Mä olen ruvennut kasvattamaan sellasta seksikästä risupartaa ja se onkin todella upee. Mä olen huomannut, että mun ulkoinen kauneus ikään kuin säteilee mun sisäiseen kauneuteen: parran myötä mun käyttäytyminen on muuttunut entistä rehvakkaamaks; ovet aukee sellasella voimalla et saranat paukkuu, mä puhun chickseille alentuvasti möreällä äänellä, mun on vaikea ottaa kisahaastetta vastaan jne.
Lähinnä siis positiivista asioita.
Mutta mutta, kolikolla on mös kääntöpuoli. Joskus parta kutittaa aika lailla ja matkan päästä näyttää siltä, että mun naama olis paskanen (mut siis läheltä katottuna se on ihan v*tun magee).
Emmä tiiä. Ei oo helppo olla mies tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Stressipainetta sinkoilee joka suunnalta.
Tulee mieleen se kiinalainen sananlasku, jonka mukaan: "Muoti on tosi vaikee juttu. Yhtenä päivänä sä oot IN toisena Out."
Miesten ulkonäköpaineet
20
316
Vastaukset
- uk-ko
Ensin mä näytin Che Guevaralta; sitten näytin ihan Pentti Saarikoskelta. Muutaman vuoden päästä muistutin Vincent van Goghia ja nykysin mut erottaa Karl Marxista lähinnä se, että Kallella oli tukka ja mulla ei.
Ei mitään paineita siis. Parta on ehdottomasti merkki epäilyttävästä luonteesta ja arveluttavista elämänarvoista: karisma on taattu, in tai out.oli tarkoitus keskittyä mun ulkonäköön ja siihen keneltä mä näytän. Mä en tunne noita sun mainitsemia malleja, mut on mustakin on sanottu, tään uuden parran myötä, et mä näytän ihan mallilta.
- uk-ko
Einsten1 kirjoitti:
oli tarkoitus keskittyä mun ulkonäköön ja siihen keneltä mä näytän. Mä en tunne noita sun mainitsemia malleja, mut on mustakin on sanottu, tään uuden parran myötä, et mä näytän ihan mallilta.
sen kasvaa vielä hetki, niin sit helpottaa ja ne lakkaa pilkkaamasta sua. Kutinakin loppuu samalla.
uk-ko kirjoitti:
sen kasvaa vielä hetki, niin sit helpottaa ja ne lakkaa pilkkaamasta sua. Kutinakin loppuu samalla.
pilkaa? Noi sun Marxit ja Guevarat vai? Kiva hei, mä kaipasin vähän vertaistukea ja nyt mun stressipainemittari on täbössä.
Kiitti vaan.- uk-ko
Einsten1 kirjoitti:
pilkaa? Noi sun Marxit ja Guevarat vai? Kiva hei, mä kaipasin vähän vertaistukea ja nyt mun stressipainemittari on täbössä.
Kiitti vaan.on tavallisia ihmisiä varten.
http://indochinaartgallery.files.wordpress.com/2007/02/lenin_na_tribune1.jpg uk-ko kirjoitti:
on tavallisia ihmisiä varten.
http://indochinaartgallery.files.wordpress.com/2007/02/lenin_na_tribune1.jpgkuvan malli on aika editorial-tyyppinen, ei niinkään commercial.
Mä en tiennyt et vertaistuki on just nyt OUT.- uk-ko
Einsten1 kirjoitti:
kuvan malli on aika editorial-tyyppinen, ei niinkään commercial.
Mä en tiennyt et vertaistuki on just nyt OUT.ja tämän ainoan kerran annan vertaistukea asiassa:
http://www.dyers.org/blog/beards/beard-types/
Tuosta meillä kaikilla on oppimista :-)
- Jazuli
helkkarin hienoo, et olet tyytyväinen habituksees ja kyllä se vaan heijastuu sitten käytöksessä..
very cool...Einstein..cool
=o)
eiks kutinaan yhtään auta partavesi..??mä roiskin mun naamalle sitä vihreetä Menneniä ja käyn aina santsaamassa vessassa sitä lisää pitkin päivää. Kollegat jää tuijottaa mun perään käytävillä, et miten toi jamppa voikin haista noin hyvältä.
- Jazuli
Einsten1 kirjoitti:
mä roiskin mun naamalle sitä vihreetä Menneniä ja käyn aina santsaamassa vessassa sitä lisää pitkin päivää. Kollegat jää tuijottaa mun perään käytävillä, et miten toi jamppa voikin haista noin hyvältä.
heh...kyllähän hyvän tuoksuinen jamppa aina enemmän pisteitä kerää, kun pahanhajuinen..selviö =o)
onko naiset alkanu käyttäytymään mitenkään oudosti...?? taikka ootko havainnu mitään seinille kiipeilyä taikka semmosta..?? häiriökäytöstä normissa käytöksessä =o)
ajattelin et ainakin noissa deodoranttia markkinoivissa mainoksissahan naiset aina sekoo hyvän tuoksuisesta miehestä, mutta jos sulla on "luukkikin"..hyvässä balansessa, niin tuli vaan iha mieleen kysyä tämmöstäkin sitte..
et varmaan joteki on myös naisten käytös pistäny silmään, kuinka ne reagoi sun lähellä..?? Jazuli kirjoitti:
heh...kyllähän hyvän tuoksuinen jamppa aina enemmän pisteitä kerää, kun pahanhajuinen..selviö =o)
onko naiset alkanu käyttäytymään mitenkään oudosti...?? taikka ootko havainnu mitään seinille kiipeilyä taikka semmosta..?? häiriökäytöstä normissa käytöksessä =o)
ajattelin et ainakin noissa deodoranttia markkinoivissa mainoksissahan naiset aina sekoo hyvän tuoksuisesta miehestä, mutta jos sulla on "luukkikin"..hyvässä balansessa, niin tuli vaan iha mieleen kysyä tämmöstäkin sitte..
et varmaan joteki on myös naisten käytös pistäny silmään, kuinka ne reagoi sun lähellä..??normista poikkeavaa. Ainahan ne menee banaaneiks, ku ne mut näkee.
- Jazuli
Einsten1 kirjoitti:
normista poikkeavaa. Ainahan ne menee banaaneiks, ku ne mut näkee.
aijjaa.. xo)
selevä...*bananasplit*
- "muodikasta" vai
partaveden käyttöä säännöstellä jo ympärillä olevia ihmisiäkin varten, sillä joku voi olla allerginen tuollaiselle
"haisulille". Parta kyllä olisi muuten ihan kiva.
Muodista puheen ollen. Entäs fiksu herrasmies joka on pukeutunut pukutakkiin, huopahattuun, jalassaan siniset Adidas verkkarit ja lenkkikengät???ihmettelevistä ilmeistä päätellen, ei oo tarttis vähentää Eau de kolongin käyttöä.
Ei Adduihin pukeutuminen tee susta fiksua.
- sirpamaikkarilta
tas Kelaan asiaa. Sinä ja sun partas. =D
- .,,..
Hae ens vuonna joulupukiksi.
Suuren vaikutuksen yleisöön teet varmasti myös sillä, jos värjäät mainitsemasi "risuparran" jollakin shokkivärillä, kasvatettuasi partasi sitä ennen esimerkiksi rinnan pituuteen asti. Bling, bling... - siloposki
Kerroit että parta kutisee.Se pitää kuule se partavärkki pestä hyvin ainakin kerran päivässä.Kutina voi johtua siitäkin että hygienia on puutteellista.Silloin ei kuule Mennenit auta, pikemminkin päinvastoin jos tuoksuu sekä partavesi että härskiintynyt parta...Ja karvatupen tulehdus jota partasilsaksikin kutsutaan..
- ...
tulee aluksi vaikka pesisikin. Johtuu siitä että iho on tottunut hengittämään vapaasti. Parissa viikossa kutina häviää kyllä, kun iho tottuu uuteen olotilaan.
aloitus! ;)
- jep jep...
Jos nyt keskittysit vaan sen alaparran sheivaamiseen.
ps ihan kiva trolli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837