sitä paremmin värikin siinä pysyy.
- pa-ka..
lisäksi vältä auringossa oloa tai joku päähine päähän.
Vältä myös jokapäivä pesua, pesut haalistaa, vaikka kuin käyttäis värisuoja tuotteita.
- sodfjklsdf
colormask sarjasta varmaan löytyy sävyttävä hoitoaine joka ylläpitää väriäsi. Suosittelen todellakin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876