Caktus caravan

eino

Millaisia kokemuksia teillä on liikkeestä? Taitaa myydä pelkästään itse saksasta tuomiaan matkailuautoja. Millaisia kokemuksia niistä on? Miten voi varmistaa ettei osta entistä vuokra-autoa, liikehän väittää kaikkien olevan yksityisiltä ostettuja. Helvetin hulppeita vehkeitä heillä on myynnissä ja aika edulliseen hintaan.

37

9335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaana

      kuule se on täysi paska olen kerran ollut ostamassa asuntoautoa mut onneksi en kuiteskaan pikku linnut kertoivat siitä ja myyjä on töykeä selvää huijauksen makua myös kaupanteossa saksasta piti tulla extra hyvä auto sitten kun mentiin katsomaan voi helvetti mikä romu mutta hinta huima ei koskaan enään asiakkaaksi

      • Caravaani

        Juu, niin on ukko töykeä ja vielä töykeämpi, jos koekäyttö ei johda kauppaan.
        Talvella otin yön yli kotiin koeajolle yhden auton. Kun sitten palautin sen la. Aamuna kuivan talvikelin jäljiltä, alkoi ukko hillumaan pihalla että minun pitäisi tuo pesettää tai maksaa häelle 50 eur vaivan palkkaa. Viittasin hänelle kintaalla ja sanoin että jos on ehtoja, kerro ne ennen koekäyttöä


      • Anonyymi

        Juu kova mies tekee kauppaa.ei paikalla ja kun kysyy koska voin tulla ostaa niin monen päivän päästä paikalla ja myynyt vaunun nenän edestä.eka vaunu kauppias joka teki oharit.olis ollu mun 4 matka värkki tällä vuos tuhannella oli niitä 2 pari jo .aikasemmin.EI JATKOON.


    • mikäonkohtuus

      Kerran n.seitämän vuotta sitten olin yhteydessä. Sillon oli mukava myyjä sattu meille vaan muualta paremmin meille sopiva pohjaratkasu. Ei kyllä mitenkään huono maku jäänyt asioinnista. Eilen käytiin best varavanin "näyttelyssä" Hyvinkäällä. Ainottakaan myyjää ei näkynyt tai sitten ei asiakkaista erottanut kuka on myyjä kuka asiakas. Kiinnostavat autot oli aikas pska kuntosia ovenkahvoja rikki naarmuja puuosissa ja likasia ja silti hintalaput keikku 35Keur Yksikin kiinnostava carthago oli vessan katto ihan palasina. Jos ajatellaan että tuosta lähdet omaa n. 20 Keur alkoviautoa vaihtaan niin väliraha tuoreempaan kulkimeen missä pohja sopiva olisi 19-30 tuhatta euroa, niin oli kyllä helppo päätös poistua. Kyllä rehellisesti on sanottava, että tämä nylkyri- hintataso murhaa suomalaista caravanperinteen jatkumista. Joskus on autojen pakko vaihtua. Onko suunta sitten saksanmaalle vai DIY rakentaminen,pisti vaimon kanssa miettimään. Ei ainakaan kovin hyvä mieli jäänyt, kun meille passeilein auto olis ollut 50 000 euroa. Sillähän ostaa lomaosakkeen!

    • Anonyymi

      Vaikea ymmärtää miten joku autoliikkeen omistaja ei panosta liikkeeseensä enempää.

    • Anonyymi

      Tänään käytiin ko liikkeessä, piti aueta klo 10 mutta oli vielä klo 11 portit lukossa.. Ei herättänyt luottamusta, ostan auton toisaalta..

    • Anonyymi

      Todella realistinen mies. Perus suomalainen mies. Sanoo kyllä suoraan, mutta totuudellisesti. Mutta ei myyjän pitäisi hienostella asiaa!

    • Anonyymi

      Sovimme kaupat eräästä autosta puhelimitse. Asian piti olla selvä vanhasta autostani maksettavaa hyvitystä myöten. Lupasivat varata auton minulle kolmen päivän päästä tapahtuvaan noutoon asti. Netin myynti-ilmoituksessa auto merkattiinkin varatuksi, kunnes tuo teksti muutaman tunnin päästä poistui. Seuraavana päivänä tuli tekstiviesti myyjältä, että väliraha onkin liian pieni. Tiedusteltuani uutta tarjousta, tuli uusi tekstari, jossa kerrottiin että auto myydään vain suoralla rahalla. Kiitin siitä että varasin noutoa varten vapaapäivän töistä ja hylkäsin toisen houkuttelevan tarjouksen. En tuon putiikin kanssa aio olla enää koskaan missään tekemisissä.

    • Anonyymi

      No täys kiero auton myyjä jos valtio tietäis kaikken niin menetäs koko asuto autojen myymin

    • Anonyymi

      Todella luotettava kaupias! olen yli 10 v asionut hänen kanssa ja aina olin lähetenyt tytyväinen hänen liikeistä

    • Erittäin hyvät asuntoautot ja vaunut. Olen aina ostanut häneltä tarvitsemani auto tai vaunu ja olen ollut todella tyttyväinen. Ammattitietoinen, luotettava ja rehellinen kaupias! SUOSITTELEN

    • Harvoin nykyaikana löytty sellainen myyntimies joka jaksaa keskustella , kunnella ja ehdota paras ratkaisu meidän perheelle. Jos hänen pihalle ei ollut sen hetkellä mitä olemme etsineet, hän on jopa tuonut Saksasta todella hyvää ja sopivaalla hinnalla asuntoauto.
      Olen jatkossa asioimassa hänen kanssa!

      • Anonyymi

        Kun 23 min. tulee 3 kiittävää kommenttia,ei kauppias voi olla huono ?


    • Anonyymi

      Myyjä on perinteinen autokauppias joka yrittää romuillaan tienata ehjän hintoja. Minua yritti kusettaa, mutta siinä onnistumatta. Välttäkää liikettä.

      • Anonyymi

        Hei.

        Mistähän mahtaa olla kysymys, koska emme ole olleet edes avoinna kyseisenä ajankohtana ja olimme viettämässä hiihtolomaa.

        Yt.
        Caktus Caravan


    • Anonyymi

      Kävimme viikonloppuna useassa liikkeessä katsomassa asuntovaunuja. Caktus Caravanissa oli erittäin asiallinen ja avulias myyjä. Meille jäi hyvä kuva liikkeestä ja hinnat olivat aivan vertailukelpoisia muiden liikkeiden kanssa.

      • Anonyymi

        Viestiketju on aloitettu melkein 20 vuotta sitten, joten eiköhän muutoksia ole tapahtunut vuosien mittaan. On aika suuri tuollainen 32 poistettua viestiä.


    • Anonyymi

      Onko kenelläkään tämän hetkisestä liikeen tilanteesta mitään tietoa, alla olevat ovat kaikki niin vanhoja että ajat ovat muuttuneet, toivottavasti

    • Anonyymi

      Olen ostanut häneltä lähes 20 vuoden ajalta 3 käytettyä asuntoautoa, palvelu on ollut aina hyvää ja luotettavaa , pikku korjaukset on suoritettu niin kun on sovittu. Ei valittamista.

    • Anonyymi

      Vähän aina mietityttää kun kritiikki on noinkin jyrkkää, jostain se kertoo.

    • Tuossa kyseltiin tuoreempia kokemuksia liikkeen toiminnasta. Eipä ole juuri muuttunut tuosta keskusteluketjun aloitusvuodesta 2004.
      Tässä minun ja vaimoni omakohtainen kokemus tältä viikolta.
      Sain liikkeeltä viime viikolla sähköpostilla tarjouksen matkailuauton käteiskaupasta. Auto oli kallein liikkeen myynnissä olevista autoista.
      Torstaina 2.9.2021 aamulla vielä varmistin, että auto on myymättä kun lähdemme katsomaan yli 400km päästä .Paikalla oli Jukaksi esittäytynyt myyjä. Tutustuimme autoon liikkeen pihassa. Kun pyysin mahdollisuutta koeajoon niin se ei ollut mahdollista! Syynä oli se, että "puolen tunnin päästä tulee ostaja jonka vaihtoauton kosteusmittaus tehdään ja jos mittaustulos OK, niin kauppa toteutuu tämän henkilön kanssa". Lähdimme tämän jälkeen ajamaan kohti Lahtea ja sovimme, että myyjä Jukka soittaa, jos kaupat eivät toteudu.
      Soittoa ei kuulunut!
      Illalla kotiin tultuani katsoin Nettikaravaani.comista oliko auto poistunut myynnistä. Ei suinkaan, vaan oli "uutena" myynnissä ja hintaan oli tullut 1000€ lisää.
      Yritimme perjantaina 3.9. soittaa useita kertoja myyjälle ja laitoimme lisäksi tekstiviestillä soittopyynnön. Myös tänään lauantaina yritimme soittaa useita kertoja mutta ei vastausta.
      Tänään selvisi myös se miksi koeajo ei onnistunut. Käytyäni Traficomin sivuilla huomasin, että kyseinen ajoneuvo on 5.7.2021 lähtien ollut liikenteestä poistettuna.
      Yli 40 vuoden kokemuksella kaupankäynnistä en ole aikaisemmin törmännyt vastaavaan.
      Yllä olevasta jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä kyseisestä yrityksestä.
      Onneksi on olemassa vielä liikkeitä joita kaupankäynti kiinnostaa ja jopa myytävien autojen koeajokin on mahdollista.

      • Anonyymi

        Eihän varastossa seisovaa autoa kannata pitää liikenteessä. Mutta jos ostaja koetaan olevan ihan tosimielellä ostamassa kyseistä autoa ja haluaa vielä koeajolle, auto saadaan parissa minuutissa liikenteeseen tietokoneella tai puhelimella.


    • Kyllä olen tietoinen asiasta kun samalla tavalla hoidan moottoripyöräni liikenteeseen oton. Tosi helppoa.
      Tuosta yllä olevasta "anonyymin" vastauksesta voikin päätellä, että kyseistä autoa ei ole kukaan "tosimielellä oleva ostaja" käynyt koeajamassa 5.7.2021 lähtien (auto tullut silloin liikkeeseen myyntiin). Vielä kun ottaa huomioon, että kuluva kesä on ollut historian vilkkain matkailuautokaupassa!
      Taisi myyjä Jukan ihmistuntemus pettää pahan kerran jos hänkin oli sitä mieltä, että emme olleet tosimielellä autoa ostamassa. Emme huvikseen ajaa yli 400km renkaita potkimaan, niitä voi potkia täällä vähän lähempänäkin. Ja voihan se olla, että myyjää hämäsi se, että olimme liikenteessä perheemme kakkosautolla, Seat Ibizalla!
      Kaikissa liikkeissä joissa kävimme matkailuautoja katsomassa tarjottiin koeajoa kysymättä, samoin myös yksityiset myyjät.
      Viikonloppuna saimme onnistuneet matkailuautokaupat tehtyä.

      Iloista syksyä koko Caktus Caravanin henkilökunnalle!

      • Anonyymi

        Kiitos palautteesta.
        Kysymyshän ei lopulta ollut koeajosta vaan hinnasta, jota paikan päällä tarjositte. Kaikki myyntiautot ovat tosiaan liikennekäytöstä poistettuja, kunnes ne myydään. Ja koeajot suoritetaan koekilvillä.

        Mukavaa, että sopiva auto löytyi. Hyvää syksyä!
        Caktus Caravan


    • Anonyymi

      Hoiti hyvin sovitut pikkukorjaukset, tilasi osat , ei minkäänlaista valittamista Asunto auto kaupassa, suosittelen muillekin auton ostajille.

    • Anonyymi

      Eihän tänne sivustoon kommentoi pääosin, kuin ne jotka haluavat antaa negatiivista palautetta. Harvoin yrittäjä tällä sivustolla saa positiivista palautetta, vaikka kaikki olisi mennyt kuinka hyvin.

    • Anonyymi

      Itse olen tyytyväinen Rinta-Joupin palveluun.
      On huomioitava että näitä Rinta-Jouppi liikkeitä on kaksi eri yritystä, on Rinta-Jouppi.com ja eri yritys on J. Rinta-Jouppi.
      Itse olen asioinut Jyväskylän Rinta-Joupilla, asiallinen palvelu ja autot olleet aika hyvin siinä kuosissa mitä on luvattu.

      • Anonyymi

        Cactus Caravan ihan asiallinen liike ja myyjä jaksaa opastaa sekä esitellä myytäviä tuotteita.
        Ystävällinen asiallinen. Me Jämsänkoskelta lähettiin katsomaan sovittua autoa ja auto oli kuvien mukainen ja hinta oli se mikä sovittiin viestittelyissä. Sen verran mukava kaveri vielä oli ja asiallinen että kun autossa olisi ollut katsastus kahden kuukauden päästä niin kävi vielä sen katsastamassa ennenkuin lähdimme Jämsänkoskea kohti juuri katsastella asuntoautolla.
        Joten älkää nurisko ja valittako turhasta. Kaveri on asiallinen reilu ja liike Cactus Caravan on oikein hyvä ja reilu verrattuna Rintajoupin vaihtotarjouksiin.
        Hyvää myyntikevättä ja vuosia eteenkin päin.
        Harri Salmi Jämsänkoski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cactus Caravan ihan asiallinen liike ja myyjä jaksaa opastaa sekä esitellä myytäviä tuotteita.
        Ystävällinen asiallinen. Me Jämsänkoskelta lähettiin katsomaan sovittua autoa ja auto oli kuvien mukainen ja hinta oli se mikä sovittiin viestittelyissä. Sen verran mukava kaveri vielä oli ja asiallinen että kun autossa olisi ollut katsastus kahden kuukauden päästä niin kävi vielä sen katsastamassa ennenkuin lähdimme Jämsänkoskea kohti juuri katsastella asuntoautolla.
        Joten älkää nurisko ja valittako turhasta. Kaveri on asiallinen reilu ja liike Cactus Caravan on oikein hyvä ja reilu verrattuna Rintajoupin vaihtotarjouksiin.
        Hyvää myyntikevättä ja vuosia eteenkin päin.
        Harri Salmi Jämsänkoski.

        Hei haloo siellä, täällä saa esittää omia mielipiteitä ja kokemuksia. Jos joku on saanut huonoa palvelua niin ei se sitä muuksi muuta vaikka kuinka vastaan väität !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei haloo siellä, täällä saa esittää omia mielipiteitä ja kokemuksia. Jos joku on saanut huonoa palvelua niin ei se sitä muuksi muuta vaikka kuinka vastaan väität !

        En löydä tekstistä mitään vastaan väittämistä. Kirjoittaja kertoi omasta kokemuksestaan ja uskalsi laittaa jopa nimensä alle. Tuohan on oma - ja mielestäni täysin asiallinen mielipide.


    • Anonyymi

      Korelan motonetistä eivät vastaa puhelimeeni.

    • Anonyymi

      Tää on niin turha sivusto. Kaikki ääliöt ja yksinkertaiset ihmiset vain kommentoi täällä.

    • Anonyymi

      Me ostimme asuntoauton kohta kolme vuotta sitten kyseisestä liikkeestä. On meidän eka auto ja myyjä neuvoi meitä asiallisesti koko ajan ei tyrkyttänyt mitään väkisin päin vastoin. Kaupat tuli ja pikku viat mitä eteen tuli liike korjasi tai korvasi ilman mitään käden vääntöä. Ensi keväänä tarkoitus vaihtaa auto vaunuun ja samassa liikkeessä varmasti. Voin suositella liikettä kyllä. T. Kari korjamo tyytyväinen karavaanari!

    • Anonyymi

      Joo lupas myydä mut teki oharit.ensin valehteli ettei oo paikalla ja sitä vaunun tuntia ennen ku oli sovittu tapaaminen.6 matka lsite

    • Anonyymi

      Ei enää ikinä.

      Terveisin todella pettynyt asiakas

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe