Varalla oleminen???

onko ajan haaskausta

Haluaisin kohdistaa tämän kysymyksen nettideittaaville miehille. Eli tiedustelen pidätkö ns."varalla" useita kirjeystäviä. Tarkoitan siis tälläistä vastapuolen pitämistä löysässä hirressä....Olen kohdannut nettideiteillä miehiä, joiden tarkoitusperästä ei oikein ota selkoa. Eivät osaa lopettaakaan, eivätkä sitten tee mitään asioiden (tapaamisten) etenemiseksikään. Miksi ylipäänsä kirjoitella jos ei sitten oikeasti kiinnosta?? Osa sitten vain liukenee, eli kirjeitä ei vain enää sitten tule, ja ilmeisesti joku toinen kiinnostavampi sattui eteen. Onko se NIIN vaikeaa olla rehellinen?

5

582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittelemassa...

Mutta en ole pitänyt ketään varasijoilla, ehkä syy on enimmäkseen laiskuudessa.:) Mieluummin kuitenkin tutustun siihen yhteen, jonka kanssa tuntuu ajatukset menevän yksiin, nopeasti ja tapaaminenhan se vasta sitten ratkaisee miten käy.

• Armo rules

tekee kerralla useammalle naiselle lähestymisen niin oletuksena on että voi saada joitakin vastauksia. Näitä sitten joutuu yhtäaikaa käsittelemään ja väkisinkin syntyy päällekkäisyyttä. Jos lähettäisi vaan yhdelle viestin niin olisi aika tuskastuttavan ääliömäistä odotella vastausta jota ei kenties koskaan kuulu - siks aloitus tehdään useammalle kerralla.
      Tutustuminen taas vie oman aikansa ja toiset avautuu nopeammin kuin toiset - silti mielestäni kaikille on hyvä antaa mahdollisuus itsensä aitoon ilmaisemiseen.
      Sitten kun huomaa ajattelevansa toista enemmän kuin toista niin olisi tosiaan kohteliasta ilmoittaa ettei yhteistä tulevaisuutta ole näköpiirissä. Ei sen tosiaan pitäis olla vaikeaa.
      Mieluiten sitä yhteen kerrallaan panostaisi mutta se vaan tuppaa olemaan niin ettei se vastapuolikaan niin tee joten ajatukset voi alussa vähän harhailla.

• siinä voi senkin

takia jättää vastaamatta naiselle jos nainen antaa ymmärtää että pitäisi ola joku superpanomies joka osaa kaikki temput, ja siis vielä enemmän kuin tämä k.o. nainen joka hänkin on vuosikymmenet treenannut nussimista eri miesten kanssa. Tähän jos sitten miehellä on vain jotain satunnaisia lyhyitä seurusteluja joissa niissäkään ei ole mitään järin kiihkeää seksiä harrastettu, niin kyllä siinä äijä helposti mieluummin vetäytyy kun lähtee tällaista naista nussimaan, varsinkin silloin jos ei koe naista edes viehettävän näköiseksi. Eihän siitä tällasen naisen kanssa kuitenkaan mitään tulisi, kyllä tällaisten naisten on parempi hakea vaan niitä kaikki temput tuntevia pnomiehiä. Se tietenkin on että panomiehet hakevat nussittavakseeen paremmin vaan näitä nuoria naisia ja jättävät näiden vanhentuneiden naisten nussimisen tykkänään jossain vaiheessa.

• täh ????? XD

Olihan toi trolli, olihan?

• On tää opettelua

Olen kyllä nainen, mutta kysymys on hyvä niin naisille kuin miehillekin.

Omasta mielestäni on aivan ymmärrettävää ja hyväksyttävää, että kun ei ole edes tavattu, niin kiinnostavia voi olla monta, ja voi olla hieman harhailevat ajatukset siitä, että kenet oikeastaan tapaisi vai kaikkiko kiinnostavan siestin lähettäneet.

Itse pyrin sihen että vastaan jokaiselle totuudenmukaisesti, kerron kiinnostuksen, keron tapaanko myös muita, kerro jos en ole kiinnostunut ja kerron jos en ole enää kiinnostunut. Näin toivoisin minuakin kohdeltavan. odotuttaminen on viheliäistä.

Mutta koska en voi tietää, miten joku muu käyttäytyy enkä määrätä sitä, yritän täst'lähin olla aloitteellinen jaaina kysyä myös toisen aikeet, tyyliin: oletko kiinnostunut tapaamaan, tapaammeko, milloin, vastaathan viestiin viikon kuluessa jne. siis kerron itse missä odottelurajani menee, ja jos se ylittyy, yritän unohtaa koko tyypin.

Mutta yksi ongelma on jäänyt: Jos lähetän viestin kiinnostavalle miehelle, mutta hän ei kirjaudukaan enää pitkään aikaan sisään, siis profiili on siellä, mutta mies ei käy katsomassa sitä. Todennäköisesti monet pitävät profiilin näkyvissä, mutta eivät kirjaudu sisään, jos ovat tavanneet jonkun henkilön joka on kiinnostava, mutta jatko on vielä epävarmaa. Kauanko odotella, että k.o. henkilö tulee viestejään lukemaan. Jos tapaus on kiinnostava, ei tee mieli edes lähestyä ketään toista tai näyttää vihreää valoa kenellekään ennen kuin on tältä yhdeltä kiinnostavalta kuullut vastauksen (ja sanut ehkä pakit..) mutta kauanko odotella ja miten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe