joe blasco

anskuli21

heips! kukas tykkää joe blascon meikkivoitesta? on kyllä tosi kallista,mutta en oikeen tykkää noista kaupas meikkivoiteista..ei oo tarpeex peittäviä :(
kokemuksia joe blascosta :)

34

35341

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanna

      ite ostin semmosen pienen purnukan.ei se mun mielestä loppujen lopuks ollu niin peittävää ku mitä olin luullu.siis et jos sulla finnejä tai jotai punasii läikkii niin ei se niitä peitä,vähän enemmän vaa häivyttää ku noi kauppojen tökötit. et ei se ihmeitä tee,mut on se nyt parempi ku halvemmat :D
      tuli vähän sekavaa tekstii mut joku muu voi valasta asiaa vähän enemmän...

    • Jakatta

      Mulla oli sellanen pieni Joe Blascon meikkivoide. Kosmetologini sanoi sitä kyseistä Blascon meikkivoidetta kutsuttuvan myös nimellä "hollywood-meikkivoide" koska sitä käytetään jenkeissä "tv-meikkinä".

      Mulla riitti se TODELLA PIENI purkki muutaman kuukauden. Sitä tarvii laittaa niin vähän (jossei oo kuiva iho). Nimittäin yks sipasu meikkisieneen riitti kyllä koko kasvoihin. Ja Blascon meikkivoide peittää punoituksen, ja siloittaa ihoa. Se on vedenkestävä ,mutta lähtee kyllä normaaleilla puhdistusaineilla pois.

      Mutta ootkos kaupasta saatavista meikkivoiteista kokeillu Max Factorin Lasting Performancea? Tykkään ite siitä hirveesti, koska se on nestemäisempi ku Blasco ja peittää myös aika hyvin.

      Kysy lisää vaan jos jäi jotain sanomatta... :)

      • :-)

        Minkä hintaista on tämä Max Factorin meikkivoide?
        Entä purkin/tuubin koko ja riittoisuus?
        Kestääkö hyvin iholla, sottaako?
        Kiitos, jos vastaat.


      • Anni
        :-) kirjoitti:

        Minkä hintaista on tämä Max Factorin meikkivoide?
        Entä purkin/tuubin koko ja riittoisuus?
        Kestääkö hyvin iholla, sottaako?
        Kiitos, jos vastaat.

        Ja jos sitä riittää niin pieni määrä, onko lopputulos sitten luonnollisempi?


      • Jakatta
        Anni kirjoitti:

        Ja jos sitä riittää niin pieni määrä, onko lopputulos sitten luonnollisempi?

        Meikkivoide jättää ehkä hieman vahapinnan kasvoille, kun vedenkestävä on. Blasco on "paksua" meikkivoiteeksi, eli se ei ole sellaista samanlaista (nestemäistä) mitä kaupoissa myydään "tuubeissa".
        Mutta siis lopputulos... Tasainen ja peittävä. Tottakai riippuu ,minkä verran Blascoa laittaa mutta luonnollinen kyllä.

        Käy kokeilemassa Blascoa jossain kosmetiikkaliikkeessä, koska meikkivoiteen laatua on vaikea kuvailla (kuva kertoo ennemmän kuin tuhat sanaa pätee tässä). Suosittelen kyllä ehdottomasti, vaikka hintaa sillä pienellä purkilla onkin melkoisesti...


      • Jakatta
        :-) kirjoitti:

        Minkä hintaista on tämä Max Factorin meikkivoide?
        Entä purkin/tuubin koko ja riittoisuus?
        Kestääkö hyvin iholla, sottaako?
        Kiitos, jos vastaat.

        MaxFactorin Lasting Performance on 35ml tuubi/purkki. Hintaa löytyy jonkin 15euron paikkeille.

        Mulla on itsellä aika hikoileva iho, ja mun kasvoille tää on Blascon lisäks ainoa joka on pysyny mulla Pvän/illan(mihin ikinä olenkaan meikannut) mutta tarvittavan ajan kuitenkin. Lasting Performancen nimikihän jo kertoo että se pysyy.
        Eikä sottaa.

        Suosittelen Joe Blascoa tai MaxFactoria.


    • miraliini

      Blascon meikkivoide on kyllä ehdottomasti parhain! Yksi pieni purkki riittää vähintään 9kk, sitähän ei paljoa tarvitse laittaa!

    • :::

      Minulla on pisamia, niitä on niin paljon että haluisin saada niitä vähän peitettyä mutta tavalliset meikkivoiteet ja peitevärit eivät tähän pysty. Pystyisiköhän Joe Blasco? Onko kokemuksia? Olen kuullut että olisi olemassa semmoinen peitäväri jonka nimi on Tattoon ja jotain, peittäisi kuulemma mustan silmän ja tatuoinnitkin yms.? Kiitos! :)

      • Joe Blasco

        Olen erittäin kiinnostunut Joe Blascon meikkivoiteesta, MUTTA käykö se suomalaiselle iholle? Tarkoitan, eihän se ole liian tumma? Tai onko siinä värivaihtoehtoja - jos on niin mikä numero sopii teille?

        Entäs, jos käyttää meikkivoidetta päivittäin, onko purkki silti riittävä (vs. hinta..!). Itselläni Anytimen meikkivoide, tuubi kestää reilun kuukauden-kaksi. Voitko verrata JB riittävyyteen?


      • Jakatta
        Joe Blasco kirjoitti:

        Olen erittäin kiinnostunut Joe Blascon meikkivoiteesta, MUTTA käykö se suomalaiselle iholle? Tarkoitan, eihän se ole liian tumma? Tai onko siinä värivaihtoehtoja - jos on niin mikä numero sopii teille?

        Entäs, jos käyttää meikkivoidetta päivittäin, onko purkki silti riittävä (vs. hinta..!). Itselläni Anytimen meikkivoide, tuubi kestää reilun kuukauden-kaksi. Voitko verrata JB riittävyyteen?

        Elikkä itse käytin yhtä Blascon purkkia joka pvä, ja purkki kesti neljä kuukautta. Eli kokoon nähden kestää kauan, mutta taitaa se anytimen meikkivoide kaupasta tulla silti halvemmaksi tolle ajalle.

        Ja Blascolta löytyy myös todella vaaleita sävyjä.

        Mä en muista mikä mulla itsellä oli numero, mutta käytin Alabasteria ja Olivea(Oliveja on erisävyjä, mutta niistä vaaleinta).Ne on aika vaaleita, mutta löyty ainaki mun kosmetologin hyllystä vaaleenpiakin.

        Oma kosmetologini suositteli mulle Blascoa siitä syystä että se on suunniteltu myös herkkäihosten käyttöön.


      • .:.

        Itse käytän red neutralizeria kun naamassa on tuollainen syntymämerkin kaltainen punainen läikkä. Se ainakin peittyy lähes täydellisesti. Olen kuullut myös mm. blue- ja brown neutralizereista, eli eiköhän pisamillekkin jotain löydy!


      • minä
        Joe Blasco kirjoitti:

        Olen erittäin kiinnostunut Joe Blascon meikkivoiteesta, MUTTA käykö se suomalaiselle iholle? Tarkoitan, eihän se ole liian tumma? Tai onko siinä värivaihtoehtoja - jos on niin mikä numero sopii teille?

        Entäs, jos käyttää meikkivoidetta päivittäin, onko purkki silti riittävä (vs. hinta..!). Itselläni Anytimen meikkivoide, tuubi kestää reilun kuukauden-kaksi. Voitko verrata JB riittävyyteen?

        Värejä on vaikka kuinka paljon vaaleasta tummaan.Kun ostat ensimmäisellä kerralla joe blascon meikkivoidetta niin joeblascomeikkaaja/myyjä kokeilee juuri sinulle sopivan värin.Purkki on tosi pieni mutta riittää vuodeksi jos osaa annostella oikein..ja vaikka käyttäisi joka päivä.Itselläni ko tuote kestää aina ikuisuuden(reilusti yli vuoden) kun en meikkaa joka päivä.Mutta muista ettet laita sitä liikaa...ihan pieni kerros riittää.Tulee kyllä loppujen lopuksi paljon halvemmaksi kuin halvat tuotteet joita joutuu ostamaan usein


    • Sissi

      Joe Blascon tuotteet ovat parhaat ostokseni jotka olen koskaan tehnyt. Käytän Blascon meikkivoidetta, peitevoidetta, korostusväriä (tummat silmänaluset), Ultamatte-väriä (rajaus-, kulmakarva- ja luomivärinä) sekä irto- ja kivipuuteria. Tuotteet kestävät saunan ja suihkun (kokeilin huvikseni) rankkasateen ja myrskytuulet. :-) Käytin aikaisemmin Max Factorin tuotteita (Lasting Performance) mutta lopetin niiden käyttämisen kun sain selville että yhtiö tekee erittäin paljon eläinkokeita. Kokeilin ensin Ben Nyen tuotteita (Blascon oppi-isä), mutta tuotteet eivät sopineet iholleni eivätkä levittyneet kauniisti. Blasco istuu hyvin kasvoilleni ja toimii erinomaisesti.

      Talvella käytän Special Lite Olive väriä joka on erittäin vaalea (olen aina ollut kalpea, enkä ota koskaan aurinkoa) ja kesäisin Alabasteria. Blasco itse myös suosittelee kokeilemaan että sotkee kahta väriä toisiinsa varsinkin syksyisin ja keväisin kun ihonväri vaihtuu. Itselläni oli pari vuotta kestävä akne joista jäi punaisia arpia. Käytin meikkivoidetta vielä akneaikoinani, jolloin se peitti kauniisti näppylät eikä aiheuttanut niitä lisää. Nyt lääkekuurin jälkeen ihoni on sileä ja arvetkin alkavat pikkuhiljaa häipyä. Kiitoksia meikkivoiteen ja Dermacealin ei arpia näy ollenkaan. :-) Dermaceal on kestänyt todella pitkaan (noin vuoden), meikkivoide menee päivittäisessä käytössä noin 4 kuukaudessa. Laitan sitä ehkäpä silloin tällöin liikaa (sitä tarvitsee vain hyvin kevyesti, peitevoiteilla saa kyllä peitettyä kätevästi vaativammat kohdat) ja joskus meikkaan kasvoni kaksikin kertaa päivässä (esim. jos on illalla juhlat).

    • Tyytyväinen

      Itselläkin oli ennen ongelma löytää sopivan värinen ja koostumukseltaan sopiva meikkivoide. Meni rahaa turhaan kaikenlaisiin merkkeihin.
      Joe Blasco on mielestäni parasta, koska ihoni ei ole tasaisen värinen. Itselläni on 2 eri sävyä, toinen talveksi ja toinen kesäksi (tai kun on käynyt solariumissa). Suosittelen ehdottomasti jos ei ole luonnostaan tasaisen värinen iho..

    • couperosa

      Ehdottomasti paras tuote jota olen ikinä kokeillut (40v.) Vaaleaihoisena käytän kesät talvet samaa sävyä, kesällä aurinkopuuteria päälle talvella vaaleampaa. Värejä on tarjolla punaisuuden taittoon, keltaisuuden taittoon (pisamat) jne. Lisäksi erikois peitevärejä, jos tarpeen peuttää vahvemmin ihon virheitä.
      ...päivittäisessä käytössä 9kk on kyllä liioittelua, mutta erittäin riittoisa kuitenkin,..kompensoi melko kallista ostohintaa. Myös Tallinnasta saa esim. Puuste Koosmetika liike, muistaakseni Viru kadulla.

      • meikkaaja mimmi

        Kuka hassu haluaa peittää pisamansa??? voin sanoa ettei tuloksesta tule ikinä luonnollisen tai kauniin näköistä vaan harmahtava ja luonnottoman näköinen.. Pisamainen iho on kaiken lisäksi usein vielä hyväkuntoinen sileä ja kaunis.
        Blascon tuotteista voin sanoa ammattilaisena sen verran että kannattaa kyllä satsata näinkin hyviin tuotteisiin,meikki näyttää paljon luonnollisemmalta jos sipaisette ohuelti blascon meikkivoidetta kun länttäisitte senttikaupalla jotain anytimen kuraa naamaan.Trust me. sitä paitsi jos meikkivoide siltikin tuntuu liian "peittävältä" niin kokeilkaa levittää meikki kostealla sienellä tai sekoittaa kosteusvoiteeseen tai jonkinlaiseen ihosävynheleyttäjään(esim.lumene)


      • ihminen jolla ei ole pisamia
        meikkaaja mimmi kirjoitti:

        Kuka hassu haluaa peittää pisamansa??? voin sanoa ettei tuloksesta tule ikinä luonnollisen tai kauniin näköistä vaan harmahtava ja luonnottoman näköinen.. Pisamainen iho on kaiken lisäksi usein vielä hyväkuntoinen sileä ja kaunis.
        Blascon tuotteista voin sanoa ammattilaisena sen verran että kannattaa kyllä satsata näinkin hyviin tuotteisiin,meikki näyttää paljon luonnollisemmalta jos sipaisette ohuelti blascon meikkivoidetta kun länttäisitte senttikaupalla jotain anytimen kuraa naamaan.Trust me. sitä paitsi jos meikkivoide siltikin tuntuu liian "peittävältä" niin kokeilkaa levittää meikki kostealla sienellä tai sekoittaa kosteusvoiteeseen tai jonkinlaiseen ihosävynheleyttäjään(esim.lumene)

        Ei ne kuule niin kivoja ole jos niitä on TODELLA paljon (minulla on kesät talvet.) Siinä olet oikeassa että niistä ei peittämällä pääse.


      • PrinsessaVivian

        Tämä ketju on useita vuosia vanha, mutta haluan minäkin kantaa korteni kekoon Blascon hehkutuksesta. Minulla on erittäin rasvainen iho, jossa on hieman aknearpia. Blasco on ainoa löytämäni meikkivoide, joka peittää arvet ja pitää ihon koko pitkän päivän mattana (jopa ilman puuteria!). Tarjouksesta Blascoa saa 38eur (norm.48eur). Itselläni on tuo pieni purkki kestänyt 8kk ja vielä on vähän jäljellä. Arkisin laitan meikkivoidetta vähemmän ja juhlaan enemmän. Mielestäni olen suurkuluttaja, kun käytän meikkivoidetta päivittäin ja peitettävääkin arvissa on. Täyden kympim meikkivoide!!!!


    • Majbrit

      Ostakaa Tallinnasta, siellä Joe Blascon meikkivoidenappi on noin 35 egee.Sitä löytyy Stockmanniltakin, mutta halvemmalla ilusalongeista.

      • Katja

        Peittääkö mikään Joe Blascon meikkivoiteista pienellä määrällä käytettynä pisamat?


    • merxi

      exuviancen meikkicreme eittää iho virheet ja tatskat. Kokeiltu on ja peittää täysin, kestää myös veden ja hankausta mutta ei tuki ihohuokosia kuten blasco.

      • exuviance

        Mitä kestääkö tuo varmasti veden? Luin MUA:sta arvosteluista että sateessa valuu pitkin kasvoja ja siksi en ole tilannut.


    • LISSU

      hei!ITSEKKIN HURAHDIN JOE BLASCOON MUUTAMIA VUOSIA..SE ON TOINEN NIISTÄ MITÄ EN IKINÄ VAIHDA,HINTA ON AIVAN KAUHEE,NIINPÄ KOKEILIN TILATA NETISTÄ JA SEPÄ ONNISTU, JOE BLASCON MEIKKIVOIDE JA PUUTERI YHT.42E,POSTIKULUJEN KANS..HALPAA..:)JA JÄNNINTÄ TÄS OLI SE KUN MEIKKIVOIDE RASIAS LUKI SUOMEKSI MEIKKIVOIDE JA TILASIN NE AMERIKASTA;)

      • tennise

        hei, mistä tilasit nuin halvalla?


      • Abercrombie585
        tennise kirjoitti:

        hei, mistä tilasit nuin halvalla?

        Huuto.netissä ainakin "seppih" käyttäjä pistää Joe Blascoa myyntiin n. 25e pk:t/per. voide jos hänelle lähettää yksityisviestiä tai mailailee [email protected]. =)


      • riinaaa
        Abercrombie585 kirjoitti:

        Huuto.netissä ainakin "seppih" käyttäjä pistää Joe Blascoa myyntiin n. 25e pk:t/per. voide jos hänelle lähettää yksityisviestiä tai mailailee [email protected]. =)

        Joe Blasco kyllä _peittää_, markettimeikkivoitteitten pienen värisiloituksen jälkeen tuntu ihmeelliseltä, että riittikin, että sienelle kerran sipas nenän ja nenän pielet, eikä enää näkynyt yhtään ainutta ihovirhettä, vaikka kaupan meikkivoiteet jättivät ne näkyviin, vaikka erillisiä peitevoiteita käyttäisikin. Suosittelen !


      • juhheii
        tennise kirjoitti:

        hei, mistä tilasit nuin halvalla?

        Huutonetissa saat parilla-kolmella eurolla kokeilupakkauksia, saat ite päättää miten toi voide sopii sun iholle ja miltä tuntuu!! Amerikast asaa toisi edullisesti tilaa blascon tuoteita ,suomessa on ihan liian ylihinnoiteltua....


    • Ostin muutama viikko sitten ensimmäistä kertaa Blascon meikkivoiteen. On kyllä peittävä ja ihon saa väritykseltään tasaiseksi, mutta koska ei sisällä mitään kosteuttavia ainesosia niin ihon kosteutuksesta pitää huolehtia muuten.

    • z bt8

      Olen testannut näytteen verran, mutta sävy ei ollut riittävän vaalea (ilmeisesti netistä kuitenkin saisi vaaleampiakin). Meikkivoiteena ei vakuuttanut -öljy puskee läpi, tarvitsee välttämättä puuterin- mutta peiteaineena aika hyvä.

    • Sisältää halpaa mineraaliöljyä, joka on ns. komedogeeninen eli epäpuhtauksia aiheuttava seka-rasvaisella iholla.
      Mineraaliöljy on maaöljy, joka kosteuttaa tekemällä iholle kosteuden haihtumista estävän kalvon.

      Kun värivoide tuntuu iholla siltä, että "on jokin kalvo meikin levityksen jälkeen", ei iho pääse hengittämään.

      Ei hyvä!

      • jjjjjbbbbb

        Ultra base-pohja on tuoksuton,ei testattu eläimillä ja sisältää vahoja,jotka eivät suinkaan tuki ihoa. Silloin syntyy ongelmia,jos et saa ihoa puhdistettua kunnolla ,niin jokainen meikkituote muuttuu silloin komedoita aiheuttavaksi. Mikään meikkituote ei estä ihoa hengittämistä ja varsinkin Blascon kohdalla hyvin vanhanaikainen käsite,johon näköjään törmää vieläkin. Blascon pohja peittää hyvin pienellä määrällä sen sisältämien pigmenttien ansiosta,on vedenkestävä,suojaa ihoa esim.pakkaselta ja tuulelta ja antaa erinomaisen aurinkosuojan. Kannattaa kokeilla,laajasta värivalikoimasta varmasti löytyy sopiva väri!


      • scboa
        jjjjjbbbbb kirjoitti:

        Ultra base-pohja on tuoksuton,ei testattu eläimillä ja sisältää vahoja,jotka eivät suinkaan tuki ihoa. Silloin syntyy ongelmia,jos et saa ihoa puhdistettua kunnolla ,niin jokainen meikkituote muuttuu silloin komedoita aiheuttavaksi. Mikään meikkituote ei estä ihoa hengittämistä ja varsinkin Blascon kohdalla hyvin vanhanaikainen käsite,johon näköjään törmää vieläkin. Blascon pohja peittää hyvin pienellä määrällä sen sisältämien pigmenttien ansiosta,on vedenkestävä,suojaa ihoa esim.pakkaselta ja tuulelta ja antaa erinomaisen aurinkosuojan. Kannattaa kokeilla,laajasta värivalikoimasta varmasti löytyy sopiva väri!

        Ajattelin itsekin inventoida tuohon Joe Blascoon jos on niin hyvä mutta millä olette sen putsanneet pois?Onko tarvinnut ostaa jotain eri puhdistus ainetta?Mistä (Suomesta löytyvistä)kaupoista olette löytäneet halvimmalla,ei nettikauppoja.


      • pdofjvior
        scboa kirjoitti:

        Ajattelin itsekin inventoida tuohon Joe Blascoon jos on niin hyvä mutta millä olette sen putsanneet pois?Onko tarvinnut ostaa jotain eri puhdistus ainetta?Mistä (Suomesta löytyvistä)kaupoista olette löytäneet halvimmalla,ei nettikauppoja.

        Ihan p:stä koko meikkibase. Jos on iho hiukankaan kiiltelevään taipuvainen, rasva tunkee siitä läpi ja koko meikki paakkuuntuu todella pahasti. Naama näyttää lähinnä Lordilta. Huokoset korostuvat ja meikki kerääntyy juonteisiin, kuten hymykuoppiin. En suosittele!

        käytän itse nykyään Jane Iredalen basea tai Lilyloloa.


    • Jasu79_1

      Käytän itse sekä tuota Jane Iredalea (sävy Amber) ja Joe Blascon pohjaa (Sp. Lite Olive 2), jotka on käsittääkseni Suomessa myydyimmät, ne saa edullisimmin netistä, esim. www.clamos.net -verkkokaupasta. Myös Kodin1 näyttää nykyisin myyvän niitä.. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe