Jee sensuuria

Päivä on pelastettu.

Ja tähän logiikka kysymys:
Mitä on
1 EXOR 0

50

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moni huomaa virheen tuossa logiikassa.

      • No selvä: logiikkakysymys on yhdyssana ;)


    • loogisesti...

      ajateltuna tuossa on on ilmoitettu entisten miesystävien määrä: 'yks entinen tai ei yhtään'. Virhehän tuossa on se, että tuskin pitää paikkaansa, eikä näin ollen ole ollenkaan uskottavaa.

      Mutta sanopa sinä miten tää kirjainsarja jatkuu logisesti:

      k, n, k, k, k, k,...

      • On useampia.
        Pitää olla tarkempi rajaus.


      • kyse ei ole
        buddy-love kirjoitti:

        On useampia.
        Pitää olla tarkempi rajaus.

        mun entisistä miesystävistä, siinä vähän rajausta.

        Mutta joviaalina hyväksyn kyllä jotkut kivat kirjaimet. Ja hei, mun lapsetkin ratkaisi tämän ihan vähemmilläkin rajauksilla.


      • kyse ei ole kirjoitti:

        mun entisistä miesystävistä, siinä vähän rajausta.

        Mutta joviaalina hyväksyn kyllä jotkut kivat kirjaimet. Ja hei, mun lapsetkin ratkaisi tämän ihan vähemmilläkin rajauksilla.

        On juuri siinä että kykenen etsimään mahdollisia vastauksia liian laajalta alueelta.
        Älykkyystesteissäkin on yleensä useampi oikea vaihtoehto, vaikka eivät ne sitä itse ole huomanneet (siis niissä joissa ei ole oikeita vaihtoehtoja annettuna paitsi että joskus jopa niissäkin on kaksi oikeaa).


      • kuulla...
        buddy-love kirjoitti:

        On juuri siinä että kykenen etsimään mahdollisia vastauksia liian laajalta alueelta.
        Älykkyystesteissäkin on yleensä useampi oikea vaihtoehto, vaikka eivät ne sitä itse ole huomanneet (siis niissä joissa ei ole oikeita vaihtoehtoja annettuna paitsi että joskus jopa niissäkin on kaksi oikeaa).

        loogisia sarjojasi, useampiakin.

        Mutta jatketaan tätä sarjaa, seuraavat kirjaimet ovat:

        s, k, v, t...


      • kuulla... kirjoitti:

        loogisia sarjojasi, useampiakin.

        Mutta jatketaan tätä sarjaa, seuraavat kirjaimet ovat:

        s, k, v, t...

        Systeemi jonka lapset keksivät?
        Tämän täytyy olla bottilogiikalle ohjelmointia kaipaava ongelma.


      • ei ole
        buddy-love kirjoitti:

        Systeemi jonka lapset keksivät?
        Tämän täytyy olla bottilogiikalle ohjelmointia kaipaava ongelma.

        ihan leikki-iässä enää. Ja ovat eräässäkin kouluaineessa oikeinkin eteviä.


      • ei ole kirjoitti:

        ihan leikki-iässä enää. Ja ovat eräässäkin kouluaineessa oikeinkin eteviä.

        On nyt selvästi joku epätyypillinen juju takana.
        Laita vielä yksi.


      • on...
        buddy-love kirjoitti:

        On nyt selvästi joku epätyypillinen juju takana.
        Laita vielä yksi.

        k.

        Ja tämä on erittäin looginen sarja (ellen ole unohtanut kirjaimia välistä...)


      • on... kirjoitti:

        k.

        Ja tämä on erittäin looginen sarja (ellen ole unohtanut kirjaimia välistä...)

        Samaa sarjaa koko litania?


      • Ja...
        buddy-love kirjoitti:

        Samaa sarjaa koko litania?

        jatkuu äärettömyyteen, jos niikseen tulee, että voit kysellä enemmänkin... Sori jos olin epätäsmällinen...

        k, n, k, k, k, k, s, k, v, t, k, n, k....


      • Ja... kirjoitti:

        jatkuu äärettömyyteen, jos niikseen tulee, että voit kysellä enemmänkin... Sori jos olin epätäsmällinen...

        k, n, k, k, k, k, s, k, v, t, k, n, k....

        Jään miettimään.

        (Täältä näköjään sensuroidaan viestejä myös tästä ketjusta).


      • voisi...
        buddy-love kirjoitti:

        Jään miettimään.

        (Täältä näköjään sensuroidaan viestejä myös tästä ketjusta).

        olla vielä y. Siitä tämä sarja taitaa oikeaoppisesti lähteä, vaikka se onkin monella tapaa erilainen kuin sarjan muut osat.


      • voisi... kirjoitti:

        olla vielä y. Siitä tämä sarja taitaa oikeaoppisesti lähteä, vaikka se onkin monella tapaa erilainen kuin sarjan muut osat.

        Ainakaan millään näppärällä matemaattisella sarjalla.
        Kun on äärettömään menevä, niin ei ole sanajuttu.
        Eikä tämä näytä järkevästi hyppivän aakkosten järjestyksenkään mukaan.

        Ei kyllä ainakaan nyt valkene.


      • ole...
        buddy-love kirjoitti:

        Ainakaan millään näppärällä matemaattisella sarjalla.
        Kun on äärettömään menevä, niin ei ole sanajuttu.
        Eikä tämä näytä järkevästi hyppivän aakkosten järjestyksenkään mukaan.

        Ei kyllä ainakaan nyt valkene.

        tässä jujuna, mutta matemaattinen sarja ja sanajuttu jo lähellä...


      • ole... kirjoitti:

        tässä jujuna, mutta matemaattinen sarja ja sanajuttu jo lähellä...

        Sanajutut ja matemaattiset sarjat eivät yleensä ole samassa ongelmassa.
        Hum hum.....


        Nukuttaa
        Paljasta huomenna
        :)

        *väittää olevansa miettimättä pitkin yötä*


      • en tiedä
        buddy-love kirjoitti:

        Sanajutut ja matemaattiset sarjat eivät yleensä ole samassa ongelmassa.
        Hum hum.....


        Nukuttaa
        Paljasta huomenna
        :)

        *väittää olevansa miettimättä pitkin yötä*

        mitä sanajutulla tarkoitat, mutta kyllä se sinne päin on.

        Tämä oli joulunaikaan mietinnässä:
        http://www.aamulehti.fi/extrakuvat/Valtiot_kuva_arvoitus.pdf
        Kaikki valtioita tai pääkaupunkeja. Kaikkia ei selvitetty, vaikka viisaita päitä oli useampiakin ratkomassa.


      • en tiedä kirjoitti:

        mitä sanajutulla tarkoitat, mutta kyllä se sinne päin on.

        Tämä oli joulunaikaan mietinnässä:
        http://www.aamulehti.fi/extrakuvat/Valtiot_kuva_arvoitus.pdf
        Kaikki valtioita tai pääkaupunkeja. Kaikkia ei selvitetty, vaikka viisaita päitä oli useampiakin ratkomassa.

        Nyt nukun.
        Öitä.


      • en tiedä kirjoitti:

        mitä sanajutulla tarkoitat, mutta kyllä se sinne päin on.

        Tämä oli joulunaikaan mietinnässä:
        http://www.aamulehti.fi/extrakuvat/Valtiot_kuva_arvoitus.pdf
        Kaikki valtioita tai pääkaupunkeja. Kaikkia ei selvitetty, vaikka viisaita päitä oli useampiakin ratkomassa.

        Kohta 75 on vielä tekemättä, mutta tässä muut.
        Joku innokas ja epäileväinen voisi myös tarkastaa tuosta mahdolliset virheet.


        1.Sofia
        2.Pakista
        3.Puola
        4.Kampala
        5.Nauru
        6.Ghana
        7.Ankara
        8.Mali
        9.Praha
        10.Marokko
        11.Tokio
        12.Dhaka
        13.Valletta
        14.Latvia
        15.Togo
        16.Kuuba
        17.Japani
        18.Jamaika
        19.Venäjä
        20.Haiti
        21.Laos
        22.Samoa
        23.Suomi
        24.Sveitsi
        25.Intia
        26.Ukraina
        27.Australia
        28.Espanja
        29.Norsunluurannikko
        30.Pariisi
        31.Kamerun
        32.Astana
        33.Viro
        34.Turkmenistan
        35.Havanna
        36.Varsova
        37.Lima
        38.Kenia
        39.Oman
        40.Ranska
        41.Srilanka
        42.Vatikaani
        43.Nassau
        44.Suriname
        45.Jerevan
        46.Nepal
        47.Tansania
        48.Oslo
        49.Kiova
        50.Riika
        51.Manila
        52.Italia
        53.Islanti
        54.Kiina
        55.Monrovia
        56.Damaskos
        57.Tuvalu
        58.Lontoo
        59.Montevideo
        60.Baku
        61.Nigeria
        62.Kreikka
        63.Budapest
        64.Peru
        65.Nikosia
        66.Etelä-Korea
        67.Rooma
        68.Harare
        69.Quito
        70.Mauritania
        71.Saksa
        72.Thaimaa
        73.Tripol
        74.Vilna
        75.
        76.Kolombo
        77.Kanada
        78.Itävälta
        79.Kairo
        80.Irak
        81.Panama
        82.Mauritius
        83.Turkki
        84.Meksiko
        85.Ruotsi
        86.Tanska
        87.Namibia
        88.Bolivia
        89.Ottawa
        90.Malta


      • keu;)
        buddy-love kirjoitti:

        Kohta 75 on vielä tekemättä, mutta tässä muut.
        Joku innokas ja epäileväinen voisi myös tarkastaa tuosta mahdolliset virheet.


        1.Sofia
        2.Pakista
        3.Puola
        4.Kampala
        5.Nauru
        6.Ghana
        7.Ankara
        8.Mali
        9.Praha
        10.Marokko
        11.Tokio
        12.Dhaka
        13.Valletta
        14.Latvia
        15.Togo
        16.Kuuba
        17.Japani
        18.Jamaika
        19.Venäjä
        20.Haiti
        21.Laos
        22.Samoa
        23.Suomi
        24.Sveitsi
        25.Intia
        26.Ukraina
        27.Australia
        28.Espanja
        29.Norsunluurannikko
        30.Pariisi
        31.Kamerun
        32.Astana
        33.Viro
        34.Turkmenistan
        35.Havanna
        36.Varsova
        37.Lima
        38.Kenia
        39.Oman
        40.Ranska
        41.Srilanka
        42.Vatikaani
        43.Nassau
        44.Suriname
        45.Jerevan
        46.Nepal
        47.Tansania
        48.Oslo
        49.Kiova
        50.Riika
        51.Manila
        52.Italia
        53.Islanti
        54.Kiina
        55.Monrovia
        56.Damaskos
        57.Tuvalu
        58.Lontoo
        59.Montevideo
        60.Baku
        61.Nigeria
        62.Kreikka
        63.Budapest
        64.Peru
        65.Nikosia
        66.Etelä-Korea
        67.Rooma
        68.Harare
        69.Quito
        70.Mauritania
        71.Saksa
        72.Thaimaa
        73.Tripol
        74.Vilna
        75.
        76.Kolombo
        77.Kanada
        78.Itävälta
        79.Kairo
        80.Irak
        81.Panama
        82.Mauritius
        83.Turkki
        84.Meksiko
        85.Ruotsi
        86.Tanska
        87.Namibia
        88.Bolivia
        89.Ottawa
        90.Malta

        75. Skopje


      • keu;) kirjoitti:

        75. Skopje

        Mietin vain SP:tä ja unohdin SKOP:n


      • olivat...
        buddy-love kirjoitti:

        Kohta 75 on vielä tekemättä, mutta tässä muut.
        Joku innokas ja epäileväinen voisi myös tarkastaa tuosta mahdolliset virheet.


        1.Sofia
        2.Pakista
        3.Puola
        4.Kampala
        5.Nauru
        6.Ghana
        7.Ankara
        8.Mali
        9.Praha
        10.Marokko
        11.Tokio
        12.Dhaka
        13.Valletta
        14.Latvia
        15.Togo
        16.Kuuba
        17.Japani
        18.Jamaika
        19.Venäjä
        20.Haiti
        21.Laos
        22.Samoa
        23.Suomi
        24.Sveitsi
        25.Intia
        26.Ukraina
        27.Australia
        28.Espanja
        29.Norsunluurannikko
        30.Pariisi
        31.Kamerun
        32.Astana
        33.Viro
        34.Turkmenistan
        35.Havanna
        36.Varsova
        37.Lima
        38.Kenia
        39.Oman
        40.Ranska
        41.Srilanka
        42.Vatikaani
        43.Nassau
        44.Suriname
        45.Jerevan
        46.Nepal
        47.Tansania
        48.Oslo
        49.Kiova
        50.Riika
        51.Manila
        52.Italia
        53.Islanti
        54.Kiina
        55.Monrovia
        56.Damaskos
        57.Tuvalu
        58.Lontoo
        59.Montevideo
        60.Baku
        61.Nigeria
        62.Kreikka
        63.Budapest
        64.Peru
        65.Nikosia
        66.Etelä-Korea
        67.Rooma
        68.Harare
        69.Quito
        70.Mauritania
        71.Saksa
        72.Thaimaa
        73.Tripol
        74.Vilna
        75.
        76.Kolombo
        77.Kanada
        78.Itävälta
        79.Kairo
        80.Irak
        81.Panama
        82.Mauritius
        83.Turkki
        84.Meksiko
        85.Ruotsi
        86.Tanska
        87.Namibia
        88.Bolivia
        89.Ottawa
        90.Malta

        ainakin eri vastauksilla ns. oikeissa vastauksissa, tuolleen nopeasti katsottuna. 21 oli juuri siinä pienessä joukossa, jota ei omin voimin saatu keksittyä, enkä oikein keksi perusteluja, miksi se olis Laos... hmm...


      • olivat... kirjoitti:

        ainakin eri vastauksilla ns. oikeissa vastauksissa, tuolleen nopeasti katsottuna. 21 oli juuri siinä pienessä joukossa, jota ei omin voimin saatu keksittyä, enkä oikein keksi perusteluja, miksi se olis Laos... hmm...

        On lakos ja ilman koota tulee laos (arvasin että se ei ole oikein, mutta ei se ihan väärinkään ole).

        Ykkönen on sillä perusteella, että eräs Sofia pärjäsi aikanaan hyvin puomilla.


      • ihan selvästi
        buddy-love kirjoitti:

        On lakos ja ilman koota tulee laos (arvasin että se ei ole oikein, mutta ei se ihan väärinkään ole).

        Ykkönen on sillä perusteella, että eräs Sofia pärjäsi aikanaan hyvin puomilla.

        se on lakos, tosiaankin. :) Kaveri tykkää vaan maleksia kadulla...

        Ykkönen oli meille paha, mietittiin kaikkia mahdollisia voimisteluliikkeen nimiä ja voimistelijoita ja vaikka mitä. Eikä keksitty sitä edes siinä vaiheessa, kun käytiin listaa läpi kaikista maista ja pääkaupungeista. Vastaus olikin ihan liian lähellä meitä, ja onhan tuo voimistelija notkea eli...


      • ihan selvästi kirjoitti:

        se on lakos, tosiaankin. :) Kaveri tykkää vaan maleksia kadulla...

        Ykkönen oli meille paha, mietittiin kaikkia mahdollisia voimisteluliikkeen nimiä ja voimistelijoita ja vaikka mitä. Eikä keksitty sitä edes siinä vaiheessa, kun käytiin listaa läpi kaikista maista ja pääkaupungeista. Vastaus olikin ihan liian lähellä meitä, ja onhan tuo voimistelija notkea eli...

        Hyvä tehtävä. En olekaan noita ennen tehnyt.
        Pariisin riisi oli hankala tunnistaa ja samoin maksa ei näyttänyt maksalta.
        Nigeriassa meni aika lailla aikaa.

        Suurin osa kohtuullisen helppoja.


      • sen...
        buddy-love kirjoitti:

        Hyvä tehtävä. En olekaan noita ennen tehnyt.
        Pariisin riisi oli hankala tunnistaa ja samoin maksa ei näyttänyt maksalta.
        Nigeriassa meni aika lailla aikaa.

        Suurin osa kohtuullisen helppoja.

        lopulta keksi. Lontoo ja Lima jäivät meillä ratkaisematta omin avuin. Mutta hauskaa oli.

        Jokos tuo num... eikun siis kirjainsarja aukesi?


      • sen... kirjoitti:

        lopulta keksi. Lontoo ja Lima jäivät meillä ratkaisematta omin avuin. Mutta hauskaa oli.

        Jokos tuo num... eikun siis kirjainsarja aukesi?

        Hyvä teoria, mutta tuo "t" ei sovellu siihen.


      • Saat sitten
        buddy-love kirjoitti:

        Hyvä teoria, mutta tuo "t" ei sovellu siihen.

        "oikean" vastauksen.


      • Saat sitten kirjoitti:

        "oikean" vastauksen.

        Tuohan näyttää siltä että jonkin tavallisen lukusarjan numerot on korvattu niiden nimien alkukirjaimilla, mutta t ei sovi joukkoon, paitsi jos se on tuhat.
        En ole miettinyt sitä pidemmälle.


      • ja...
        buddy-love kirjoitti:

        Tuohan näyttää siltä että jonkin tavallisen lukusarjan numerot on korvattu niiden nimien alkukirjaimilla, mutta t ei sovi joukkoon, paitsi jos se on tuhat.
        En ole miettinyt sitä pidemmälle.

        tuossa t:n kohdalla ollaan jo vähän päälle tuhannen menossa.

        Juksasit vaan, ettet tietäis...

        Mutta kyllä tää perinteinenkin: y, k, k, n, v, k... on äkkiseltään yllättävän vaikee...


      • ja... kirjoitti:

        tuossa t:n kohdalla ollaan jo vähän päälle tuhannen menossa.

        Juksasit vaan, ettet tietäis...

        Mutta kyllä tää perinteinenkin: y, k, k, n, v, k... on äkkiseltään yllättävän vaikee...

        Tuo ole hankala.
        (mutta sitä alkuperäistä en kyllä tehnyt loppuun, sillä se t kiusasi ja oletin että siinä on myös laskutoimitus mukana).

        Laita lisää kun viitsit (pää ei pysy terävänä muutoin kuin käyttämällä).

        Mutta numerojutut ovat minulle hiukan hankalia, sillä se miten lasken ei ole standardin mukaista. Aikanaan kokeiden korjaajilla oli suuria vaikeuksia arvostella kun lasku on tehty kummallisesti, mutta tulos on oikein.

        Visuaalinen käyttöjärjestelmä toimii toisin kuin perinteiset versiot (tai sitten visuaalinen on juuri se perinteinen).


      • Siinä...
        buddy-love kirjoitti:

        Tuo ole hankala.
        (mutta sitä alkuperäistä en kyllä tehnyt loppuun, sillä se t kiusasi ja oletin että siinä on myös laskutoimitus mukana).

        Laita lisää kun viitsit (pää ei pysy terävänä muutoin kuin käyttämällä).

        Mutta numerojutut ovat minulle hiukan hankalia, sillä se miten lasken ei ole standardin mukaista. Aikanaan kokeiden korjaajilla oli suuria vaikeuksia arvostella kun lasku on tehty kummallisesti, mutta tulos on oikein.

        Visuaalinen käyttöjärjestelmä toimii toisin kuin perinteiset versiot (tai sitten visuaalinen on juuri se perinteinen).

        kerrottiin kahdella aina edellinen, saattaahan sillä jokin nimikin olla, sillä lukusarjalla.

        Enpä tiedä, oletko tuolla eräällä toisella saitilla (tiede.fi/keskustelut/) ollut koskaan, siellä eräs oli kehitellyt tällaisen pikkupähkinän. Mikä on tuon tähtikuvion selitys, mitä se esittää?
        http://img195.imageshack.us/img195/9225/kuvio2.jpg
        Minusta tuo oli mukava pähkäilytehtävä, en tosin itse keksinyt vastausta... että silleen.


      • Siinä... kirjoitti:

        kerrottiin kahdella aina edellinen, saattaahan sillä jokin nimikin olla, sillä lukusarjalla.

        Enpä tiedä, oletko tuolla eräällä toisella saitilla (tiede.fi/keskustelut/) ollut koskaan, siellä eräs oli kehitellyt tällaisen pikkupähkinän. Mikä on tuon tähtikuvion selitys, mitä se esittää?
        http://img195.imageshack.us/img195/9225/kuvio2.jpg
        Minusta tuo oli mukava pähkäilytehtävä, en tosin itse keksinyt vastausta... että silleen.

        Selvä pöllö oksalla (mutta siinä taitaa kuitenkin olla jokin ovelampi juttu?)


      • tässä...
        buddy-love kirjoitti:

        Selvä pöllö oksalla (mutta siinä taitaa kuitenkin olla jokin ovelampi juttu?)

        ketjussa on mainittu sana, joka liittyy ratkaisuun.


      • tässä... kirjoitti:

        ketjussa on mainittu sana, joka liittyy ratkaisuun.

        Mietin kun ehdin, mutta tässä on irl-hommia kesken.


      • buddy-love kirjoitti:

        Mietin kun ehdin, mutta tässä on irl-hommia kesken.

        Näyttää kuin siinä olisi joidenkin kappaleiden liikesarjoja.
        Hiukan kaarevia liikkeitä ja jonkin verran kiihtyvyyksiä.
        Ei kuitenkaan näytä siltä että olisi törmäyksiä, ei ainakaan selvästi.


      • Pitääkin....
        buddy-love kirjoitti:

        Näyttää kuin siinä olisi joidenkin kappaleiden liikesarjoja.
        Hiukan kaarevia liikkeitä ja jonkin verran kiihtyvyyksiä.
        Ei kuitenkaan näytä siltä että olisi törmäyksiä, ei ainakaan selvästi.

        joskus tutkia, olisiko tällaisilla vastaavilla havaittavissa "liikesarjoja". Siis tavallaan, koska nämä kyllä pysyvät paikoillaan. Siitä huolimatta, jos samalla logiikalla oltaisiin piirretty tähdet 20 vuotta sitten, olisi kuvan oikealla puolen huomattavasti vähemmän näitä symboleja.


      • Pitääkin.... kirjoitti:

        joskus tutkia, olisiko tällaisilla vastaavilla havaittavissa "liikesarjoja". Siis tavallaan, koska nämä kyllä pysyvät paikoillaan. Siitä huolimatta, jos samalla logiikalla oltaisiin piirretty tähdet 20 vuotta sitten, olisi kuvan oikealla puolen huomattavasti vähemmän näitä symboleja.

        Onkos tässä kyseessä kolmiulotteisuuden simulointi?


      • buddy-love kirjoitti:

        Onkos tässä kyseessä kolmiulotteisuuden simulointi?

        Siispä lopullinen arvaus on joku perinteinen tähtikuvio, johon on lisätty niitä himmeämpiä kohteita. Magnitudin esittäminen helpottaisi.

        (tai sitten tässä on jokin koiruus mukana)

        _Saa kertoa jo_ :)


      • kuvattuna...
        buddy-love kirjoitti:

        Siispä lopullinen arvaus on joku perinteinen tähtikuvio, johon on lisätty niitä himmeämpiä kohteita. Magnitudin esittäminen helpottaisi.

        (tai sitten tässä on jokin koiruus mukana)

        _Saa kertoa jo_ :)

        Euroopan pääkaupungit melkein kaikki kartalta kopsattuna, taisikohan Islanti puuttua. Arvoituksena tarvitsisi varmaan jotain lisävinkkejä jo heti alkuunsa.

        http://www.youtube.com/watch?v=1Rx-hYjBpMg

        Hyvää yötä.


      • kuvattuna... kirjoitti:

        Euroopan pääkaupungit melkein kaikki kartalta kopsattuna, taisikohan Islanti puuttua. Arvoituksena tarvitsisi varmaan jotain lisävinkkejä jo heti alkuunsa.

        http://www.youtube.com/watch?v=1Rx-hYjBpMg

        Hyvää yötä.

        Ei ollut kovin helppo.
        Hyvä arvoitus.

        Öitä.
        (täälläkin melkein nukuttaa jo)


    • To4D

      täytyy olla jotain naisen logiikkaa, siis tuskin logiikkaa ollenkaan. Jos ykkönen päättää alentua nollaksi ja täysi nolla tuleekin ykköseksi, niin siinä muutosvaiheessa se on täysin hallitsematon tilanne.

    • neliöjuuri

      Vastaus: 1

      Perustelu: Kyseessä on Boolen looginen exclusive or (poissulkeva tai) operaatio kahden tai useamman binääriluvun välillä, jossa yksi ja vain yksi operaattori voi olla ykkönen kerrallaan. Oliko tarpeeksi sekavasti sanottu?

      Lisätehtävä: Mitä on 1 XOR 0 XOR 1

      Ja on tuossa muitakin virheitä, kuten vaikkapa tuo E, ellet sitten tarkoittanut miehen ex-logiikkaa tjn.

      • On 0

        ( se E oli selventävä hämäys ;)


      • oli oikein
        buddy-love kirjoitti:

        On 0

        ( se E oli selventävä hämäys ;)

        eli valetta ;)


    • fkolli

      http://www.patentstorm.us/patents/4855829/description.html

      • Käyhän se noinkin, mutta silti parempi olisi kehittää herkempiä ja vähemmän kohisevia ilmaisimia.
        Eräs kotimainen keksintö saattaa pian muuttaa koko systeemin paljon paremmaksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe