Terve, ettisin cow cow bluesiin nuotteja, mutta mistään ei niitä löydä ilmatteeks.
En eti sointuja, vaan melodioita ts. klassisia nuotteja (joilla tarkoitan että soinnut eivät ole nuottien päällä vaan kirjoitettu kauniisti vasemmalle kädelle).
No mistäs sitten saisi ladattua musiikit ilmatteeks (ei limewireä), haluisin hullujussit saada, kun kadotin niitten ainoon levyn.
Kiitän
Ilmaiseksi nuotit netistä
2
970
Vastaukset
- että sillein...
Tuota noin... jos melodiaa kaipailet, etkö sä voi transkriptiolla vetästä sen itselles? Hyvää sävelkorvan kehittämistä. Nuottipaperi eteen, kynä käteen ja kuuntelemaan. Ja instrumentista riippuen, otat sen vierelle ja soitat pätkissä niit, etit äänii. Kyllähän sää tiiät, mitä transkriptio on?
Ja spotify toimii, jos ei limewiree. Ei voi kyl ladata, mut voi kuunnella.- pälli1029
No nyt tiedän, olen tota kitaralla paljonkin harrastanu mutta sointujen kanssa pianolla se on musta vaan 100000000000 vaikeempaa (mahdotonta mulle).
Sillä tarkoitat, että kuuntelee pätkän, yrittää soittaa saman, ettii ekaks lähtösävelen ja vetää jotain kummallista ja muuntelee niin kauan että kuulostaa samalta, ja taas jälleen kuunnellaan sama pätkä...??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818