Niin, vaikuttaako rauhoittavien lääkkeiden syöminen lihaskasvuun negatiivisesti? Joudun tietyistä syistä syömään tällä hetkellä rauhoittavia sekä unitabuja. Voimaharjoittelussa ainakin huomaa, että ei ole kaikki voima "käytössä" ihan 100%.
Rauhoittavien vaikutus
14
4133
Vastaukset
- bentso-olio
Itse kun otan rauhoittavan niin olen puolipäivää pyörryksissä!
- Tabulaattori
Tuossa mainitsin seuraavaa"Voimaharjoittelussa ainakin huomaa, että ei ole kaikki voima "käytössä" ihan 100%."
En ole väittänytkään treenaavani kovaa, koska ei tunnu oikein olevan kaikki poweri käytössä. Mutta, enhän sitä kysynytkään. Vaan kysyin lihaskasvusta??? - myönnä vaan pois
Tabulaattori kirjoitti:
Tuossa mainitsin seuraavaa"Voimaharjoittelussa ainakin huomaa, että ei ole kaikki voima "käytössä" ihan 100%."
En ole väittänytkään treenaavani kovaa, koska ei tunnu oikein olevan kaikki poweri käytössä. Mutta, enhän sitä kysynytkään. Vaan kysyin lihaskasvusta???Saanko arvata? roinasit ennen mielenterveys/ uniongelmia ?
- Ei ole
myönnä vaan pois kirjoitti:
Saanko arvata? roinasit ennen mielenterveys/ uniongelmia ?
olemassa mielenterveysongelmia. Ruumis voi olla terve tai sairas, mieli ei. Sairas mieli on sairas samalla tavalla kuin sairas vitsi on sairas. Mielisairaus on kielikuva.
- bentso-olio
Tabulaattori kirjoitti:
En ole väittänytkään treenaavani kovaa, koska ei tunnu oikein olevan kaikki poweri käytössä. Mutta, enhän sitä kysynytkään. Vaan kysyin lihaskasvusta???jos haluaa lihaskasvua aikaiseksi. Itse en voi treenata ollenkaan puoleen päivään jos olen rauhoittavan ottanut,väsyttääkin niin penteleesti. Eli sitäkautta vaikuttaa lihaskasvuun negatiivisesti jos harjoittelusi kevenee.
- Tuskin _
vaikuttaa merkittävästi. Kyllähän buranakin hidastaa lihastenkasvua, mutta ei sillä ole käytännössä mitään merkitystä.
- mr. diabam
mulla toimii rauhoittavat hyvin. kun otan diabamin niin mulle tulee rauhallinen olo. diabam rauhoittaa.
tunnen olevani kuin lämpimässä kylvyssä ja joku hieroo sienellä selkääni. kuvittelen että omena on suussani.
no ei.
ei tarttee kyllä sitä miettiä että väheneekö lihaskasvu lääkkeiden seurauksena. ei nimittäin vähene eikä vaikuta mitään.
eikä sitä nappia tarvitse just ennen treeniä ottaa.
treenaat niillä painoilla millä jaksat treenata ja lihaskasvu toimii aivan samalla tavalla. vaikka söisit sieniä tai pikku kiviä. - knowledge
jos joutuu vetää rauhottavia ja unilääkkeitä iltaan ni voi olla varma ettei elimistö ota parhaalla mahdollisella tavalla treenejä vastaan. Sinuna keskittyisin pääsemään ensin eroon unilääkkeistä ja vasta sen jälkeen keskittymään salitreenaamiseen täysillä. Niin kauan kun yrität eroon unilääkkeistä vain köykäistä ja
"hyvältä tuntuvaa treeniä", ei kannata vetää täyttä jos nukkuminen on lääkkeitten varassa. Kroppa ei palaudu millään jos nukkuminen on hataraa.. kova treeni on siis enemmän haitaksi kuin hyödyksi. - oxamin..
ei niinkään treenin energisyyteen ja jaksamiseen.
Tuoteselosteessakin taitaa olla tuosta maininta että aiheuttaa lihasheikkoutta. Tai jos ei ole niin ainakin jostain netin virallisilta lääkesivuilta löytyy tommonen maininta.
Niin voimankäytössä kyllä olen huomannut selvän vaikutuksen mutta en ollenkaan taas siinä miten kovaa treenin silti voi vetää läpi. Eli aika täysillä silti jaksaa treenata. Eli tommoseen niinku lenkkeilyyn ei tuntus vaikuttavan ollenkaan. - Teinibodari
Rauhoitu nyt ei lääkkeet mitään vaikuta, niinhän kaikki roinaajat perustelevat.
- Näinkin
IIte pääsin Diapamin ja Imovanen käytöstä eroon nimenomaan sillä, että aloin treenaamaan helvetin kovaa ja aloin keskittymään bodailuun ihan tosissaan.
- Hujala...
Toi knowledge puhuu täyttä paskaa.
Ne ei vaikuta millään tavalla sun lihaskasvuun. Riippuu vähän mitä määriä syöt, että miten päivällä jaksat. Niihinkin totus tosi nopeasti, eikä väsytä enää päivällä, ellet sitten lisää käytön määrää, mitä ei voi suositella kenellekään, toleranssi kasvaa nopeasti.
No aineet vaikuttaa keskushermostoon ja lihaksett oimii saliharjoittelussa tahdonalaisen hermoston kautta. Ne ei millään tavalla vaikuta lihasten kasvuun jos lihas on saanut riittävän ärsykkeen kasvaakseen. Päinvastoin, jos et muuten nukkuisi niin lihaskasvu olisi heikkoa, joskaan ei olematonta. Parempi tietysti ilman, mutta lihaskasvuun ne ei vaikuta. Tosiaankin yritä vähentää, ei niiden pitäisi päivällä väsyttää. Väsyneenä ei kannata mennä salille koskaan, koska keho ei ole silloin valmis kovaan rääkkiin ja onnettomuusriskikin kasvaa väsyneenä. - Anonyymi
Vanha ketju mut itse syön xanoria 3mg päivä ja olen näin saanut massaa lisää huomattavan nopeassa ajassa ja palautuminenkin on nopeampaa ja ruokahalu kasvanut huomattavasti. Ensimmäistäkään negatiivista vaikutusta en ole havainnut
- Anonyymi
toivon itse, ettei kovin montaa rauhoittavia tarvitsevaa bodaaja-hulkkia kävele ilman isompaa taluttajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875