Mulla on keratiinilla tehdyt sinettihiustenpidennykset. Keratiini on haurastunut ja kammatessa hiuksia lähtee kamala määrä, kohta enää mitään jäljellä! Osaatteko sanoa, teenkö itse jotain väärin vai onko sinetit paskat? Käytän shampoota, johon olen laittanut hoitoainetta suhteella 1/3.
Pidennykset irtoilee!!
6
1269
Vastaukset
- ...
Jos kävit ne kampaajalla laittamassa niin eikun sinne..eijoo ihan normaalia!
- Juttuja..
shampoo hoitoaine seoksen päähäsi ja ihmettelet, miksi sinetit tippuu? Kai tiedät, ettei hoitoainetta saa laittaa sinetteihin? Se haurastuttaa ne. Shampoo voidaan ohentaa vedellä, ei millään muulla. Sitten olennaisia juttuja on, että pesetkö ne useammin, kuin 2-3 kertaa viikossa? Käytkö saunassa? Revitkö niitä harjatessa? Pidätkö tiukalla letillä/ponnarilla? Niin paljon voi mokata, ettei mitään rajaa. Ja olitko mielellään kaks vuorokautta pesemättä hiuksia heti sinettien laiton jälkeen? Eli annoitko niiden kuivua kunnolla kiinni ja pesitkö hiuksesi syväpuhdistavalla, ennen sinettien kiinnitystä ja ethän vaan käyttänyt hoitoainetta ennen kiinnitystä?
- ääk ja kääkk
Sain ohjeen käyttää tätä shamppoo-hoitoaine seosta...? Kuulemma hiuspidennykset tarvitsevat enemmän hoitoa kuin omat. Käyn saunassa, käytän luonnonharjaa kammatessa. Pesen kaksi kertaa viikossa...
- faerieee
ääk ja kääkk kirjoitti:
Sain ohjeen käyttää tätä shamppoo-hoitoaine seosta...? Kuulemma hiuspidennykset tarvitsevat enemmän hoitoa kuin omat. Käyn saunassa, käytän luonnonharjaa kammatessa. Pesen kaksi kertaa viikossa...
Missä otit pidennykset, kun tuollaisen ohjeen olet saanut, ihan kampaajallako? On totta, että pidennykset tarvivat enemmän hoitoa kuin omat hiukset, mutta hoitoainetta ei missään tapauksessa saisi laittaa lähellekään tyveä. Hoitoaine kuuluu ainoastaan latvoihin! Todennäköisesti syy tohon haurastumiseen ja irtoiluun on juurikin se, että pidennyksiä on hoidettu väärin. On tosin olemassa huonolaatuisia sinettejäkin, mutta laadukkaatkaan sinetit eivät pysy hiuksissa jos ne joutuu kosketuksiin hoitoaineen kanssa.
Saunassa voi tietysti pidennyksien kanssa käydä, mutta hiukset on hyvä suojata pyyhkeellä eikä mennä ainakaan märillä hiuksilla saunaan. - saunassa
faerieee kirjoitti:
Missä otit pidennykset, kun tuollaisen ohjeen olet saanut, ihan kampaajallako? On totta, että pidennykset tarvivat enemmän hoitoa kuin omat hiukset, mutta hoitoainetta ei missään tapauksessa saisi laittaa lähellekään tyveä. Hoitoaine kuuluu ainoastaan latvoihin! Todennäköisesti syy tohon haurastumiseen ja irtoiluun on juurikin se, että pidennyksiä on hoidettu väärin. On tosin olemassa huonolaatuisia sinettejäkin, mutta laadukkaatkaan sinetit eivät pysy hiuksissa jos ne joutuu kosketuksiin hoitoaineen kanssa.
Saunassa voi tietysti pidennyksien kanssa käydä, mutta hiukset on hyvä suojata pyyhkeellä eikä mennä ainakaan märillä hiuksilla saunaan.ei kannata asua. Itse olen vältelly aina ekan kuukauden saunaa, kuin ruttoa ja ollut pesemättä pidennyksiä ekaan 48-72 tuntiin laitosta, jotta olen voinut olla varma, etten itse aiheuta niiden katoa. Sinetit pysyvät päässäni 6-8kk. Tämä on huono juttu, kun tuo hoitoaine voi hyvin olla syy ongelmaan ni asiasta ei voi valittaa oikein mihinkään. Kuten edellinen kysy ni laitoitko sen kampaamossa?
Voit ihan reilusti vastata tuohon kampaamo kysymykseen, koska minulta et ainkaan saa aiheesta mitään saarnaa. ;) Itse ostelen sinetit huutonetistä ja laitatan milloin kenelläkin, jonka täältä bongaan. Tällöin otan itse vastuun pidennyksen laadusta ja pysyvyydestä, mutta ongelmia ei ole kyllä ollut koskaan. Eroa kampaamon pidennyksiin ei edes huomaa, sillä niitäkin mulla on ollu kolme. Tai no jostain syystä kampaamon pidennys tippu nopeemmin, mut on mulla niissäkin ennätys tuo 6kk. Eli itse suosin näitä itse tilaamiani sinettejä, koska ne ainkin pysyy ja pirun pitkään.
Eli kysymys kuuluukin, mistä tilasit sinetit jos laitatit ne jollain yksityisellä? Et voisko niissä nyt kuitenkin olla vikaa.. - OHENTAA???
jos laitat shampooseen vettä niin saat kyllä aikaiseksi sellaiset bakteerikasvustot sinne pulloosi ettei mitään rajaa... siis vesi EI ole puhdasta vaikka niin voisi kuvitella... shampoista ja hoidoista menee kaikki teho jos niitä laimentelette ja sotkette.. shampoiden ja hoitojen ph arvot on niin erilaisia et ei mitään älyä sotkee niitä.. yleensä jos pidennyksessä on jotain vikaa niin vika on melkeimpä pääsääntöisesti käyttäjässä... ei niissä pidennyksissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne202227Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv282088Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941647Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k521609Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel761580- 1131430
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.501368- 831129
Martina haluaa tasoisensa miehen
Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol240997Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä
Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom21885