Muistaako joku sellaisen musiikkivideon, missä oltiin kai sisällä jossain talossa ja jonkinlaiset juhlat olivat käynnissä. Ihmisiä kulki koko ajan, ja aina jossain kohtaa video meni ympäri niin, että samat ihmiset tulivat samoista paikoista uudelleen kuvaan. Ainakin joku tarjoilija siinä kantoi laseja. Aikaa ehkä noin kymmenen vuotta. Tosi hyvät vihjeet, mut kiitti jos joku muistia.
Mikä video
5
271
Vastaukset
tyylistä musiikkia se oli? On tuossa jotain tuttua mutta kun ei välähdä :)
- Muistaako joku
..jotain sellaista kevyttä poppia. Vähän jokin Spillerin Groovejetin tai Whigfieldin tapainen. Ja sellaisen muistin vielä, että se oli yhtenä monista MTVn data videos videoista, ja niissä yksityiskohdissa kerrottiin, että videon kuvauksissa se tarjoilija oli kaatunut, mutta se leikattiin sitten lopullisesta pois. Kiitos edelleen, jos joku sattuu muistamaan.
- sapipi
Muistaako joku kirjoitti:
..jotain sellaista kevyttä poppia. Vähän jokin Spillerin Groovejetin tai Whigfieldin tapainen. Ja sellaisen muistin vielä, että se oli yhtenä monista MTVn data videos videoista, ja niissä yksityiskohdissa kerrottiin, että videon kuvauksissa se tarjoilija oli kaatunut, mutta se leikattiin sitten lopullisesta pois. Kiitos edelleen, jos joku sattuu muistamaan.
kylien video
- Sinne päin
sapipi kirjoitti:
kylien video
Ei ollut tämä eikä Kylien video muutenkaan, mutta samalla idealla. Hakemassani videossa oltiin tosiaan sisällä talossa/ravintolassa/discossa tms. Kiitos kuitenkin tästäkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244