Raappana

_fas_

Voi ei, sanon minä. Tykkäsin Raappanasta tosi paljon ennenku kävin keikalla. Voi luoja, kun voikin olla paska keikka!! Jätkä on niin sekasin niinku... Unohti sanoja, säntäili sinne tänne ja biisejä alotettiin uudestaan ku jätkä ei pysyny perässä. Kyllä se kukka on jees mut jotain kunnioitusta faneja kohtaan!!
Ajattelin, et jos se oli vaan tää keikka mut ei. Kävin toisella keikalla niin jätkä oli vielä enemmän sekasin. MENI MAKU ja kun ny kuulen Raappanan musiikkia niin ei tuu muuta mieleen ku ne keikat. Sit mä painanki nappia ja vaihdan toiseen artistiin.

Että se siitä tyypistä ! !

Mut hei kuunnelkaa Asaa & Tovereita. On muuten pirun hyvä levy (asa - via karelia) :) ja loistavia keikkoaja. AH !

6

1330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j

mieti vähän artistia. se on sen musiikkia ja se saa vetää keikoilla mite ite tykkää :D kyllä fanien pitäs tietää millane raappana on

• TyperäTyttö

Itse taas pidin erittäin paljon Raappanan live-esiintymisestä Tavastian reggae-festareilla (Snowsplash). Olin ihan fiiliksissä, vaikken kyseistä artistia juurikaan ollut aiemmin kuullutkaan. Keikan jälkeen sitten tullut enemmän kuunneltua. :) Paras esiintyjä mielestäni sinä iltana Tavastialla! Sai yleisön mukaan ja monien kappaleiden sanat koskettivat henkilökohtaisella tasolla.

Veikkaisin, että noita huonompia keikkoja on jokaisella artistilla, aina ei oo kaikki kohdallaan. Toki esiintyjän pitäisi pystyä unohtamaan keikan ajaksi mahdolliset henk.koht. ongelmat ja muu, keskittyä keikkaan ja vetää täysillä. Silti, hekin ovat vain ihmisiä!

• leymed

Voi kuule.. en kyllä usko että raappana niin savuissa olisi ettei keikkaa pystyisi heittämään taidolla.. varsinkin jos kyseessä on soundi pohjainen keikka missä selektori pyörittää rytmit artistille niin kulttuuriin kuuluu kelata takaisin ja aloittaa alusta ;) jossain biiseissä jopa useampaan kertaan!! mistään sanojen unohduksesta tuskin on kyse.. ja riimit voivat olla ihan erit kun vaikka levyllä se on sitä artistin vapautta!! Itse oon nähny raappanan useaan otteeseen ja en voi kyllä moittia!

• MissDiamond____

No huh. Tosifanit ei kyllä ala inhota fanituksen kohdetta sen takia että vetää pari keikkaa huonosti. Jannekin on vaan ihminen, ja ite olen käyny kahdella kyseisen artistin keikalla, tosi hyvin veti.

• kii7

hei apina sä et vitttu ymmärrä musiikista mitään :D
      ja raappana on parhain ja sä et dissaa sitä vitun homo ....

• Mr. BeerMan Fan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      225
      7540
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4970
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4772
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3428
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2015
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1880
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1829
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1677
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1609
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1347
    Aihe