Pöh

Nyt ne jo luovuttivat tuolla toisella palstalla.
Jospa pitääkin tehdä kierros ja iskeä aina uusille palstoille jossa innokkaat inttäjät käyvät kokemuksen puuttuessa surutta kimppuun.

(mutta hommia välillä)

27

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monte34

      kerro niin käyn vilasemassa

      • monte34

      • monte34 kirjoitti:

        on ihmisiä kuollut kielletään vesikin

        Kortille ja mukiin sähköinen vesimittari.


      • monte34
        buddy-love kirjoitti:

        Kortille ja mukiin sähköinen vesimittari.

        iskee vesijuoppoja


      • monte34 kirjoitti:

        iskee vesijuoppoja

        Ja sydän sekoaa.

        Tuo yksi tunnettu vettä juomalla kuollut oli muuten käyttänyt jotain huumetta ja luuli olevansa koko ajan janoinen. Toinen tapaus oli radio-ohjelman juontikilpailussa.


      • monte34
        buddy-love kirjoitti:

        Ja sydän sekoaa.

        Tuo yksi tunnettu vettä juomalla kuollut oli muuten käyttänyt jotain huumetta ja luuli olevansa koko ajan janoinen. Toinen tapaus oli radio-ohjelman juontikilpailussa.

        "Pelkällä vedenjuonnilla ei hyponatremiaa yleensä synny. Terve henkilö voi juoda jopa 15 litraa vettä päivässä, mikäli munuaiset toimivat normaalisti ja poistavat ylimääräisen veden. Kuitenkin jos samanaikaisesti runsaan vedenjuonnin kanssa on vaikuttamassa vesihormonin eritystä lisäävä sairaus tai lääke, runsas juominen voi johtaa hyponatremiaan.

        Sydämen vajaatoiminnan (ks. «Sydämen vajaatoiminta» 2) ja nefroottisen oireyhtymän (ks. «Nefroottinen oireyhtymä» 3) aiheuttamiin turvotuksiin liittyy usein hyponatremia."
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00858

        "Hyponatremian oireet
        Lievä hyponatremia on aika yleinen vaikeissa sydän- ja munuaissairauksissa, eikä siihen yleensä liity mitään oireita. Jos veren natriumpitoisuus laskee alle 125 mmol/l, alkaa esiintyä väsymystä, voimattomuutta, päänsärkyä, pahoinvointia ja lihaskramppeja (ks. «"Suonenveto" (lihaskramppi)» 4). Jos natriumpitoisuus pienenee vielä vähäisemmäksii (alle 120 mmol/l), alkaa esiintyä lihasheikkoutta, yleistä kouristelua ja sekavuutta"
        hassua mulle mitattiin 127 ja kun kysyin lekurilta miksi noin alhainen on se selitti ettei tuolla ole väliä.


      • monte34 kirjoitti:

        "Pelkällä vedenjuonnilla ei hyponatremiaa yleensä synny. Terve henkilö voi juoda jopa 15 litraa vettä päivässä, mikäli munuaiset toimivat normaalisti ja poistavat ylimääräisen veden. Kuitenkin jos samanaikaisesti runsaan vedenjuonnin kanssa on vaikuttamassa vesihormonin eritystä lisäävä sairaus tai lääke, runsas juominen voi johtaa hyponatremiaan.

        Sydämen vajaatoiminnan (ks. «Sydämen vajaatoiminta» 2) ja nefroottisen oireyhtymän (ks. «Nefroottinen oireyhtymä» 3) aiheuttamiin turvotuksiin liittyy usein hyponatremia."
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00858

        "Hyponatremian oireet
        Lievä hyponatremia on aika yleinen vaikeissa sydän- ja munuaissairauksissa, eikä siihen yleensä liity mitään oireita. Jos veren natriumpitoisuus laskee alle 125 mmol/l, alkaa esiintyä väsymystä, voimattomuutta, päänsärkyä, pahoinvointia ja lihaskramppeja (ks. «"Suonenveto" (lihaskramppi)» 4). Jos natriumpitoisuus pienenee vielä vähäisemmäksii (alle 120 mmol/l), alkaa esiintyä lihasheikkoutta, yleistä kouristelua ja sekavuutta"
        hassua mulle mitattiin 127 ja kun kysyin lekurilta miksi noin alhainen on se selitti ettei tuolla ole väliä.

        Oli melkein kuollut sairaalassa kun ei saanut kuin suolatonta ruokaa (koska kaikille pitää syöttää vain suolatonta). Sukulaiset onneksi tajusivat mistä heikkenevä kunto johtuu, mutta silti suolan saantia yritettiin rajoittaa, sillä kaikillahan on aina korkea verenpaine (paitsi tietysti tuolla henkilöllä).
        Näin tarina kertoo, mutta en tiedä tuosta enempää.


      • monte34
        buddy-love kirjoitti:

        Oli melkein kuollut sairaalassa kun ei saanut kuin suolatonta ruokaa (koska kaikille pitää syöttää vain suolatonta). Sukulaiset onneksi tajusivat mistä heikkenevä kunto johtuu, mutta silti suolan saantia yritettiin rajoittaa, sillä kaikillahan on aina korkea verenpaine (paitsi tietysti tuolla henkilöllä).
        Näin tarina kertoo, mutta en tiedä tuosta enempää.

        kun olin 12 tuntia ennen verikoetta vedin hyvin rasvaisen ja suolaisen aterian ennen paastoverikoetta.

        eli olis luullut arvojen olleen kohdillaan


      • monte34 kirjoitti:

        kun olin 12 tuntia ennen verikoetta vedin hyvin rasvaisen ja suolaisen aterian ennen paastoverikoetta.

        eli olis luullut arvojen olleen kohdillaan

        Outoa selvästi taustalla. Tietysti voi se olla analyysivirhekin (joskus oli joku testi eri labrojen tarkkuuksista ja niissä oli selviä heittoja). Vaikea sanoa, mutta jos ei pidetty merkittävänä, niin ehkäpä se oli oikea arvio.


    • scale

      :DD

      • Kun täällä ei suostuta inttämään enää mistään.
        Ihan tylsää.


    • Koko ketju sensuroitiin ja siinä oli yli 150 viestiä.

      Palstamaineeni on taas korkotettu.

      (lisäksi sitä porukkaa oli hauska pyörittää)

      • Korotettu eiko korkotettu (ei pidä luke kauppalehteä samalla)


      • OLLA::::!!!!!!
        buddy-love kirjoitti:

        Korotettu eiko korkotettu (ei pidä luke kauppalehteä samalla)

        .

        lukea eikä luke!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!

        Vain Lucky-Luke on luke

        .


      • OLLA::::!!!!!! kirjoitti:

        .

        lukea eikä luke!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!

        Vain Lucky-Luke on luke

        .

        Konstikkaat napit tässä systeemissä.

        (mutta oikeasti tämä on vain biologisen organismin teeskentelyä ja kuuluu kaikkien bottien suorittamaan hämäykseen)


      • Ei hätää
        buddy-love kirjoitti:

        Konstikkaat napit tässä systeemissä.

        (mutta oikeasti tämä on vain biologisen organismin teeskentelyä ja kuuluu kaikkien bottien suorittamaan hämäykseen)

        Orgasmin teeskentely paljastaa botin.


      • NÄPPIS::::!!!!!
        Ei hätää kirjoitti:

        Orgasmin teeskentely paljastaa botin.

        .

        ei aina pysy tajunnanvirran mukana kun tekstiä alkaa tulla

        Syytämme bill geitsiä

        .


      • #######????????
        NÄPPIS::::!!!!! kirjoitti:

        .

        ei aina pysy tajunnanvirran mukana kun tekstiä alkaa tulla

        Syytämme bill geitsiä

        .

        *

        käytänkin langallista. Kyllästyin langattomaan.


        *


      • HAXOROIDA:::::!!!!!!
        #######???????? kirjoitti:

        *

        käytänkin langallista. Kyllästyin langattomaan.


        *

        .

        langattoman näppiksen ja kirjoitella tänne mitä sattuu!!!!!!!1111!!!

        .


      • ######????????
        HAXOROIDA:::::!!!!!! kirjoitti:

        .

        langattoman näppiksen ja kirjoitella tänne mitä sattuu!!!!!!!1111!!!

        .

        *

        niin......


        *


      • PELKÄÄN:::::!!!!!!
        ######???????? kirjoitti:

        *

        niin......


        *

        .

        niitä * HAXOREITA !!!!!!!!!1111!! *

        .


      • Ei hätää kirjoitti:

        Orgasmin teeskentely paljastaa botin.

        Kaikkihan teeskentelevät.


    • vielä se linkki tähän, mä kerkesin eilen vaan vilaseen sitä.

      • JAtkui tässä ketjussa, mutta eihän siellä enää mitään kunnollista tapahtunut. Vaikea väitellä niiden kanssa oikeasti kun niillä näyttää menevän juttu jankkaamiseksi ja joidenkin omituisten yksityiskohtien korostamiseksi. Muutenkin ne pyrkivät ohittamaan varsinaisen asian ja siirtyvät toissijaisiin aiheisiin.

        Piti ihan alkaa miettiä että niillä on aineiden aiheuttamia todellisia ajatteluvaikeuksia ja siksi siitä tulee tuollaista omituista. En sitten itsekään viitsinyt perustella kaikkea täydellisesti, sillä se meni jatkuvasti niiltä ohi jo aiemmin.


      • buddy-love kirjoitti:

        JAtkui tässä ketjussa, mutta eihän siellä enää mitään kunnollista tapahtunut. Vaikea väitellä niiden kanssa oikeasti kun niillä näyttää menevän juttu jankkaamiseksi ja joidenkin omituisten yksityiskohtien korostamiseksi. Muutenkin ne pyrkivät ohittamaan varsinaisen asian ja siirtyvät toissijaisiin aiheisiin.

        Piti ihan alkaa miettiä että niillä on aineiden aiheuttamia todellisia ajatteluvaikeuksia ja siksi siitä tulee tuollaista omituista. En sitten itsekään viitsinyt perustella kaikkea täydellisesti, sillä se meni jatkuvasti niiltä ohi jo aiemmin.

        siihen lääketieteelliseen selvitykseen, joka oli lontoon kielellä kirjoitettu


      • lisää tietoa
        buddy-love kirjoitti:

        JAtkui tässä ketjussa, mutta eihän siellä enää mitään kunnollista tapahtunut. Vaikea väitellä niiden kanssa oikeasti kun niillä näyttää menevän juttu jankkaamiseksi ja joidenkin omituisten yksityiskohtien korostamiseksi. Muutenkin ne pyrkivät ohittamaan varsinaisen asian ja siirtyvät toissijaisiin aiheisiin.

        Piti ihan alkaa miettiä että niillä on aineiden aiheuttamia todellisia ajatteluvaikeuksia ja siksi siitä tulee tuollaista omituista. En sitten itsekään viitsinyt perustella kaikkea täydellisesti, sillä se meni jatkuvasti niiltä ohi jo aiemmin.

        "Vaikea väitellä niiden kanssa oikeasti kun niillä näyttää menevän juttu jankkaamiseksi ja joidenkin omituisten yksityiskohtien korostamiseksi. Muutenkin ne pyrkivät ohittamaan varsinaisen asian ja siirtyvät toissijaisiin aiheisiin."

        Tieteellinen vapaa ajattelu on ihan vierasta sille kannabisnarkkariporukalle. Hokevat vaan sitä samaa mantraa aina uudelleen, vaikka asian olisi selittänyt miten niin ei mene perille.
        Tuntuu turhalta joka kerta jos on selittänyt jonkun asian niin heti alkaa uudestaan sama kierros.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe