Suomen TV-maksu

Maksalaatikko.

Millä perusteella suomalaiset eivät maksa TV-maksua? Perusteluna olen kuullut, että katsellaan vain satelliittikanavia tai naapurien lähettämää ohjelmaa, lähinnä ryssävisiota.
Tämä ei kuitenkaan kelpaa perusteluksi, sillä yleinen periaate on, että maksu maksetaan aina omaan maahan (esim. rajan lähellä asuvat) ja maksun maksettua on oikeus katsoa sekä kotimaan että mahdollisesti rajan yli näkyviä ulkomaisia kanavia.

55

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H. Lohi

      Olipas tosi hauska copypaste. :(

      • L. Harri

        että tämä ei eroa siitä millään tavalla. Ottaisit joskus jostain selvää ennen kuin levittelet perättömiä. Tämä on luonnollisesti sinulta liikaa vaadittu, joten jatka vain uskossasi.
        Miten on, maksatko TV-maksun? Kysymys on lähinnä retorinen, sillä vastauksenhan me tiedämme, riippumatta siitä mitä tähän valehtelet ;-)


      • häh..häh..
        L. Harri kirjoitti:

        että tämä ei eroa siitä millään tavalla. Ottaisit joskus jostain selvää ennen kuin levittelet perättömiä. Tämä on luonnollisesti sinulta liikaa vaadittu, joten jatka vain uskossasi.
        Miten on, maksatko TV-maksun? Kysymys on lähinnä retorinen, sillä vastauksenhan me tiedämme, riippumatta siitä mitä tähän valehtelet ;-)

        på svenskans framtid hurri..vad?


      • V. Siika
        häh..häh.. kirjoitti:

        på svenskans framtid hurri..vad?

        Osui ja upposi. Jälleen yksi lupapinnari narahti.


      • afafafafafaf
        häh..häh.. kirjoitti:

        på svenskans framtid hurri..vad?

        Suojatyöpaikka varsinkin Suomen ruotsalaisille Suurempi kuin Britannian BBC!! Siitä kaivakaa... joo pakkoruotsi vaatii isot puitteet ja piirteeet


      • F. Hauki
        afafafafafaf kirjoitti:

        Suojatyöpaikka varsinkin Suomen ruotsalaisille Suurempi kuin Britannian BBC!! Siitä kaivakaa... joo pakkoruotsi vaatii isot puitteet ja piirteeet

        Nythän netti fenno vitsin murjaisi. Suomen Yle on suurempi kuin BBC! Sitä ei moni tiennyt, eikä tämän uutisen jälkeen tiedä vieläkään. Luonnollisesti sinulta löytyy tähän väittämään luotettava lähde?


      • BBC pähkinänkuoressa
        afafafafafaf kirjoitti:

        Suojatyöpaikka varsinkin Suomen ruotsalaisille Suurempi kuin Britannian BBC!! Siitä kaivakaa... joo pakkoruotsi vaatii isot puitteet ja piirteeet

        BBC aikoo _säästää_ viidessä vuodessa yli 2.000.000.000€.
        Yhden vuoden budjetti on vajaa 4.000.000.000€
        Paljonko se YLE:n budjetti olikaan?
        http://www.bbc.co.uk/annualreport/exec/overview/year.shtml


      • Tilinpäätin

      • B. Ahven
        Tilinpäätin kirjoitti:

        YLE on melkein kymmenesosa BBC:sta. Tähän asiaan voi tutustua vaikka YLE:n kotisivuilla. Suorempi linkki ohessa: http://yle.fi/yleista/kuvat/2008tilinpaatos.pdf

        hatun täydeltä. YLE suurempi kuin BBC ja tosielämässä YLE onkin vain 10% BBC:a. Tämä luku on sikäli merkittävä, että se osoittaa YLEN olevan hyvin tehokas. BBC tuottaa ohjelmia n. 80m ihmiselle, Yle 5m ihmiselle. Ohjelmatuotanto maksanee sen saman riippumatta katsojamäärästä, joten oletusarvoisesti BBC:n ja YLE:n budjettien tulisi olla lähempänä toisiaan kun mitä ovat. Tämä oli positiivinen yllätys. Nyt YLE:n kuluille löytyy vertailupohjaa. Kerrankin netti fennon älyvapaasta väitteestä oli jotain hyötyä.


