Nyt ne jo luovuttivat tuolla toisella palstalla.
Jospa pitääkin tehdä kierros ja iskeä aina uusille palstoille jossa innokkaat inttäjät käyvät kokemuksen puuttuessa surutta kimppuun.
(mutta hommia välillä)
Pöh
27
217
Vastaukset
- monte34
kerro niin käyn vilasemassa
- monte34
buddy-love kirjoitti:
on ihmisiä kuollut kielletään vesikin
monte34 kirjoitti:
on ihmisiä kuollut kielletään vesikin
Kortille ja mukiin sähköinen vesimittari.
- monte34
buddy-love kirjoitti:
Kortille ja mukiin sähköinen vesimittari.
iskee vesijuoppoja
monte34 kirjoitti:
iskee vesijuoppoja
Ja sydän sekoaa.
Tuo yksi tunnettu vettä juomalla kuollut oli muuten käyttänyt jotain huumetta ja luuli olevansa koko ajan janoinen. Toinen tapaus oli radio-ohjelman juontikilpailussa.- monte34
buddy-love kirjoitti:
Ja sydän sekoaa.
Tuo yksi tunnettu vettä juomalla kuollut oli muuten käyttänyt jotain huumetta ja luuli olevansa koko ajan janoinen. Toinen tapaus oli radio-ohjelman juontikilpailussa."Pelkällä vedenjuonnilla ei hyponatremiaa yleensä synny. Terve henkilö voi juoda jopa 15 litraa vettä päivässä, mikäli munuaiset toimivat normaalisti ja poistavat ylimääräisen veden. Kuitenkin jos samanaikaisesti runsaan vedenjuonnin kanssa on vaikuttamassa vesihormonin eritystä lisäävä sairaus tai lääke, runsas juominen voi johtaa hyponatremiaan.
Sydämen vajaatoiminnan (ks. «Sydämen vajaatoiminta» 2) ja nefroottisen oireyhtymän (ks. «Nefroottinen oireyhtymä» 3) aiheuttamiin turvotuksiin liittyy usein hyponatremia."
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00858
"Hyponatremian oireet
Lievä hyponatremia on aika yleinen vaikeissa sydän- ja munuaissairauksissa, eikä siihen yleensä liity mitään oireita. Jos veren natriumpitoisuus laskee alle 125 mmol/l, alkaa esiintyä väsymystä, voimattomuutta, päänsärkyä, pahoinvointia ja lihaskramppeja (ks. «"Suonenveto" (lihaskramppi)» 4). Jos natriumpitoisuus pienenee vielä vähäisemmäksii (alle 120 mmol/l), alkaa esiintyä lihasheikkoutta, yleistä kouristelua ja sekavuutta"
hassua mulle mitattiin 127 ja kun kysyin lekurilta miksi noin alhainen on se selitti ettei tuolla ole väliä. monte34 kirjoitti:
"Pelkällä vedenjuonnilla ei hyponatremiaa yleensä synny. Terve henkilö voi juoda jopa 15 litraa vettä päivässä, mikäli munuaiset toimivat normaalisti ja poistavat ylimääräisen veden. Kuitenkin jos samanaikaisesti runsaan vedenjuonnin kanssa on vaikuttamassa vesihormonin eritystä lisäävä sairaus tai lääke, runsas juominen voi johtaa hyponatremiaan.
Sydämen vajaatoiminnan (ks. «Sydämen vajaatoiminta» 2) ja nefroottisen oireyhtymän (ks. «Nefroottinen oireyhtymä» 3) aiheuttamiin turvotuksiin liittyy usein hyponatremia."
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00858
"Hyponatremian oireet
Lievä hyponatremia on aika yleinen vaikeissa sydän- ja munuaissairauksissa, eikä siihen yleensä liity mitään oireita. Jos veren natriumpitoisuus laskee alle 125 mmol/l, alkaa esiintyä väsymystä, voimattomuutta, päänsärkyä, pahoinvointia ja lihaskramppeja (ks. «"Suonenveto" (lihaskramppi)» 4). Jos natriumpitoisuus pienenee vielä vähäisemmäksii (alle 120 mmol/l), alkaa esiintyä lihasheikkoutta, yleistä kouristelua ja sekavuutta"
hassua mulle mitattiin 127 ja kun kysyin lekurilta miksi noin alhainen on se selitti ettei tuolla ole väliä.Oli melkein kuollut sairaalassa kun ei saanut kuin suolatonta ruokaa (koska kaikille pitää syöttää vain suolatonta). Sukulaiset onneksi tajusivat mistä heikkenevä kunto johtuu, mutta silti suolan saantia yritettiin rajoittaa, sillä kaikillahan on aina korkea verenpaine (paitsi tietysti tuolla henkilöllä).
Näin tarina kertoo, mutta en tiedä tuosta enempää.- monte34
buddy-love kirjoitti:
Oli melkein kuollut sairaalassa kun ei saanut kuin suolatonta ruokaa (koska kaikille pitää syöttää vain suolatonta). Sukulaiset onneksi tajusivat mistä heikkenevä kunto johtuu, mutta silti suolan saantia yritettiin rajoittaa, sillä kaikillahan on aina korkea verenpaine (paitsi tietysti tuolla henkilöllä).
Näin tarina kertoo, mutta en tiedä tuosta enempää.kun olin 12 tuntia ennen verikoetta vedin hyvin rasvaisen ja suolaisen aterian ennen paastoverikoetta.
eli olis luullut arvojen olleen kohdillaan monte34 kirjoitti:
kun olin 12 tuntia ennen verikoetta vedin hyvin rasvaisen ja suolaisen aterian ennen paastoverikoetta.
eli olis luullut arvojen olleen kohdillaanOutoa selvästi taustalla. Tietysti voi se olla analyysivirhekin (joskus oli joku testi eri labrojen tarkkuuksista ja niissä oli selviä heittoja). Vaikea sanoa, mutta jos ei pidetty merkittävänä, niin ehkäpä se oli oikea arvio.
- scale
:DD
Koko ketju sensuroitiin ja siinä oli yli 150 viestiä.
Palstamaineeni on taas korkotettu.
(lisäksi sitä porukkaa oli hauska pyörittää)- OLLA::::!!!!!!
buddy-love kirjoitti:
Korotettu eiko korkotettu (ei pidä luke kauppalehteä samalla)
.
lukea eikä luke!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!
Vain Lucky-Luke on luke
. OLLA::::!!!!!! kirjoitti:
.
lukea eikä luke!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!
Vain Lucky-Luke on luke
.Konstikkaat napit tässä systeemissä.
(mutta oikeasti tämä on vain biologisen organismin teeskentelyä ja kuuluu kaikkien bottien suorittamaan hämäykseen)- Ei hätää
buddy-love kirjoitti:
Konstikkaat napit tässä systeemissä.
(mutta oikeasti tämä on vain biologisen organismin teeskentelyä ja kuuluu kaikkien bottien suorittamaan hämäykseen)Orgasmin teeskentely paljastaa botin.
- NÄPPIS::::!!!!!
Ei hätää kirjoitti:
Orgasmin teeskentely paljastaa botin.
.
ei aina pysy tajunnanvirran mukana kun tekstiä alkaa tulla
Syytämme bill geitsiä
. - #######????????
NÄPPIS::::!!!!! kirjoitti:
.
ei aina pysy tajunnanvirran mukana kun tekstiä alkaa tulla
Syytämme bill geitsiä
.*
käytänkin langallista. Kyllästyin langattomaan.
* - HAXOROIDA:::::!!!!!!
#######???????? kirjoitti:
*
käytänkin langallista. Kyllästyin langattomaan.
*.
langattoman näppiksen ja kirjoitella tänne mitä sattuu!!!!!!!1111!!!
. - ######????????
HAXOROIDA:::::!!!!!! kirjoitti:
.
langattoman näppiksen ja kirjoitella tänne mitä sattuu!!!!!!!1111!!!
.*
niin......
* - PELKÄÄN:::::!!!!!!
######???????? kirjoitti:
*
niin......
*.
niitä * HAXOREITA !!!!!!!!!1111!! *
.
vielä se linkki tähän, mä kerkesin eilen vaan vilaseen sitä.
JAtkui tässä ketjussa, mutta eihän siellä enää mitään kunnollista tapahtunut. Vaikea väitellä niiden kanssa oikeasti kun niillä näyttää menevän juttu jankkaamiseksi ja joidenkin omituisten yksityiskohtien korostamiseksi. Muutenkin ne pyrkivät ohittamaan varsinaisen asian ja siirtyvät toissijaisiin aiheisiin.
Piti ihan alkaa miettiä että niillä on aineiden aiheuttamia todellisia ajatteluvaikeuksia ja siksi siitä tulee tuollaista omituista. En sitten itsekään viitsinyt perustella kaikkea täydellisesti, sillä se meni jatkuvasti niiltä ohi jo aiemmin.buddy-love kirjoitti:
JAtkui tässä ketjussa, mutta eihän siellä enää mitään kunnollista tapahtunut. Vaikea väitellä niiden kanssa oikeasti kun niillä näyttää menevän juttu jankkaamiseksi ja joidenkin omituisten yksityiskohtien korostamiseksi. Muutenkin ne pyrkivät ohittamaan varsinaisen asian ja siirtyvät toissijaisiin aiheisiin.
Piti ihan alkaa miettiä että niillä on aineiden aiheuttamia todellisia ajatteluvaikeuksia ja siksi siitä tulee tuollaista omituista. En sitten itsekään viitsinyt perustella kaikkea täydellisesti, sillä se meni jatkuvasti niiltä ohi jo aiemmin.siihen lääketieteelliseen selvitykseen, joka oli lontoon kielellä kirjoitettu
- lisää tietoa
buddy-love kirjoitti:
JAtkui tässä ketjussa, mutta eihän siellä enää mitään kunnollista tapahtunut. Vaikea väitellä niiden kanssa oikeasti kun niillä näyttää menevän juttu jankkaamiseksi ja joidenkin omituisten yksityiskohtien korostamiseksi. Muutenkin ne pyrkivät ohittamaan varsinaisen asian ja siirtyvät toissijaisiin aiheisiin.
Piti ihan alkaa miettiä että niillä on aineiden aiheuttamia todellisia ajatteluvaikeuksia ja siksi siitä tulee tuollaista omituista. En sitten itsekään viitsinyt perustella kaikkea täydellisesti, sillä se meni jatkuvasti niiltä ohi jo aiemmin."Vaikea väitellä niiden kanssa oikeasti kun niillä näyttää menevän juttu jankkaamiseksi ja joidenkin omituisten yksityiskohtien korostamiseksi. Muutenkin ne pyrkivät ohittamaan varsinaisen asian ja siirtyvät toissijaisiin aiheisiin."
Tieteellinen vapaa ajattelu on ihan vierasta sille kannabisnarkkariporukalle. Hokevat vaan sitä samaa mantraa aina uudelleen, vaikka asian olisi selittänyt miten niin ei mene perille.
Tuntuu turhalta joka kerta jos on selittänyt jonkun asian niin heti alkaa uudestaan sama kierros.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
