Joku tilannu tuolta ?
Paypal ja ipayment maksuvaihtoehtoina, mutta siis ei ennakkomaksua tai tilisiirtoa tms.
Pitää laittaa jotain kortin numeroit siihe. Miten se siis menee..... Jaksaaks kukaa vastat.
Jaa, emmäkä kyl. Huhhuh näit saksan vaatekauppoi muutenki. Löytyispä joku luotettava ulkomaankauppa josta sais kunnon vaatteita... 100% varmuudella perille asti, niinku topstreetwear. Mut siisniin toi kysymys.
o_O
Defshoppi
5
490
Vastaukset
- def-shopist
Joo kyseinen kauppa on toimittanu mulle viikon sisään kaikki mitä oon tilannu nytkin on tilaus vedetty oon tilannu 2x farkut 2xhupparia 3xcäppiä kauppa toimii posti maksut n.12,50
- Ja Rule
on varmaa luotettavampi ko hb. Mut toi maksu juttuuuu?
- Murder inkki
On tuo tilisiirtosysteemi siel vaihtoehtoin!
- :)
Joo, mul on sellane tilanne, et mä oon tilannu ite tuolt Def shopist taravaa, valitsin paypalin jne..nyt on kulunu kuukausi eikä mitää oo tullu! Mikä mättää??? voisko joku kertoa!??!?
- Murder incci
Niin kyllä se on niin että on maksujutuissa joku kussut ohi pöntöstä. Tai sitten ne oottaa siellä että saa tavaraa eka varastoon. On paskanjauhantaa että kaupat kusettaa rahaa, ei ole niin vaikka moni täälläkin on kirjotellu semmosta.
Mutta ei ne aina joka viestiin vastaa vaikka jotain kysyis. Ihmettelen jos ei oo sähköpostii mitää laittanu. Mulle on tullu aina sieltä... Ite maksanu kylläkin tilisiirtona (taitaa olla paras/varmin tapa saada tavara).
Vaihda maksu tapaa ja maksa oikeesee paikkaa jos teet sen maksun ite. Toivottavast ei paljoo menny tuohta näin lama-aikaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup676040Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344294Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1062017- 631475
- 531183
- 2611147
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1271019Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39755