Olen 33v turkulainen pitkä ja hoikka herrasmies. Kiinnostusta on jo pitkään ollut tummaihoisista naisista mutta heitä ei suomessa juuri tapaa ainakaan turussa. Osaisko joku kertoa missä netissä tai livenä vois löytää tummia naisia?. Kiitos etukäteen.
Mistä tummaihoinen nainen?
17
6280
Vastaukset
- kauemas
Vaikka Ruandaan ,kaipa sinne jäi henkiin jokunen pitkäkin tummanainen !
Jos et sieltä pitkäätummaalöydä niin somaliaan sitten ,sielltä niitä pitkiätummia kyllä löytyy. - Musta tuntuu
Moi,
Ollessani sinun ikäinen minulle selvisi se, että haluan afrikkalaistaustaisen naisen elämänkumppaniksi. Laitoin asiallisen ilmoituksen afrointroduction.com:iin. Vastaavia nettitreffauspaikkoja oli useampiakin, mutta katsoin tuon ehkä laadukkaimmaksi. Vastauksia tuli paljon ympäri maailmaa, suurin osa sellaisia mitä ei voinut vakavasti ottaa. Olinkin jo asennoitunut siten, että kokeneena maailmanmatkaajana lähden seuraavalla pidemmällä lomallani, johonkin Afrikan maahan katsastamaan vaimoehdokkaita. Sain kuitenkin viime hetkellä em. treffipalstalta suomen kielellä kirjoitetun yhteydenoton Suomessa asuvalta kauniilta tummalta tytöltä. Tällä hetkellä olen onnellinen mies: minulla kaksi kaunista "maitokahvi"-tytärtä ja lapsillani on mielestäni paras mahdollinen äiti, enkä itse voisi kohtuudella toivoa itselleni parempaa vaimoa.
Nyt täytyy todeta että kyllähän mulla kävi mieletön säkä että kyseinen nainen oli, ennenkaikkea hyväluontoinen, kristillisiä perusarvoja noudattava nainen, jolla oli jo kansalaisuus ja työpaikka. Vältyttiin paljolta vääntämiseltä maahanmuuttoviraomaisten kanssa ja monilta väärinkäsityksiltä hänen suomen kielen taitonsa ansiosta. Tämä vuoksi tapaukseni ei ole varmasti verrannollinen siihen, jos tapaat Suomessa tai ulkomailla tumman naisen ja alat hänen kanssaan rakentamaan yhteistä elämää.
Helsingissä on mielestäni paljon afrikkalaisia naisia, kokonaan eri asia mitä he hakevat elämältä. Samat lainalaisuudet pätevät kuin kaikkien muidenkin naisten kanssa: kun miehen ulkonäkö ja lompakko on mukavassa sopusoinnussa - myös afrikkalaiset naiset ovat sinusta kiinnostuneita (jos oleskeluluvan kalastajata lasketaan pois). Näin se vaan on. Africanight.org, löytyy tietoa Helsingissä säännöllisesti järjestettävästä afrikkalaisesta illasta. Paikalla on suomalaisia naisia etsimässä mustaa miestä ja suomalaisia miehiä etsimässä mustia naisia - ja kaikke siltä väliltä. Käydään vaimon kanssa joskus siellä vähän tanssimassa ja näkemässä hyvän päivän (illan) tuttuja. Kilpailu on kovaa ja kauneimmat mustat naiset tietävät arvonsa.
Näillä eväillä.- tositarkoituksella__
Kiitos tiedoista, noista on varmasti apua ja oli hauska kuulla tarinasi. Jos löytyy muita tummista naisista kiinnostuneita niin mielellään saa ottaa yhteyttä.
- viisi=4+1
tositarkoituksella__ kirjoitti:
Kiitos tiedoista, noista on varmasti apua ja oli hauska kuulla tarinasi. Jos löytyy muita tummista naisista kiinnostuneita niin mielellään saa ottaa yhteyttä.
joku raja pitää olla millaisen vaimon ottaa. Jossain kinalaistyyppisessä voisi vielä olla jotain tolkkua.
Ei suomimiehet voi olla yhtä tyhmiä kuin suomiakat.
Kysele vaikka Tatu Vanhaselta mitä mieltä hän on afrikkalaistyyppisistä ihmisistä.
- hesa rulettaa aina
sihteeriopistolla, vai kuinka? Miten tummaa haluat? Ruskettunutta suometarta, virotarta vai venäläistä? Vai ihan vähän "enemmän" ruskettunutta esim. kuubalaista ja brasialialaista? Miksi haluat tummaihoisen naisen "tositarkoitus" -mielellä? Vaikka olet 33v pitkä ja hoikka mies, niin olet turkulainen...niin eikö se jo herätä epäilyä kaikkien naisten keskuudessa?
- TUUOULUUN
Oulussa niitä on.
Tässä on yksi. Hei vain
- Anonyymi
Kerro lisää. Minkäikäinen oot?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882