http://keskustelu.suomi24.fi/node/2768495
Minun ehdottamani ja kirjoittamani aihe kalliiksi tulevista kopereista tuli tänään TV:stä ja MTV:n 45minuuttia ohjemassa. Täällä kirjoitin samasta aiheesta jo aiemmin, joten kannattaa aina lukea mitä minä kirjoitan, sillä media ei ole aina ajan tasalla, mutta minä olen aina.
Mitä minä kirjoitinkaan?
19
227
Vastaukset
- Iirofani
Teit sen taas! Ensin Niinistön koskeva juttu Thaimaasta Tastulan ohjelmaan ja nyt tämä.
- 13+13
koperit housuissaan.
- vanhat
viestit, joita voi sitten käyttää myöhempiin tarkoituksiin!!!!
Iirolla tulee muuten ensikuussa eläkeikä täyteen, saas nähdä jatkaako se vielä spämmäämistä kokopäivä
toimena eläkeläisenä?????
Iiro on epätoivoinen punikkien jälkeläinen, joka jatkaa suvun perinnettä!- PakkoNauraa
.. kallo tallentaa kaiken mikä liittyy hänen pahimpaan kyykyttäjäänsä ironmikesiin. Heheh!
- ölknb
Arkistoi pelkuri haasteesi yhtä hyvin ahaha! Kehi ss
- Iirofani
Iiro onkin arkistoinut juttunsa ja myös haastajille lähettämänsä viestit, joista ovat todisteet olleet täällä ja niistä ilmenee, että sinä puhut PASKAA ja iiro puhuu totta. Haastajat katosivat, mutta iiro kulkee voitosta voittoon. Vituttaako? Kuuntelen. Buaaaah!
- jatkuuko
Iirofani kirjoitti:
Iiro onkin arkistoinut juttunsa ja myös haastajille lähettämänsä viestit, joista ovat todisteet olleet täällä ja niistä ilmenee, että sinä puhut PASKAA ja iiro puhuu totta. Haastajat katosivat, mutta iiro kulkee voitosta voittoon. Vituttaako? Kuuntelen. Buaaaah!
entisenlainen spämmääminen edelleen!
- C JBGMHJV
Iirofani kirjoitti:
Iirohan on aikdomestari ja sumopainin ammattilainen BUUHAAHHAA MIKÄ LUUTSERIIiiiiii----........ Kehät sulle pelkuri,kyykkimisiin HAHAHAHAH
- iirolersi
jatkuuko kirjoitti:
entisenlainen spämmääminen edelleen!
saavuttanut liimaksinsa, iiropelkuri satoja, kenties jopa tuhansia kertoja kyykytetty täällä.En ota osaa iiron häpeälliseen myötähäpeäänkään.
C JBGMHJV kirjoitti:
Iirohan on aikdomestari ja sumopainin ammattilainen BUUHAAHHAA MIKÄ LUUTSERIIiiiiii----........ Kehät sulle pelkuri,kyykkimisiin HAHAHAHAH
Tavaa tämä!!!
Lähettäjä:
lordy
ironmikess Mies
Vastaanottaja:
lordy Mies, 37,
Lähetetty:
26-11-2009 klo 20:22
Otsikko:
Lordy poju hoi!
Viesti:
Sinusta Lordy poju ei ole kuin paskaa jauhamaan ja ristiin puhumaan. Mikset pannut kehää pystyyn sinne minne aikoinaan uhosit? Miksi ehdottelit minulle leikki matsia täällä? Koitahan poika painaa tyhmään kaaliisi, että panet ensin kuvasi esiin, että sinut pystyy edes tunnistamaan. Vai luuletko, että tunnistan sinut festariasustasi, korvakoruistasi, puuterinaamastasi, lävistyksistäsi ja hintelästä olemuksestasi?
Minä kyllä haetutan sinut matsiin, tai kerron tarkan paikan mihin voit tulla noutajan kanssa, mutta se käydään syrjäisessä paikassa, jossa avunhuutosi eivät kuulu.
Koitahan poika tajuta niinkin yksinkertainen asia, ettei missään salilla sallita haastematseja ja että tämän kaltaiset hommelit käydään aivan muualla kuin julkisilla paikoilla.
Alan poika siis kipittää valokuvaan ja sen jälkeen voit antaa tähän yhteystietojasi, niin aloitan ottelumme valmistelut. Hopi, hopi!- IIRON KYYKYTTÄJÄTÄR
ironmikess kirjoitti:
Tavaa tämä!!!
Lähettäjä:
lordy
ironmikess Mies
Vastaanottaja:
lordy Mies, 37,
Lähetetty:
Otsikko:
Lordy poju hoi!
Viesti:
Sinusta Lordy poju ei ole kuin paskaa jauhamaan ja ristiin puhumaan. Mikset pannut kehää pystyyn sinne minne aikoinaan uhosit? Miksi ehdottelit minulle leikki matsia täällä? Koitahan poika painaa tyhmään kaaliisi, että panet ensin kuvasi esiin, että sinut pystyy edes tunnistamaan. Vai luuletko, että tunnistan sinut festariasustasi, korvakoruistasi, puuterinaamastasi, lävistyksistäsi ja hintelästä olemuksestasi?
Minä kyllä haetutan sinut matsiin, tai kerron tarkan paikan mihin voit tulla noutajan kanssa, mutta se käydään syrjäisessä paikassa, jossa avunhuutosi eivät kuulu.
Koitahan poika tajuta niinkin yksinkertainen asia, ettei missään salilla sallita haastematseja ja että tämän kaltaiset hommelit käydään aivan muualla kuin julkisilla paikoilla.
Alan poika siis kipittää valokuvaan ja sen jälkeen voit antaa tähän yhteystietojasi, niin aloitan ottelumme valmistelut. Hopi, hopi!MUISTAN KUN SINÄ PAKENIT PETEÄ SIINÄ FESTARIHOMMASSA! VARMAAN PETE OLISI HAKANNUT SINUT MIELELLÄÄN SIELLÄ! MITÄ LUULET SEPUSTUKSELLAIS TODISTAVAN, HÄH? VASTAA KEHÄPEEEEEELKUUURIIIiiiii..Vaa ss taaaaa!! HAHAHAHAHAH!!!!!
- Totuuden Torvis
Iirofani kirjoitti:
Hei iirohiiri.Seurasin sepustuksianne taannoin ja se olkit sinä joka olit ikäänkuin välttelevä ja arka.Eli jauhoit vain saisea
- naurajasi.
IIRON KYYKYTTÄJÄTÄR kirjoitti:
MUISTAN KUN SINÄ PAKENIT PETEÄ SIINÄ FESTARIHOMMASSA! VARMAAN PETE OLISI HAKANNUT SINUT MIELELLÄÄN SIELLÄ! MITÄ LUULET SEPUSTUKSELLAIS TODISTAVAN, HÄH? VASTAA KEHÄPEEEEEELKUUURIIIiiiii..Vaa ss taaaaa!! HAHAHAHAHAH!!!!!
"Tavaa tämä!!!
Lähettäjä:
lordy
ironmikess Mies
Vastaanottaja:
lordy Mies, 37,
Lähetetty:
Otsikko:
Lordy poju hoi!
Viesti:
Alan poika siis kipittää valokuvaan ja sen jälkeen voit antaa tähän yhteystietojasi, niin aloitan ottelumme valmistelut. Hopi, hopi!".
- nauraja.
Hitman-1 on taas itkuinen, kun sinä olet aina ajan tasalla ja aina oikeassa ja Hitman-1 ei pysty vastaavaan taituruuteen ja on aina myös väärässä.
- tietäjä67
vastailee taas itselleen.
- ENNUSTAJA-
EUKKO!
MENE VÄLILLÄ RUTSAAMAAN SITÄ ÄITIÄSI KELLARIIN! - Tarkkapoika.
Loistavaa, että täällä on edes joku, joka huomaa jo ennen valtamediaa miten tyhmiä päätöksiä Suomessa tehdään puolustusvoimissakin.
- Elisabet Häkämies
Puolustusvoimat tekee, todella huonoja hankinoja, johtuen siitä, että Puolustusministeri on yleensä, hölmöläinen.
- lista on loputon
Elisabet Häkämies kirjoitti:
Puolustusvoimat tekee, todella huonoja hankinoja, johtuen siitä, että Puolustusministeri on yleensä, hölmöläinen.
pelottaa ihan nähdä uutisissa häkämies. Mitä se nyt myy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899