Haittaavatko riippuvat tissit?

Tantsa

Haittaavatko?
Vaikka riippuisivat vain vähän? Ettei paljoa niin kuin mummotissit.

Omasta mielestäni ei. Mielummin isommat vaikkakin riippuvat tissi eikä mitään pieniä.

52

10944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m41v

      Kunhan on isot niin ei haittaa ja ainahan isot tissit riippuu jonkin verran.

    • 83

      Pahintahan on sellaset patalaput, eli A-kokoiset ja riippuvat.. toki C-koko alkaa jo vähän riippua ja taitaapa B-kuppikin olla harvemmalla aikuisella naisella aivan terhakoimmillaan, kunhan nyt ei mitään lehmän D-kuppia ja navassa roikkuenkaan sitten ole.

      • ieotår

        "asiantuntija" tämäkin mahtoi kirjoittaa...?!?!?!
        Kovin on vähäiset tietosi naisten kuppikoista! Miten saat A-kupin rinnat roikkumaan - mikä niissä roikkuu..? Hölmöä yleistämistä koko juttu alusta loppuun, koska paljon on kiinni naisen pituudesta ja painostakin.
        Itse olen 35 v nainen, kuppikoko F ja kyllä napaan on vielä melkoisesti matkaa! Eiväthän nuo nyt suoraan eteenpäinkään törrötä, mutta miksi ihmeen nahkapusseiksi sinä kuvittelet naisen rintojen muuttuvan ajan myötä?!


      • 83
        ieotår kirjoitti:

        "asiantuntija" tämäkin mahtoi kirjoittaa...?!?!?!
        Kovin on vähäiset tietosi naisten kuppikoista! Miten saat A-kupin rinnat roikkumaan - mikä niissä roikkuu..? Hölmöä yleistämistä koko juttu alusta loppuun, koska paljon on kiinni naisen pituudesta ja painostakin.
        Itse olen 35 v nainen, kuppikoko F ja kyllä napaan on vielä melkoisesti matkaa! Eiväthän nuo nyt suoraan eteenpäinkään törrötä, mutta miksi ihmeen nahkapusseiksi sinä kuvittelet naisen rintojen muuttuvan ajan myötä?!

        ..kyllä ne a ja b kupitkin voivat roikkua
        http://www.advanced-art.com/Aug-Spec/tub1a.jpg


      • Siks korjattu :)
        ieotår kirjoitti:

        "asiantuntija" tämäkin mahtoi kirjoittaa...?!?!?!
        Kovin on vähäiset tietosi naisten kuppikoista! Miten saat A-kupin rinnat roikkumaan - mikä niissä roikkuu..? Hölmöä yleistämistä koko juttu alusta loppuun, koska paljon on kiinni naisen pituudesta ja painostakin.
        Itse olen 35 v nainen, kuppikoko F ja kyllä napaan on vielä melkoisesti matkaa! Eiväthän nuo nyt suoraan eteenpäinkään törrötä, mutta miksi ihmeen nahkapusseiksi sinä kuvittelet naisen rintojen muuttuvan ajan myötä?!

        Ei kai ne iän myötä, mut imetys (-kset) tekee tehtävänsä ;)


      • ei aina niin
        Siks korjattu :) kirjoitti:

        Ei kai ne iän myötä, mut imetys (-kset) tekee tehtävänsä ;)

        Toin nyt on kans täyttä p:t'ä että automaattisesti imetys pilaa rinnat. Minä olen kaks lasta imettänyt ja rinnat on c-kuppia ja terhakammat kuin monella ei-imettäneellä sohvaperunalla. Liikuntaa kun viitisii harrastaa ja treenata rihaksiaan niin eipä ole miehellä ollut valittamista. Kuten ei muussakaan vartaloss, vaikka mukulat olen pyöräyttänyt. Ei ylipainoa eikä arven arpea, suonikohjuja tahi peräpukamia.Geeneistäkin on kiinni kellä ne rinnan roikkuu vaikka olis ne nahakakintaat kuppia a.


    • Janne K.

      Riipparit on kamalia. Mieluiten terhakka a- tai b-kuppi.

      • yyyyääääkkkkkk

        Entäs riippuva a-kuppi? Kun roikkuu pienet tyhjät patalaput jotka menee a-kupin rintaliiveihin.


    • eieiei - 123

      Tykkään suurista rinnoista ja niiden kuuluuin roikkua. Ei haittaa siis yhtään.

    • Miks haittais?

    • sdbdv

      Joskus nuorena ne kauheat riipparit oli melkoinen turn-off naisessa, mutta nyt kun ikää on jo se yli 30 mittarissa, niin eipä noista riipputisseistä enää mitään haittaa suhteen kannalta ole.

      Mutta kyllä minä vieläkin olen sitä mieltä ettei ne riipputissit miltään hyvältä näytä alle 20 vuotiaalla naisella ::)

    • .........

      Minusta tämä kaikki tämmöinen arvostelu on täyttä paskaa. Haluan vain ihanan ja kiltin naisen joka rakastaa minua samalla tavalla kuin minä rakastan häntä ja pidän hänestä huolta. T. Pitkä, komea ja miehekäs mies joka on kuitenkin aika ujo monesti ihmissuhteissa

      • ................,,,

        Olipa " Blaablaa" : lla kaunis vastaus.

        Kiva että sinunlaisia miehiä on olemassa !

        T, joku joka luuli toivon olevan mennyttä


      • T. tyttönen..
        ................,,, kirjoitti:

        Olipa " Blaablaa" : lla kaunis vastaus.

        Kiva että sinunlaisia miehiä on olemassa !

        T, joku joka luuli toivon olevan mennyttä

        "T. Pitkä, komea ja miehekäs mies joka on kuitenkin aika ujo monesti ihmissuhteissa" vaikutat tosi ihanalta ja herttaiselta :))
        T. Sydämeni sulamaan saanut Pitkä, komea ja miehekäs mies joka on kuitenkin aika ujo monesti ihmissuhteissa


      • Blaablablaa
        T. tyttönen.. kirjoitti:

        "T. Pitkä, komea ja miehekäs mies joka on kuitenkin aika ujo monesti ihmissuhteissa" vaikutat tosi ihanalta ja herttaiselta :))
        T. Sydämeni sulamaan saanut Pitkä, komea ja miehekäs mies joka on kuitenkin aika ujo monesti ihmissuhteissa

        Ja minä kans :) Haluan vain ihanan ja kiltin naisen joka rakastaa minua samalla tavalla kuin minä rakastan häntä ja pidän hänestä huolta.

        T. Ruma lihava kalju lyhyt pätkä. Vieläkö kelpaa?


      • Tsädään
        Blaablablaa kirjoitti:

        Ja minä kans :) Haluan vain ihanan ja kiltin naisen joka rakastaa minua samalla tavalla kuin minä rakastan häntä ja pidän hänestä huolta.

        T. Ruma lihava kalju lyhyt pätkä. Vieläkö kelpaa?

        Kyllä ne sunkin ylikilot kunnon sänkyjumpalla lähtis ja annat mun puol vuotta tehä pöperöt.. lähdet edes pari kertaa iltalenkille mun mukaan, salilla ei tarvi käydä kun kotona mulla on vehkeet.. ok? ;) Rumuus on katsojan silmässä.

        Ja niin.. kaikki yli 161cm ovat tarpeeksi pitkiä miehiä meille joillekin pätkille..


    • Vanha akka

      niin ei voi mitään...vaikka onhan tuolla ukollakin vitjamunat :D

    • yxkaxnixnax

      Ei si tissien asento niin kiinnostava juttu ole. Sojottakoot vaikka sivulle. Tärkeempää on että nainen pitää niiden hyväilystä.

    • Who cares??

      Ihan sama, jos jotakuta riipputissit haittaa. Mitäs sitten?

    • tisseistä riippuu

      Aivan samaa mieltä. Mitä haittaa jos riippuvat. Harva nainen ihan julkisesti tissit paljaana kulkee ja yleensä monet naiset käyttävät rintaliivejä joten ei luulis kauheasti häiritsevän onko riipputissit puseron alla vai ei. Enempi luulis ärsyttävän sellanen nainen joka väärässä paikassa esittelee rintojaan jättämällä liivit pois paitansa alta, kyseinen muija vaikuttaa silloin aika halvalta ja tyrkyltä ;). Äijien suhtautuminen tuohon asiaa tietenkin riippuu siitä onko tissien esittelijä pienitissinen vai riipputissinen ;D ;D ;D

    • RRRRRRRinnat

      Kyllä se vaan on tosiasia et rinnat rupee riippumaan ,kun imettää ja ikäkin saa
      ne riippumaan.Näille ei vain voi mitään.
      Ei ne miehetkään iän myötä pysy hehkeinä,kyllä niilläkin on omat ongelmansa.

    • PusNus

      Antakaa mulle TISSIÄ!!

    • lehmä...ammuuu

      Kyllä ne haittaa, ainakin kun täällä näitä viestejä on lukenut. Riipputissisiä on verrattu, lehmiin ja matameihin. Ei kaikki ole syntyissään saanneet pieniä pystyrintoja lahjaksi vaan on annettu kamalat utareet lahjaksi, joita nykymiehet näitten tekstien mukaan inhoavat :(

      • Opettele lukemaan

        Eihän niitä ole melkein KUKAAN haukkunut!


    • itmies

      No ei todellakaan haittaa. Samoilla linjoilla olen kuin ap, eli mieluummin isot kuin pienet.

    • Kiva lukea

      Ihanaa kuinka moni täällä sanoo että ei haittaa. Olen tosissaan ollut vähän huolissani kun nyt kuuskymppisenä meinaa tissit ruveta laskeutumaan, että kehtaanko enää näyttäytyä uimapuvussa tai edes edes omalle miehelle ilman paitaa. Ja kun asialle ei voi kuitenkaan mitään... No näkeehän uimarannoilla paljon pahempia, joita asia ei näytä vaivaavan yhtään, mutta kyllä oman kehon muuttumiseen on kuitenkin vaikea tottua. Ruusuja teille ihanille miehille, jotka vastasitte niin suloisen sallivasti!

    • hiuhgoibb576

      Ei, mutta riippuvat raskausarvilla, nuorella ihmisellä, on karseat.

      • plääääääääääääh

        Arpia on ollut aina, en ole älynnyt hävetä. En tiedä millä tuon olisi voinut sitten estää, ehkä sitten jollain, mutta kun ne rinnat tulivat joskus ala-asteella yhdessä hujauksessa, vuonna miekka ja kivi jolloin ala-asteella oltiin yleisestikin vielä henkisesti lapsia. En barbileikeiltäni ollut ihan menossa mukana ja tutkimassa olisiko arpien muodostumiselle jotain voinut tehdä.... Eikähän ne mihinkään häviä kun ovat kerran tulleet. Ei ole tosin kukaan valittanut päin naamaa ainakaan.


      • haaveiluahaaveliua

        kuvailit juuri mua rintoineni :D hienoa... no kyllä mä itsekin olen tajunnut, ettei nä niin kauniit ole. Toivon, että löydän joskus miehen, jolle rinnat ei ole kaikki kaikessa, vaan pitää musta aidosti ihmisenä. :) haaveilua ehkäpä.


    • isotissitäti

      50-vuotiaana riipputissinä on pakko ottaa huumorilla se, että tissejä saa välillä kaivaa kainalosta. Aika ärsyttävät näin helteellä :D
      Kuitenkin olen aika tyytyväinen näihin luomuihin. Laadukkailla ja hyvännäköisillä rintaliiveillä pelastaa paljon.
      Ja miksei muka omalle miehelle voi riippareitaan näyttää? Ehän mieskään pysty välttämään iän tuomiamuutoksia.

      • ihailevamies

        Silloin on väärän ihmisen kanssa yhdessä jos ei kelpaa sellaisena kun on.


    • rumat...

      Voi miten tärkeistä asioista täällä keskustellaankaan...:)))...eikös se ole sama minkäkokoiset esim. kuusikymppisellä mummolla on, eikö tärkeintä jo tuossa iässä ole terveys, esim. rintasyöpää on niin paljon....

      henkilökohtaisena mielipiteenäni sanon että suuret rinnat, vaikka eivät riippuisikaan ovat useimmilla naisilla suhteettomat muuhun vartaloon ja olemukseen nähden, ja siis rumat. Minusta jotenkin lehmämäiset, ja mikään ei vanhenna nuorta naista enempää kuin suuret rinnat, kuin ikämummoilla, ...ja tiedoksi, kyllä rinnat iän myötä alkavat roikkua, siinä ei auta mikään...ihokudos veltostuu rinnoista niinkuin muualtakin, kasvot alkaa roikkua , ryhti painuu kasaan.Koko suuntaus on maata kohti....

      • ei voi valita

        Voi kun rintojensa koon voisi itse päättää tyyliin, ett mä haluan pienet tisut ja puff...niin tulkoot pienet tai mä haluan isot tisut ja puff..niin tulkoot isot tisut. Kai se geenitkin vähän vaikuttavat naisten rintojen kokoon, ei siihen kovin paljoa voi vaikuttaa. Jos on annettu isommat rinnat, niin minkäs sille mahtaa. Toisille ehkäisypillerit kasvattavat vielä lisää rintojen kokoa. Vaikka olis hoikka varreltansa, niin rinnat saattavat olla isot ja on se joskus toisin päin ett vaikka on pyöreä muodoiltansa, niin rinnat voivat olla pienehköt. Älkää naisia syyllistäkö liikaa isoista rinnoista, jos on luomuista kyse, erikseen on ne jotka käyvät laittamassa silikonit. Onhan esim. Tanja Vienosella isot rinnat vaikka on hoikkavartaloinen,eikä kukaan mies kauheasti häntä lehmäksi ole haukkumassa.