      • Loiset jonoon
        B. Ahven kirjoitti:

        hatun täydeltä. YLE suurempi kuin BBC ja tosielämässä YLE onkin vain 10% BBC:a. Tämä luku on sikäli merkittävä, että se osoittaa YLEN olevan hyvin tehokas. BBC tuottaa ohjelmia n. 80m ihmiselle, Yle 5m ihmiselle. Ohjelmatuotanto maksanee sen saman riippumatta katsojamäärästä, joten oletusarvoisesti BBC:n ja YLE:n budjettien tulisi olla lähempänä toisiaan kun mitä ovat. Tämä oli positiivinen yllätys. Nyt YLE:n kuluille löytyy vertailupohjaa. Kerrankin netti fennon älyvapaasta väitteestä oli jotain hyötyä.

        Odotan mediamaksua kieli pitkänä. Vihdoin loppuu loisiminen ja kaikki maksaa! Loistouudistus!


      • V. Simppu
        Loiset jonoon kirjoitti:

        Odotan mediamaksua kieli pitkänä. Vihdoin loppuu loisiminen ja kaikki maksaa! Loistouudistus!

        Meinaan vaan, että tähän mennessä TV:a on voinut katsella ilmaiseksi. Häipyvätkö kanavat?


      • K. Sumppu
        V. Simppu kirjoitti:

        Meinaan vaan, että tähän mennessä TV:a on voinut katsella ilmaiseksi. Häipyvätkö kanavat?

        Muuttuvat vain maksullisiksi, ja nyt maksuja ei voi enää syytää toisten harteille. Pitää itse maksaa - aivan kuten Ahvenanmaalla.


      • O. Kampela
        K. Sumppu kirjoitti:

        Muuttuvat vain maksullisiksi, ja nyt maksuja ei voi enää syytää toisten harteille. Pitää itse maksaa - aivan kuten Ahvenanmaalla.

        vaikka MTV3 ja nelonen ei näy? Ovatko vain reiluja ja varakkaita?
        Saako mustavalkoluvan halvemmalla?


      • L. Kilohaili
        O. Kampela kirjoitti:

        vaikka MTV3 ja nelonen ei näy? Ovatko vain reiluja ja varakkaita?
        Saako mustavalkoluvan halvemmalla?

        Ohjelmia ei tule puoltakaan siitä mitä mantereella ja silti pitää maksaa täysi maksu. Onpa sikamaista.


      • 5 * 38.7
        O. Kampela kirjoitti:

        vaikka MTV3 ja nelonen ei näy? Ovatko vain reiluja ja varakkaita?
        Saako mustavalkoluvan halvemmalla?

        mutta miten mainosrahoitteiset Mtv3 ja Nelonen liittyvät ylen Tv lupamaksulla rahoitettavaan ohjelmatarjontaan? Eli jos eivät näy, niin miksi Ylen pitäisi hyvittää?


      • F. Särki
        5 * 38.7 kirjoitti:

        mutta miten mainosrahoitteiset Mtv3 ja Nelonen liittyvät ylen Tv lupamaksulla rahoitettavaan ohjelmatarjontaan? Eli jos eivät näy, niin miksi Ylen pitäisi hyvittää?

        näkyy neljä kanavaa. Se maksu ei ole YLE maksu, vaan TV-maksu. Et voi jättää maksamatta sillä verukkeella että katselet vain MTV3 ja Nelosta. Onko MTV3:lla ja Nelosella omaa lähetystekniikkaa maanlaajuisesti?


      • 5*38.7
        L. Kilohaili kirjoitti:

        Ohjelmia ei tule puoltakaan siitä mitä mantereella ja silti pitää maksaa täysi maksu. Onpa sikamaista.

        Mutta reklamoippa asiasta Ålands Radio/TV Ab:lle, joka hoitaa Affenanmaan kanavien näkymiset ja näkymättä jäämiset.


    • ..ttu maksa mitään

      Tukikukkoa mässäillään ja ryssävisiota pällistellään päivät pitkät Bingosta varastetusta telkusta. Oli siinä mummoilla ihmettelemistä kun kahvipakettia sinkoili ja telkkari lähti, heh, heh.

      • Eberspächer

        paljoa muutakaan. Veronkiertäjät. Tukielätit. Sisäsiittoiset.


    • Ö. Muikku

      Entäs ajoneuvovero?

    • TUKIA :|

      kaksikielinen-Suomi ylläpitää tätä suomalaisvihaajien täysihoitolaa

    • Rääkyiristo

      Kuinka moni junttilandialainen oikeasti maksaa maksun?

      Onko mitään kontrollia että junttilandialaiset maksaisivat maksun?

    • P. Pasuri

      Hip hei, perustetaanko jokaiseen 20000 asukkaan kaupunkiin oma "tv-yhtiö", joka itse päättää, mitä ohjelmia lähetetään ja makselee mitä jakselee oikeille tv-yhtilöille. Ja asukkaat kuitenkin katsovat mitä kanavia haluavat, mutta eipähän tarvitse maksaa lupamaksuja ylelle!
      Yle varmasti antaa ohjelmat ilmaiseksi, pönttö.

      • pastecopy

        On se hienoa, kun osaa leikkiä tietokoneella.


      • Z. Vimpa
        pastecopy kirjoitti:

        On se hienoa, kun osaa leikkiä tietokoneella.

        Kirjoittelet perättömän avauksen ja olet ihmeissäsi kun saat aivan yhtä älyttömän vastauksen. Ihan OK.
        Et ole muuten vastannut, H.Lohi, maksatko TV-maksun, vai kyttäätkö ilmaiseksi?


      • H. Lohi
        Z. Vimpa kirjoitti:

        Kirjoittelet perättömän avauksen ja olet ihmeissäsi kun saat aivan yhtä älyttömän vastauksen. Ihan OK.
        Et ole muuten vastannut, H.Lohi, maksatko TV-maksun, vai kyttäätkö ilmaiseksi?

        Maksan tv-maksun, vaikka mielelläni vähentäisin siitä FST:n osuuden. Haluatko kuitin?


      • Z. Vimpa
        H. Lohi kirjoitti:

        Maksan tv-maksun, vaikka mielelläni vähentäisin siitä FST:n osuuden. Haluatko kuitin?

        "Haluatko kuitin? " Joo, skannaa mielellään tänne se H.Lohen TV-maksukuitti. Omasta puolestani voisin vähentää Ylen 1&2 kanavat sekä MTV3 ja Nelosen. Onko OK jos maksan vain sen 5-10% lupamaksusta?


      • H. Lohi
        Z. Vimpa kirjoitti:

        "Haluatko kuitin? " Joo, skannaa mielellään tänne se H.Lohen TV-maksukuitti. Omasta puolestani voisin vähentää Ylen 1&2 kanavat sekä MTV3 ja Nelosen. Onko OK jos maksan vain sen 5-10% lupamaksusta?

        Ei ole OK, koska FST:n osuus on suurempi kuin 5-10%. MTV3:n ja Nelosen rahoituksella ei ole mitään tekemistä tv-maksun kanssa.


      • G. Kuha
        H. Lohi kirjoitti:

        Ei ole OK, koska FST:n osuus on suurempi kuin 5-10%. MTV3:n ja Nelosen rahoituksella ei ole mitään tekemistä tv-maksun kanssa.

        Mistä lähtien MTV3 ja Nelosta on voinut katsella ilman TV-lupaa?


      • H. Lohi
        G. Kuha kirjoitti:

        Mistä lähtien MTV3 ja Nelosta on voinut katsella ilman TV-lupaa?

        Oleellista on se, että niistä rahoista he eivät saa senttiäkään, joten et voi jättää maksamatta sillä perusteella, että et katso näitä kanavia.


      • ZZ-Turska
        H. Lohi kirjoitti:

        Oleellista on se, että niistä rahoista he eivät saa senttiäkään, joten et voi jättää maksamatta sillä perusteella, että et katso näitä kanavia.

        "joten et voi jättää maksamatta sillä perusteella, että et katso näitä kanavia."
        Ai, no millä perusteella voi jättää maksamatta?


      • S. Nahkiainen
        H. Lohi kirjoitti:

        Maksan tv-maksun, vaikka mielelläni vähentäisin siitä FST:n osuuden. Haluatko kuitin?

        Vai valehtelitko vain maksaneesi TV-maksun? Taisi olla lööperiä sekin juttu?
        Meille oikeille maksajille uusi mediamaksu on hyvä asia. Sen tultua voimaan vapaamatkustajatkin joutuvat maksamaan oman osansa ja loisiminen loppuu tältä saralta.


    • MAKSETA:::!!!!!!

      .

      niin miksi kenenkään muunkaan pitäisi maksaa????????

      .

      • Q. Lahna

        Yksi asia tosin jäi selvittämättä; mitä Ollannissa ei makseta?


      • Matti-3
        Q. Lahna kirjoitti:

        Yksi asia tosin jäi selvittämättä; mitä Ollannissa ei makseta?

        Kaikki tai verorahoista.

        Mutta sieltä tulee vaan uusintojen uusintoja niin myös Knosta


      • E. Made
        Matti-3 kirjoitti:

        Kaikki tai verorahoista.

        Mutta sieltä tulee vaan uusintojen uusintoja niin myös Knosta

        jätetään maksamatta?


      • MAKSAA::::!!!
        E. Made kirjoitti:

        jätetään maksamatta?

        .

        ei tarvitse Oolannissa maksella

        .


      • M. Norssi
        MAKSAA::::!!! kirjoitti:

        .

        ei tarvitse Oolannissa maksella

        .

        Ahvenanmaalla maksavat? Suomessahan kaksikielisten kuntien asukkaat maksavat omat menonsa 80% Junttilandian menoista. Mitä Ahvenanmaan maksuja tämä sama populaatio maksaa? TV-luvan? BBC:n?


      • MAKSAA::::!!! kirjoitti:

        .

        ei tarvitse Oolannissa maksella

        .

        Miksi minun postilaatikkooni tuli juuri eilen TV-avgift-lasku, vaikka täällä kaikki sanovat että Ahvenanmaalla ei makseta tv-lupaa?? Miksi minä joudun maksamaan maksun, jota ei ole? Olen kysellyt muiltakin täällä Ahvenanmaalla ja hekin ovat TV-lupamaksun maksaneet. MEITÄ HUIJATAAN, ME MAKSAMME OLEMATTOMIA LASKUJA!!


      • TT. Toutain
        ahvennainen kirjoitti:

        Miksi minun postilaatikkooni tuli juuri eilen TV-avgift-lasku, vaikka täällä kaikki sanovat että Ahvenanmaalla ei makseta tv-lupaa?? Miksi minä joudun maksamaan maksun, jota ei ole? Olen kysellyt muiltakin täällä Ahvenanmaalla ja hekin ovat TV-lupamaksun maksaneet. MEITÄ HUIJATAAN, ME MAKSAMME OLEMATTOMIA LASKUJA!!

        Sellainen se on, se netti fennojen yleistiedon taso, muusta tietämisestä nyt puhumattakaan.

        Jos maksat olemattoman TV-luvan, saat varmasti myös laivastotukea, myyt tax freeta (erottelematta mitä ja missä) sekä poltat ja myyt vapaasti nuuskaa. Kunnallistukia mikrokuntasi saa satumaisia summia ja erikoissairaanhoitoa on joka luodolla? Jne. jne.


      • N. Ankerias
        ahvennainen kirjoitti:

        Miksi minun postilaatikkooni tuli juuri eilen TV-avgift-lasku, vaikka täällä kaikki sanovat että Ahvenanmaalla ei makseta tv-lupaa?? Miksi minä joudun maksamaan maksun, jota ei ole? Olen kysellyt muiltakin täällä Ahvenanmaalla ja hekin ovat TV-lupamaksun maksaneet. MEITÄ HUIJATAAN, ME MAKSAMME OLEMATTOMIA LASKUJA!!

        Nyt selvisi miksi netti fennot inttävät vuodesta toiseen että ahvenanmaalaiset eivät maksa TV-lupaa! Syy on yksinkertainen; netti fenno ei ensinnäkään tiedä, että kyseessä on TV-maksu, eikä lupa, sillä eihän netti fenno itse mitään maksuja maksa. Vain 95% tarjonnasta on suunnattu sille ja se on sen mielestä liian vähän.

        Varsinainen ongelma on se että Ahvenanmaalla maksetaan TV-avgift! Mitä tekemistä sillä on TV-luvan kanssa, aprikoi netti fenno ja pystyttää elämänsä pituisen rumputulen aiheesta nettiin.


      • fvcffFVDZ
        N. Ankerias kirjoitti:

        Nyt selvisi miksi netti fennot inttävät vuodesta toiseen että ahvenanmaalaiset eivät maksa TV-lupaa! Syy on yksinkertainen; netti fenno ei ensinnäkään tiedä, että kyseessä on TV-maksu, eikä lupa, sillä eihän netti fenno itse mitään maksuja maksa. Vain 95% tarjonnasta on suunnattu sille ja se on sen mielestä liian vähän.

        Varsinainen ongelma on se että Ahvenanmaalla maksetaan TV-avgift! Mitä tekemistä sillä on TV-luvan kanssa, aprikoi netti fenno ja pystyttää elämänsä pituisen rumputulen aiheesta nettiin.

        Eikö se Tala kehunut osaavansa ruotsia? Eikö se myös ole väittänyt perättömiä Ahvenanmaan TV-maksusta? On se.


    • U. Kuorre

      TV-lupa halpenee!
      Oletko muuten maksanut TV-lupasi, vai tuleeko ensimmäinen maksu kohdallesi vasta mediamaksun aikana?

      • JJ. Silakka
        Arjupa kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/200709026529651_ko.shtml

        Kalle Isokallion eläkkeen 42-vuotiaasta eteenpäin on hänen, kiitos suomenruotsalaisten päättäjien jotka antoivat sille kenkää Nokiasta. Päätös oli todellakin oikea. Kalle on turhaan katkera kykenemättömyydestään.
        Oletko huomannut että palstalla häärii toinenkin ennen aikojaan eläkkeelle potkittu elämäntapaluuseri, jonka viuluja maksellaan joka päivä.


      • rautaako?
        Arjupa kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/200709026529651_ko.shtml

        Hurri maksaa täyden maksun ja saa kuitenkin vain 15% siitä mitä suomenkielinen? Niin että kukakohan kenen maksua maksaa.

        Ainoa oikeudenmukainen jako olisi fifty-fifty, eli pulet rahasta suomenkieliselle puolelle ja puolet ruotsinkieliselle. Näin minä saisin yhtä paljon vastinetta rahalle kuin Tala (edelyttäen että Tala siis maksaa maksunsa).

        Vai eikö olekaan niin että yksilöt ovat tasaarvoisia? Talahan väittää että kansanryhmärt ovat tasa-arvoisia, mutta minusta tuntuu että hän on tässäkin asiassa aivan hakoteillä. Tarkistetaanpa asia perustuslaissa: jep kyllä siinä yksilöt, kansalaiset, ovat tasa-arvoisia keskenään. Perustuslaki ei tunne käsitettä "kansaryhmäosuus". Kertokaa myös Isokalliolle.


      • P. Kivinilkka
        rautaako? kirjoitti:

        Hurri maksaa täyden maksun ja saa kuitenkin vain 15% siitä mitä suomenkielinen? Niin että kukakohan kenen maksua maksaa.

        Ainoa oikeudenmukainen jako olisi fifty-fifty, eli pulet rahasta suomenkieliselle puolelle ja puolet ruotsinkieliselle. Näin minä saisin yhtä paljon vastinetta rahalle kuin Tala (edelyttäen että Tala siis maksaa maksunsa).

        Vai eikö olekaan niin että yksilöt ovat tasaarvoisia? Talahan väittää että kansanryhmärt ovat tasa-arvoisia, mutta minusta tuntuu että hän on tässäkin asiassa aivan hakoteillä. Tarkistetaanpa asia perustuslaissa: jep kyllä siinä yksilöt, kansalaiset, ovat tasa-arvoisia keskenään. Perustuslaki ei tunne käsitettä "kansaryhmäosuus". Kertokaa myös Isokalliolle.

        sillä aivan kuin Tala, se tietää kaiken kaikesta paremmin. Noin varma asioista voi vain olla jos on syrjässä kaikesta mononkuva perseessä ja setelit kourassa siinä 42-50 ikävuoden hujakoilla. Muut ovat ammattitaidot havainneet ja päätöksensä tehneet. Potkis!


      • asdasdddd
        rautaako? kirjoitti:

        Hurri maksaa täyden maksun ja saa kuitenkin vain 15% siitä mitä suomenkielinen? Niin että kukakohan kenen maksua maksaa.

        Ainoa oikeudenmukainen jako olisi fifty-fifty, eli pulet rahasta suomenkieliselle puolelle ja puolet ruotsinkieliselle. Näin minä saisin yhtä paljon vastinetta rahalle kuin Tala (edelyttäen että Tala siis maksaa maksunsa).

        Vai eikö olekaan niin että yksilöt ovat tasaarvoisia? Talahan väittää että kansanryhmärt ovat tasa-arvoisia, mutta minusta tuntuu että hän on tässäkin asiassa aivan hakoteillä. Tarkistetaanpa asia perustuslaissa: jep kyllä siinä yksilöt, kansalaiset, ovat tasa-arvoisia keskenään. Perustuslaki ei tunne käsitettä "kansaryhmäosuus". Kertokaa myös Isokalliolle.

        Ylen muita kanavia ruotsiksi tekstitettynä? Katsojaluvut todistavat jotain aivan muuta FST:n tarpeellisuudesta hurrienkin keskuudessa.

        Toki myös suomalaiset voivat katsoa hurrikanavaa suomeksi tekstitettynä, mutta kun ohjelmat ovat pääosin täyttä paskaa. Jos YLEn kanavat olisivat vapaaehtoisesti maksullisia, ei FST:tä olisi lainkaan ja Ylelläkin ehkä vain yksi kanava.


      • rautaako?
        asdasdddd kirjoitti:

        Ylen muita kanavia ruotsiksi tekstitettynä? Katsojaluvut todistavat jotain aivan muuta FST:n tarpeellisuudesta hurrienkin keskuudessa.

        Toki myös suomalaiset voivat katsoa hurrikanavaa suomeksi tekstitettynä, mutta kun ohjelmat ovat pääosin täyttä paskaa. Jos YLEn kanavat olisivat vapaaehtoisesti maksullisia, ei FST:tä olisi lainkaan ja Ylelläkin ehkä vain yksi kanava.

        Mutta kielipoliittisesta näkökulmasta on väärin että minä saan vähemmän omakielistä tarjontaa kuin sinä. Se on epätasaarvoista. Mutta älä itke, olen kuulunut vähemmistöön koko elämäni. Olen tottunut siihen että ELÄMÄ ON! Siihenkin että jotkut tositoopet eivät edes ymmärrä sitä, vaan surkuttelevat sitä että minulla olisi jopa euoikeuksia. Se nyt on aika naurettavaa, mutta on ihan totta että sellaisia löytyy jotka niin luulevat. Usko huvikses.


      • Å. Turpa
        asdasdddd kirjoitti:

        Ylen muita kanavia ruotsiksi tekstitettynä? Katsojaluvut todistavat jotain aivan muuta FST:n tarpeellisuudesta hurrienkin keskuudessa.

        Toki myös suomalaiset voivat katsoa hurrikanavaa suomeksi tekstitettynä, mutta kun ohjelmat ovat pääosin täyttä paskaa. Jos YLEn kanavat olisivat vapaaehtoisesti maksullisia, ei FST:tä olisi lainkaan ja Ylelläkin ehkä vain yksi kanava.

        muut kanavat? Ei Suomessa ole Yle-maksua, vaan TV-maksu joka muuttuu mediamaksuksi. TV:sta ei tule kuin n. 5% ruotsinkielistä ohjelmaa sillä maksulla, mikä on sääli, sillä ruotsinkielisten (sis. tanska ja norja) ohjelmien taso on yleensä varsin korkea.


      • Yle ja BBC
        rautaako? kirjoitti:

        Mutta kielipoliittisesta näkökulmasta on väärin että minä saan vähemmän omakielistä tarjontaa kuin sinä. Se on epätasaarvoista. Mutta älä itke, olen kuulunut vähemmistöön koko elämäni. Olen tottunut siihen että ELÄMÄ ON! Siihenkin että jotkut tositoopet eivät edes ymmärrä sitä, vaan surkuttelevat sitä että minulla olisi jopa euoikeuksia. Se nyt on aika naurettavaa, mutta on ihan totta että sellaisia löytyy jotka niin luulevat. Usko huvikses.

        Sanomissa ollut niin että Ylessä on enemmän työntekijöitä kuin BBC:ssä.


      • H. Nieriä
        Yle ja BBC kirjoitti:

        Sanomissa ollut niin että Ylessä on enemmän työntekijöitä kuin BBC:ssä.

        Tulipa uusi uutinen. Tässä ketjussa on väitetty että Yle on suurempi kuin BBC. Tänne on linkitetty BBC:n kotisivu joka osoittaa, että Yle on n. 10% BBC:a. Jos sinulla on parempaa tietoa, voisit kernaasti kertoa mitä se on ja linkittää lähteen väitteesi tueksi. Kiitos.


    • G. Seipi
      • F. Säyne

        Tällä kertaa ollaan viemässä rakkain korsusta, eli TV lähtee lupatarkastajan kyydissä, hähhhää.


      • nyt TVtön

        jonka netti fenno voittaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      155
      3230
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      97
      1715
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1657
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1525
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      387
      1512
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1345
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1073
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      999
    9. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      902
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      262
      882
    Aihe