Ihastunut, mutta antaa silti pakit

pakkeja satelee

Naiset käsi sydämelle, ootteko koskaan tehny niin että olette olleet kiinnostuneita/ihastuneita mieheen joka tehny aloitteen ja tullu juttelemaan iskumielessä, kysyny treffeille tai pyytäny mukaansa jonku läpinäkyvän tekosyyn nojalla ja olette antanu hänelle pakit/kieltäytyneet tapaamasta/lähtemästä miehen mukaan? Miksi olette niin tehneet ja olitteko varmoja että mies tulee uudestaan kysymään teitä seuraansa?

28

6788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari

      Olen kieltäytynyt, kun ajankohta ei ole sopinut tai en ole tuntenut tyyppiä riittävän hyvin. Melko varma olin, että pyytäisivät uudestaan ja niinhän pyysivätkin.

      • komeapoika

        Monet sanovat että olen hyvän näköinen. Minulla on tyttöystävä joita monet ovat himoinneet. Mutta hän ei ole tyypiäni. Mitä pitäisi tehdä etten loukkaa häntä kun annan pakit


    • .

      pakit tulee varmasti jos on yökylään vonkumassa ihan sama kuinka kiinnostunut olisin miehestä. Treffeille voi pyytää/puhelinnumeroa voi pyytää sitten ei tule pakkeja.

      • pelkurinainen

        Olen antanut pakkeja, koska olen pelkuri. Itsetuntoni on niin alhainen, että en uskalla päästää ketään lähelle.


    • ainakin jos olen varattu, jos olen ystävän kanssa liikenteessä ja olemme suunnitelleet jotakin muuta yhdessä, jos mies on ilmiselvästi vain nopean ja helpon perässä, jos olen epävarma pidemmän aikavälin mahdollisuuksistani miehen suhteen tai jos miehen ehdotus tuntuu epämääräiseltä tai jopa turvattomalta. - Muitakin syitä löytyy... - Ainahan siinä on se riski, ettei uutta pyyntöä tule, mutta riskin pienentämiseksi kannattaa olla ystävällinen pakkeja antaessaan ja mahdollisuuksien mukaan kertoa niiden todellinen syy tai jopa tehdä vastaehdotus jostakin toisesta jutusta.

      • -.-.-.-.-

        "Voin antaa pakit --- jos olen ystävän kanssa liikenteessä ja olemme suunnitelleet jotakin muuta yhdessä"

        Annat pakit miehelle koska olet toisen naisen kanssa liikenteessä? Oletko lesbo kenties? Mikset voi sanoa miehelle että haluaisit tavata paremmalla ajalla että nyt et voi koska olet kaverin kanssa liikenteessä?


      • -.-.-.-.- kirjoitti:

        "Voin antaa pakit --- jos olen ystävän kanssa liikenteessä ja olemme suunnitelleet jotakin muuta yhdessä"

        Annat pakit miehelle koska olet toisen naisen kanssa liikenteessä? Oletko lesbo kenties? Mikset voi sanoa miehelle että haluaisit tavata paremmalla ajalla että nyt et voi koska olet kaverin kanssa liikenteessä?

        "...mutta riskin pienentämiseksi kannattaa olla ystävällinen pakkeja antaessaan ja mahdollisuuksien mukaan kertoa niiden todellinen syy tai jopa tehdä vastaehdotus jostakin toisesta jutusta."

        Auttaako asiaa ;) ?


    • tipi-tii

      No jos on huono ajankohta tai jokin muu ohimenevä syy, niin voisihan siitä edes vihjaista mielestäni? Ei se ole minusta pakkien antamista, jos antaa ymmärtää että myöhemmin kävisi... hmm.

      Itseäni kiinnostaisi tietää, tekevätkö MIEHET ikinä näin, ja miksi. Eli työntävät pois luotaan naisen, josta ovat muuten selvästi kiinnostuneita. Mutta taitaa olla väärä palsta.

      • Senja.

        Kyllä olen noin tehnyt useasti ja useista eri syistä. En odota, että mies pyytäisi uudestaan, jos olen kerran kieltäytynyt.


      • ei sitten...
        Senja. kirjoitti:

        Kyllä olen noin tehnyt useasti ja useista eri syistä. En odota, että mies pyytäisi uudestaan, jos olen kerran kieltäytynyt.

        Mites naiset, onko teistä parempi jos mies yrittää sitkeästi uudestaan useamman kerran lähestyä pakeista huolimatta. (jos ei oo ihan kauhea) Tunteeko sitä itsensä halutummaksi? Voiko sitkeys olla hyvä tekijä?
        Itse tunnen monia miehiä joiden sitkeys on lopulta palkittu, vaikka eka kerralla torjunta on ollut täysin selvä.
        Itse en tuppaa jos ei tykätä ja siksi varmaan sinkku.


      • .-.-.-.-.-
        ei sitten... kirjoitti:

        Mites naiset, onko teistä parempi jos mies yrittää sitkeästi uudestaan useamman kerran lähestyä pakeista huolimatta. (jos ei oo ihan kauhea) Tunteeko sitä itsensä halutummaksi? Voiko sitkeys olla hyvä tekijä?
        Itse tunnen monia miehiä joiden sitkeys on lopulta palkittu, vaikka eka kerralla torjunta on ollut täysin selvä.
        Itse en tuppaa jos ei tykätä ja siksi varmaan sinkku.

        iskee päälle, noinhan se on. Naiset rakastaa sitä kun mies pakeista huolimatta jaksaa roikkua naisen perässä ja matelee naisen jumalaisuuden edessä. Kumman moni mies jaksaa alentua sellaiseen lapamatorooliin. Mutta kääntöpuolena on se että nämä tossun alla olevat lapamadot saavat naisen, kun taas me oman arvomme tuntevat miehet pysymme sinkkuina. :(


      • Senja.
        .-.-.-.-.- kirjoitti:

        iskee päälle, noinhan se on. Naiset rakastaa sitä kun mies pakeista huolimatta jaksaa roikkua naisen perässä ja matelee naisen jumalaisuuden edessä. Kumman moni mies jaksaa alentua sellaiseen lapamatorooliin. Mutta kääntöpuolena on se että nämä tossun alla olevat lapamadot saavat naisen, kun taas me oman arvomme tuntevat miehet pysymme sinkkuina. :(

        No en minä nyt sanoisi että kahville menosta kieltäytyminen olisi pakkien antamista ja tuntisin itseni prinsessaksi jos mies pyytää uudestaan kahville. Eihän aina voi sopia, voinhan olla sopinut muuta menoa tai olla flunssainen tai matkoilla tai äidin luona tai jotain muuta.

        Sanoisin että pari-kolme kertaa kannattaa pyytää jos toinen kieltäytyy mutta sen jälkeen kannattaa luovuttaa koska jotkut ihmiset eivät osaa sanoa "en halua lähteä sun kanssa kahville tai jotain sellaista". Kyllä minulla on yleensä jossain vaiheessa aikaa tavata kiinnostava mies eli jatkuva kieltäytyminen naisen taholta kyllä kertoo että nainen ei ole kiinnostunut.


      • -----------------
        Senja. kirjoitti:

        No en minä nyt sanoisi että kahville menosta kieltäytyminen olisi pakkien antamista ja tuntisin itseni prinsessaksi jos mies pyytää uudestaan kahville. Eihän aina voi sopia, voinhan olla sopinut muuta menoa tai olla flunssainen tai matkoilla tai äidin luona tai jotain muuta.

        Sanoisin että pari-kolme kertaa kannattaa pyytää jos toinen kieltäytyy mutta sen jälkeen kannattaa luovuttaa koska jotkut ihmiset eivät osaa sanoa "en halua lähteä sun kanssa kahville tai jotain sellaista". Kyllä minulla on yleensä jossain vaiheessa aikaa tavata kiinnostava mies eli jatkuva kieltäytyminen naisen taholta kyllä kertoo että nainen ei ole kiinnostunut.

        "jatkuva kieltäytyminen naisen taholta kyllä kertoo että nainen ei ole kiinnostunut."

        Ei välttämättä. Onhan naiset usein myöntäneet ainakin nimettöminä että ovat niin ujoja että usein tulee annettua pakit miehelle josta ovat kiinnostuneita.


      • Yks nainen.
        ----------------- kirjoitti:

        "jatkuva kieltäytyminen naisen taholta kyllä kertoo että nainen ei ole kiinnostunut."

        Ei välttämättä. Onhan naiset usein myöntäneet ainakin nimettöminä että ovat niin ujoja että usein tulee annettua pakit miehelle josta ovat kiinnostuneita.

        Puhun vain omasta puolestani, tietenkin. Jollen lähde miehen kanssa IKINÄ kahville, en ole kiinnostunut. Eli siis jos mies pyytäisi 5 kertaa ja kieltäytyisin (ilman järkevää syytä), niin siinäpä se.
        Itse olen ujo ja arka nainen enkä tee aloitteita miesten suhteen, mutta lähden kyllä kiinnostavan miehen kanssa kahville. Jokainen voi tietysti puhua vain omasta käytöksestään.

        Enkä minä hyppyytä miehiä tai koe itseäni prisessaksi jos joku ei-kiinnostava mies pyytelee kahville. Tulee kiusaantunut olo pikemminkin. Kiinnostavalle miehelle löytyy kyllä aina aikaa kalenterista. Uskon tämän pätevän useimpiin ihmisiin.


      • eliaikapaskaaolet

        "Itse olen ujo ja arka nainen enkä tee aloitteita miesten suhteen, mutta lähden kyllä kiinnostavan miehen kanssa kahville. Jokainen voi tietysti puhua vain omasta käytöksestään."

        Eli just sellainen komeaa alfaurosta munalla kutkuttelemaan odotteleva paskahousu pelkuri jollaisia on suurin osa suomalaisista naisista.


    • Olen kyllä...

      Syitä on moniakin. Ensinnäkin olen mieluummin yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa joka näkee vain pinnan ja jonka elämä pyörii lähinnä pillun ympärillä (on yhtä kuin mies, mikäli joku ei tajunnut). Lisäksi en pidä monista muistakaan miesten luonteenpiirteistä. Toiseksi tiedän, etten ole luonteeltani sellainen, mistä miehet tykkää, enkä halua alkaa vetämään mitään roolia. Ja kolmanneksi, vartaloni ei ole virheetön, joten en itse asiassa edes voisi seurustella, vaikka haluaisinkin.

      En ole odottanut, että mies kysyisi uudelleen. Joskus on kysynyt, vastaukseni ei vain ole muuttunut.

      • Naispaholainen 8

        Se on kivaa, tuntuu naisesta kivalta kun mies joutuu vähän "jahtaamaan", jos se tulee uudestaan tai jää hengailemaan lähistölle tai muuta niin voin olla melko varma miehen aikeista ettei ole vaan helpon perässä. Tai voihan se olla mutta ei ainakan helpolla saanut :)

        Toiseksi, jos mies ei ole tuttu niin helposti tulee annettua pakit vaikka omaa silmää toinen miellyttäisikin. Se on sellainen turvallisuus juttu mulle, luottamus asia. Vaikee selostaa.

        Kolmanneksi, joskus elämäntilanne on vaan sellainen ettei sovi.


    • jonkun kerran

      olen torjunut miehen, koska toisella naistuttavalla on ollut mielestään kiinnitys häneen ja hän on ollut parempi kaveri miehen kanssa kuin minä, ja tiesin että ongelmia seuraa, jos en torju miestä. Nainen on manipuloinnin merstari ja olis kyllä aiheuttanut isoja ongelmia, kun on kuitenkin enemmän miehen kanssa tekemisissä. Varsinkin sellasissa tilanteissa, että on ollut tää toinen nainen ja minä, on pitänyt kieltäytyä ja luottaa miehen arvostelukykyyn. Alakynnellä ei raavita kuitenkaan, vaikka ei ollut mitään takeita, että mies enää palaisi.

      • Tintartantar

        Olen kieltäytynyt kiinnostavan miehen kanssa treffeistä, syyt:

        1. pelko, haluttomuus alkaa suhteeseen, haluan elää yksin tällä hetkellä ja "löytää itseni" ja toipua edellisestä suhteesta ennen kuin ryhdyn uuteen suhteeseen
        2. on vain tiennyt että on liian erilainen, miehillä tällainen vaisto ei meinaa toimia ja siksi he eivät oikein ymmärrä. (esim. natsimies yrittää hippityttöä)

        Jos kieltäydyn, niin todella tarkoitan sitä. Olen kiltti tyttö, ja minun on kamalan vaikea sanoa ei, ja olen joskus alkanut jopa suhteeseen koska en ole halunnut pahoittaa toisen mieltä. On väärin molempia kohtaan alkaa tuollaiseen suhteeseen ja siitä ei seuraa kuin ikäviä asioita. Jos mies osoittaa ihastusta ja pyytää toistuvasti ulos, ahdistun, masennun, menetän ruokahaluni ja yöuneni kun mietin miten saisin sanottua että en halua, ilman että loukkaan toista. Eli ei kannata pyytää ulos useampaa kuin 1 kertaa.

        Ei kannata alkaa roikoksi, se vie vain aikaa molemmilta. Älä kiusaa toista. Eikä kannata ottaa itseensä vuosikymmeniksi. Eräs mies ihan oikeasti on kantanut minulle 20 vuotta kaunaa kun en halunnut alkaa millekään.


      • erwh
        Tintartantar kirjoitti:

        Olen kieltäytynyt kiinnostavan miehen kanssa treffeistä, syyt:

        1. pelko, haluttomuus alkaa suhteeseen, haluan elää yksin tällä hetkellä ja "löytää itseni" ja toipua edellisestä suhteesta ennen kuin ryhdyn uuteen suhteeseen
        2. on vain tiennyt että on liian erilainen, miehillä tällainen vaisto ei meinaa toimia ja siksi he eivät oikein ymmärrä. (esim. natsimies yrittää hippityttöä)

        Jos kieltäydyn, niin todella tarkoitan sitä. Olen kiltti tyttö, ja minun on kamalan vaikea sanoa ei, ja olen joskus alkanut jopa suhteeseen koska en ole halunnut pahoittaa toisen mieltä. On väärin molempia kohtaan alkaa tuollaiseen suhteeseen ja siitä ei seuraa kuin ikäviä asioita. Jos mies osoittaa ihastusta ja pyytää toistuvasti ulos, ahdistun, masennun, menetän ruokahaluni ja yöuneni kun mietin miten saisin sanottua että en halua, ilman että loukkaan toista. Eli ei kannata pyytää ulos useampaa kuin 1 kertaa.

        Ei kannata alkaa roikoksi, se vie vain aikaa molemmilta. Älä kiusaa toista. Eikä kannata ottaa itseensä vuosikymmeniksi. Eräs mies ihan oikeasti on kantanut minulle 20 vuotta kaunaa kun en halunnut alkaa millekään.

        on dyynä ollut myös tuo:
        "1. pelko, haluttomuus alkaa suhteeseen, haluan elää yksin tällä hetkellä ja "löytää itseni" ja toipua edellisestä suhteesta ennen kuin ryhdyn uuteen suhteeseen
        2. on vain tiennyt että on liian erilainen, miehillä tällainen vaisto ei meinaa toimia ja siksi he eivät oikein ymmärrä. (esim. natsimies yrittää hippityttöä)".

        Tohon 1 kohtaan sen verran mainintaa et mä oon halunnu elää jo tosi kauan yksin koska olen ollut väsynyt elämän taistoissa..

        Lisäks tällähetkellä painaa rahahuolet mutta eiköhän se keväällä jo helpota muutaman kuukauden kun jaksaa pihinä elää, ei ihan oikeesti tee mieli mennä ulos ku seuraavaksi 2 viikoksi on 90 euroa rahaa jolla pitää ostaa bensat autoon et pääsee töihin ja ruokaakin tarttee syödä, et jos joku tulis nyt vastaan ni ajatukseni on kukkarossa eikä romantiikasssa.


      • -------
        Tintartantar kirjoitti:

        Olen kieltäytynyt kiinnostavan miehen kanssa treffeistä, syyt:

        1. pelko, haluttomuus alkaa suhteeseen, haluan elää yksin tällä hetkellä ja "löytää itseni" ja toipua edellisestä suhteesta ennen kuin ryhdyn uuteen suhteeseen
        2. on vain tiennyt että on liian erilainen, miehillä tällainen vaisto ei meinaa toimia ja siksi he eivät oikein ymmärrä. (esim. natsimies yrittää hippityttöä)

        Jos kieltäydyn, niin todella tarkoitan sitä. Olen kiltti tyttö, ja minun on kamalan vaikea sanoa ei, ja olen joskus alkanut jopa suhteeseen koska en ole halunnut pahoittaa toisen mieltä. On väärin molempia kohtaan alkaa tuollaiseen suhteeseen ja siitä ei seuraa kuin ikäviä asioita. Jos mies osoittaa ihastusta ja pyytää toistuvasti ulos, ahdistun, masennun, menetän ruokahaluni ja yöuneni kun mietin miten saisin sanottua että en halua, ilman että loukkaan toista. Eli ei kannata pyytää ulos useampaa kuin 1 kertaa.

        Ei kannata alkaa roikoksi, se vie vain aikaa molemmilta. Älä kiusaa toista. Eikä kannata ottaa itseensä vuosikymmeniksi. Eräs mies ihan oikeasti on kantanut minulle 20 vuotta kaunaa kun en halunnut alkaa millekään.

        "Ei kannata alkaa roikoksi, se vie vain aikaa molemmilta. Älä kiusaa toista."

        Kyllä ne on naiset jotka sitä kiusaa tekee. Naisten antamista signaaleista tai suullisista vihjeistä ei voi päätellä yhtään mitään; jotkut naiset ovat kiinnostuneina sen oloisia että "painutko vittuun siitä", toiset taas on niin mielin kielin...


      • -----------
        Tintartantar kirjoitti:

        Olen kieltäytynyt kiinnostavan miehen kanssa treffeistä, syyt:

        1. pelko, haluttomuus alkaa suhteeseen, haluan elää yksin tällä hetkellä ja "löytää itseni" ja toipua edellisestä suhteesta ennen kuin ryhdyn uuteen suhteeseen
        2. on vain tiennyt että on liian erilainen, miehillä tällainen vaisto ei meinaa toimia ja siksi he eivät oikein ymmärrä. (esim. natsimies yrittää hippityttöä)

        Jos kieltäydyn, niin todella tarkoitan sitä. Olen kiltti tyttö, ja minun on kamalan vaikea sanoa ei, ja olen joskus alkanut jopa suhteeseen koska en ole halunnut pahoittaa toisen mieltä. On väärin molempia kohtaan alkaa tuollaiseen suhteeseen ja siitä ei seuraa kuin ikäviä asioita. Jos mies osoittaa ihastusta ja pyytää toistuvasti ulos, ahdistun, masennun, menetän ruokahaluni ja yöuneni kun mietin miten saisin sanottua että en halua, ilman että loukkaan toista. Eli ei kannata pyytää ulos useampaa kuin 1 kertaa.

        Ei kannata alkaa roikoksi, se vie vain aikaa molemmilta. Älä kiusaa toista. Eikä kannata ottaa itseensä vuosikymmeniksi. Eräs mies ihan oikeasti on kantanut minulle 20 vuotta kaunaa kun en halunnut alkaa millekään.

        "on vain tiennyt että on liian erilainen, miehillä tällainen vaisto ei meinaa toimia ja siksi he eivät oikein ymmärrä. (esim. natsimies yrittää hippityttöä)"

        Tuo on totta, monet miehet yrittää ihan summamutikassa naista kuin naista. Mutta ei se vaisto naisillakaan toimi, tästä esimerkkinä lukuisat naiset jotka ovat kilttejä ja kunnollisia ja jotka antavat aina pakit kaikille kilteille ja kunnollisille miehille. Mutta kun tulee se röyhkeä machoileva mulkku meinaa samat naiset pyörtyä onnesta.


      • flhkj
        erwh kirjoitti:

        on dyynä ollut myös tuo:
        "1. pelko, haluttomuus alkaa suhteeseen, haluan elää yksin tällä hetkellä ja "löytää itseni" ja toipua edellisestä suhteesta ennen kuin ryhdyn uuteen suhteeseen
        2. on vain tiennyt että on liian erilainen, miehillä tällainen vaisto ei meinaa toimia ja siksi he eivät oikein ymmärrä. (esim. natsimies yrittää hippityttöä)".

        Tohon 1 kohtaan sen verran mainintaa et mä oon halunnu elää jo tosi kauan yksin koska olen ollut väsynyt elämän taistoissa..

        Lisäks tällähetkellä painaa rahahuolet mutta eiköhän se keväällä jo helpota muutaman kuukauden kun jaksaa pihinä elää, ei ihan oikeesti tee mieli mennä ulos ku seuraavaksi 2 viikoksi on 90 euroa rahaa jolla pitää ostaa bensat autoon et pääsee töihin ja ruokaakin tarttee syödä, et jos joku tulis nyt vastaan ni ajatukseni on kukkarossa eikä romantiikasssa.

        Voisit ottaa maksun mieheltä seurastasi.


    • nojos

      Jos tekisin niin, syynä olisi se että kiinnostukseni on loppujen lopuksi liian laimeaa enkä haluaisi ihan tosissani suhdetta tähän mieheen. Tai sitten se, että en usko miehen olevan oikeasti kiinnostunut.

    • S-tanankotikasvatus

      Woih, noin sata kertaa.

    • Sillo sinkkuna monestikki kiinnostunu & snadisti myöhemmi ihastunu. Osa heist frendei edelleen.

    • kldjfljg

      Kerran. Syystä että tiesin miehen olevan varattu. Ei kiinnosta kuulua haaremiin.

    • Tyhmätyttö

      Poika johon olin ihastunut (en sitä ikinä kertonut kyseiselle pojalle) tuli kertomaan tykkäävänsä minusta mutta siinä oli kaikenlaista pitkä historia meillä kahella jne nii menin lukkoon enkä vastannu ja ny jälkeepäi kaduttaa etten mitää vastannu. Toivoin vissii et tulis sanomaa uudestaa mut empä tulis itekkä tommottees tilantees

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      365
      12339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2522
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2482
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1970
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      132
      1847
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1475
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe