Mistä tummaihoinen nainen?

tositarkoitus___

Olen 33v turkulainen pitkä ja hoikka herrasmies. Kiinnostusta on jo pitkään ollut tummaihoisista naisista mutta heitä ei suomessa juuri tapaa ainakaan turussa. Osaisko joku kertoa missä netissä tai livenä vois löytää tummia naisia?. Kiitos etukäteen.

17

6809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauemas

Vaikka Ruandaan ,kaipa sinne jäi henkiin jokunen pitkäkin tummanainen !
      Jos et sieltä pitkäätummaalöydä niin somaliaan sitten ,sielltä niitä pitkiätummia kyllä löytyy.

• Musta tuntuu

Moi,

Ollessani sinun ikäinen minulle selvisi se, että haluan afrikkalaistaustaisen naisen elämänkumppaniksi. Laitoin asiallisen ilmoituksen afrointroduction.com:iin. Vastaavia nettitreffauspaikkoja oli useampiakin, mutta katsoin tuon ehkä laadukkaimmaksi. Vastauksia tuli paljon ympäri maailmaa, suurin osa sellaisia mitä ei voinut vakavasti ottaa. Olinkin jo asennoitunut siten, että kokeneena maailmanmatkaajana lähden seuraavalla pidemmällä lomallani, johonkin Afrikan maahan katsastamaan vaimoehdokkaita. Sain kuitenkin viime hetkellä em. treffipalstalta suomen kielellä kirjoitetun yhteydenoton Suomessa asuvalta kauniilta tummalta tytöltä. Tällä hetkellä olen onnellinen mies: minulla kaksi kaunista "maitokahvi"-tytärtä ja lapsillani on mielestäni paras mahdollinen äiti, enkä itse voisi kohtuudella toivoa itselleni parempaa vaimoa.

Nyt täytyy todeta että kyllähän mulla kävi mieletön säkä että kyseinen nainen oli, ennenkaikkea hyväluontoinen, kristillisiä perusarvoja noudattava nainen, jolla oli jo kansalaisuus ja työpaikka. Vältyttiin paljolta vääntämiseltä maahanmuuttoviraomaisten kanssa ja monilta väärinkäsityksiltä hänen suomen kielen taitonsa ansiosta. Tämä vuoksi tapaukseni ei ole varmasti verrannollinen siihen, jos tapaat Suomessa tai ulkomailla tumman naisen ja alat hänen kanssaan rakentamaan yhteistä elämää.

Helsingissä on mielestäni paljon afrikkalaisia naisia, kokonaan eri asia mitä he hakevat elämältä. Samat lainalaisuudet pätevät kuin kaikkien muidenkin naisten kanssa: kun miehen ulkonäkö ja lompakko on mukavassa sopusoinnussa - myös afrikkalaiset naiset ovat sinusta kiinnostuneita (jos oleskeluluvan kalastajata lasketaan pois). Näin se vaan on. Africanight.org, löytyy tietoa Helsingissä säännöllisesti järjestettävästä afrikkalaisesta illasta. Paikalla on suomalaisia naisia etsimässä mustaa miestä ja suomalaisia miehiä etsimässä mustia naisia - ja kaikke siltä väliltä. Käydään vaimon kanssa joskus siellä vähän tanssimassa ja näkemässä hyvän päivän (illan) tuttuja. Kilpailu on kovaa ja kauneimmat mustat naiset tietävät arvonsa.

Näillä eväillä.

• tositarkoituksella__

Kiitos tiedoista, noista on varmasti apua ja oli hauska kuulla tarinasi. Jos löytyy muita tummista naisista kiinnostuneita niin mielellään saa ottaa yhteyttä.

• viisi=4+1
        tositarkoituksella__ kirjoitti:

Kiitos tiedoista, noista on varmasti apua ja oli hauska kuulla tarinasi. Jos löytyy muita tummista naisista kiinnostuneita niin mielellään saa ottaa yhteyttä.

joku raja pitää olla millaisen vaimon ottaa. Jossain kinalaistyyppisessä voisi vielä olla jotain tolkkua.
        Ei suomimiehet voi olla yhtä tyhmiä kuin suomiakat.
        Kysele vaikka Tatu Vanhaselta mitä mieltä hän on afrikkalaistyyppisistä ihmisistä.

• hesa rulettaa aina

sihteeriopistolla, vai kuinka? Miten tummaa haluat? Ruskettunutta suometarta, virotarta vai venäläistä? Vai ihan vähän "enemmän" ruskettunutta esim. kuubalaista ja brasialialaista? Miksi haluat tummaihoisen naisen "tositarkoitus" -mielellä? Vaikka olet 33v pitkä ja hoikka mies, niin olet turkulainen...niin eikö se jo herätä epäilyä kaikkien naisten keskuudessa?

• TUUOULUUN

Oulussa niitä on.

• Tässä on yksi. Hei vain

• Anonyymi

Kerro lisää. Minkäikäinen oot?

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      881
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      828
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe