Mitä minä kirjoitinkaan?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/2768495

Minun ehdottamani ja kirjoittamani aihe kalliiksi tulevista kopereista tuli tänään TV:stä ja MTV:n 45minuuttia ohjemassa. Täällä kirjoitin samasta aiheesta jo aiemmin, joten kannattaa aina lukea mitä minä kirjoitan, sillä media ei ole aina ajan tasalla, mutta minä olen aina.

19

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iirofani

      Teit sen taas! Ensin Niinistön koskeva juttu Thaimaasta Tastulan ohjelmaan ja nyt tämä.

    • 13+13

      koperit housuissaan.

    • vanhat

      viestit, joita voi sitten käyttää myöhempiin tarkoituksiin!!!!

      Iirolla tulee muuten ensikuussa eläkeikä täyteen, saas nähdä jatkaako se vielä spämmäämistä kokopäivä
      toimena eläkeläisenä?????

      Iiro on epätoivoinen punikkien jälkeläinen, joka jatkaa suvun perinnettä!

      • PakkoNauraa

        .. kallo tallentaa kaiken mikä liittyy hänen pahimpaan kyykyttäjäänsä ironmikesiin. Heheh!


    • ölknb

      Arkistoi pelkuri haasteesi yhtä hyvin ahaha! Kehi ss

      • Iirofani

        Iiro onkin arkistoinut juttunsa ja myös haastajille lähettämänsä viestit, joista ovat todisteet olleet täällä ja niistä ilmenee, että sinä puhut PASKAA ja iiro puhuu totta. Haastajat katosivat, mutta iiro kulkee voitosta voittoon. Vituttaako? Kuuntelen. Buaaaah!


      • jatkuuko
        Iirofani kirjoitti:

        Iiro onkin arkistoinut juttunsa ja myös haastajille lähettämänsä viestit, joista ovat todisteet olleet täällä ja niistä ilmenee, että sinä puhut PASKAA ja iiro puhuu totta. Haastajat katosivat, mutta iiro kulkee voitosta voittoon. Vituttaako? Kuuntelen. Buaaaah!

        entisenlainen spämmääminen edelleen!


      • C JBGMHJV
        Iirofani kirjoitti:

        Iiro onkin arkistoinut juttunsa ja myös haastajille lähettämänsä viestit, joista ovat todisteet olleet täällä ja niistä ilmenee, että sinä puhut PASKAA ja iiro puhuu totta. Haastajat katosivat, mutta iiro kulkee voitosta voittoon. Vituttaako? Kuuntelen. Buaaaah!

        Iirohan on aikdomestari ja sumopainin ammattilainen BUUHAAHHAA MIKÄ LUUTSERIIiiiiii----........ Kehät sulle pelkuri,kyykkimisiin HAHAHAHAH


      • iirolersi
        jatkuuko kirjoitti:

        entisenlainen spämmääminen edelleen!

        saavuttanut liimaksinsa, iiropelkuri satoja, kenties jopa tuhansia kertoja kyykytetty täällä.En ota osaa iiron häpeälliseen myötähäpeäänkään.


      • C JBGMHJV kirjoitti:

        Iirohan on aikdomestari ja sumopainin ammattilainen BUUHAAHHAA MIKÄ LUUTSERIIiiiiii----........ Kehät sulle pelkuri,kyykkimisiin HAHAHAHAH

        Tavaa tämä!!!



        Lähettäjä:
        lordy
        ironmikess Mies
        Vastaanottaja:
        lordy Mies, 37,
        Lähetetty:
        26-11-2009 klo 20:22
        Otsikko:
        Lordy poju hoi!
        Viesti:

        Sinusta Lordy poju ei ole kuin paskaa jauhamaan ja ristiin puhumaan. Mikset pannut kehää pystyyn sinne minne aikoinaan uhosit? Miksi ehdottelit minulle leikki matsia täällä? Koitahan poika painaa tyhmään kaaliisi, että panet ensin kuvasi esiin, että sinut pystyy edes tunnistamaan. Vai luuletko, että tunnistan sinut festariasustasi, korvakoruistasi, puuterinaamastasi, lävistyksistäsi ja hintelästä olemuksestasi?

        Minä kyllä haetutan sinut matsiin, tai kerron tarkan paikan mihin voit tulla noutajan kanssa, mutta se käydään syrjäisessä paikassa, jossa avunhuutosi eivät kuulu.
        Koitahan poika tajuta niinkin yksinkertainen asia, ettei missään salilla sallita haastematseja ja että tämän kaltaiset hommelit käydään aivan muualla kuin julkisilla paikoilla.

        Alan poika siis kipittää valokuvaan ja sen jälkeen voit antaa tähän yhteystietojasi, niin aloitan ottelumme valmistelut. Hopi, hopi!


      • IIRON KYYKYTTÄJÄTÄR
        ironmikess kirjoitti:

        Tavaa tämä!!!



        Lähettäjä:
        lordy
        ironmikess Mies
        Vastaanottaja:
        lordy Mies, 37,
        Lähetetty:
        26-11-2009 klo 20:22
        Otsikko:
        Lordy poju hoi!
        Viesti:

        Sinusta Lordy poju ei ole kuin paskaa jauhamaan ja ristiin puhumaan. Mikset pannut kehää pystyyn sinne minne aikoinaan uhosit? Miksi ehdottelit minulle leikki matsia täällä? Koitahan poika painaa tyhmään kaaliisi, että panet ensin kuvasi esiin, että sinut pystyy edes tunnistamaan. Vai luuletko, että tunnistan sinut festariasustasi, korvakoruistasi, puuterinaamastasi, lävistyksistäsi ja hintelästä olemuksestasi?

        Minä kyllä haetutan sinut matsiin, tai kerron tarkan paikan mihin voit tulla noutajan kanssa, mutta se käydään syrjäisessä paikassa, jossa avunhuutosi eivät kuulu.
        Koitahan poika tajuta niinkin yksinkertainen asia, ettei missään salilla sallita haastematseja ja että tämän kaltaiset hommelit käydään aivan muualla kuin julkisilla paikoilla.

        Alan poika siis kipittää valokuvaan ja sen jälkeen voit antaa tähän yhteystietojasi, niin aloitan ottelumme valmistelut. Hopi, hopi!

        MUISTAN KUN SINÄ PAKENIT PETEÄ SIINÄ FESTARIHOMMASSA! VARMAAN PETE OLISI HAKANNUT SINUT MIELELLÄÄN SIELLÄ! MITÄ LUULET SEPUSTUKSELLAIS TODISTAVAN, HÄH? VASTAA KEHÄPEEEEEELKUUURIIIiiiii..Vaa ss taaaaa!! HAHAHAHAHAH!!!!!


      • Totuuden Torvis
        Iirofani kirjoitti:

        Iiro onkin arkistoinut juttunsa ja myös haastajille lähettämänsä viestit, joista ovat todisteet olleet täällä ja niistä ilmenee, että sinä puhut PASKAA ja iiro puhuu totta. Haastajat katosivat, mutta iiro kulkee voitosta voittoon. Vituttaako? Kuuntelen. Buaaaah!

        Hei iirohiiri.Seurasin sepustuksianne taannoin ja se olkit sinä joka olit ikäänkuin välttelevä ja arka.Eli jauhoit vain saisea


      • naurajasi.
        IIRON KYYKYTTÄJÄTÄR kirjoitti:

        MUISTAN KUN SINÄ PAKENIT PETEÄ SIINÄ FESTARIHOMMASSA! VARMAAN PETE OLISI HAKANNUT SINUT MIELELLÄÄN SIELLÄ! MITÄ LUULET SEPUSTUKSELLAIS TODISTAVAN, HÄH? VASTAA KEHÄPEEEEEELKUUURIIIiiiii..Vaa ss taaaaa!! HAHAHAHAHAH!!!!!

        "Tavaa tämä!!!



        Lähettäjä:
        lordy
        ironmikess Mies
        Vastaanottaja:
        lordy Mies, 37,
        Lähetetty:
        26-11-2009 klo 20:22
        Otsikko:
        Lordy poju hoi!
        Viesti:

        Sinusta Lordy poju ei ole kuin paskaa jauhamaan ja ristiin puhumaan. Mikset pannut kehää pystyyn sinne minne aikoinaan uhosit? Miksi ehdottelit minulle leikki matsia täällä? Koitahan poika painaa tyhmään kaaliisi, että panet ensin kuvasi esiin, että sinut pystyy edes tunnistamaan. Vai luuletko, että tunnistan sinut festariasustasi, korvakoruistasi, puuterinaamastasi, lävistyksistäsi ja hintelästä olemuksestasi?

        Minä kyllä haetutan sinut matsiin, tai kerron tarkan paikan mihin voit tulla noutajan kanssa, mutta se käydään syrjäisessä paikassa, jossa avunhuutosi eivät kuulu.
        Koitahan poika tajuta niinkin yksinkertainen asia, ettei missään salilla sallita haastematseja ja että tämän kaltaiset hommelit käydään aivan muualla kuin julkisilla paikoilla.

        Alan poika siis kipittää valokuvaan ja sen jälkeen voit antaa tähän yhteystietojasi, niin aloitan ottelumme valmistelut. Hopi, hopi!".


    • nauraja.

      Hitman-1 on taas itkuinen, kun sinä olet aina ajan tasalla ja aina oikeassa ja Hitman-1 ei pysty vastaavaan taituruuteen ja on aina myös väärässä.

      • tietäjä67

        vastailee taas itselleen.


    • ENNUSTAJA-

      EUKKO!
      MENE VÄLILLÄ RUTSAAMAAN SITÄ ÄITIÄSI KELLARIIN!

    • Tarkkapoika.

      Loistavaa, että täällä on edes joku, joka huomaa jo ennen valtamediaa miten tyhmiä päätöksiä Suomessa tehdään puolustusvoimissakin.

      • Elisabet Häkämies

        Puolustusvoimat tekee, todella huonoja hankinoja, johtuen siitä, että Puolustusministeri on yleensä, hölmöläinen.


      • lista on loputon
        Elisabet Häkämies kirjoitti:

        Puolustusvoimat tekee, todella huonoja hankinoja, johtuen siitä, että Puolustusministeri on yleensä, hölmöläinen.

        pelottaa ihan nähdä uutisissa häkämies. Mitä se nyt myy?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe