Rauhoittavien vaikutus

Tabulaattori

Niin, vaikuttaako rauhoittavien lääkkeiden syöminen lihaskasvuun negatiivisesti? Joudun tietyistä syistä syömään tällä hetkellä rauhoittavia sekä unitabuja. Voimaharjoittelussa ainakin huomaa, että ei ole kaikki voima "käytössä" ihan 100%.

14

3701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bentso-olio

      Itse kun otan rauhoittavan niin olen puolipäivää pyörryksissä!

      • Tabulaattori

        Tuossa mainitsin seuraavaa"Voimaharjoittelussa ainakin huomaa, että ei ole kaikki voima "käytössä" ihan 100%."
        En ole väittänytkään treenaavani kovaa, koska ei tunnu oikein olevan kaikki poweri käytössä. Mutta, enhän sitä kysynytkään. Vaan kysyin lihaskasvusta???


      • myönnä vaan pois
        Tabulaattori kirjoitti:

        Tuossa mainitsin seuraavaa"Voimaharjoittelussa ainakin huomaa, että ei ole kaikki voima "käytössä" ihan 100%."
        En ole väittänytkään treenaavani kovaa, koska ei tunnu oikein olevan kaikki poweri käytössä. Mutta, enhän sitä kysynytkään. Vaan kysyin lihaskasvusta???

        Saanko arvata? roinasit ennen mielenterveys/ uniongelmia ?


      • Ei ole
        myönnä vaan pois kirjoitti:

        Saanko arvata? roinasit ennen mielenterveys/ uniongelmia ?

        olemassa mielenterveysongelmia. Ruumis voi olla terve tai sairas, mieli ei. Sairas mieli on sairas samalla tavalla kuin sairas vitsi on sairas. Mielisairaus on kielikuva.


      • bentso-olio
        Tabulaattori kirjoitti:

        Tuossa mainitsin seuraavaa"Voimaharjoittelussa ainakin huomaa, että ei ole kaikki voima "käytössä" ihan 100%."
        En ole väittänytkään treenaavani kovaa, koska ei tunnu oikein olevan kaikki poweri käytössä. Mutta, enhän sitä kysynytkään. Vaan kysyin lihaskasvusta???

        jos haluaa lihaskasvua aikaiseksi. Itse en voi treenata ollenkaan puoleen päivään jos olen rauhoittavan ottanut,väsyttääkin niin penteleesti. Eli sitäkautta vaikuttaa lihaskasvuun negatiivisesti jos harjoittelusi kevenee.


    • Tuskin _

      vaikuttaa merkittävästi. Kyllähän buranakin hidastaa lihastenkasvua, mutta ei sillä ole käytännössä mitään merkitystä.

    • mr. diabam

      mulla toimii rauhoittavat hyvin. kun otan diabamin niin mulle tulee rauhallinen olo. diabam rauhoittaa.
      tunnen olevani kuin lämpimässä kylvyssä ja joku hieroo sienellä selkääni. kuvittelen että omena on suussani.

      no ei.

      ei tarttee kyllä sitä miettiä että väheneekö lihaskasvu lääkkeiden seurauksena. ei nimittäin vähene eikä vaikuta mitään.
      eikä sitä nappia tarvitse just ennen treeniä ottaa.

      treenaat niillä painoilla millä jaksat treenata ja lihaskasvu toimii aivan samalla tavalla. vaikka söisit sieniä tai pikku kiviä.

    • knowledge

      jos joutuu vetää rauhottavia ja unilääkkeitä iltaan ni voi olla varma ettei elimistö ota parhaalla mahdollisella tavalla treenejä vastaan. Sinuna keskittyisin pääsemään ensin eroon unilääkkeistä ja vasta sen jälkeen keskittymään salitreenaamiseen täysillä. Niin kauan kun yrität eroon unilääkkeistä vain köykäistä ja
      "hyvältä tuntuvaa treeniä", ei kannata vetää täyttä jos nukkuminen on lääkkeitten varassa. Kroppa ei palaudu millään jos nukkuminen on hataraa.. kova treeni on siis enemmän haitaksi kuin hyödyksi.

    • oxamin..

      ei niinkään treenin energisyyteen ja jaksamiseen.

      Tuoteselosteessakin taitaa olla tuosta maininta että aiheuttaa lihasheikkoutta. Tai jos ei ole niin ainakin jostain netin virallisilta lääkesivuilta löytyy tommonen maininta.

      Niin voimankäytössä kyllä olen huomannut selvän vaikutuksen mutta en ollenkaan taas siinä miten kovaa treenin silti voi vetää läpi. Eli aika täysillä silti jaksaa treenata. Eli tommoseen niinku lenkkeilyyn ei tuntus vaikuttavan ollenkaan.

    • Teinibodari

      Rauhoitu nyt ei lääkkeet mitään vaikuta, niinhän kaikki roinaajat perustelevat.

    • Näinkin

      IIte pääsin Diapamin ja Imovanen käytöstä eroon nimenomaan sillä, että aloin treenaamaan helvetin kovaa ja aloin keskittymään bodailuun ihan tosissaan.

    • Hujala...

      Toi knowledge puhuu täyttä paskaa.

      Ne ei vaikuta millään tavalla sun lihaskasvuun. Riippuu vähän mitä määriä syöt, että miten päivällä jaksat. Niihinkin totus tosi nopeasti, eikä väsytä enää päivällä, ellet sitten lisää käytön määrää, mitä ei voi suositella kenellekään, toleranssi kasvaa nopeasti.

      No aineet vaikuttaa keskushermostoon ja lihaksett oimii saliharjoittelussa tahdonalaisen hermoston kautta. Ne ei millään tavalla vaikuta lihasten kasvuun jos lihas on saanut riittävän ärsykkeen kasvaakseen. Päinvastoin, jos et muuten nukkuisi niin lihaskasvu olisi heikkoa, joskaan ei olematonta. Parempi tietysti ilman, mutta lihaskasvuun ne ei vaikuta. Tosiaankin yritä vähentää, ei niiden pitäisi päivällä väsyttää. Väsyneenä ei kannata mennä salille koskaan, koska keho ei ole silloin valmis kovaan rääkkiin ja onnettomuusriskikin kasvaa väsyneenä.

    • Anonyymi

      Vanha ketju mut itse syön xanoria 3mg päivä ja olen näin saanut massaa lisää huomattavan nopeassa ajassa ja palautuminenkin on nopeampaa ja ruokahalu kasvanut huomattavasti. Ensimmäistäkään negatiivista vaikutusta en ole havainnut

    • Anonyymi

      toivon itse, ettei kovin montaa rauhoittavia tarvitsevaa bodaaja-hulkkia kävele ilman isompaa taluttajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe