Raappana

_fas_

Voi ei, sanon minä. Tykkäsin Raappanasta tosi paljon ennenku kävin keikalla. Voi luoja, kun voikin olla paska keikka!! Jätkä on niin sekasin niinku... Unohti sanoja, säntäili sinne tänne ja biisejä alotettiin uudestaan ku jätkä ei pysyny perässä. Kyllä se kukka on jees mut jotain kunnioitusta faneja kohtaan!!
Ajattelin, et jos se oli vaan tää keikka mut ei. Kävin toisella keikalla niin jätkä oli vielä enemmän sekasin. MENI MAKU ja kun ny kuulen Raappanan musiikkia niin ei tuu muuta mieleen ku ne keikat. Sit mä painanki nappia ja vaihdan toiseen artistiin.

Että se siitä tyypistä ! !

Mut hei kuunnelkaa Asaa & Tovereita. On muuten pirun hyvä levy (asa - via karelia) :) ja loistavia keikkoaja. AH !

6

1353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j

mieti vähän artistia. se on sen musiikkia ja se saa vetää keikoilla mite ite tykkää :D kyllä fanien pitäs tietää millane raappana on

• TyperäTyttö

Itse taas pidin erittäin paljon Raappanan live-esiintymisestä Tavastian reggae-festareilla (Snowsplash). Olin ihan fiiliksissä, vaikken kyseistä artistia juurikaan ollut aiemmin kuullutkaan. Keikan jälkeen sitten tullut enemmän kuunneltua. :) Paras esiintyjä mielestäni sinä iltana Tavastialla! Sai yleisön mukaan ja monien kappaleiden sanat koskettivat henkilökohtaisella tasolla.

Veikkaisin, että noita huonompia keikkoja on jokaisella artistilla, aina ei oo kaikki kohdallaan. Toki esiintyjän pitäisi pystyä unohtamaan keikan ajaksi mahdolliset henk.koht. ongelmat ja muu, keskittyä keikkaan ja vetää täysillä. Silti, hekin ovat vain ihmisiä!

• leymed

Voi kuule.. en kyllä usko että raappana niin savuissa olisi ettei keikkaa pystyisi heittämään taidolla.. varsinkin jos kyseessä on soundi pohjainen keikka missä selektori pyörittää rytmit artistille niin kulttuuriin kuuluu kelata takaisin ja aloittaa alusta ;) jossain biiseissä jopa useampaan kertaan!! mistään sanojen unohduksesta tuskin on kyse.. ja riimit voivat olla ihan erit kun vaikka levyllä se on sitä artistin vapautta!! Itse oon nähny raappanan useaan otteeseen ja en voi kyllä moittia!

• MissDiamond____

No huh. Tosifanit ei kyllä ala inhota fanituksen kohdetta sen takia että vetää pari keikkaa huonosti. Jannekin on vaan ihminen, ja ite olen käyny kahdella kyseisen artistin keikalla, tosi hyvin veti.

• kii7

hei apina sä et vitttu ymmärrä musiikista mitään :D
      ja raappana on parhain ja sä et dissaa sitä vitun homo ....

• Mr. BeerMan Fan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 150
      3815
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      87
      3239
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2644
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2436
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      247
      2383
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2226
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      84
      1843
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      979
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      968
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      859
    Aihe