    • vähän faktoja

      edelliselle kirjoittajalle "rumat" : sanoit näin "eikös se ole sama minkäkokoiset esim. kuusikymppisellä mummolla on, eikö tärkeintä jo tuossa iässä ole terveys, esim. rintasyöpää on niin paljon...."

      Voi kyllä rinnat ovat tärkeät kuuskymppiselle, vaikka toki terveys on tärkein myös nuorille. Olet varmaan itse kovin nuori jos luulet että ulkonäkö ja seksi ovat vain nuorten juttuja. Kuuskymppisen naisen pitää olla vielä vetovoimainen ainakin omalle kuuskymppiselle miehelleen, että kipinä ja läheisyys säilyy parisuhteessa. Parisuhde saattaa elää kukoistuskauttaan tässä vaiheessa kun ollaan vapauduttu perheen ja työelämän aiheuttamista rajotteista. Moni kuuskymppinen sinkku myös löytää uuden rakkauden, ja toki silloin kiinnostraa sekin, miltä näyttää toisen silmissä.

      Iän myötä tietysti hyväksytään iän merkit sekä itsessä etta vastapuolessa, mutta jokainen nainen haluaa olla viehättävä iästä riippumatta. Ulkonäöllä on tottakai merkitystä kaikenikäisille eikä rinnat muutu yhdentekeviksi - paitsi joskus vanhainkoti-iässä. Kuuskymppinen elää vielä kaikinpuolin aktiivista elämänvaihetta täysarvoisena ihmisenä, ja pitkään.

      • ParasIkä

        Kuuskymppisenä nainen alkaa olla parhaimmillaan. Rintoja katson ensiksi (olenko sovinisti?). Kyllä kuudenkymmenen ikävuoden jälkeen nainen tietää, mitä haluaa ja mitä mies haluaa.


    • mies miettimässä

      Olen vaan niin kummallinen mies että peilaan asiaa naisen omaan itsetuntoon. Jos naista itseään ei suuremmin haittaa että tissit vähän roikkuu ja hän on pikemminkin ylpeä etttä kokoa on ja mieluusti jopa korostaa tissejään, ni en kyl lähtis ekana mollaamaan vaan todennäköisesti nuo hieman riippuvat ois oikein cool. Ja itsekin kiinittäisin huomiota et onhan noi kyl kivan kokoiset ja kouraan mukavat.

      Jos nainen nolostelee ja häpeää tissejään ja ei voi edes kuvitella et niitä pitäis paljastella, ni kyllä siinä aika vaikea on muuta todeta kuin että parempi että pidät sen paidan päällä vaan.

    • rajaseudun rambo

      Haittaavat - piste.

    • EnPidäMiehistä.

      Ei haittaa. Omalla tyttöystävälläni on ihanat pienet mutta todellakin erittäin roikkuvat rinnat. Rakastan häntä ja hänen koko vartaloaan täysin sydämin. Pusuttelen niitä ja annan niille mielläni huomiota.

      Tiedän, että tyttöystävääni nolostuttaa hänen roikkuvat rinnat, mutta minun edessäni hänen ei tarvitse ujostella. Kuitenkin sen huomaa esimerkiksi kun rannalle tai uimaan ollaan menossa, kun on muita ihmisiä.

      Jos mies ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet, hommaa parempi mies. Mieshenkilönä voin kertoa erittäin kattavalla kokemuksella, että yli 90% miehistä on "sikoja" ja ~50% ihan käsittämättömiä sikoja.

      On helppo saada mies, saada rikas mies, köyhä mies, sporttinen mies jne jne, mutta hyvät miehet on harvassa.

      Nämä viimeiset kappaleet pätevät jossain määrin naisiinkin.

    • lifemocker

      haittaa tottakai

    • omppua kiitos

      Niin, tottaki haittaa, eihän sellaiset ole kauniit.
      Ompumalliset pistää hepin heilumaan :D

    • täydellisyyskehiin

      heppi vaan heilumaan miehet. Muistattehan, että rinnat ovat alunperin ja myös nykyisinkin ihan vauvan imetystä varten luotu naiselle. Mutta jotkut miehet ovat jääneet lapsen tasolle ja haluavat tehdä rinnoista hirmu numeron. Ja silikonitkin kelpaavat, kunhan eivät roiku ja muoto on ihanteellinen. Itse en naisena muovimunaista miestä huolisi. Silloin olisi sama panna vaikka kaalimatoa. Toivottavasti kehitymme niin pitkälle tämän evoluution aikana, että meille kelpaa vain ja ainoastaan täydellinen, muovista ja ihonkaltaisesta materiaalista rakennettu kumppani, jonka sisään rakennettu tietokone antaa meille toivomamme vastaukset.

      • 3+0

        Tässähän haluttiin tietää haittaako riippuvat rinnat?
        Haittaa ne sillä, kiinteet ja pyörät on paremmannäköiset.
        Mutta sitäkun ei aina voi saada kaikintavoin täydellistä naista, eli kelpaa kyllä suhteeseen,mutta ne pyöreät on ne parhaat tissit. Koolla ei ole väliä sillä se muoto rartkaisee miltä ne näyttää! Pienetkin osaa olla pirun hyvännäköset!


    • Ehei todellakaan

      Ei varsinkaan jos vain vähän. Isot rinnat roikkuu yleensä enemmän tai vähemmän ja se on täysin luonnollista!

      • Ehei todellakaan

        Lisään vielä että koko on minulle muotoa tärkeämpää.


    • Ymmärtääkö_kukaan

      Sitä että miksi tissit on kehittynyt edes ihmiselle? Ne on sen takia, kun ihminen nousi kahdelle jalalle ja tarvittiin etupuolelle niin sanotusti toinen takapuoli miesten huomiota keräämään. Tissien ensisijainen tehtävä ennen imetystä on kiinnittää miesten huomio, tämän todistaa myös se, että mitä enemmän rauhaskudosta ja vähemmän rasvakudosta rinnassa on, sitä parempi se on imetykseen, eli jos rinnoilla ei olisi muuta merkitystä kuin imetys, ne olisivat pelkkää rauhaskudosta. Sama juttu että naisilla on huulet yleensä suuremmat kuin miehillä, niiden merkitys on symboloida häpyhuulia, miehillä on huulet ja nännit etupäässä vain sen takia, koska ihmiset kehittyy samasta aihiosta, jonka sukupuolikromosomit määrää kehityksen, voi tosin olla ettei kehity selvää naista tai miestä, jos kromosomit on vaikka xxx, xxy, x tai xyy, osa näistä pystyy jatkamaan sukua, mutta suurin osa on pahasti kehitysvammaisia. Sitäpaitsi hirveesti naiset ottaa itteensä tissimieltymyksistä, kun joka rintatyypille on ottajansa, itselle riittää että on jonkinlaiset rinnat, ei ole väliä kauheesti muodolla tai koolla, eli monenmuotoiset ja monenkokoiset rinnat kelpaavat, kunhan kantaja on nainen ja kivannäköinen.

    • idiootit

      ootte tyhmiä pinnallisia paskoja

    • jesu2

      Naiset vaan kulkemaan ilman rintaliivejä. Siitähän on tehty tutkimuksia että ilman rintaliivejä oleminen on terveellistä.
      Luonnollisuus esiin hyvät naiset.
      Ilman rintaliivejä näkee sen rinnan muodon ja koonkin heti.
      Henkilökohtaisesti ei kiinnosta riipparit, mut kaikille on varmaan ottajansa.
      Kiinteät on hyvät, ei tarvitse olla isotkaan, kunhan on jollainlailla pyöreän muotoiset.

      • lifemocker

        kannattaisi treenata kroppaa niin ne rinnatkin terhakoituisivat kun rinta- ja selkälihakset on kondiksessa

        tosin suurinosa on niin pullamössö-porukkaa, ettei itsestään huolta pidetä


    • kyllo

      Mielummin A-B-kupin terhakat kuin C-D riipparit

    • Mies51v

      Riippuvat rinnat on seksyt. Sekä pitkät ja tyhjät tissit että isot hinkit, joiden kuuluukin riippua. Uskokaa tai älkää, mutta en ole vielä tavannut miestä, joka olisi hylkinyt riippurintoja. Pakkohan
      heitäkin on olla. Enpä ole tavannut.

    • tuttutie

      Riippuvat rinnat luonnolliset, kauniit. Näkyy eletty elämä, mikäli vielä suurehko nännipiha aina paranee.

    • Anonyymi

      Ei koska niihin voi kietoutua ja niistä voi tehdä vaikka kiikun tai riippukeinun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe