Olen tässä harkinnut ottavani nuo xtreme lash ripsipidennykset.. kysymys kuuluukin meikkaamisesta niiden kanssa..
Olen jonkun verran tutustunut aiheeseen, mutta en ole vastauksia löytänyt..
voiko esim. nestemäistä eyelineriä käyttää? kajalkynää? luomiväriä? ihan normaalisti siis?
Mitenkäs kaikki naamanpuhdistusaineet, eikö niissäkään saa olla öljyjä? (silmämeikinpoistoaineessa ei ainakaan). mitä silmämeikinpuhdistusainetta sitten käytätte? (jos en halua ostaa sitä omaa litkua joka maksaa 23e!)
Miten kosteusvoiteen käyttö? entäpä silmänympärysvoide? Eihän sitä silmiin lutrata, mutta ympärille kyllä..
Mitkä merkit on sellaisia, että ei sisällä öljyjä tai muita liimaa haurastuttavia aineita? niin meikeissä kun puhdistusaineissa.. ainakaan mitään vedenkestäviä meikkejä ei ainakaan ilmeisesti kannata käyttää..
Oon jo harkinnu hylkääväni koko ripset, kun en sitten ilmeisesti saa ikinä enää meikata enkä tehdä sitä enkä tätä.. :(
Rimmelin viesiliukoinen eyeliner?
lumenen mineraalikajal?
joe blasco meikkivoide?
garnierin kasvorasvat?
onko mineraalimeikeissä jotain öljyjä?? en yhtään tiedä :D
Ja sitten ne timantithan olis kauheen hienot ripsiin myös.. kauankohan mahtaa pysyä?
kiitos kaikille vastanneille!
muutenkin kokemuksia ns. arkielämästä näihin ripsiin liittyen?!
ripsipidennykset ja meikkaus
1
3238
Vastaukset
- räpsräps
ripsienpidennykset, ja mulla oli noi samat kysymykset ennenkuin laitatin nämä.
Kun ripset olivat ekaa kertaa silmis, pelkäsin meikata, käydä suihkus, pestä meikit, jopa nukkuminen ahdisti ku tuntu niin oudolta:D
Mutta niihin tottuu nopeesti, eikä tartte mitään erikoismeikkejä/poistoaineita. ite käytän samoja meikkejä kuin ennenki eli kaikkea mahdollista mitä löytyy. Joo melkein kaikki sanoo että pitäis käyttää niihin suunniteltuja meikkejä ym..mutta hyvin on mulla pysynyt ilman sellaisia, käyn korjauttamassa 2kk:n välein :)
Muista vaan käsitellä varovasti, älä hinkkaa ym!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693813- 993456
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006