Lyrican sivuvaikutuksista, onko kellään

pahentanut laskimotukoksia tai aiheuttanut polvi- ja kyynärtaipeiden ja kainaloiden/rinnan särkyä? Illalla otan annoksen 225-300 mg, aamulla 150 mg ja iltapäivällä tarvittaessa 150 mg. Parisen kuukautta olen käyttänyt ja nuo oireet ovat ilmaantuneet sen jälkeen eli olen hieman huolissani, ovatko jotain muuta vai Lyricasta johtuvia. Kiitos etukäteen.
1180
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

turpoamista?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


18.1.2010 kirjoitti:

pahentanut laskimotukoksia tai aiheuttanut polvi- ja kyynärtaipeiden ja kainaloiden/rinnan särkyä? Illalla otan annoksen 225-300 mg, aamulla 150 mg ja iltapäivällä tarvittaessa 150 mg. Parisen kuukautta olen käyttänyt ja nuo oireet ovat ilmaantuneet sen jälkeen eli olen hieman huolissani, ovatko jotain muuta vai Lyricasta johtuvia. Kiitos etukäteen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu